Ik weet niet zo goed of het nu voor mij óók vroeg is, of heel erg laat. Maar ja, vroeg voor een zondag.quote:
Wat zei je: Is het u ontgaan dat het de 21ste eeuw is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren was een lange maar leuke dag. We hebben zo'n 100 mensen onze bier kunnen laten proeven en we hebben zo'n 9 dozen verkocht
Wel dacht een boomer nog even grappig te zijn toen ik zijn glas aan nam om te spoelen. Daar was ik volgens hem goed genoeg voor en dan kon mijn man zich bezig houden met brouwen
Leuke dagquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren was een lange maar leuke dag. We hebben zo'n 100 mensen onze bier kunnen laten proeven en we hebben zo'n 9 dozen verkocht
Wel dacht een boomer nog even grappig te zijn toen ik zijn glas aan nam om te spoelen. Daar was ik volgens hem goed genoeg voor en dan kon mijn man zich bezig houden met brouwen
Nee op zo'n moment weet ik dan even niets terug te zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zei je: Is het u ontgaan dat het de 21ste eeuw is?
Tof dat het (verder?) een leuke dag was
Heb je wel gezwaaid naar ons bier?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuke dagBehalve de boomer dan
![]()
Ik was gisteravond nog in de kraamkamer van jullie bierWij blij, want bier, maar we kregen alleen een nadenk opdracht
Boks.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of het nu voor mij óók vroeg is, of heel erg laat. Maar ja, vroeg voor een zondag.
quote:
Is het een beetje een sexy schorre stem?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boks.
Dadelijk maar even uitleggen dat mijn schorheid en hoestje niet komt van de keronas (want twee negatieve testen verder) maar van rondfietsen in het donker, rondhangen op een terrein met bandje en volgens mij vooral van schreeuwen in buizen (opdracht)![]()
Twee andere vrijwilligers van er zwemmen zaten in de organisatie. Ik verwacht niet dat ze er dadelijk bij zijn
Neequote:Op zondag 23 oktober 2022 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het een beetje een sexy schorre stem?
Wel petje af dat jij er wel bent
Ik heb mijn havermoutpap op en ga mijn bed opzoeken
Deze OPquote:
Horreurquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Toen je dit typte was ik al 5,5 uur wakker
Ach ja, het kan je ook best gedoe opleveren. Boze mensen enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook alleen achteraf leuke opmerkingenIk ben totáál niet ad rem. Lijkt me een leuke eigenschap om te hebben.
Alleen als mijn reactie naar mensen het mij waard is jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach ja, het kan je ook best gedoe opleveren. Boze mensen enzo.
Ik leerde pas tegen mijn 40e ofzo om niet op alles wat me niet aanstonds direct te reageren. Best rustgevend.
Ja, zo is de bierwereld echt totaal niet. Gelukkig maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een horkerige opmerking @:Sarabi
Ik heb de boekjes over hun verblijf op Rottumerplaat van zowel Jan Wolkers als Godfried Bomansquote:
De Dennenwood Reclaimed Wood.quote:
Jup!quote:
Zal morgen klustopic eens een update gevenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Haat aan mensen die teasers plaatsen en ons dan laten hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |