Ik weet niet zo goed of het nu voor mij ķķk vroeg is, of heel erg laat. Maar ja, vroeg voor een zondag.quote:
Wat zei je: Is het u ontgaan dat het de 21ste eeuw is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren was een lange maar leuke dag. We hebben zo'n 100 mensen onze bier kunnen laten proeven en we hebben zo'n 9 dozen verkocht
Wel dacht een boomer nog even grappig te zijn toen ik zijn glas aan nam om te spoelen. Daar was ik volgens hem goed genoeg voor en dan kon mijn man zich bezig houden met brouwen
Leuke dagquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren was een lange maar leuke dag. We hebben zo'n 100 mensen onze bier kunnen laten proeven en we hebben zo'n 9 dozen verkocht
Wel dacht een boomer nog even grappig te zijn toen ik zijn glas aan nam om te spoelen. Daar was ik volgens hem goed genoeg voor en dan kon mijn man zich bezig houden met brouwen
Nee op zo'n moment weet ik dan even niets terug te zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zei je: Is het u ontgaan dat het de 21ste eeuw is?
Tof dat het (verder?) een leuke dag was
Heb je wel gezwaaid naar ons bier?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuke dagBehalve de boomer dan
![]()
Ik was gisteravond nog in de kraamkamer van jullie bierWij blij, want bier, maar we kregen alleen een nadenk opdracht
Boks.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of het nu voor mij ķķk vroeg is, of heel erg laat. Maar ja, vroeg voor een zondag.
quote:
Is het een beetje een sexy schorre stem?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boks.
Dadelijk maar even uitleggen dat mijn schorheid en hoestje niet komt van de keronas (want twee negatieve testen verder) maar van rondfietsen in het donker, rondhangen op een terrein met bandje en volgens mij vooral van schreeuwen in buizen (opdracht)![]()
Twee andere vrijwilligers van er zwemmen zaten in de organisatie. Ik verwacht niet dat ze er dadelijk bij zijn
Neequote:Op zondag 23 oktober 2022 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het een beetje een sexy schorre stem?
Wel petje af dat jij er wel bent
Ik heb mijn havermoutpap op en ga mijn bed opzoeken
Deze OPquote:
Horreurquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Toen je dit typte was ik al 5,5 uur wakker
Ach ja, het kan je ook best gedoe opleveren. Boze mensen enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook alleen achteraf leuke opmerkingenIk ben totáál niet ad rem. Lijkt me een leuke eigenschap om te hebben.
Alleen als mijn reactie naar mensen het mij waard is jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach ja, het kan je ook best gedoe opleveren. Boze mensen enzo.
Ik leerde pas tegen mijn 40e ofzo om niet op alles wat me niet aanstonds direct te reageren. Best rustgevend.
Ja, zo is de bierwereld echt totaal niet. Gelukkig maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een horkerige opmerking @:Sarabi
Ik heb de boekjes over hun verblijf op Rottumerplaat van zowel Jan Wolkers als Godfried Bomansquote:
De Dennenwood Reclaimed Wood.quote:
Jup!quote:
Zal morgen klustopic eens een update gevenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Haat aan mensen die teasers plaatsen en ons dan laten hangen
Bellen ging bij ons ook veel beterquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het blijft toch een ellende om een vaccinatie-afspraak te maken zeg. We hebben allebei op eigen laptop 10 date waarop we kunnen doorgegeven en we blijven maar opties op 45 minuten rijden om 10.00 enzo krijgen. Ik heb maar gebeld en toen was het zo geregeld. Over 1,5 week gaan we samen naar de priklokatie vlakbij, na het werk.
Heel soms zit ik in zo'n soort adremmmetjesflow en dan vind ik mezelf zo vervelendquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook alleen achteraf leuke opmerkingenIk ben totáál niet ad rem. Lijkt me een leuke eigenschap om te hebben.
Mannen mogen op mijn vorige werkplek (zoals op meerdere werkplekken) nog steeds geen korte broek aanquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:49 schreef AnneX het volgende:
Gister geleerd, dat Pás in 1963 vrouwenkiesrecht in Suriname bestaat!
En dit: https://geschiedenis.nl/n(...)cipatie-van-de-vrouw
Neen, meisjes mochten geen lange broek aan naar de (openbare) lagere schoolMijn moeder vond het onzin.
Kleine en grote feiten. 😳
Feli!quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Op de site van UWV ingevuld dat ik een baan heb. De coach van het UWV ook laten weten dat ik niet meer kom en haar bedankt.
Zo blij voor jequote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Op de site van UWV ingevuld dat ik een baan heb. De coach van het UWV ook laten weten dat ik niet meer kom en haar bedankt.
Wat een heerlijk nieuws toch om te delenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
De vlucht was niet zo heel chill (naast een manspreader die zeker 50% van de tijd zijn nagels aan het afkluiven was en alle losgekomen onderdelen in de rondte slingerdequote:Op zondag 23 oktober 2022 09:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Horreur
Hopelijk nog wel chillmomenten mogelijk vandaag
Dit klinkt afschuwelijkquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De vlucht was niet zo heel chill (naast een manspreader die zeker 50% van de tijd zijn nagels aan het afkluiven was en alle losgekomen onderdelen in de rondte slingerde). Maar nu in een geweldige hotelkamer met volop zeezicht
en warm
De bossen beginnen nu mooi te kleuren. Als het zonnetje een beetje wil meewerken is het stuk vanaf de waal mooi lopen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:07 schreef borisz het volgende:
Jeuj Kaatje
Morgen Waterliniepad Van Nederhorst den Berg naar Maarssen.
Zaterdag in principe naar Arnhem en dan de eerste van 2x 25km naar de Duivelsberg.
Bulkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt afschuwelijk
Gelukkig goeie bestemming wel, waar zit je? Enjoy en bulken maar jij
Wordt zaterdag deze etappe van het Limespad + 5KM extra vanaf CS.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef z80 het volgende:
[..]
De bossen beginnen nu mooi te kleuren. Als het zonnetje een beetje wil meewerken is het stuk vanaf de waal mooi lopen.
Mooi! Veel plezierquote:
17 is een mooi stukje om te lopen. Maar het eindpunt is niet het Wylerbergmeer. Maar het pannenkoekenrestaurant de Duivelsberg. Midden in het bos. De bushalte is nog wel een stukje verder. Of terug naar Berg en Dal.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Wordt zaterdag deze etappe van het Limespad + 5KM extra vanaf CS.
En dan een volgende keer 16 en 17 gecombineerd
Weet alleen nog niet wanneer ik 16+17 ga lopen... Zal ook van te voren berichtje sturen aan @:tele6
Had ik al gezien idd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:49 schreef z80 het volgende:
[..]
17 is een mooi stukje om te lopen. Maar het eindpunt is niet het Wylerbergmeer. Maar het pannenkoekenrestaurant de Duivelsberg. Midden in het bos. De bushalte is nog wel een stukje verder. Of terug naar Berg en Dal.
Die van mij kwamen voor thee en bleven dan lang genoeg om mee te eten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:45 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Schoonouders zijn weg. Zo nog even pannenkoeken met spek bakken en dan doe ik helemaal niks meer.
Is dit een covidspreader of iemand met zijn benen wijd?quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De vlucht was niet zo heel chill (naast een manspreader die zeker 50% van de tijd zijn nagels aan het afkluiven was en alle losgekomen onderdelen in de rondte slingerde). Maar nu in een geweldige hotelkamer met volop zeezicht
en warm
Dit is tot nu toe mijn favoriete hoofdstukquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Tele6 het volgende:
Hallo hallo
Ik had wedstrijd vandaag. We reden er met m'n vaders auto naartoe, ik heen broertje terug. Kunnen we mooi allebei oefenen
Provinciale weg rijden met duizend rotondes heb ik met rijles nooit echt geoefend, ik heb voornamelijk bebouwde kom ķf snelweg gereden. Dus dit was even wennen
Raad eens wie er 3/4 van de weg pal achter ons heeft gereden, en dus al m'n geklungel op de rotondes heeft mogen aanzien.... die ene leuke jongen van vorig weekend
* Tele6 klunst vrolijk verder
Wie zei nou vorige week dat het wel een boeketromannetje kon worden? Nu al helemaal
Dat laatste. De covidspreader kwam mogelijk in de vorm van een klein meisje wat ongelegen ononderbroken heeft zitten hoesten. Tot ze ervan moest spugen. Na een blikje fristi.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dit een covidspreader of iemand met zijn benen wijd?
En de medepassagiersquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:08 schreef fietsie het volgende:
Nu is het mijn persoonlijker ervaring dat de rij stoelen voor je ontzettend in de weg staat bij het gaan zitten in een vliegtuig...
Wat fijn dat vandaag beter was dan gisteren. Grappige serie aankopen bij de Makroquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe mijn favoriete hoofdstukHoe ging je wedstrijd?
Vandaag was hier wel fijn. In elk geval in vergelijking met gisteren. We hebben zelden allebei zo'n enorme kutdag gehad. Debiel veel te doen en veel zware klussen. Lekker over de grenzen. Uiteindelijk natuurlijk janken en ruzie en janken. Wel blij met de nieuwe kast![]()
Vandaag zijn hier de laatste restjes van gisteren afgemaakt. Het huis is voor het eerst in maanden weer eens schoon en opgeruimd, zo fijn. Bij wijze van uitje gingen we naar de Makro, even wat anders doen dan schoonmaken. Ik ben een vest, een biologische kip en een goede oliebol rijker.
Het wordt een heerlijk verhaalquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat fijn dat vandaag beter was dan gisteren. Grappige serie aankopen bij de Makro
En zo lekker, een schoon huis
Hoe ging mijn wedstrijd...
Ik begon in ieder geval lekker, want na de autorit dacht ik "vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan"![]()
Vorig jaar was deze wedstrijd niet bepaald een succes, allerlei hindernissen lukten niet goed, ik had een enorme hongerklop en op het eind kon ik wel huilen. Dus ik wilde dit jaar graag wél hindernissen die lukten, géén hongerklop en wél plezier in de hele boel. Dat is gelukt!
En zonder het al te zeer te merken ook nog eens weer een PR gelopen.
Vorige maand had ik al een fiks PR, mijn vorige snelste tijd op deze afstand was 1u58, vorige maand aangescherpt naar 1u37 en nu liep ik iets onder de 1u30 op een parcours wat zeker niet makkelijker was...
Dus ik ben heel tevreden met mezelf.
Sinds ik onder de 2 uur ben gaan lopen, eindig ik in het klassement in de middenmoot in plaats van helemaal onderaan.![]()
Oh en in de laatste 500 m ben ik nog ingehaald door leuke jongen. Die was een stuk later gestart dan ik en heeft er een halfuur korter over gedaan dan ik.Toen hij me inhaalde, heb ik naar hem geroepen dat hij heel goed bezig was en daarop deed hij al rennend een soort van dansje, dus dat was een goed moment
![]()
Het boeketromannetje krijgt er zo wel snel hoofdstukken bij
Beter drink je melk. Water dooft niet echt, melk wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Het zelfgemaakte kruidenmengsel voor bami is (om het zachtjes te zeggen) ietwat heet uitgevallen. Wel lekker maar denk dat ik vanavond heel veel water ga drinken.
Melk hoeft nog niet eens, als het maar vet is toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter drink je melk. Water dooft niet echt, melk wel.
Yep. De hitte van capsaīcine wordt minder met vettigheid. Zuivel werkt goed. Suiker of andere zoetigheid werkt ook.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Melk hoeft nog niet eens, als het maar vet is toch?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat fijn dat vandaag beter was dan gisteren. Grappige serie aankopen bij de Makro
En zo lekker, een schoon huis
Hoe ging mijn wedstrijd...
Ik begon in ieder geval lekker, want na de autorit dacht ik "vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan"![]()
Vorig jaar was deze wedstrijd niet bepaald een succes, allerlei hindernissen lukten niet goed, ik had een enorme hongerklop en op het eind kon ik wel huilen. Dus ik wilde dit jaar graag wél hindernissen die lukten, géén hongerklop en wél plezier in de hele boel. Dat is gelukt!
En zonder het al te zeer te merken ook nog eens weer een PR gelopen.
Vorige maand had ik al een fiks PR, mijn vorige snelste tijd op deze afstand was 1u58, vorige maand aangescherpt naar 1u37 en nu liep ik iets onder de 1u30 op een parcours wat zeker niet makkelijker was...
Dus ik ben heel tevreden met mezelf.
Sinds ik onder de 2 uur ben gaan lopen, eindig ik in het klassement in de middenmoot in plaats van helemaal onderaan.![]()
Oh en in de laatste 500 m ben ik nog ingehaald door leuke jongen. Die was een stuk later gestart dan ik en heeft er een halfuur korter over gedaan dan ik.Toen hij me inhaalde, heb ik naar hem geroepen dat hij heel goed bezig was en daarop deed hij al rennend een soort van dansje, dus dat was een goed moment
![]()
Het boeketromannetje krijgt er zo wel snel hoofdstukken bij
Owquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Yep. De hitte van capsaīcine wordt minder met vettigheid. Zuivel werkt goed. Suiker of andere zoetigheid werkt ook.
He Leintjuhquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Yep. De hitte van capsaīcine wordt minder met vettigheid. Zuivel werkt goed. Suiker of andere zoetigheid werkt ook.
Zo is ongeveer de Fernandes (vloeibare diabetes) uitgevondenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He Leintjuh![]()
Suiker gebruik ik inderdaad ook wel eens in een gerecht als iets uit de hand loopt, zoals een pepertje te veel. Maar ik had dus ook een hap suiker kunnen nemen?
De beste oplossing was idd een slok Cendol na een hap veel te pittige Indo.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo is ongeveer de Fernandes (vloeibare diabetes) uitgevonden
Hahahaha boefje Borisquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:10 schreef borisz het volgende:
Mijn naamgenoot krijgt gelukkig zijn 100 krabbels niet rond.
PM Sunak wordt het dan. Britten moeten eigenlijk gewoon weer eens naar de stembus.
Edit: Oh hij zegt 102 krabbels te hebben, maar toch niet meedoet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:38 schreef Vanyel het volgende:
flore
Long time.
Wist niet dat jij hier ook al lurkte.
Ditquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:02 schreef Molo het volgende:
Zo is ongeveer de Fernandes (vloeibare diabetes) uitgevonden
De slaap was wel dikke prima, alleen te kort.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:38 schreef fietsie het volgende:
Mogguh. Hopelijk wordt je dag beter @:Lonaa
Sterkte vandaag!quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De slaap was wel dikke prima, alleen te kort.
Inmiddels ben ik ook aan het accepteren dat mijn wallen blijkbaar permanent zijn.
Waar zitten jullie?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hadden om 9 uur al het licht uitlivin' the wild life
Maar och, wakker worden bij het ruisen van de zee en dan ontbijten met manchego en dulce de membrillo en churros, ik kan er wel aan wennen
Churros con chocolatequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hadden om 9 uur al het licht uitlivin' the wild life
Maar och, wakker worden bij het ruisen van de zee en dan ontbijten met manchego en dulce de membrillo en churros, ik kan er wel aan wennen
Het hotel heeft ze met vrij dunne warme choco, niet de dikke pap die ik ken. Maar desalniettemin:quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Churros con chocolate
Maar 1x kunnen eten afgelopen vakantie
Dat is wel jammer, maar alsnog WEL churros hebben is altijd winquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het hotel heeft ze met vrij dunne warme choco, niet de dikke pap die ik ken. Maar desalniettemin:![]()
Wat is het egelprobleem @:Candaasje ?
Egeltje bij mijn werk gebracht. Op zich lijkt 'ie het wel redelijk te doen, alleen zijn ademhaling is wat duidelijk zichtbaar en hij is jong. Aangezien de dierenambu daar 's nachts niet rijdt en er niet echt een egelopvang zit, heb ik heb meegenomen. Er zitten hier in Veenendaal, Nijkerveen en wat meer naar het noorden in Huizen egelopvangcentra.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het hotel heeft ze met vrij dunne warme choco, niet de dikke pap die ik ken. Maar desalniettemin:![]()
Die dikke zut is Catalaans toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kroepoek, witte rijst.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
in Andalusië krijg je het ook dikquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Die dikke zut is Catalaans toch?
En geniet ervan, heerlijk chill eiland dat. Vond er vooral weinig te doen destijds en dat kwam fantastisch uit voor het doel van mijn uitrustvakantie toen
Volgens mij niet, want ik leerde het kennen in Salamanca en dat ligt midden in Spanje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Die dikke zut is Catalaans toch?
En geniet ervan, heerlijk chill eiland dat. Vond er vooral weinig te doen destijds en dat kwam fantastisch uit voor het doel van mijn uitrustvakantie toen
Ah, ja geen Spanje kenner hier wordt maar weer bevestigdquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want ik leerde het kennen in Salamanca en dat ligt midden in Spanje.
Nou, dat is inderdaad precies ook ons doel. We hebben wel een autootje, maar heel weinig plannen. Slapen, zwemmen, liggen, eten, dat zijn zo'n beetje de wensen
Oh, wat heerlijk. Geniet er volop van!quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want ik leerde het kennen in Salamanca en dat ligt midden in Spanje.
Nou, dat is inderdaad precies ook ons doel. We hebben wel een autootje, maar heel weinig plannen. Slapen, zwemmen, liggen, eten, dat zijn zo'n beetje de wensen
Nou, met mijn ervaring in BE zou ik daar ook wel voor kiezen. Ik had nooit fatsoenlijk bereikquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is mijn 5G ontvang ondertussen excellent, de vierde prik zit erin. Ben benieuwd of ik er last van ga krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |