Kick voor wie deze post van gisteravond gemist heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Dienstmededeling
In het meetingtopic zijn we aan het kijken wie er allemaal definitief mee willen naar de ESFtelingmeet van volgende week zondag, 30 oktober (en ook wie nog twijfelen vanwege factoren). Mocht je nog ruimte hebben in de agenda en mee willen, kan dat uiteraard! Meld je dan even in het meetingtopic en ik zet je op de presentielijst
Ik houd op dit moment een minimumaantal aanwezigen aan van 6 om het door te laten gaan, daar zitten we nog niet helemaal aan. Meer zielen = meer vreugd!
quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
DoutzenDit is ook de man van het "reptielen" complot.
Voor mij is het logistiek helaas niet haalbaar om midden in de herfstvakantie even op en neer naar Nederland te gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kick voor wie deze post van gisteravond gemist heeft.
Laat zij even lekker mooi wezen en een kledinghanger zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik ook niet Em. Ben blij dat ik niet de enige benquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:50 schreef Em31 het volgende:
Ik weet geloof ik nog steeds niet waar deze TT's steeds naar verwijzen?
Dit soort mensen hebben altijd de mond vol over de vrijheid van meningsuiting, totdat ze tegengas krijgen. Dan is het opeens niet meer van toepassing.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat weet niemand.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:50 schreef Em31 het volgende:
Ik weet geloof ik nog steeds niet waar deze TT's steeds naar verwijzen?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet Em. Ben blij dat ik niet de enige ben
Maar de Zondag is ook al weer ver over de helft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kúnt natuurlijk een poging wagen en het eens opzoeken op internet![]()
(Maar dat is wel heel erg wild en avontuurlijk misschien)
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Maar de Zondag is ook al weer ver over de helft.
Is leuk en mooi gemaakt, met heel af en toe een beetje cringy acteerwerk, of het moet aan het verhaal liggen.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet Em. Ben blij dat ik niet de enige ben
Oké gelukkigquote:
Word ik niet wijzer vanquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Maar de Zondag is ook al weer ver over de helft.
Lekker!quote:
Vandaag blijf ik de hele dag dicht bij je.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Oké gelukkig
[..]
Word ik niet wijzer van
Google is your friendquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Oké gelukkig
[..]
Word ik niet wijzer van
@Em31 weet nog van niets.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag blijf ik de hele dag dicht bij je.
Ik hoor het al, niveau van het Nederlandse tafeltennis is erg hoog.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:12 schreef Fred_B het volgende:
Trinko Keen wint het NK Tafeltennis.
In de jaren ‘90 geen ongebruikelijke kop, maar vandaag heeft hij dat weer gewonnen. Als 51-jarige ondertussen.
In China zullen ze wel zenuwachtig worden inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, niveau van het Nederlandse tafeltennis is erg hoog.
Hij versloeg Danny Heister zeker in de finale?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:12 schreef Fred_B het volgende:
Trinko Keen wint het NK Tafeltennis.
In de jaren ‘90 geen ongebruikelijke kop, maar vandaag heeft hij dat weer gewonnen. Als 51-jarige ondertussen.
Ene Bert-Tinus Vriesekoop geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij versloeg Danny Heister zeker in de finale?
Foto van vroegerquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Malle Babbe is ook van alle tijden. Het had nu ook gemaakt kunnen worden
Dat is het betere knalwerkquote:
Van z’n stemquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan nu lekker relaxen de rest van de dag
[..]
Meen je dat nouStraks ga je me nog vertellen dat je ook van George Michael houdt
4 uur later en ik ruik nog steeds chloorquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:39 schreef NailQueen het volgende:
Zo, zondag (rot)klusjesdag zit erop. Ik ruik nu alleen maar chloor
Alleen als Em er mee in stemt hoop ik, anders wordt het een #metoo -tje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag blijf ik de hele dag dicht bij je.
Fred is een Radiohead - Pablo Honey - Track 2quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen als Em er mee in stemt hoop ik, anders wordt het een #metoo -tje.
Van mij had de race wel wat eerder mogen beginnen overigensquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lekker!
Man van de hut, interviews met Ferrnando Alonso op repeat en vanavond race kijken.
Lajf is good![]()
En bij jou?
Een half uur geleden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Van mij had de race wel wat eerder mogen beginnen overigens
Ja, 20.00 uur of 19.30 uur.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Van mij had de race wel wat eerder mogen beginnen overigens
Of twee uur geledenquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een half uur geleden bijvoorbeeld.
Had ook gemogen. Konden we nu naar bed.quote:
Je kan nu alsnog naar bed hequote:Op zondag 23 oktober 2022 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ook gemogen. Konden we nu naar bed.
Met al die smart tv's tegenwoordig hoef je dat waarschijnlijk helemaal niet meer te verklappen, dat kunnen ze gewoon zelf uitlezen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan nu alsnog naar bed he. Ik beloof dat ik niet aan de FIA zal verklappen dat je niet kijkt!
Deel van de reden dat ik nog een domme tv hebquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met al die smart tv's tegenwoordig hoef je dat waarschijnlijk helemaal niet meer te verklappen, dat kunnen ze gewoon zelf uitlezen.
Hier ook geen smart tv.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met al die smart tv's tegenwoordig hoef je dat waarschijnlijk helemaal niet meer te verklappen, dat kunnen ze gewoon zelf uitlezen.
Oeh. Waar, wanneer en waarom?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu iets voor het eerst in mijn leven gedaan waarvan bijna iedereen het wel eens eerder of vaker heeft gedaan.
Ik heb een hotel geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |