Lang bovenlijf en korte pootjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:20 schreef spapaars het volgende:
Ze zou wel eens de langste lilliputter van deze wereld kunnen zijn.
En de febo is de weg helemaal kwijt met hun SL's.
[ afbeelding ]
Ruben heeft een pen.quote:
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Maar wat een gelul schrijft ze.
Daar is het potlood niet voor bedoeld om de "Djaily" te schrijven elke dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Ze schrijft precies het tegenovergestelde van hoe ze overkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenIk kijkn nu naar het achterhoofd van KimK
De regie is duidelijk pro-bewoners en anti-kijkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het potlood niet voor bedoeld om de "Djaily" te schrijven elke dag
Ze vond het zelf heel goed geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Dat zal best,ik geloof er geen zak van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel goed geloof ik
quote:
Ze had het net voorgelezen. Monotoon ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenIk kijkn nu naar het achterhoofd van KimK
Hij is sow zielig en kan niemand vertrouwen.quote:
heb jij nog antwoord gekregen op de tt vanacht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze had het net voorgelezen. Monotoon ook.
Kennelijk heeft ie Babette zwart gemaakt tegenover GJ, en nu zegt ie dat het komt door eigen onzekerheid blablablaquote:
Dat is z’n “vistechniek”quote:
Aandacht vragen.quote:
Nee. @pingu66 is na dat bommetje vertrokken geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heb jij nog antwoord gekregen op de tt vanacht?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. @:pingu66 is na dat bommetje vertrokken geloof ik
Echt hoor.quote:
Alleen is niemand er geïnteresseerd inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel goed geloof ik
Kom op Babs, Sleep m mee naar boven en laat hem zn 24 uur aanvragen ... Nu zijn we je wel zat Nadirquote:
Ze haalt elk argument weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij wordt met het woord kleinerPrachtig
Alleen het komt niet aan.Hij legt het steeds bij een ander.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat werd tijd, teveel mensen daar die nog positief over Nadir denken
Probeert, maar dat doorziet Babettequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen het komt niet aan.Hij legt het steeds bij een ander.
Is ze al lekker mee bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
Babette: "Ik kan je binnen een halfuur breken."
Gooi die jongen eens aan de schandpaal ofzo. Met een kwinkslag kietelen tijdens het groepsgesprek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:26 schreef D. het volgende:
Zou iemand de kleptomaan aldaar niet even kunnen wijzen op de pen van Ruben?
Foutmelding bij alles wat ik wil afspelen. iPhone + iPad.quote:
Maar het ligt aan hem, hij gaat er aan werkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
Babette geeft Nadir verbale klapjes
Hij lult maar wat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:41 schreef Thorelf het volgende:
volgens mij is nadir precies zo als dat hij buiten de poort is...groot en sneaky doen
Gaat ze weer teveel met Jeffrey om?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
Babette: "Ik kan je binnen een halfuur breken."
Over nepheid nu.Hij is de grootste.quote:
laptop werkt welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Foutmelding bij alles wat ik wil afspelen. iPhone + iPad.![]()
Maar is niet OT, dus dan ga ik maar wat anders kijken
Nee, hij hoopt dat iedereen hem zielig vindt, hij vind zichzelf geweldigquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij vindt zichzelf o zo zielig. Ik ben het helemaal met Babette eens en ze heeft ballen
spiegeltje spiegeltjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:43 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien denk je dat iedereen nep is omdat je zelf nep bent
Touché, je hebt hem beter door dan ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij hoopt dat iedereen hem zielig vindt, hij vind zichzelf geweldig
bij Nadir ligt het aan van allesquote:
Drinkt hij zijn bier.quote:
goed ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou dit duurt zo lang dat ik wel even koffie kan zetten, Nadir blijft kontdraaien en Babette blijft sloophameren
Ik denk dat M en I een plan hebben om Jeff eruit te gooien. Isaac lult alles door aan Marciano en die dames. Kom er later op terug,ben ff paar dagen afwezig (ziek) (enhuis)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. @:pingu66 is na dat bommetje vertrokken geloof ik
Dat ze niet te vertrouwen isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Nadir over Babette gezegd dan?
geen last van nog. Wel ligt whatsapp er uit, ws wereldwijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:36 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Pff Videoland storing krijg de streams niet aan
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja heeft hij wel deels gelijk in
Ze helpt wel met een realistisch zelfbeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Een psycholoog in wording die constant aan het woord is en je verteld wat je allemaal fout doet.
Nice![]()
Goodmorning
weer zeggen 24 uur aanvragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef Ebinas het volgende:
Straks overal Nadir weer janken tuurlijk.
Zoe 2.0
Zeker in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 3x dreigen mag dat best een automatische exit zijn
gewoon een persoonlijke gele kaartquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 3x dreigen mag dat best een automatische exit zijn
Je bent niet je beroep. Voor haar is dit momenteel gewoon een thuissituatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Een psycholoog in wording die constant aan het woord is en je verteld wat je allemaal fout doet.
Nice![]()
Goodmorning
Mensen praten zelf met haar hequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja heeft hij wel deels gelijk in
zij lult zelf met anderen over mensenquote:
En geld uit de potquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een persoonlijke gele kaart![]()
Dat doen ze allemaal en dat is ook logisch want waar moeten ze anders de hele dag over praten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij lult zelf met anderen over mensen
ze doet het zelf ook
Dat zou JdM wel fijn vinden, dan kost de winnaar hem minder en dat gemanipuleer is eruit. Dan kunnen ze ook geen verdienopdr. afdwingen met vertrekquote:
kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal en dat is ook logisch want waar moeten ze anders de hele dag over praten.
Ik geloof dat ik Babette nog het meest van iedereen daar vertrouw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
daar heb ik ook geen mening over
het is meer dat ze zelf ook dingen doet die ze Nadir verwijt
ik denk dat Jeff zich daarin vergistquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
hehe... nu weer het op een paal met nog 10 man over verhaal .. gister zei Jeff nog dat JW dat ook niet ging volhouden ..
Nadir is ook niet normaal natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
babette vind het gedrag van Nadir niet normaal voor een jonge jongen
dan liever Wendyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Babette nog het meest van iedereen daar vertrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook zij roddeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan liever Wendy
die zegt wat ze denkt
of het er nu verkeerd uitkomt of niet
ik heb geen depressiequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:59 schreef Ebinas het volgende:
Nadir heeft geen hulp nodig, zegt hij.
Nou Babet laat hem lekker in zijn sop gaar koken verder.
Je hebt lang genoeg met hem gepraat hierover.
eens... Babette heeft gelijk, maar ze rennen nu in cirkeltjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben het wel eens met deze SL .. dat geneuzel van Babette en Nadir is niet te harden.
Zou ik ook niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Babette nog het meest van iedereen daar vertrouw.
Ik denk echt dat hij liegt en zich nu anders voordoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen depressie
zo doet babette het wel klinken nu
die jongen heeft serieuze trust issues
daar gaat Babette niks aan veranderen
Ze geeft wel goede tips.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen depressie
Als er maar 10% van Babs verhaal doordringt is al winst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij liegt en zich nu anders voordoet.
Hij geeft dat ook toe, maar ja, onzeker enzo, en natuurlijk ook nog 'heel veel pijn'quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette zegt nu weer dat Nadir eigenlijk een ontzettende hypocriet is.
Hij heeft meerdere issues denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen depressie
Nadir is in mijn ogen een typetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij liegt en zich nu anders voordoet.
janet ook idd en ook ik heb niks met haar, maar het is wel een lieve vrouw en daar zit geen kwaad in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ik ook niet vertrouwen.
Met pistool op mijn hoofd zou ik op dit moment Janet zeggen.
Heb volgens mij nog geen punten om haar te wantrouwen gezien.
Maar ik heb er niets mee
Wanda?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gaat liever met hun [Moraima cs] de strijd aan dan met 'dat viswijf'
Dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als er maar 10% van Babs verhaal doordringt is al winst.
ik meen me te herinneren dat hij wanda eerder zo heeft genoemdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het .. maar kan ook KimK zijn .. hij zei geen naam.
had ze al eerder moeten doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
Genot.Maddy gaat Wanda en Kenzi bedanken.
dank uquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij zal het nooit begrijpen....het dringt gewoon niet door! zo is hij gewoon
Helemaal mee eens en daar komt dan ook nog bij dat hij steelt en liegt en zich heel zielig voordoet met zijn gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir is in mijn ogen een typetje
jij doet mij pijn ik pak je 10 x zo hard terug
bij 1 miststap van een ander vergeeft hij je nooit meer
maar een misstap van hem komt door een ander
geen zelfreflectie
wil ook niet zien wat hij zelf doet
zit als een klein kind met zijn vingers in zijn oren lalalalalalalalala te zingen(figuurlijk)
Wegkijken en continu de camera zoekenquote:
Ben benieuwd maar ik moet het eerst nog zien..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
Genot.Maddy gaat Wanda en Kenzi bedanken.
Overal.quote:
Eigenlijk is Jeff gewoon een heel onsympathiek figuur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:05 schreef mootie het volgende:
JW en Jeff zijn ook zo denigrerend altijd.
Tis allemaal ballast wat we meeslepen, grijze muizen blabla…
hij speelt het spelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:10 schreef Verida het volgende:
E
[..]
Eigenlijk is Jeff gewoon een heel onsympathiek figuur.
Ik snap ook niet helemaal waar de verheerlijking vandaan komt hier in de Cos.
Ik denk dat het een "bij gebrek aan beter" favoriet is.
Gewoon na ieders bezoek toilet controleren, en die persoon voor de rest van het jaar corvee gevenquote:
dat gaan ze niet bedenkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal de koelkast ook lekker stinken,misschien idee om die schoon te maken
Zeker een lange tijd jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon na ieders bezoek toilet controleren, en die persoon voor de rest van het jaar corvee geven
ik wil wanda en kenzi bedankenquote:
ik weet het nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kenzi vindt ik eigenlijk een zeurtje
En dat met zoveel mensen in de loodsquote:
Wanda zegt nooit wat tijdens Centraal's.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:12 schreef Ebinas het volgende:
Zo niets meer te zeiken daarover nu door Wanda en Kenzi
Gelukkig mogen meningen verschillenquote:
Ik snap je wel.Ze kan enorm Passief agressief zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig mogen meningen verschillenSoms heeft ze wel een punt, maar soms kan ik enorm zuchten van die meid
En kimquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Djedi
borden met schrijven
alleen djedi
Ja dat dus! En alles moet precies eerlijk, even veel voor iedereen. Het leven is niet eerlijk, gun een ander eens wat meer dan dat je zelf hebt, een andere keer heb je zelf meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je wel.Ze kan enorm Passief agressief zijn.
Nee hoor, zijn er genoegquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als dat het enige gadverdamme is valt het nog mee
quote:
Nemen we mee tot de volgende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:16 schreef Ebinas het volgende:
Isaac kopjes opruimen
volgende keer pakt hij er eentje op en laat hem vallen.
Genoteerd!
Oh bah...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Vage klachten, duizeligheid, constant het gevoel dat hij dronken is
Vaag idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:18 schreef mootie het volgende:
Mad mag ook liegen over de aanmelding van Jeff?
Iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:18 schreef mootie het volgende:
Mad mag ook liegen over de aanmelding van Jeff?
Gekkie ❤quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat Maddie wel het goed doetIk had een ramp verwacht, maar ze is een leuke manager
De eerste 2 weken waren een trainwreck. Pas sinds vorige week loopt het beter. Sinds het moment dat ze Jeff om hulp heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat Maddie wel het goed doetIk had een ramp verwacht, maar ze is een leuke manager
Maar ze staat wel open voor hulp!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De eerste 2 weken waren een trainwreck. Pas sinds vorige week loopt het beter. Sinds het moment dat ze Jeff om hulp heeft gevraagd.
Da's ronde 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:20 schreef R0T29 het volgende:
Flikker op met deze complimentenparade.... kom op met de aantijgingen en ruzie
knap dat je dit zo kunt constateren zonder er veel van gezien te hebben de afgelopen weken..(jouw eigen woorden)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Afgelopen week, de weken ervoor veel gekeken. En tjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dit zo kunt constateren zonder er veel van gezien te hebben de afgelopen weken..(jouw eigen woorden)
Staatsgeheimquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh echt Febo ... we mogen het batterijwissel verhaal niet horen ... pfff...
Je kan niet ontkennen dat dit Centraal soepel verloopt Verida.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dit zo kunt constateren zonder er veel van gezien te hebben de afgelopen weken..(jouw eigen woorden)
Omdat niemand iets zegt. Alle tijd onvrede wordt onderling besproken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat dit Centraal soepel verloopt Verida.
Zijn gewoon stomme zenders, beter die ze in BB haddenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand z'n mic kraakt de hele tijd.. en het is gruwelijk irritant.
febo-molquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:27 schreef Thorelf het volgende:
wat zegt isaac vaak onnodige dingen.. valt in herhaling
Altijd heeft ze dat in haar mond of een potlood, ziet er niet uit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat lepeltje in de mond van KimD ziet er niet slim uit
300%quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:27 schreef Thorelf het volgende:
wat zegt isaac vaak onnodige dingen.. valt in herhaling
Dat is wel leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Morgenavond verkiezingsdebat in de talkshow
JW heeft ook niks gezegd, Jeff ook niets. En die vinden werkelijk overal iets van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Wanda heeft weer niets gezegd, zelfs niet bij de rondvraag. Zo'n grote bek over van alles en iedereen en dan stil zijn als een grijze muis tijdens centraal, ik vind er wat van.
quote:
Dat kan toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
JW heeft ook niks gezegd, Jeff ook niets. En die vinden werkelijk overal iets van.
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als Wanda niks zegt is het wel een ding?
ja, die is ziek heeft hij net verteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Berend er een beetje zielig bijzitten...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.
Nee, je bent gewoon enorm hypocriet. Face it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, maar jij wil graag Wanda verdedigen. Tekenend weer jouw reactie.
Weet ik...ik heb met hem te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, die is ziek heeft hij net verteld.
Jij ook zus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon enorm hypocriet. Face it.
Mexx kwam met JW op de proppen als zwakke speler. Natuurlijk gaat Jeffrey hem dan niet publiekelijk verdedigen. Op zulke momenten gaat het erom om dat je het verhaal doet en tussen neus en lippen door allerlei info en lichaamstaal tot je neemt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff zich daarin vergist
JW houd dat wel vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |