vlinderpleister kun je toch zelf knippenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
wel stom dat ze geen hechtpleister hebben
En zijn linkerhand trekt het ook niet zeker...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder rechterhand kan ie natuurlijk niet meer schrijven kortom karma vanwege die stiekeme pen
ja hechtpleister laat je gewoon een dag of 3 zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
vlinderpleister kun je toch zelf knippen
Kan je ook zelf min of meer maken als het moetquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
wel stom dat ze geen hechtpleister hebben
ooit begonnen in een slagerijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan je ook zelf min of meer maken als het moet
En dan even goed inwikkelen tegen eventuele bewegingen omdat die constructie wat zwak is.
Maar ff serieus hoe vaak ik wel niet van dat soort sneetjes heb gehad.
Irritant dat zeker, heelt slecht (door plek) zeker.
Maar mijn hemel wat een kneus
Irritante was meer dat als je denkt dat je er vanaf bent,quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
OMG,dit soort dingen was normaal bij ons .Een beetje spuug er op en door.
Zweten, zwart voor de ogen...the works...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
Het doet best wel pijn.
Hij ziet inderdaad witjes.
[ afbeelding ]
Hij zei ook dat hij erg licht in z'n hoofd werd nadat het gebeurde.... is nog niet over denk ik .... watje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
Het doet best wel pijn.
Hij ziet inderdaad witjes.
[ afbeelding ]
gelukkig rookt hij nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou . .het feest begint.. zonder Ruben en Djedi.
Ruben : Het doet best wel pijn. Duurt heel lang voor het heelt.
Hij ging echt wel zweten.quote:
Ik had er nog begrip voor op kunnen brengen als je niet tegen bloed kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:34 schreef R0T29 het volgende:
Door types als Ruben is de zorg niet meer betaalbaar....wat een wanker....
Even verderop zit het ziekenhuis daar, Medisch Centrum West...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zou voor de zekerheid even naar de SEH rijden en een opname eisen
@Deisyyquote:
Nou, das nog wel een stukkie rijden hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Even verderop zit het ziekenhuis daar.
Bestelling staat al klaar idd.. Er blijft dit keer wel een buffer over van 250 euro of zo. En geen zakgeld. Jeff heeft zich er tegenaan bemoeit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
¤1000.. is de huid vd beer al verkocht?
Plastisch chirurg met 20 jaar ervaring.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zou voor de zekerheid even naar de SEH rijden en een opname eisen
Traumaheli begreep ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Whut, Ruben afgevoerd met ambulance, omdat hij een sneetje in zijn vinger heeft?![]()
![]()
Slim, dat zakgeld bestellen x32 werkt ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bestelling staat al klaar idd.. Er blijft dit keer wel een buffer over van 250 euro of zo. En geen zakgeld. Jeff heeft zich er tegenaan bemoeit.
Hoop dat hij paar maand in het ZH moet blijven, zijn we van die zeikerd af en na ZH naar revalidatiecentrum. Oprotten met zulke jankerdsquote:
Ik ga vanavond het e.e.a. checken en kom hier uiteraard op terugquote:
verdiendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het e.e.a. checken en kom hier uiteraard op terug
Goh wat sneuquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Wanda staat er een beetje verloren bij
Van mij mag KimK ook de rest van de dag gaan slapen hoor. Heb haar wel genoeg gehoord de afgelopen 24 uurquote:
Wordt hopelijk zo snel mogelijk uitgekotst door de groep. Dit kan toch niet door blijven gaan met dat enge groepje van haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Wanda staat er een beetje verloren bij
Er is net een droogkloot weggestemd door Sjeffie.. nog 6 weken geduldquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef Ebinas het volgende:
Zo en nu nog een keer zoemer en dan eliminatie![]()
![]()
Geen tijd geweest voor goed gekonkel
En een bijl.quote:
Eentje voor Ruben, eentje voor zijn egoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die vlogen hier net over.
Komen uit Amsterdam.
Zitten er nog veuls te veul,quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is net een droogkloot weggestemd door Sjeffie.. nog 6 weken geduld
Febo rekt de boel al wanhopig op, vanwege die 7 onverwachte oprottersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zitten er nog veuls te veul,
Kan gemakkelijk
En dat is dan ook wel weer logisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo rekt de boel al wanhopig op, vanwege die 7 onverwachte oprotters
Ik las iets over diskwalificatiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het e.e.a. checken en kom hier uiteraard op terug
Mijn kids kwamen wel een thuis met kapotte handen en knieën en speelden gewoon door, moest ik het uitspoelen, omdat het bloed was opgedroogd en vol zat met zand. Die kwamen niet eens naar huis en hij valt bijna flauw, onvoorstelbaar, wat een vreselijk figuur.quote:
Stop eens met het mentionen van mario als het over poep en pies gaatquote:
Ja precies , zo ernstig is het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn kids kwamen wel een thuis met kapotte handen en knieën en speelden gewoon door, moest ik het uitspoelen, omdat het bloed was opgedroogd en vol zat met zand. Die kwamen niet eens naar huis en hij valt bijna flauw, onvoorstelbaar, wat een vreselijk figuur.
Had ook in DM gemogen en laat die note maar zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stop eens met het mentionen van mario als het over poep en pies gaat
Denk ook een mama’s kindje. Even opletten wat hij binnenkort verteltquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , zo ernstig is het niet![]()
Ruben is echt een hypochonder
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef D. het volgende:
Narcisiano probeert op Kim in te praten dat hij eerder mag douchen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
aah een SL
deze heftige beelden zijn niet geschikt voor de gevoelige kijker
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef D. het volgende:
Wat een vreselijke man. Dat kan toch gewoon niet zo iemand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef D. het volgende:
Echt he, wordt wat als hij echt wat moet dragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:48 schreef Aggie46 het volgende:
Spotten met je gezondheid.
Shame on you
en zo strak ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:50 schreef schizolientje het volgende:
om te huilen, hoe meer je het inpakt hoe meer kans op infectie
Wauw!!! Wat gênant en wat een kneusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef Ebinas het volgende:
Fuck echt ja.
Hoor Kim nu zeggen maar dan moet je snel zijn, 1 min want anders is het water koud
Mijn opmerking geldt voor jou, maar ook voor andere users die dit regelmatig doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ook in DM gemogen en laat die note maar zitten.
Doordrénkt van het bloedquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
Al het bloed is gelukkig opgevangen
[ afbeelding ]
Mooi toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn opmerking geldt voor jou, maar ook voor andere users die dit regelmatig doen.
Ca. 10 vliegen in één klap.
Ze doet niets andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
Wanda aan het lullen over Maddy
ALWEERRRRR
Echt wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw!!! Wat gênant en wat een kneus![]()
![]()
Maar ja Kim K doet het zelf . Dat zegt heel veel over haar persoon
Ze hadden hem gewoon met zijn allen moeten uitlachen om dat aanstellen en verder negeren. Geen aandacht aan bestedenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
Maddy mag niet me Jeff knuffelen van Wanda![]()
![]()
ze vind het echt belachelijkquote:
Eerlijk gezegd ging ik wel even al de littekens op mijn handen checken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon met zijn allen moeten uitlachen om dat aanstellen en verder negeren. Geen aandacht aan besteden
Ligt ook aan mijn bui, maar ik trek echt die lui op het moment niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vind het echt belachelijk
dat Jeff haar een knuffel gaf op kantoor
werd ze zoo boos van![]()
deed ze vanmorgen al met Mexxquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:56 schreef Seattle het volgende:
O heeeeeeerlijk, gaat nu gewoon over hun matties Ruben en Djedi. Wat een ongelooflijk vreselijk mens is dat! Wanda heb ik het over
Hij ziet er ook wel beroerd uit.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Veuls te veel narigheid in een korte tijd.
Maar dat hebben we allemaal wel eens.
Beinvloed wel hoe ik tegen die gasten aankijk.
NIet allemaal even objectief/in verhouding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend voelt zich echt slechtThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:58 schreef Seattle het volgende:
Wanda doet me denken aan een kinderboekje ‘lieve woordjes’. Gaat over een kindercaviaatje dat de hele dag lieve woordjes in haar wangetjes moet bewaren omdat niemand tijd heeft om ze te horen. En Wanda is de Evil versie van dit boekje
Niet fijn dat je je echt ziek voelt met al die mensen om je heen en niet echt rust krijgt. Kan de dokter meteen Ruben afvoerenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:59 schreef pingu66 het volgende:
Ïk kwam stil binnen in de loods
Maar mijn afscheid was dramatisch groot
Tot bloedens toe tot het eind gestreden.
Met mijn allerlaatste krachten
Gaf ik Djedi een zelfgemaakte liefdesketen.
Wat ze ermee doet, Joost mag het weten.
XxxRuben
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend voelt zich echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GJ zag het vannacht bliksemen.
Maar het was verweg.
NIets van gemerkt zelf
kook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[ [url=Boks terug.
En ja, laat maar snel voorbij gaan :Y ]afbeelding[/url] ]
GJ zag het vannacht bliksemen.
Maar het was verweg.
NIets van gemerkt zelf
XxxRuben
XxxRuben
Ikke 10 minuutjes met de autoquote:
Maar toch blijf ik staan als een soldaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:59 schreef pingu66 het volgende:
XxxRuben
En gelijk een SL.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:06 schreef R0T29 het volgende:
Nadirzepam zit zijn dievenactie weer goed te praten en hoe eerlijk hij wel niet is....
Jij mag niet meer Meedoen.quote:
Herman Finkers dan.quote:
Ik geef het op.quote:
Voorbeeld voor de hele wereld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:10 schreef R0T29 het volgende:
Nadirzepam "...We zijn allemaal mooie mensen, anders zaten we hier niet"
Beide denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:14 schreef puzziepie het volgende:
Wat is het probleem van Djedi? Gaat dit nog over die *flauwe) grap die Isaac en GJ met haar en Ruben uithaalden?
Of gaat dit over Nadir?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet Djedi Ruben niet ondersteunen? meegaan naar toilet, billen afvegen, zijn ranja vasthouden, rietjes bestellen om makkelijker te drinken. Ze zit zomaar met Nadir en Mirthe buiten, dat kan toch niet?
Klopt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:17 schreef Seattle het volgende:
Even tussendoor: keek aflevering terug van gisteren en dan lijkt het toch of Alicia op Kenzy stemt ipv Jeff met eliminatie opdracht. Iemand dit gezien?
Ik kijk geen uitzendingen maar ze heeft volgens mij niet op Jeff gestemdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:17 schreef Seattle het volgende:
Even tussendoor: keek aflevering terug van gisteren en dan lijkt het toch of Alicia op Kenzy stemt ipv Jeff met eliminatie opdracht. Iemand dit gezien?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet Djedi Ruben niet ondersteunen? meegaan naar toilet, billen afvegen, zijn ranja vasthouden, rietjes bestellen om makkelijker te drinken. Ze zit zomaar met Nadir en Mirthe buiten, dat kan toch niet?
Of het gaat fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan eigenlijk helemaal geen moer alleen hé?
Weet ik skat.Maar voor Maddy een pluim die ze kan gebruiken.quote:
Netjes toch?quote:
Keur ik ook goed,ik dacht aan dezequote:
Weet ik veel, was er niet bijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zei kim k teg jeff en nog iemand
sukkels ??
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een rare verhalen net van Bern over een zelfmoord en een overdosis. Snel van stream gewisseld![]()
Dan moet ik het maar nog eens terug zien als ik tijd hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je ik heb nu je video gekijkt
Dit soort verhalen wil ik echt niet zien op een stream, teveel gebeurd afgelopen jaar i.v.m. corona en de boeren. Walgelijk dat Febo hier mee akkoord gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn een luguber verhaal in elkaar aan het draaien
nee kim k wacht in de wc dat zij erin kann,dann roeptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar nog eens terug zien als ik tijd hebt.
Omdat er niemand in zat ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kim k wacht in de wc dat zij erin kann,dann roept
zij sukkels, hoezo?
Ze stond voor een leeg toilet te wachten ... Jappie keek onder de deur en zei... er zit niemand in .... Kim ! Sukkel tegen zich zelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dit sekond is niet te zien, daar is en korte cut
zij moest daar weer plassen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze stond voor een leeg toilet te wachten ... Jappie keek onder de deur en zei... er zit niemand in .... Kim ! Sukkel tegen zich zelf
Ze heeft gelijk, diegene die nu zonder tandpasta en shampoo zitten, zaten wel lekker aan de bier..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Eunice is aardig aan het zeuren
tegen Maddy
Ze hadden de toiletten afgesloten en Kim dacht dat ze bezet waren, toen ze het vertelden riep ze (lachend) sukkels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je ik heb nu je video gekijkt
OOk een zeurwijf hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
tegen Maddy
ja vind ik wel jammerquote:
ja nur daar is en korte cut in de video dat ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden de toiletten afgesloten en Kim dacht dat ze bezet waren, toen ze het vertelden riep ze (lachend) sukkels.
Ja die is lekker op dreef, gisteren ook al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
tegen Maddy
Beetje? Je kan het als manager nooit goed doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice wel erg aan het vissen
beetje zeuren eigenlijk
Dat is de grap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur daar is en korte cut in de video dat ik niet
zie dat niemand binnen is
Bij mij ook, maar was van korte duurquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vind ik wel jammer
ze had weer wat plus puntjes bij mij
Eunice wil volgens mij vooral achterhalen waar het idee van komt, ze heeft wel door dat er iets niet klopt. Ze zeurt wel een beetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice wel erg aan het vissen
beetje zeuren eigenlijk
Ik kan die vrouw niet uitstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar was van korte duur
Dat shirtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!
Godverdomme, Babs d'r zus is vandaag jarig en geen hónd weet het ...
Zo, Nu wel
[ afbeelding ]
Ja gisteren ook tegen Esther, he over manager worden. Beetje aan het mindfucken leek het wel. En Esther trapte er deels in door op sommige vragen toch in te gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die is lekker op dreef, gisteren ook al.
Enige wat ik vervelend vind aan haar is dat ze altijd zoveel wil weten en doorgaat met vragen stellen .
Daar ben ik het ook mee eens , de focus ligt meer op alcohol en peuken en er is geen ruimte voor spa rood ,thee of iets andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word moe van Maddy. Eunice probeert uit te leggen dat zij andere behoeften heeft (spa / scheermesjes)/ vraagt hoe ze aan het idee kwam. Maddy draait er omheen, zelf bedacht en met anderen overlegd. Nee Jeff heeft dit idee bedacht en jij ging dit doen. Maddy je lult uit je nek, bent niet eerlijk en neemt nergens echt verantwoordelijkheid voor.
Eunice kan wel een soort van onder je huid gaan zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja gisteren ook tegen Esther, he over manager worden. Beetje aan het mindfucken leek het wel. En Esther trapte er deels in door op sommige vragen toch in te gaan
die is sneaky-er dan we denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eunice kan wel een soort van onder je huid gaan zitten
pannenkoek makt man selfs niet bestellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy vertelt dat ze pannenkoeken bestellen van Jan ... als je dan toch kant-en-klare besteld. Doe dan gewoon eigen merk
En toch vind ik haar ook leuk , raar maar leuk. Alleen moet ze weten wanneer ze moet stoppen met vragen stellenquote:
ze heeft watquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch vind ik haar ook leuk , raar maar leuk. Alleen moet ze weten wanneer ze moet stoppen met vragen stellen
Opmaken is belangrijker nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Let maar op er gaat weer van alles fout bij de bestellingen want Maddy doet weer van alles door elkaar.
En we zien 'het recht van de sterkste'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:13 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy neemt nu alvast geen verantwoordelijkheid voor de toekomst "dan is er een andere manager" , ja hallo. Zo slaat je plan nergens op. Lijkt de politiek wel. Wat een belabberde manager is ze
welke streams heb jij gekeken dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:18 schreef Harry het volgende:
[..]
En we zien 'het recht van de sterkste'.
Jeff die door manipulatie (pestgedrag) en stemverheffing zaken af kan dwingen.
Kijk jij dezelfde streams?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:18 schreef Harry het volgende:
[..]
En we zien 'het recht van de sterkste'.
Jeff die door manipulatie (pestgedrag) en stemverheffing zaken af kan dwingen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice kwam vragen bij Maddy over lactose in de boodschappen, en of er wel rekening mee gehouden wordt.
Maddy daarna naar Wanda en Kenzy.
Kenzy : 'Echt onzin, ze eet alles ... ook alles waar melkpoeder of zo in is. Het enige waar we rekening mee houden is met kaas ergens op.'
Ook Eunice is zich bewust van het spel. Ze is veel minder sneaky en achterbaks dan de rest vind ik. Maar uiteraard mag zij ook weleens doorvragen/ zeuren of een punt maken. Voor mij is ze verder gewoon een uniek iemand in de groep, heel anders dan de rest.quote:
Wauw ! Dat is echt wel kwalijk!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice kwam vragen bij Maddy over lactose in de boodschappen, en of er wel rekening mee gehouden wordt.
Kenzy : 'Echt onzin, ze eet alles ... ook alles waar melkpoeder of zo in is. Het enige waar we rekening mee houden is met kaas ergens op.'
Dat vind ik pas sneaky. Dat ze lactose intolerant is betekent niet dat ze van een beetje melkpoeder gelijk doodziek is maar als dat continu gebeurt kan ze daar wel buikklachten van krijgen. Waarom zou je dit niet respecteren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
daar mag de FEBO best op ingrijpenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik pas sneaky. Dat ze lactose intolerant is betekent niet dat ze van een beetje melkpoeder gelijk doodziek is maar als dat continu gebeurt kan ze daar wel buikklachten van krijgen. Waarom zou je dit niet respecteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |