Veel meer Russen doden. Tot ze het afleren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef AnneX het volgende:
De laatste dagen word ik extreem verdrietig van alle ellende, die in naam van Putin wordt aangericht.
En dan woon ik veilig hier en dan ben ik intens verdrietig tijdens de dagelijkse routine bezigheden. Het is lastig - vind ik - om het af te schudden.
Hoe moet dit ten goede worden gekeerd?
Dat weet ik niet eigenlijk. Putin had er dan waarschijnlijk ook nog steeds gezeten met zijn idiote denkbeelden. Maar dan was zijn leger misschien veel sterker geweest.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als dat geld niet in de zakken van de oligarchen was gezogen maar besteed was aan nuttige zaken dan was dit ook nooit gebeurd want dat was de politiek niet zo'n puinhoop geweest.
Nope, want die heeft via die oligarchen zijn positie gekocht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eigenlijk. Putin had er dan waarschijnlijk ook nog steeds gezeten met zijn idiote denkbeelden. Maar dan was zijn leger misschien veel sterker geweest.
Beste is misschien de boel dan even niet volgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef AnneX het volgende:
De laatste dagen word ik extreem verdrietig van alle ellende, die in naam van Putin wordt aangericht.
En dan woon ik veilig hier en dan ben ik intens verdrietig tijdens de dagelijkse routine bezigheden. Het is lastig - vind ik - om het af te schudden.
Beter dan buiten in een lekke tentquote:
Daarom is het onbegrijpelijk, met alle informatie die wij hier in het vrije Westen hebben, dat er hier pro-Putin en pro-Russen zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef AnneX het volgende:
Die watervoorziening werkt al sinds de inlijving van de Krim in 2014 niet, ze weten niet beter. Ze bezetten de Krim niet om het als landbouwgrond te gaan gebruiken, meer als prestige/militair strategische plek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nova Kakhovka opgeven, met of zonder de dam opblazen, betekent einde van de watervoorziening van krim, dus einde van krim.
Ik snap vrij weinig van wat rus nu aan het doen is.
Told u soquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou die bronnen zag ik ook in het artikel en dat waren allemaal Oekraïense insiders die er alle behoefte aan hebben de Russen te ontmenselijken.
Maar bedenk je; en zo zou Timothy ook moeten denken, wat je nou wil met zulke berichten op Twitter te slingeren.
Inwoners van Oekraïne wellicht eerder vluchten of harder vechten (tot de dood). Waardoor Russen weer meer willen martelen.
Bij dat soort overdreven propoganda berichten gaan mij altijd de haren overeind staan.
De Amerikanen deden hetzelfde in Vietnam, en de Duitsers en Russen in WW2.
Fantastisch, die voorspelbaarheidquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:17 schreef [url=9]bleiblei[/url] het volgende:
[..]
Dan komt ie terug met "het waren er 17, geen 22. En whatabout guantanamo bay?"![]()
Maar beter hadden ze die toiletruimte wel buiten gemaakt. In de zomer moet het er gestikt hebben van de strontvliegen en de stank zal niet te harden zijn geweest.quote:
Die varkens kunnen daar wel tegen tegen die stank.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar beter hadden ze die toiletruimte wel buiten gemaakt. In de zomer moet het er gestikt hebben van de strontvliegen en de stank zal niet te harden zijn geweest.
Ik neem het met een korrel zout tbhquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar beter hadden ze die toiletruimte wel buiten gemaakt. In de zomer moet het er gestikt hebben van de strontvliegen en de stank zal niet te harden zijn geweest.
Alles hieraan schreeuwt onkunde, van de aftandse bussen waarin de gemobiliseerde mannen worden vervoerd tot aan wat voor mannen nu precies opgeroepen worden. En dan worden ze blijkbaar zomaar in een veld gedumpt zonder instructies en middelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef oheng het volgende:
Hier een kijktip, Vice heeft een video gemaakt over de situatie in rusland zelf. Niet kijken als je niet tegen verhalen over verkrachting kunt.
En hier is nog een video die vrij nauwkeurig typeert wat de mentaliteit van de russen is:
Je bedoelt deze verdediging?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:29 schreef J.B. het volgende:
Interessant draadje over de 'verdedigingslinie' die Rusland op het werpen is:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |