vlinderpleister kun je toch zelf knippenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
wel stom dat ze geen hechtpleister hebben
En zijn linkerhand trekt het ook niet zeker...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder rechterhand kan ie natuurlijk niet meer schrijven kortom karma vanwege die stiekeme pen
ja hechtpleister laat je gewoon een dag of 3 zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
vlinderpleister kun je toch zelf knippen
Kan je ook zelf min of meer maken als het moetquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
wel stom dat ze geen hechtpleister hebben
ooit begonnen in een slagerijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan je ook zelf min of meer maken als het moet
En dan even goed inwikkelen tegen eventuele bewegingen omdat die constructie wat zwak is.
Maar ff serieus hoe vaak ik wel niet van dat soort sneetjes heb gehad.
Irritant dat zeker, heelt slecht (door plek) zeker.
Maar mijn hemel wat een kneus
Irritante was meer dat als je denkt dat je er vanaf bent,quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
OMG,dit soort dingen was normaal bij ons .Een beetje spuug er op en door.
Zweten, zwart voor de ogen...the works...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
Het doet best wel pijn.
Hij ziet inderdaad witjes.
[ afbeelding ]
Hij zei ook dat hij erg licht in z'n hoofd werd nadat het gebeurde.... is nog niet over denk ik .... watje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
Het doet best wel pijn.
Hij ziet inderdaad witjes.
[ afbeelding ]
gelukkig rookt hij nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou . .het feest begint.. zonder Ruben en Djedi.
Ruben : Het doet best wel pijn. Duurt heel lang voor het heelt.
Hij ging echt wel zweten.quote:
Ik had er nog begrip voor op kunnen brengen als je niet tegen bloed kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:34 schreef R0T29 het volgende:
Door types als Ruben is de zorg niet meer betaalbaar....wat een wanker....
Even verderop zit het ziekenhuis daar, Medisch Centrum West...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zou voor de zekerheid even naar de SEH rijden en een opname eisen
@Deisyyquote:
Nou, das nog wel een stukkie rijden hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Even verderop zit het ziekenhuis daar.
Bestelling staat al klaar idd.. Er blijft dit keer wel een buffer over van 250 euro of zo. En geen zakgeld. Jeff heeft zich er tegenaan bemoeit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
¤1000.. is de huid vd beer al verkocht?
Plastisch chirurg met 20 jaar ervaring.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zou voor de zekerheid even naar de SEH rijden en een opname eisen
Traumaheli begreep ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Whut, Ruben afgevoerd met ambulance, omdat hij een sneetje in zijn vinger heeft?![]()
![]()
Slim, dat zakgeld bestellen x32 werkt ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bestelling staat al klaar idd.. Er blijft dit keer wel een buffer over van 250 euro of zo. En geen zakgeld. Jeff heeft zich er tegenaan bemoeit.
Hoop dat hij paar maand in het ZH moet blijven, zijn we van die zeikerd af en na ZH naar revalidatiecentrum. Oprotten met zulke jankerdsquote:
Ik ga vanavond het e.e.a. checken en kom hier uiteraard op terugquote:
verdiendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het e.e.a. checken en kom hier uiteraard op terug
Goh wat sneuquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Wanda staat er een beetje verloren bij
Van mij mag KimK ook de rest van de dag gaan slapen hoor. Heb haar wel genoeg gehoord de afgelopen 24 uurquote:
Wordt hopelijk zo snel mogelijk uitgekotst door de groep. Dit kan toch niet door blijven gaan met dat enge groepje van haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Wanda staat er een beetje verloren bij
Er is net een droogkloot weggestemd door Sjeffie.. nog 6 weken geduldquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef Ebinas het volgende:
Zo en nu nog een keer zoemer en dan eliminatie![]()
![]()
Geen tijd geweest voor goed gekonkel
En een bijl.quote:
Eentje voor Ruben, eentje voor zijn egoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die vlogen hier net over.
Komen uit Amsterdam.
Zitten er nog veuls te veul,quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is net een droogkloot weggestemd door Sjeffie.. nog 6 weken geduld
Febo rekt de boel al wanhopig op, vanwege die 7 onverwachte oprottersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zitten er nog veuls te veul,
Kan gemakkelijk
En dat is dan ook wel weer logisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo rekt de boel al wanhopig op, vanwege die 7 onverwachte oprotters
Ik las iets over diskwalificatiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het e.e.a. checken en kom hier uiteraard op terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |