Lang bovenlijf en korte pootjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:20 schreef spapaars het volgende:
Ze zou wel eens de langste lilliputter van deze wereld kunnen zijn.
En de febo is de weg helemaal kwijt met hun SL's.
[ afbeelding ]
Ruben heeft een pen.quote:
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Maar wat een gelul schrijft ze.
Daar is het potlood niet voor bedoeld om de "Djaily" te schrijven elke dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Ze schrijft precies het tegenovergestelde van hoe ze overkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenIk kijkn nu naar het achterhoofd van KimK
De regie is duidelijk pro-bewoners en anti-kijkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het potlood niet voor bedoeld om de "Djaily" te schrijven elke dag
Ze vond het zelf heel goed geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Dat zal best,ik geloof er geen zak van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel goed geloof ik
quote:
Ze had het net voorgelezen. Monotoon ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenIk kijkn nu naar het achterhoofd van KimK
Hij is sow zielig en kan niemand vertrouwen.quote:
heb jij nog antwoord gekregen op de tt vanacht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze had het net voorgelezen. Monotoon ook.
Kennelijk heeft ie Babette zwart gemaakt tegenover GJ, en nu zegt ie dat het komt door eigen onzekerheid blablablaquote:
Dat is z’n “vistechniek”quote:
Aandacht vragen.quote:
Nee. @pingu66 is na dat bommetje vertrokken geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heb jij nog antwoord gekregen op de tt vanacht?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. @:pingu66 is na dat bommetje vertrokken geloof ik
Echt hoor.quote:
Alleen is niemand er geïnteresseerd inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel goed geloof ik
Kom op Babs, Sleep m mee naar boven en laat hem zn 24 uur aanvragen ... Nu zijn we je wel zat Nadirquote:
Ze haalt elk argument weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij wordt met het woord kleinerPrachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |