Ze stond voor een leeg toilet te wachten ... Jappie keek onder de deur en zei... er zit niemand in .... Kim ! Sukkel tegen zich zelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dit sekond is niet te zien, daar is en korte cut
zij moest daar weer plassen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze stond voor een leeg toilet te wachten ... Jappie keek onder de deur en zei... er zit niemand in .... Kim ! Sukkel tegen zich zelf
Ze heeft gelijk, diegene die nu zonder tandpasta en shampoo zitten, zaten wel lekker aan de bier..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Eunice is aardig aan het zeuren
tegen Maddy
Ze hadden de toiletten afgesloten en Kim dacht dat ze bezet waren, toen ze het vertelden riep ze (lachend) sukkels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je ik heb nu je video gekijkt
OOk een zeurwijf hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
tegen Maddy
ja vind ik wel jammerquote:
ja nur daar is en korte cut in de video dat ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden de toiletten afgesloten en Kim dacht dat ze bezet waren, toen ze het vertelden riep ze (lachend) sukkels.
Ja die is lekker op dreef, gisteren ook al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
tegen Maddy
Beetje? Je kan het als manager nooit goed doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice wel erg aan het vissen
beetje zeuren eigenlijk
Dat is de grap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur daar is en korte cut in de video dat ik niet
zie dat niemand binnen is
Bij mij ook, maar was van korte duurquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vind ik wel jammer
ze had weer wat plus puntjes bij mij
Eunice wil volgens mij vooral achterhalen waar het idee van komt, ze heeft wel door dat er iets niet klopt. Ze zeurt wel een beetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice wel erg aan het vissen
beetje zeuren eigenlijk
Ik kan die vrouw niet uitstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar was van korte duur
Dat shirtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!
Godverdomme, Babs d'r zus is vandaag jarig en geen hónd weet het ...
Zo, Nu wel
[ afbeelding ]
Ja gisteren ook tegen Esther, he over manager worden. Beetje aan het mindfucken leek het wel. En Esther trapte er deels in door op sommige vragen toch in te gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die is lekker op dreef, gisteren ook al.
Enige wat ik vervelend vind aan haar is dat ze altijd zoveel wil weten en doorgaat met vragen stellen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |