Laat de Russen lekker in hun waan net zo geavanceerd te zijn als de Duitsers destijdsquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Je bedoelt deze verdediging?
[ afbeelding ]
Dat is het voordeel van autisme, ik heb dat gevoel helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef AnneX het volgende:
De laatste dagen word ik extreem verdrietig van alle ellende, die in naam van Putin wordt aangericht.
En dan woon ik veilig hier en dan ben ik intens verdrietig tijdens de dagelijkse routine bezigheden. Het is lastig - vind ik - om het af te schudden.
Hoe moet dit ten goede worden gekeerd?
Ik heb overigens geen idee hoe het werkt, maar ik denk dat het bedoelt is om een tank zo te laten kantelen na de eerste rij 'varkensruggen' zodat 'ie vast komt te zitten bij de tweede rij? Zo zie ik het eerste plaatje in ieder geval werken. Het tweede plaatje zie ik meer als een drempel... als het dat al is voor een moderne tankquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Je bedoelt deze verdediging?
[ afbeelding ]
Dat heeft niets met autisme te makenquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:37 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van autisme, ik heb dat gevoel helemaal niet.
Laatst had een collega bij de kringloop een miskraam, ze barste in tranen uit, en anderen collega's werden er ook emotioneel van, terwijl ik van binnen niets voelde, behalve dat ik wist dat ik neutraal moest kijken en niet moest lachen omdat mensen dan boos kunnen worden.
Klopt, het interesseert ze geen hol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Best veel mensen maakt het weinig uit zolang ze er zelf maar niks van merken in hun flatje of vinexwoning en sommigen juichen het zelfs toe.
Waarom zou je überhaupt gaan lachen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:37 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van autisme, ik heb dat gevoel helemaal niet.
Laatst had een collega bij de kringloop een miskraam, ze barste in tranen uit, en anderen collega's werden er ook emotioneel van, terwijl ik van binnen niets voelde, behalve dat ik wist dat ik neutraal moest kijken en niet moest lachen omdat mensen dan boos kunnen worden.
Nu reageer je alweer op iets totaal anders... Deze opmerking sloeg op de uitspraken van Petraeus...quote:
StopFake is een Oekraiens initiatief maar omdat @Lospedrosa het post zit iedereen weer op de kast en begint de bron zonder er ook maar naar te kijken ter discussie te stellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:43 schreef Korenfok het volgende:
Echt komt ie weer met een kut website vol met russische propaganda
Dat is wel een onderdeel van het autisme spectrum. emoties herkennen en erkennen is vaak een probleem. Dit zorgt vaak voor achterstand in sociale ontwikkeling totdat men de sociaal wenselijke reactie van een situatie kent. En, ja, ik heb ervaring.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat heeft niets met autisme te makenDat is jouw onzekerheid. Hoe bedenk je het...
Leuke man op verjaardagen lijkt me.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:52 schreef Aether het volgende:
Rusland en Oekraïne zijn één volk
[ twitter ]
Dit lijkt wel een sketchquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:52 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Het is niets wat de Russische machthebbers niet ook met hun eigen bevolking zouden doen wanneer dat zo uitkomt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:52 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
truequote:Op zondag 23 oktober 2022 09:04 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is niets wat de Russische machthebbers niet ook met hun eigen bevolking zouden doen wanneer dat zo uitkomt.
Hitler in ww2quote:Niet alleen de media schaarden zich achter de oorlog, ook intellectuelen konden hun enthousiasme niet onderdrukken. Het ‘Duitse wezen’ stond op het spel. Er werden tegenstellingen gecreëerd van een oppervlakkige Franse rationele, mechanistische, door opgelegde regels verstarde burgerlijke civilisation, tegenover een diepe Duitse aristocratisch-verinnerlijkte, ware, zuivere, heroïsche Kultur. Zelfs intellectuelen als Thomas Mann, Stefan George en Georg Simmel lieten zich in dit soort bewoordingen uit.
Naarmate de oorlog vorderde werd propaganda een steeds belangrijker wapen in de strijd. In de Franse en Britse media werden de Duitsers als brute hunnen afgeschilderd die al plunderend en verkrachtend Belgische dorpen hadden verwoest. In films en foto’s werden de oorlogsverwoestingen ook vastgelegd. In Duitsland deden geruchten de ronde dat Belgische soldaten Duitse krijgsgevangenen de ogen uitstaken en dat het Franse leger Afrikanen inzette, die beestachtige, voor de beschaafde wereld ondenkbare strijdmethoden hanteerden.
quote:In zijn werk Mein Kampf schreef hij dat propaganda ‘alleen aan de massa gericht’ dient te worden. ‘Propaganda moet volks zijn en moet zijn geestelijk niveau aanpassen aan het bevattingsvermogen van de beperktsten van degenen op wie hij zich richt,’ aldus de Führer.
Dat hebben jullie in Rusland ook nu weer geprobeerd, ware het niet dat er tegenwoordig flitsmedia als Twitter en Telegram zijn waarmee jullie propaganda onderuit gehaald wordt in het westen en voor de weinige Russen die hier toegang toe hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Een les in propoganda, zo ging dit in WW1
Het gaat erom je publiek klaar te stomen voor oorlog.
[..]
Is dit de Russische variant van Ongehoord Nederland?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:52 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Propogandamachines draaien op volle toeren aan beide kanten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:18 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat hebben jullie in Rusland ook nu weer geprobeerd, ware het niet dat er tegenwoordig flitsmedia als Twitter en Telegram zijn waarmee jullie propaganda onderuit gehaald wordt in het westen en voor de weinige Russen die hier toegang toe hebben.
De hele Russische media (onafhankelijke media en journalisten zijn er al helemaal niet of nauwelijks meer) is één groot Ongehoord Nederland. Pure Kremlinpropaganda.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:48 schreef J.B. het volgende:
[..]
Is dit de Russische variant van Ongehoord Nederland?
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar Hitler heeft daar een puntquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Een les in propoganda, zo ging dit in WW1
Het gaat erom je publiek klaar te stomen voor oorlog.
[..]
Hitler in ww2
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |