Te makkelijk deze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel raar als je zelf niet eens weet wat het zijn
Weet verder niet eens waar het over gaat aangezien ik zojuist pas even inschakeldequote:
Berend heeft het wel tegen Jappie gezegd , dus hij had ook wel kunnen weten dat alles uiteindelijk uitkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey maakt af en toe bruggetjes maar Berend hapt niet en blijft gewoon zwijgen over het stemmen
Berend is sowieso raar gedrag aan het vertonen door bijvoorbeeld niet meer te communiceren met zijn eigen hoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend heeft het wel tegen Jappie gezegd , dus hij had ook wel kunnen weten dat alles uiteindelijk uitkomt.
Daarom snap Berend in dit verhaal niet.
Berend is niet lekker, voelt zich beroerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend is sowieso raar gedrag aan het vertonen door bijvoorbeeld niet meer te communiceren met zijn eigen hoek
Zojuist kon ie toch gewoon praten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Berend is niet lekker, voelt zich beroerd.
Omdat hij daar ook niet verder komt, ondanks arts die het ook niet weet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom?
Hij is in contact met de arts .
(Sorry voor mijn late reactie) Het is ook voorliegen, zeker. Dat is Maddy.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is geen plottwist , het is mensen voorliegen als manager zijnde
In principe ben je niemand verantwoording schuldig, maar in dit stuk vind ik het ook wel bedenkelijk allemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend is sowieso raar gedrag aan het vertonen door bijv. niet meer te communiceren met zijn eigen hoek
Zijn eigen mensen gaan daardoor logischerwijs aan hem twijfelen en denken dat ie met anderen praatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In principe ben je niemand verantwoording schuldig, maar in dit stuk vind ik het ook wel bedenkelijk allemaal![]()
Ik snap wel dat hij zich niet heeft aangemeld als manager (te ziek en zwak nu) Hij is wel heel erg veranderd.
Jammer wel.
Geeft nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
(Sorry voor mijn late reactie) Het is ook voorliegen, zeker. Dat is Maddy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |