Heeft niks met de krim zelf te maken maar met de route van de kabels gok ik. Het gaat om Kherson.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:05 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Zijn ze de hele krim aan het evacueren?
Zou Poetins eindspel zijn wel terug te trekken naar oorspronkelijke Russische grens maar het oosten en krim onbewoonbaar te maken met nukes?
Die Georgiërs gaan hard.. Als die gasten straks thuiskomen heeft Rusland een probleem ook daar..quote:
Zullen wel delen zijn die op instorten staan, niet zo bijzonder. Die gebouwen die op de video gesloopt worden zijn toch al compleet geruineerd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is hier nu het nut van
https://www.reddit.com/r/(...)shing_the_buildings/
Mariupol. Russians are demolishing the buildings they ruined. So many destroyed lives...
Lijken mij niet de meest veilige gebouwen meer om in te wonen. + dan is er niets te claimen als originele eigenaar. "Hoezo is dit van u? Er staat toch niets?".quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Mariupol. Russians are demolishing the buildings they ruined. So many destroyed lives...
Niet meer veilig, bewijs vernietigen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Baudet: "Hij is heel mild".quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:52 schreef Aether het volgende:
Rusland en Oekraïne zijn één volk
[ twitter ]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:52 schreef Aether het volgende:
Rusland en Oekraïne zijn één volk
[ twitter ]
Ik las het ja. Netanyahu is een echt politiek dier wat dat betreft. Links en rechts alliantietjes aan het sluiten, hij heeft iets geflikt met de controleurs in de stemhokjes om een deal met de conservatieve religieuze partijen te smeden en hij roept dus ook wat scoort in de publieke opinie. Daarvan is deze uitspraak onderdeel.quote:
De tandjes, die chaos. En die tankcommandant heeft al zijn geluk wel opgebruikt geloof ik..quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:35 schreef oheng het volgende:
Dit is ook wel opzienbare footage....
Een russisch artillerie konvooi die langs een Oekrainsche tank colonne probeert te gaan.
Een keer zoiets gehad tijdens een oefening, gewoon aangesloten bij een colonne van de oefenvijand, zie je iedereen kijken van huh? Maar verder prima en zoveel kilometer verder de afslag pakken en door.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:35 schreef oheng het volgende:
Een russisch artillerie konvooi die langs een Oekrainsche tank colonne probeert te gaan.
Die tank commander !quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:35 schreef oheng het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |