Ik weet niet zo goed of het nu voor mij óók vroeg is, of heel erg laat. Maar ja, vroeg voor een zondag.quote:
Wat zei je: Is het u ontgaan dat het de 21ste eeuw is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren was een lange maar leuke dag. We hebben zo'n 100 mensen onze bier kunnen laten proeven en we hebben zo'n 9 dozen verkocht
Wel dacht een boomer nog even grappig te zijn toen ik zijn glas aan nam om te spoelen. Daar was ik volgens hem goed genoeg voor en dan kon mijn man zich bezig houden met brouwen
Leuke dagquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren was een lange maar leuke dag. We hebben zo'n 100 mensen onze bier kunnen laten proeven en we hebben zo'n 9 dozen verkocht
Wel dacht een boomer nog even grappig te zijn toen ik zijn glas aan nam om te spoelen. Daar was ik volgens hem goed genoeg voor en dan kon mijn man zich bezig houden met brouwen
Nee op zo'n moment weet ik dan even niets terug te zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zei je: Is het u ontgaan dat het de 21ste eeuw is?
Tof dat het (verder?) een leuke dag was
Heb je wel gezwaaid naar ons bier?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuke dagBehalve de boomer dan
![]()
Ik was gisteravond nog in de kraamkamer van jullie bierWij blij, want bier, maar we kregen alleen een nadenk opdracht
Boks.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of het nu voor mij óók vroeg is, of heel erg laat. Maar ja, vroeg voor een zondag.
quote:
Is het een beetje een sexy schorre stem?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boks.
Dadelijk maar even uitleggen dat mijn schorheid en hoestje niet komt van de keronas (want twee negatieve testen verder) maar van rondfietsen in het donker, rondhangen op een terrein met bandje en volgens mij vooral van schreeuwen in buizen (opdracht)![]()
Twee andere vrijwilligers van er zwemmen zaten in de organisatie. Ik verwacht niet dat ze er dadelijk bij zijn
Neequote:Op zondag 23 oktober 2022 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het een beetje een sexy schorre stem?
Wel petje af dat jij er wel bent
Ik heb mijn havermoutpap op en ga mijn bed opzoeken
Deze OPquote:
Horreurquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Toen je dit typte was ik al 5,5 uur wakker
Ach ja, het kan je ook best gedoe opleveren. Boze mensen enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook alleen achteraf leuke opmerkingenIk ben totáál niet ad rem. Lijkt me een leuke eigenschap om te hebben.
Alleen als mijn reactie naar mensen het mij waard is jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach ja, het kan je ook best gedoe opleveren. Boze mensen enzo.
Ik leerde pas tegen mijn 40e ofzo om niet op alles wat me niet aanstonds direct te reageren. Best rustgevend.
Ja, zo is de bierwereld echt totaal niet. Gelukkig maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een horkerige opmerking @:Sarabi
Ik heb de boekjes over hun verblijf op Rottumerplaat van zowel Jan Wolkers als Godfried Bomansquote:
De Dennenwood Reclaimed Wood.quote:
Jup!quote:
Zal morgen klustopic eens een update gevenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Haat aan mensen die teasers plaatsen en ons dan laten hangen
Bellen ging bij ons ook veel beterquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het blijft toch een ellende om een vaccinatie-afspraak te maken zeg. We hebben allebei op eigen laptop 10 date waarop we kunnen doorgegeven en we blijven maar opties op 45 minuten rijden om 10.00 enzo krijgen. Ik heb maar gebeld en toen was het zo geregeld. Over 1,5 week gaan we samen naar de priklokatie vlakbij, na het werk.
Heel soms zit ik in zo'n soort adremmmetjesflow en dan vind ik mezelf zo vervelendquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook alleen achteraf leuke opmerkingenIk ben totáál niet ad rem. Lijkt me een leuke eigenschap om te hebben.
Mannen mogen op mijn vorige werkplek (zoals op meerdere werkplekken) nog steeds geen korte broek aanquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:49 schreef AnneX het volgende:
Gister geleerd, dat Pás in 1963 vrouwenkiesrecht in Suriname bestaat!
En dit: https://geschiedenis.nl/n(...)cipatie-van-de-vrouw
Neen, meisjes mochten geen lange broek aan naar de (openbare) lagere schoolMijn moeder vond het onzin.
Kleine en grote feiten. 😳
Feli!quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Op de site van UWV ingevuld dat ik een baan heb. De coach van het UWV ook laten weten dat ik niet meer kom en haar bedankt.
Zo blij voor jequote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Op de site van UWV ingevuld dat ik een baan heb. De coach van het UWV ook laten weten dat ik niet meer kom en haar bedankt.
Wat een heerlijk nieuws toch om te delenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
De vlucht was niet zo heel chill (naast een manspreader die zeker 50% van de tijd zijn nagels aan het afkluiven was en alle losgekomen onderdelen in de rondte slingerdequote:Op zondag 23 oktober 2022 09:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Horreur
Hopelijk nog wel chillmomenten mogelijk vandaag
Dit klinkt afschuwelijkquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De vlucht was niet zo heel chill (naast een manspreader die zeker 50% van de tijd zijn nagels aan het afkluiven was en alle losgekomen onderdelen in de rondte slingerde). Maar nu in een geweldige hotelkamer met volop zeezicht
en warm
De bossen beginnen nu mooi te kleuren. Als het zonnetje een beetje wil meewerken is het stuk vanaf de waal mooi lopen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:07 schreef borisz het volgende:
Jeuj Kaatje
Morgen Waterliniepad Van Nederhorst den Berg naar Maarssen.
Zaterdag in principe naar Arnhem en dan de eerste van 2x 25km naar de Duivelsberg.
Bulkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt afschuwelijk
Gelukkig goeie bestemming wel, waar zit je? Enjoy en bulken maar jij
Wordt zaterdag deze etappe van het Limespad + 5KM extra vanaf CS.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef z80 het volgende:
[..]
De bossen beginnen nu mooi te kleuren. Als het zonnetje een beetje wil meewerken is het stuk vanaf de waal mooi lopen.
Mooi! Veel plezierquote:
17 is een mooi stukje om te lopen. Maar het eindpunt is niet het Wylerbergmeer. Maar het pannenkoekenrestaurant de Duivelsberg. Midden in het bos. De bushalte is nog wel een stukje verder. Of terug naar Berg en Dal.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Wordt zaterdag deze etappe van het Limespad + 5KM extra vanaf CS.
En dan een volgende keer 16 en 17 gecombineerd
Weet alleen nog niet wanneer ik 16+17 ga lopen... Zal ook van te voren berichtje sturen aan @:tele6
Had ik al gezien idd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:49 schreef z80 het volgende:
[..]
17 is een mooi stukje om te lopen. Maar het eindpunt is niet het Wylerbergmeer. Maar het pannenkoekenrestaurant de Duivelsberg. Midden in het bos. De bushalte is nog wel een stukje verder. Of terug naar Berg en Dal.
Die van mij kwamen voor thee en bleven dan lang genoeg om mee te eten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:45 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Schoonouders zijn weg. Zo nog even pannenkoeken met spek bakken en dan doe ik helemaal niks meer.
Is dit een covidspreader of iemand met zijn benen wijd?quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De vlucht was niet zo heel chill (naast een manspreader die zeker 50% van de tijd zijn nagels aan het afkluiven was en alle losgekomen onderdelen in de rondte slingerde). Maar nu in een geweldige hotelkamer met volop zeezicht
en warm
Dit is tot nu toe mijn favoriete hoofdstukquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Tele6 het volgende:
Hallo hallo
Ik had wedstrijd vandaag. We reden er met m'n vaders auto naartoe, ik heen broertje terug. Kunnen we mooi allebei oefenen
Provinciale weg rijden met duizend rotondes heb ik met rijles nooit echt geoefend, ik heb voornamelijk bebouwde kom óf snelweg gereden. Dus dit was even wennen
Raad eens wie er 3/4 van de weg pal achter ons heeft gereden, en dus al m'n geklungel op de rotondes heeft mogen aanzien.... die ene leuke jongen van vorig weekend
* Tele6 klunst vrolijk verder
Wie zei nou vorige week dat het wel een boeketromannetje kon worden? Nu al helemaal
Dat laatste. De covidspreader kwam mogelijk in de vorm van een klein meisje wat ongelegen ononderbroken heeft zitten hoesten. Tot ze ervan moest spugen. Na een blikje fristi.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dit een covidspreader of iemand met zijn benen wijd?
En de medepassagiersquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:08 schreef fietsie het volgende:
Nu is het mijn persoonlijker ervaring dat de rij stoelen voor je ontzettend in de weg staat bij het gaan zitten in een vliegtuig...
Wat fijn dat vandaag beter was dan gisteren. Grappige serie aankopen bij de Makroquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe mijn favoriete hoofdstukHoe ging je wedstrijd?
Vandaag was hier wel fijn. In elk geval in vergelijking met gisteren. We hebben zelden allebei zo'n enorme kutdag gehad. Debiel veel te doen en veel zware klussen. Lekker over de grenzen. Uiteindelijk natuurlijk janken en ruzie en janken. Wel blij met de nieuwe kast![]()
Vandaag zijn hier de laatste restjes van gisteren afgemaakt. Het huis is voor het eerst in maanden weer eens schoon en opgeruimd, zo fijn. Bij wijze van uitje gingen we naar de Makro, even wat anders doen dan schoonmaken. Ik ben een vest, een biologische kip en een goede oliebol rijker.
Het wordt een heerlijk verhaalquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat fijn dat vandaag beter was dan gisteren. Grappige serie aankopen bij de Makro
En zo lekker, een schoon huis
Hoe ging mijn wedstrijd...
Ik begon in ieder geval lekker, want na de autorit dacht ik "vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan"![]()
Vorig jaar was deze wedstrijd niet bepaald een succes, allerlei hindernissen lukten niet goed, ik had een enorme hongerklop en op het eind kon ik wel huilen. Dus ik wilde dit jaar graag wél hindernissen die lukten, géén hongerklop en wél plezier in de hele boel. Dat is gelukt!
En zonder het al te zeer te merken ook nog eens weer een PR gelopen.
Vorige maand had ik al een fiks PR, mijn vorige snelste tijd op deze afstand was 1u58, vorige maand aangescherpt naar 1u37 en nu liep ik iets onder de 1u30 op een parcours wat zeker niet makkelijker was...
Dus ik ben heel tevreden met mezelf.
Sinds ik onder de 2 uur ben gaan lopen, eindig ik in het klassement in de middenmoot in plaats van helemaal onderaan.![]()
Oh en in de laatste 500 m ben ik nog ingehaald door leuke jongen. Die was een stuk later gestart dan ik en heeft er een halfuur korter over gedaan dan ik.Toen hij me inhaalde, heb ik naar hem geroepen dat hij heel goed bezig was en daarop deed hij al rennend een soort van dansje, dus dat was een goed moment
![]()
Het boeketromannetje krijgt er zo wel snel hoofdstukken bij
Beter drink je melk. Water dooft niet echt, melk wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Het zelfgemaakte kruidenmengsel voor bami is (om het zachtjes te zeggen) ietwat heet uitgevallen. Wel lekker maar denk dat ik vanavond heel veel water ga drinken.
Melk hoeft nog niet eens, als het maar vet is toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter drink je melk. Water dooft niet echt, melk wel.
Yep. De hitte van capsaïcine wordt minder met vettigheid. Zuivel werkt goed. Suiker of andere zoetigheid werkt ook.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Melk hoeft nog niet eens, als het maar vet is toch?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat fijn dat vandaag beter was dan gisteren. Grappige serie aankopen bij de Makro
En zo lekker, een schoon huis
Hoe ging mijn wedstrijd...
Ik begon in ieder geval lekker, want na de autorit dacht ik "vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan"![]()
Vorig jaar was deze wedstrijd niet bepaald een succes, allerlei hindernissen lukten niet goed, ik had een enorme hongerklop en op het eind kon ik wel huilen. Dus ik wilde dit jaar graag wél hindernissen die lukten, géén hongerklop en wél plezier in de hele boel. Dat is gelukt!
En zonder het al te zeer te merken ook nog eens weer een PR gelopen.
Vorige maand had ik al een fiks PR, mijn vorige snelste tijd op deze afstand was 1u58, vorige maand aangescherpt naar 1u37 en nu liep ik iets onder de 1u30 op een parcours wat zeker niet makkelijker was...
Dus ik ben heel tevreden met mezelf.
Sinds ik onder de 2 uur ben gaan lopen, eindig ik in het klassement in de middenmoot in plaats van helemaal onderaan.![]()
Oh en in de laatste 500 m ben ik nog ingehaald door leuke jongen. Die was een stuk later gestart dan ik en heeft er een halfuur korter over gedaan dan ik.Toen hij me inhaalde, heb ik naar hem geroepen dat hij heel goed bezig was en daarop deed hij al rennend een soort van dansje, dus dat was een goed moment
![]()
Het boeketromannetje krijgt er zo wel snel hoofdstukken bij
Owquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Yep. De hitte van capsaïcine wordt minder met vettigheid. Zuivel werkt goed. Suiker of andere zoetigheid werkt ook.
He Leintjuhquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Yep. De hitte van capsaïcine wordt minder met vettigheid. Zuivel werkt goed. Suiker of andere zoetigheid werkt ook.
Zo is ongeveer de Fernandes (vloeibare diabetes) uitgevondenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He Leintjuh![]()
Suiker gebruik ik inderdaad ook wel eens in een gerecht als iets uit de hand loopt, zoals een pepertje te veel. Maar ik had dus ook een hap suiker kunnen nemen?
De beste oplossing was idd een slok Cendol na een hap veel te pittige Indo.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo is ongeveer de Fernandes (vloeibare diabetes) uitgevonden
Hahahaha boefje Borisquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:10 schreef borisz het volgende:
Mijn naamgenoot krijgt gelukkig zijn 100 krabbels niet rond.
PM Sunak wordt het dan. Britten moeten eigenlijk gewoon weer eens naar de stembus.
Edit: Oh hij zegt 102 krabbels te hebben, maar toch niet meedoet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:38 schreef Vanyel het volgende:
flore
Long time.
Wist niet dat jij hier ook al lurkte.
Ditquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:02 schreef Molo het volgende:
Zo is ongeveer de Fernandes (vloeibare diabetes) uitgevonden
De slaap was wel dikke prima, alleen te kort.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:38 schreef fietsie het volgende:
Mogguh. Hopelijk wordt je dag beter @:Lonaa
Sterkte vandaag!quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De slaap was wel dikke prima, alleen te kort.
Inmiddels ben ik ook aan het accepteren dat mijn wallen blijkbaar permanent zijn.
Waar zitten jullie?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hadden om 9 uur al het licht uitlivin' the wild life
Maar och, wakker worden bij het ruisen van de zee en dan ontbijten met manchego en dulce de membrillo en churros, ik kan er wel aan wennen
Churros con chocolatequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hadden om 9 uur al het licht uitlivin' the wild life
Maar och, wakker worden bij het ruisen van de zee en dan ontbijten met manchego en dulce de membrillo en churros, ik kan er wel aan wennen
Het hotel heeft ze met vrij dunne warme choco, niet de dikke pap die ik ken. Maar desalniettemin:quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Churros con chocolate
Maar 1x kunnen eten afgelopen vakantie
Dat is wel jammer, maar alsnog WEL churros hebben is altijd winquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het hotel heeft ze met vrij dunne warme choco, niet de dikke pap die ik ken. Maar desalniettemin:![]()
Wat is het egelprobleem @:Candaasje ?
Egeltje bij mijn werk gebracht. Op zich lijkt 'ie het wel redelijk te doen, alleen zijn ademhaling is wat duidelijk zichtbaar en hij is jong. Aangezien de dierenambu daar 's nachts niet rijdt en er niet echt een egelopvang zit, heb ik heb meegenomen. Er zitten hier in Veenendaal, Nijkerveen en wat meer naar het noorden in Huizen egelopvangcentra.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het hotel heeft ze met vrij dunne warme choco, niet de dikke pap die ik ken. Maar desalniettemin:![]()
Die dikke zut is Catalaans toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kroepoek, witte rijst.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
in Andalusië krijg je het ook dikquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Die dikke zut is Catalaans toch?
En geniet ervan, heerlijk chill eiland dat. Vond er vooral weinig te doen destijds en dat kwam fantastisch uit voor het doel van mijn uitrustvakantie toen
Volgens mij niet, want ik leerde het kennen in Salamanca en dat ligt midden in Spanje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Die dikke zut is Catalaans toch?
En geniet ervan, heerlijk chill eiland dat. Vond er vooral weinig te doen destijds en dat kwam fantastisch uit voor het doel van mijn uitrustvakantie toen
Ah, ja geen Spanje kenner hier wordt maar weer bevestigdquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want ik leerde het kennen in Salamanca en dat ligt midden in Spanje.
Nou, dat is inderdaad precies ook ons doel. We hebben wel een autootje, maar heel weinig plannen. Slapen, zwemmen, liggen, eten, dat zijn zo'n beetje de wensen
Oh, wat heerlijk. Geniet er volop van!quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want ik leerde het kennen in Salamanca en dat ligt midden in Spanje.
Nou, dat is inderdaad precies ook ons doel. We hebben wel een autootje, maar heel weinig plannen. Slapen, zwemmen, liggen, eten, dat zijn zo'n beetje de wensen
Nou, met mijn ervaring in BE zou ik daar ook wel voor kiezen. Ik had nooit fatsoenlijk bereikquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is mijn 5G ontvang ondertussen excellent, de vierde prik zit erin. Ben benieuwd of ik er last van ga krijgen...
Jij bent compleet gesloopt nu?quote:
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij bent compleet gesloopt nu?![]()
Ik ben aan het wachten op de spouwmuurheren die om half hier komen. Net zo'n kwartiertje dat je eigenlijk niet echt iets kunt...
Hij stopt er nu wel meequote:Op zondag 21 oktober 2018 17:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Was die sambalman niet dood of terug naar Suriname?
En? wel gelukt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:51 schreef Candaasje het volgende:
Gvd. Buren hebben hun auto op verzoek weggezet, en de hele ochtend is er daardoor ruimte voor de vrachtwagen van het isolatiebedrijf.
Nu zijn ze er nog niet, en heeft er net in de 5 minuten die ik niet keek, iemand zijn of haar auto geparkeerd precies waar dat dus NIET de bedoeling was .
(Ik twijfelde nog of ik er wat kliko's neer zou slepen, maar het was al bijna 11:30 uur...)
Welke heb je gehad? Ik had vorige donderdag Pfizer en heb alleen pijn in prikarm, last van m'n darmen en klein beetje spierpijn gehad, viel me alles mee!quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is mijn 5G ontvang ondertussen excellent, de vierde prik zit erin. Ben benieuwd of ik er last van ga krijgen...
Nou, de auto is weg (dus ik heb er snel kliko's neergezet) maar de isolatiemannen zijn er nog niet...quote:
Oh wat irritant! Dan zit je ook zo voor niks te wachten. Je gaat ook niet iets anders doen want misschien komen ze zo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou, de auto is weg (dus ik heb er snel kliko's neergezet) maar de isolatiemannen zijn er nog niet...
Geprobeerd te bellen, maar ik krijg enkel een bandje van de vestiging dat ze me nu niet te woord kunnen staan en dat ik een voicemail kan achterlaten, en dat ze binnen een dag próbérén om contact op te nemen.![]()
Zo nog eens proberen, misschien hebben ze pauze
\quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh wat irritant! Dan zit je ook zo voor niks te wachten. Je gaat ook niet iets anders doen want misschien komen ze zo.
Ach ja, gaat ie daar maar lekker uit de ruif vreten waar er amper gezondheidszorg is. Kan er niet zo enorm mee zitten eigenlijk. Lekker levensverhaal ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij stopt er nu wel mee
https://www.ad.nl/binnenl(...)l-verkopen~a4330e63/
Ze gingen toch alleen de spouw isoleren? Dat is toch zo gedaan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Ze zijn er en gaan zo beginnen. Het komt vandaag alleen waarschijnlijk niet helemaal af, maar ik vind het wel best. We horen het wel
WD40 smeert die schroeven toch ook prima?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 10 jaar onderhoud gepleegd aan mijn fiets. Protip: als je WD40 op dingen spuit en het zit aan je handen, was dan eerst je handen voor je probeert ergens schroeven in te draaien.
Je kan WD40 aan alles smeren, imho.quote:
quote:Het smeert, maakt vastzittende onderdelen los, verdrijft water, verwijdert vuil en beschermt tegen roest en corrosie.
Niet voor de naaimachine gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan WD40 aan alles smeren, imho.
[..]
https://wd40.nl/how-to/onderhoud-van-nieuwe-machines/quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet voor de naaimachine gebruiken.
Dit stond op de bus en al deze dingen waren afzonderlijk nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan WD40 aan alles smeren, imho.
[..]
Ja, ze kunnen het zelf wel aanbevelen. Maar uiteindelijk heb je er alleen maar ellende van. Ik vertrouw mijn naaimachinetechneut hierin blind.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://wd40.nl/how-to/onderhoud-van-nieuwe-machines/
Spouw isoleren en een scheur optisch herstellen en de gaten afwerken (met knipvoegen).quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze gingen toch alleen de spouw isoleren? Dat is toch zo gedaan?
Nja hopelijk loopt het voorspoedig
Ik heb een obscuur labelloos flesje naaimachineolie bij mn machine..quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen het zelf wel aanbevelen. Maar uiteindelijk heb je er alleen maar ellende van. Ik vertrouw mijn naaimachinetechneut hierin blind.
Naaimachineolie is prima.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een obscuur labelloos flesje naaimachineolie bij mn machine..
Naai je ook met je fiets?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:00 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, het scheelt dat mijn fiets niet echt nog heel veel slechter kan dan dat ie was voor ik WD40 op onderdelen spoot.
Ook daarvan kan ik zeggen dat ik dat niet doe.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik las te snel en zag eerst de 'je' niet in je zin staan
't is ook wel een end rijden natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook daarvan kan ik zeggen dat ik dat niet doe.
https://www.reddit.com/r/(...)lubricant_mistaking/quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Candaasje het volgende:
Wat is het verschil tussen WD40 en een smeermiddel?
Op de website van W40 lees ik 'Ja, WD-40 is technisch gezien een olie. Het is inmiddels echter bekend als meest bekende smeermiddel ter wereld.'
Dus dat zou impliceren dat een olie geen smeermiddel is. Maar de definitie van smeermiddel die ik online vind: 'smeermiddel o. olieachtige vloeistof of gelaagde vaste stof die gebruikt wordt om de wrijving tussen elkaar rakende bewegende delen te verminderen.'
Vaselinequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Candaasje het volgende:
Hmmm..... gedachtensprongetje opzij: pp zich is smeermiddel misschien wel een beter woord om te gebruiken wanneer ik mensen thuis vraag of ze de temperatuur kunnen meten van hun huisdier.....glijmiddel levert toch vaak een beetje gegniffel of stiltes aan de andere kant van de lijn op.
Maar dan moeten ze er dus geen W40 op smeren...dat dan weer niet
quote:
Ik heb er al driequote:Op maandag 24 oktober 2022 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd een kalender toch? weet je al welke?
Tweede jaarquote:
Ik stuitte ineens op adventskalender unboxing video's, toen raakte ik geïnspireerdquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik voelde me al helemaal voorbereid met mijn extra zak kruidnoten op voorraad en 2 chocoladeletters (van Hands off My Chocolate) voor in de schoenen.
(Wel beetje jammer dat mijn vriend mijn verstopplek voor die letters dus al 2 weken terug ontdekt had, vertelde hij me gisteren. Nadat ik had gezien dat ze opeens in het zicht lagen. Vriend deed eerst nog alsof hij van niks wist, de schat)
Maar kerst zit nog niet echt in mijn systeem geloof ik.
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil eigenlijk ook nog een adventkalender maar er zijn er al 2 onderweg
quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:06 schreef Candaasje het volgende:
Ik bedacht me dat ik al kerstliedjes heb zitten luisteren in de auto![]()
![]()
Niet Jingle Bells of Rudolph ofzo, maar toch.
Er werd net aangebeld. Drie jongens voor de deur 'mevrouw, we hadden net een NERF-gevecht en nu ligt er een van onze pijltjes in uw voortuin, mogen we daar even zoeken?'![]()
Ik woon nu echt op stand geloof ik, ik ben vanuit eerdere jaren gewend dat je gewoon de bosjes induikt/over een hekje klimt, helemaal als het een voortuin betreft. (En dat als je dat te vaak doet, de buurman je voetbal/tennisbal wel lek steekt of in dit geval NERFpijltje wel kapot stampt )
Aangezien onze kalenders vaak richting de 150-200 euro gaan is dat wel een beetje een probleem in deze tijdquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
*drie kalenders al heeft staan en een vierde (voor de katten) onderweg*
Jij werkt ze wel aan de lopende band inquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een beleefdheid
Ik heb vannacht mijn 3e nieuwe collega ingewerkt en wat is ze leuk! Ik wil haar wel adopteren. Ze is 21, dus dat kan nog wel, toch?
Deze gaat per februari weg voor een master in Amsterdamquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij werkt ze wel aan de lopende band in:D
Hopelijk blijvertjes! Zeker als ze leuk zijnMag je best adopteren
Hmm… ja. Ik snap.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aangezien onze kalenders vaak richting de 150-200 euro gaan is dat wel een beetje een probleem in deze tijd
Stomheidquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze gaat per februari weg voor een master in AmsterdamDus dat blijven wordt hier niks.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Werken in het momentquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Maar voor nu is ze echt een aanwinst
Misschien die van de Ikea nog eens halen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hmm… ja. Ik snap.
Goedkopere kalenders zoeken
Dat doen we normaal wel elk jaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Zelf een kalender met diverse spannende biertjes voor elkaar samen stellen
Rottig is dat.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi, druk druk druk, maar wel leuk. Alleen een heel luid telefonerende collega, je kunt jezelf nauwelijks horen denken
Zijlstra?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen het zelf wel aanbevelen. Maar uiteindelijk heb je er alleen maar ellende van. Ik vertrouw mijn naaimachinetechneut hierin blind.
Je kan 'r ook gewoon versieren?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een beleefdheid
Ik heb vannacht mijn 3e nieuwe collega ingewerkt en wat is ze leuk! Ik wil haar wel adopteren. Ze is 21, dus dat kan nog wel, toch?
Ik vind haar wel wat jong, geloof niet dat dat goed voeltquote:
21!quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind haar wel wat jong, geloof niet dat dat goed voelt
Balen van je fiets!!quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, moe (zo blij dat ik in het voren heb gekookt). Maar wel het idee dat ik een paar nuttige dingen heb gedaan. Nog wel steeds alles laten controleren, maar sommige zaken zijn heel logisch.
Helaas doet de fiets nog steeds vervelend (pas na een kilometer komt er contact tussen accu en motor). Hopelijk kan ik 'm morgen bij de fietsenmaker brengen en woensdag weer ophalen.
Ja ja, helemaal legaal, ik weet.quote:
Zeker!!quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een beleefdheid
Kuikenquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:49 schreef sigme het volgende:
Ik hoop zeer binnenkort de halve eeuw aan te tikken
Je gaat mij voor. Ik hoor wel hoe het bevalt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:49 schreef sigme het volgende:
Ik hoop zeer binnenkort de halve eeuw aan te tikken
quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Zeker!!
En wat leuk!
Ga op d'r zitten zodat ze blijft
Ik vroeg me al af of ik haar kon vragen te blijven voor 1 weekend in de maand, want haar ouders wonen in Assen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:50 schreef Blues het volgende:
Zeker!!
En wat leuk!
Ga op d'r zitten zodat ze blijft
Oquote:
Yeaaaahhhh gefeliciteerd! Per wanneer?quote:
Nee! Ja!quote:
De prognose is dat de oplevering in januari 2023 is. Dus ik kan eerst nog een paar maandjes rustig hier wonenquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yeaaaahhhh gefeliciteerd! Per wanneer?
Je hebt geen huis gekocht, dus het ken lijequote:Op maandag 24 oktober 2022 17:55 schreef sigme het volgende:
Ik kocht vandaag een bejaardenhulpstuk.
[ afbeelding ]
Het is _briljant_
Je kan er noten mee rapen, maar vooral voor valfruit: briljant.
Ik wist natuurlijk al jaaaaaaaaaaaaaren van het bestaan van het ding maar het leek me een onding. Dit had me zoveel tijd en moeite gescheeld.
Nu heb ik een knie-op-slot en nu toch maar een gekocht en allesjezus dat ding kost best geld maar
Het is helemaal Nieuwbouwquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:59 schreef Tele6 het volgende:
De prognose is dat de oplevering in januari 2023 is. Dus ik kan eerst nog een paar maandjes rustig hier wonen
De muren en alles staan er allang - ik ben er in september een paar keer langsgefietst
Mja, zou ook niet kopen, want ben geen Oud Wijf. Maar ik kan heel goed zien waarom dit je leven enorm verrijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:55 schreef sigme het volgende:
Ik kocht vandaag een bejaardenhulpstuk.
[ afbeelding ]
Het is _briljant_
Je kan er noten mee rapen, maar vooral voor valfruit: briljant.
Ik wist natuurlijk al jaaaaaaaaaaaaaren van het bestaan van het ding maar het leek me een onding. Dit had me zoveel tijd en moeite gescheeld.
Nu heb ik een knie-op-slot en nu toch maar een gekocht en allesjezus dat ding kost best geld maar
Het is een tweekamerflat. Dus een woonkamer met open keuken, en een slaapkamer. De slaapkamer heeft grote glazen deuren naar het balkon, en de woonkamer heeft ramen van plafond tot vloer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is helemaal NieuwbouwWat fijn! Wil je er ook meer over kwijt?
huh, wat raarquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja zeg. Krijg een mail van UWV. Gefeliciteerd dat ik werk heb. Maar omdat ik (waarschijnlijk) iets minder verdien dan bij mijn vorige baan (logisch, was een idioot hoog salaris) krijg ik t/m augustus het huidige salaris aangevuld tot het salaris van de vorige baan (da's aardig, maar je kunt er ook niet onderuit). Maar ik heb dus dan wel de verplichting om 4 sollicitaties per 30 dagen uit te sturen.
Zal ik die maar vol taalfouten schrijven?
Dat klinkt echt goed zeg!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is een tweekamerflat. Dus een woonkamer met open keuken, en een slaapkamer. De slaapkamer heeft grote glazen deuren naar het balkon, en de woonkamer heeft ramen van plafond tot vloer.
Ik heb expres voor een appartement wat hoger in het gebouw gekozen zodat ik me niet zo druk hoef te maken over inkijk, met die grote ramen
Er zit een berging in met een aansluiting voor de wasmachine, een aparte wc en een badkamertje (douche en wastafel).
De keuken zit alle apparatuur ingebouwd: inductie-kookplaat, combimagnetron, VAATWASSER, koelkast met vriesvak.![]()
Het is niet zo'n heel groot gebouw. 30 woningen of zo? De begane grond komen winkels in. Het wordt een autoluwe wijk met veel groen. Dat is het nog lang niet, dus de eerste maanden zal het er niet zo heel glamoureus uitzien in de wijk
De muren worden sausklaar opgeleverd dus ik kan vast na gaan denken over verfkleuren
En over zonwering, want ramen van vloer tot plafond op het zuidoosten![]()
Wel lekker dat de slaapkamer aan de "koude" kant van de flat zit
Ik heb alleen een stinkhekel aan luxaflex, want die wordt altijd zo stoffigquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt goed zeg!
En de zonwering die je op diverse manieren open en dicht kunt doen is vast heel handig. Een soort luxaflex volgens mij
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stinkhekel aan luxaflex, want die wordt altijd zo stoffig
En ik heb altijd ruzie met de touwtjes
Ik hoop iets te vinden van rolgordijnen of plisségordijnen of zo.
Bellen met ze?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja zeg. Krijg een mail van UWV. Gefeliciteerd dat ik werk heb. Maar omdat ik (waarschijnlijk) iets minder verdien dan bij mijn vorige baan (logisch, was een idioot hoog salaris) krijg ik t/m augustus het huidige salaris aangevuld tot het salaris van de vorige baan (da's aardig, maar je kunt er ook niet onderuit). Maar ik heb dus dan wel de verplichting om 4 sollicitaties per 30 dagen uit te sturen.
Ik bedoel meer ditquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stinkhekel aan luxaflex, want die wordt altijd zo stoffig
En ik heb altijd ruzie met de touwtjes
Ik hoop iets te vinden van rolgordijnen of plisségordijnen of zo.
Ik heb even een mailtje gestuurd. Bellen kan ik vrijdag pas.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Bellen met ze?
Dit kan toch niet! Je hebt nu werk, klaar uit.
Tenzij je dat extra inkomen graag wil, dan gewoon sukkelige sollies sturen
Heeft die vriend ook het appartement gekregen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:15 schreef Tele6 het volgende:
En ik zal mogen bedenken waar ik m'n planten moet latenhet is een vensterbankloze flat
Misschien een soort lage stellingkast voor de ramen. Heb ik meteen natuurlijke zonwering
Ik vrees van niet maar weet het niet 100% zeker.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft die vriend ook het appartement gekregen?
Dit klinkt helemaal geweldigquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef Tele6 het volgende:
Het is een tweekamerflat. Dus een woonkamer met open keuken, en een slaapkamer. De slaapkamer heeft grote glazen deuren naar het balkon, en de woonkamer heeft ramen van plafond tot vloer.
Ik heb expres voor een appartement wat hoger in het gebouw gekozen zodat ik me niet zo druk hoef te maken over inkijk, met die grote ramen
Er zit een berging in met een aansluiting voor de wasmachine, er is een aparte wc en een badkamertje (douche en wastafel).
De keuken zit alle apparatuur ingebouwd: inductie-kookplaat, combimagnetron, VAATWASSER, koelkast met vriesvak.![]()
Het is niet zo'n heel groot gebouw. 30 woningen of zo? De begane grond komen winkels in. Het wordt een autoluwe wijk met veel groen. Dat is het nog lang niet, dus de eerste maanden zal het er niet zo heel glamoureus uitzien in de wijk
De muren worden sausklaar opgeleverd dus ik kan vast na gaan denken over verfkleuren
En over zonwering, want ramen van vloer tot plafond op het zuidoosten![]()
Wel lekker dat de slaapkamer aan de "koude" kant van de flat zit
Jaaaa, die zag ik ook in het park. Van die herstkrokussen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:24 schreef Blues het volgende:
Ik deed een lunchwandel tijdens het thuiswerken vandaag en naast de vele paddo's die je overal ziet, vinden deze kleintjes het warm genoeg om ook te bloeien![]()
[ afbeelding ]
Nee joh! Dat kan ze!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt helemaal geweldigIk neem aan dat het ook duurzaam gebouwd is, zonder gas en met zonnepanelen?
Kaatje, gewoon brieven sturen op functies die je wel zou willen hebben, maar toch niet zal krijgenJe hebt nu werk, dus het kan wat ambitieuzer! Raad van toezicht etc.
Jup!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt helemaal geweldigIk neem aan dat het ook duurzaam gebouwd is, zonder gas en met zonnepanelen?
Kaatje, gewoon brieven sturen op functies die je wel zou willen hebben, maar toch niet zal krijgenJe hebt nu werk, dus het kan wat ambitieuzer! Raad van toezicht etc.
Oh, bestaat dat? Herfstkrokussenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, die zag ik ook in het park. Van die herstkrokussen.
Bedrijf waar ik ben ontslagen zoekt regelmatig mensenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn al heel veel sollicitaties tm augustusquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Bedrijf waar ik ben ontslagen zoekt regelmatig mensen
Oh wat leuk!quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik noem ze zo
Blijkbaar wel https://buitenleven.nl/herfstbloeiende-krokus-voor-de-herfst/
Nee, je solliciteert met de opmerking dat je wegens ander werk maar 5u/wk (of wat het maar is) beschikbaar bent.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Herfsttijloos.quote:
2 uur zelfs. Want ik hoef niet meer te werken dan in mijn vorige baan. Dat was 34, nu 32quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, je solliciteert met de opmerking dat je wegens ander werk maar 5u/wk (of wat het maar is) beschikbaar bent.
Kiek, dat bedoel ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
2 uur zelfs. Want ik hoef niet meer te werken dan in mijn vorige baan. Dat was 34, nu 32
Ik zou zeggen: probeer ze ook eens op te eten!quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef AnneX het volgende:
Er staat weer een doos vol te drogen noten naast de radiator.
Het rapen en kraken en opeten is een hobby van mn.Xquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer ze ook eens op te eten!
Waarom komt dat er eigenlijk vaak niet van? Zijn het er veel te veel of is kraken teveel werk of ....?
Heel af en toe een graadje erbij op voor een uur omdat de woonkamer mokerkil en vochtig is soms.quote:
Een maand geleden wel even 1 dag want toen was het wel erg koud.quote:
Ja, het was hier binnen 17 graden gister. Dus gisteren en vandaag gestookt, het is hier nu 23 geloof ik.quote:
Stilquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:46 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Thuis![]()
[ afbeelding ]
Herfst
Zo doen wij het ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel af en toe een graadje erbij op voor een uur omdat de woonkamer mokerkil en vochtig is soms.
Nog niet. Maar het is ook nog 20,5 hierquote:
Dat 'noten drogen bij de radiator' verwarde mequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef sigme het volgende:
Ik raapte dus walnoten, en die ga ik drogen in de kas.
Hebben de aardbeien in de kas dus gewoon nog aardbeien!
[ afbeelding ]
@:vanyel, al aardbeien voor de kas klaarstaan?
gefeliciteerd.quote:
Niet meer, maar die was wel aan hoor, tot een week ofzo geleden.quote:
Ja, hier ook een aantal weken terug toen het zo koud was. Nu niet, nergens voor nodig. En de komende week idd zomerse temperaturenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Een maand geleden wel even 1 dag want toen was het wel erg koud.
Maar nu met het zonnetje op de ramen elke dag wordt het tussen de 19 en 21 graden, warm zat.
Ik kom elke keer op de juiste momenten binnenquote:
Goed nieuws momenten zijn de Beste momentenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom elke keer op de juiste momenten binnenGefeliciteerd
Iddquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed nieuws momenten zijn de Beste momenten
Ik zie vooral de usual suspects.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:15 schreef Molo het volgende:
Hoop lurkers die die post van Tele liken joh
?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:15 schreef Molo het volgende:
Hoop lurkers die die post van Tele liken joh
Da's dan wel meteen een naam die ik nog nooit ergens gezien heb.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
?
Ik zie maar 1 lurker (of 2, als je Lienekien als lurker rekent, wat ik niet doe want daarvoor reageert ze te vaak).
Ik heb maar aan één kant zijburen, dat is fijn want het balkon fungeert ook als galerij en ik zit dus aan de doodlopende kant van de galerij zodat er niemand over mijn balkon naar zijn huis hoeftquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef AnneX het volgende:
Tele Tele Tele![]()
![]()
je hebt een eigen plek! 🎉 🎉 🎉
Geweldig!
Heb je wel boven- en zijburen? Welke etage heeft je voorkeur?
@:sigme die laatste fotoen je notenraaptool 🤪
Ach, de rollator kun je nog even mee wachten. Dat dan weer niet.
Vorige week is de notenboom van de buren vakkundig gesnoeid. Voorheen deed buurman dat zelluf vanaf de grond. Hiervoor moest de man de boom in.
De boom heeft veel licht en wij ook in onze tuin.![]()
Er staat weer een doos vol te drogen noten naast de radiator.
Op werk jaquote:
@elvequote:Op maandag 24 oktober 2022 21:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Da's dan wel meteen een naam die ik nog nooit ergens gezien heb.
Ooo lekkere plek!quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb maar aan één kant zijburen, dat is fijn want het balkon fungeert ook als galerij en ik zit dus aan de doodlopende kant van de galerij zodat er niemand over mijn balkon naar zijn huis hoeft
Wel bovenburen én onderburen. Dat leek me energietechnisch wel gunstig
Zeer indrukwekkend aantal likesquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:41 schreef Blues het volgende:
Ik heb er ff een rond getalletje van gemaakt
We moesten op het werk de airco al weer aan vandaag. De verwarming is nog niet aan geweest, vorige week was het 's ochtends steeds 18,5°C en dat liep steeds op naar 21,5°C aan het eind van de dag door ons harde werkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Op werk ja
De ventilatie staat daar zo hard, bij sommige bureaus en op de gang staat een heel koude tocht![]()
Vanmiddag kwam gelukkig de zon even door het raam, dat warmt ook wat op. Al is het maar psychisch
Als ik det lees, ben ik zo blij met binnenkattenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus. Om 20.25 uur kwam ik erachter dat om 20.30 uur een online vergadering was. Waar ik als welkom bij was, alleen had ik geen tijd en uitnodiging gekregen. Misverstand, hoera voor online.
De vergadering kwam tot een natuurlijk einde toen poes luid gillend binnenkwam met een speeltje: levende muis. De vergadering (van vooral meiden van in de 20) kreeg een live verslag hoe ik met de pootjes omhoog zat deel te nemen. Afschuw was mijn deel![]()
Inmiddels zijn muis en poes uitgezet
Maar je had de moordlustige vreugde op haar snoetje moeten zienquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als ik det lees, ben ik zo blij met binnenkatten
Arme Elve. Die durft niemand meer te liken nou.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
@:elve
Lid sinds 2005, en geen pohi.
Heel verlegen, denk ik.
Ja, logisch.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat 'noten drogen bij de radiator' verwarde me
Hier één keer aan gehad paar weken terug, maar is tot nu toe niet onder de 18° geweest hier in dus prima te doen.
Afgelopen en komende dagen zelfs echt heerlijk warm gewoon![]()
Het niezen is na een avond verdwenen maar nu heeft hij iets dat op een ontstoken oog lijktquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:04 schreef Sarabi het volgende:
Ons zorgenkatje heeft weer eens iets![]()
Sinds vanmiddag heeft ie elk uur paar keer een niesbui.
Verder eet/drinkt/poept/slaapt hij normaal.
Maar even een weekend aan kijken, morgen zijn we helaas wel weinig thuis.
Zorgenbeestjequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het niezen is na een avond verdwenen maar nu heeft hij iets dat op een ontstoken oog lijkt
Als het morgen niet over is maar weer de dierenarts bellen.
He wat vervelend, je blijft je maar zorgen maaktequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het niezen is na een avond verdwenen maar nu heeft hij iets dat op een ontstoken oog lijkt
Als het morgen niet over is maar weer de dierenarts bellen.
Nein Mannquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Arme Elve. Die durft niemand meer te liken nou.
Laat die lurkers toch lekker lurken. Dat hoort er gewoon bij.
Is normaal sinds een paar jaar. En hoogst irritant. Al heb ik gelukkig voor het laats op jouw manier met het UWV te maken gehad vóór dit ingevoerd werd. Vreet ook echt je opgebouwde jaren op..quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Je kunt er niet onderuit begreep ik. En het vreet opgebouwde WW-tijd op.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Bellen met ze?
Dit kan toch niet! Je hebt nu werk, klaar uit.
Tenzij je dat extra inkomen graag wil, dan gewoon sukkelige sollies sturen
Stadsverwarming is onmeunig K**quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup!
Stadsverwarming (vloerverwarming!), geen gas, zonnepanelen op het dak
quote:
quote:
Mijne staat gewoon nog steeds standaard openquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb zelfs mn Balkondeur open gehad vandaag.
Hiero wordt er praktisch alleen maar met stadsverwarming/blokverwarming gebouwd. Ik doe het er wel meequote:Op maandag 24 oktober 2022 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stadsverwarming is onmeunig K**![]()
![]()
Ik doe het er al 25 jaar (in 2 steden) mee, en het blijft echtquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hiero wordt er praktisch alleen maar met stadsverwarming/blokverwarming gebouwd. Ik doe het er wel mee
Ik heb nu ook blokverwarming dus slechter wordt het niet
Het kan zijn dat je aan de dure kant uit bent omdat de prijs met de gasprijs mee stijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:06 schreef Barreltje het volgende:
Wat is er mis met stadsverwarming in een nieuw gebouw dan?
En gefeliciteerd tele!
Dat je er nu zo bij zou zitten had je vast 2 jaar geleden niet verwacht..![]()
Verder lig ik in de bungalow,want ziek.. verkoudheid/griep/covid whatever.. fijn is anders op vakantie
Wat een gezellige manier om iemand te feliciteren met haar nieuwe huisquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stadsverwarming is onmeunig K**![]()
![]()
Vroegquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge
Lag gisteren om 23 uur in bed, lang geleden dat ik zo vroeg in lag.
Balen @:Barreltje dat je net nu ziek bent
Echt mooi hoor @:Tele6 en haar enorme stappen
Daar was ik ook!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Voor mij is dat al laat![]()
Ik was gister om half 1 pas thuis na concert, Placebo![]()
Nu dus moeeeeee
qftquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Voor mij is dat al laat![]()
Ik was gister om half 1 pas thuis na concert, Placebo![]()
Nu dus moeeeeee
Ohh dat is balenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
qft
Oh, Placebo.De puber in mij wordt daar erg enthousiast van. Ik zag ze ooit, soort van, op Lowlands, in uh 2015. Halve middag in de brandende zon in de rij gestaan voor het voorvak. Flauwgevallen door de hitte 30 seconde voor ze opkwamen. Concert vanaf de EHBO gezien.
Omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
qft
Oh, Placebo.De puber in mij wordt daar erg enthousiast van. Ik zag ze ooit, soort van, op Lowlands, in uh 2015. Halve middag in de brandende zon in de rij gestaan voor het voorvak. Flauwgevallen door de hitte 30 seconde voor ze opkwamen. Concert vanaf de EHBO gezien.
Dat geld voor mij ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:17 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ohh dat is balen![]()
Helaas vind ik Placebo inmiddels lang niet zo goed meer als vroegah.
Ook dit herken ik wel jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik wilde al sinds puber eens naar hun show. Maar ik kwam er gister achter dat ik de muziek op die ene cd toen na niet echt ken
Ik vond de muziek/zang best goed, maar zó weinig interactie met het publiek... Jammer, het voelde als automatische piloot.quote:
Ja zelfde. Ik heb bij dit soort shows altijd het gevoel dat ik beter gewoon de cd kan luisteren. Ze speelden wel goed en het geluid vond ik ook goed. Mja nee dit is niet wat ik normaal leuk vind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik vond de muziek/zang best goed, maar zó weinig interactie met het publiek... Jammer, het voelde als automatische piloot.
En ik ging eigenlijk vooral los op Bionic en Slave to the wage
En jij?
Ja die cd dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Every you, every meInfra-red
Special K
Pure Morning
The Bitter End
Sterktequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:54 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd met je appartement @:Tele6 ! Superfijn dat ze er eindelijk uit zijn!
Ik lees hier wel een beetje mee, maar met twee familieleden in het ziekenhuis (onafhankelijk van elkaar) is dat even alles dat mijn hoofd kan hebben.
Ik mag zelf een vloer leggen. De vloer moet alleen isolerend genoeg zijn vanwege de onderburen dus ik moet ff uitpuzzelen hoe je geluidsisolatie hebt zonder je vloerverwarming te verpestenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Barreltje!
En er komt ook een prijsplafond voor 2023 voor stadsverwarming las ik, @:Tele6. Het kutste is vooral dat je geen keus hebt bij welke leverancier je zit, en dat bij mij de vaste kosten al ¤555 per jaar zijn. De koppeling met gas willen ze los gaan maken, las ik ook, bij die plannen om de warmtenetten met meerderheidsbelang in handen vd overheid te laten komen.
Maar in een appartement tussen andere appartementen in en goed geïsoleerd zal je verbruik reuze meevallen. Ik betaal nu ¤85 euro per maand. In een eengezinswoning (al heb ik boven de verwarming nooit aan, moet ik zeggen).
Moet je zelf nog vloer leggen?
Ik heb er ondervloer en laminaat gelegd die speciaal geschikt waren voor vloerverwarming, maar merk wel echt groot verschil in wat je voelt vd vloerverwarming tussen als ik op m'n laminaat sta, en als ik in de berging op alleen de ondervloer sta. Als je iets van pvc/zeil kan of mag leggen, merk je er denk ik veel meer van.
quote:
Ik had nog nooit iets van Placebo geluisterd toen. Vind er ook nog steeds geen hol aan. Alleen alles van Angkor vind ik nog steeds fantastisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |