Dikjequote:
quote:
Mag niet klagenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met jullie, mannen?
Zoals altijd mwa. Met jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met jullie, mannen?
En als je het wel zou mogen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag niet klagenen met jou?
Dagloper!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoals altijd mwa. Met jou?
Dan kon ik vast wel iets verzinnen om over te klagenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als je het wel zou mogen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kon ik vast wel iets verzinnen om over te klagen
Neuh, is niks mee te doen...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben je er eigenlijk nog wel voor in behandeling of iets?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, is niks mee te doen...
Heuquote:
Hoe is het?quote:
Standaard beetje thuis zitten hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe is het?
Tijd geleden. Gaat snel
Prima, bijna weekend en bijna vakantie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard beetje thuis zitten heHoe ist daar?
Zoep'n, brek'n en angoan bie Markoooquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Prima, bijna weekend en bijna vakantie.
gaan we nog een keer bij Markooo de boel trashen? is hij hier nog?
Was 'n mooie oamd. En die rooie?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoep'n, brek'n en angoan bie Markooo
Kearl post alweer een tijd onder een andere naam, maar nooit meer hier
Zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Was 'n mooie oamd. En die rooie?
Hoe lang ben je al mod dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ZekerDie rooi'n was hier tijdje geleden nog.
Sinds 2013quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al mod dan?
Oh nohquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Markoooquote:
Een stuiktrekking ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:09 schreef Troel het volgende:
Jeetje, was dat een flike stuiktrekking waarna we weer dood zijn
Hallo kleine meid, is dat zo?quote:
quote:
Jaahaaa!quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hallo kleine meid, is dat zo?
Heey lekker dingquote:
wat was jij op tijd wakkerquote:
Ja, laatste tijd slaap ik echt onmeunig slechtquote:
waar niet?quote:
picsquote:
moe?quote:
Hmmjupquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:54 schreef Senn88 het volgende:
Vanochtend belde ik mijn biologische vader, hij zei wat is er meisje? En ik dacht even dat ik drizzt aan de telefoon had
Die heb ik al snel als ik mijn stem even de lucht in gooiquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor ook meteen dat stemmetje van je, wist je dat nog te voorkomen?
Schattigquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die heb ik al snel als ik mijn stem even de lucht in gooi
quote:
Op zich wel. laatste tijd slaapt ze wel door, alleen afgelopen nacht was ze half 5 wakkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmmjup
Hoe is het met jullie? Met de nieuwste aanwinst enzo? Al helemaal gewend?
Oei, da's vroeg. Wel fijn dat ze verder wel doorslaapt. Hopelijk doet ze dat vannacht ook weer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Op zich wel. laatste tijd slaapt ze wel door, alleen afgelopen nacht was ze half 5 wakker
joah, ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei, da's vroeg. Wel fijn dat ze verder wel doorslaapt. Hopelijk doet ze dat vannacht ook weer.
Kleine slaapt al door sinds 3/4 maanden, dus daar heb ik niets over te klagen. Maar nu slaap ik zelf gewoon al een paar weken slechtquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik heb er wel vertrouwen in.
hoe gaat het bij jou dan?
Moeite met in slaap vallen of doorslapen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kleine slaapt al door sinds 3/4 maanden, dus daar heb ik niets over te klagen. Maar nu slaap ik zelf gewoon al een paar weken slecht
Doorslapenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moeite met in slaap vallen of doorslapen?
Daar heb ik ook al wekenlang gezeik meequote:Op zaterdag 12 november 2022 03:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DoorslapenWordt dus soms midden in de nacht wakker en dan gaat mijn hoofd 'aan' en lukt het niet meer om verder te slapen. Dus nu lag ik het ook alweer een uur te proberen
Ben ik laatst nog geweest Borne, komt wel erg dichtbij nu.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de intocht gekeken in Borne
Gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al wekenlang gezeik meeÓf het duurt uren voordat ik in slaap val, óf ik val snel in slaap maar word drie uurtjes later weer wakker
Meid ik had er ook last vanquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart
Ik in Glanerbrug. Hoe kan dat toch.. op twee plekken tegelijkquote:Op zaterdag 12 november 2022 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de intocht gekeken in Borne
Komt omdat je zo dik bent, dat verstoort het ruimte/tijd continuüm. Je keek waarschijnlijk naar een alternatieve realiteit waardoor het leek alsof er twee intochten waren.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik in Glanerbrug. Hoe kan dat toch.. op twee plekken tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt omdat je zo dik bent, dat verstoort het ruimte/tijd continuüm. Je keek waarschijnlijk naar een alternatieve realiteit waardoor het leek alsof er twee intochten waren.Ooh ja.. dat klinkt best plausibelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Oja. Gedeelde smart is eenderde smartquote:
Afgelopen nacht was het weer misquote:Op zondag 13 november 2022 06:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Gedeelde smart is eenderde smart
Ik had vannacht voor het eerst sinds weken weer een goede nachtquote:Op zondag 13 november 2022 09:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het weer misterwijl de dagen ervoor niets aan de hand was
quote:Op zondag 13 november 2022 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had vannacht voor het eerst sinds weken weer een goede nacht
Lag er om 20:00 uur in. Sliep rond 20:30 en werd rond 6:00 wakker. Wel tussendoor heel kort wakker geweest om even naar de wc te gaan maar sliep toen zo weer verder. Wat een verschil dat dan kan makenquote:
Ja je voelt je dan meteen een stuk meer mensquote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lag er om 20:00 uur in. Sliep rond 20:30 en werd rond 6:00 wakker. Wel tussendoor heel kort wakker geweest om even naar de wc te gaan maar sliep toen zo weer verder. Wat een verschil dat dan kan maken
Komende nacht zal wel weer ruk zijn
dat heb ik soms ook, gelukkig niet zo vaak. dan gaat je hoofd inderdaad 'aan', terwijl het f***ing midden in de nacht isquote:Op zaterdag 12 november 2022 03:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DoorslapenWordt dus soms midden in de nacht wakker en dan gaat mijn hoofd 'aan' en lukt het niet meer om verder te slapen. Dus nu lag ik het ook alweer een uur te proberen
Dat lukt mij echt niet, zo vroeg al op bed.quote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lag er om 20:00 uur in. Sliep rond 20:30 en werd rond 6:00 wakker. Wel tussendoor heel kort wakker geweest om even naar de wc te gaan maar sliep toen zo weer verder. Wat een verschil dat dan kan maken
Komende nacht zal wel weer ruk zijn
Als hij moe is toch? In mijn geval is dat tegen 21.00 uurquote:Op woensdag 16 november 2022 17:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt niet, zo vroeg al op bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, je kent dat liedje toch wel?
een vrijgezel die gaat pas slapen......![]()
![]()
![]()
![]()
Dan stop ik je even in, kusje op je voorhoofd, en dan lekker slapenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als hij moe is toch? In mijn geval is dat tegen 21.00 uur
Ken ik niet, maar het zal welquote:Op woensdag 16 november 2022 17:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt niet, zo vroeg al op bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, je kent dat liedje toch wel?
een vrijgezel die gaat pas slapen......![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig er meestal niet voor 12 uur in de nacht in.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als hij moe is toch? In mijn geval is dat tegen 21.00 uur
Voetenmaskers? Wut?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
Beetje moe maar wek happy. Nu helemaal lekker aan het poedelen thuis met voetenmaskertjes en haarolietjes enz
Wist helemaal niet dat die shit bestondquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhu van die sokjes met hydraterende shit er in voor droge voetjes
Whaha ik vind het echt een uitkomst. Als het koud is heb ik snel droge hakken en dat vind ik heel erg onprettig. Dit trek je aan als plastic sokjes en daar doe je gewone sokken overheen en dan huppel je er gewoon een uur ofzo mee rond.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat die shit bestond
voor of tegen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhu van die sokjes met hydraterende shit er in voor droge voetjes
quote:Op zondag 20 november 2022 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Daar krijg je hele poezelige voetjes van?
Kun je soort van masked singer denk ik spelen met je voeten.quote:
Ja, die zijn fijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whaha ik vind het echt een uitkomst. Als het koud is heb ik snel droge hakken en dat vind ik heel erg onprettig. Dit trek je aan als plastic sokjes en daar doe je gewone sokken overheen en dan huppel je er gewoon een uur ofzo mee rond.
Dat is wel altijd wat ik zeg.quote:Op zondag 20 november 2022 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Daar krijg je hele poezelige voetjes van?
nog geneukt?quote:
quote:
Nope, zou niet weten met wie.quote:
quote:
Verkeerde quote denk ikquote:Op donderdag 1 december 2022 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Nope, zou niet weten met wie.![]()
haha zo te zien inderdaad verkeerde persoon ge-quotequote:Op donderdag 1 december 2022 17:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Verkeerde quote denk ikIk zou dat soort rare dingen niet vragen
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Verkeerde quote denk ikIk zou dat soort rare dingen niet vragen
Aan jou zeker niet, want dan weet ik het antwoord welquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Aan jou zeker niet, want dan weet ik het antwoord wel
Bij iedere andere zou ik zeggen 'het is niet wat je denkt', maar bij jou weet ik het zo net nog niet wat je nu denktquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij iedere andere zou ik zeggen 'het is niet wat je denkt', maar bij jou weet ik het zo net nog niet wat je nu denkt
Foei, het is helemaal niet vervelend bedoeld!quote:
Dikjequote:
quote:
Dacht ik alquote:
wat wil je doen in Hengelo?quote:
Ik woon daar sinds oktober zat eerst lekker in losser maar liep allemaal anders zoek beetje contact leuke dingen om te doen ga morgenavond even de rits checken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 08:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat wil je doen in Hengelo?
Zou dat café nog steeds bestaan? Ben daar een keer geweest toen ik een jaar of 10 wasquote:Op donderdag 8 december 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Enige wat ik ooit leuk vond in Hengelo was de Nacht van Hengelo en het café waar je kan lasergamen.
De Tapperij, jazeker bestaat die nog!quote:Op donderdag 8 december 2022 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou dat café nog steeds bestaan? Ben daar een keer geweest toen ik een jaar of 10 was
Er is morgen vast wel ergens een feestjequote:Op vrijdag 9 december 2022 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder geen leuke feest tenten om de overwinning van oranje te vieren?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij iedere andere zou ik zeggen 'het is niet wat je denkt', maar bij jou weet ik het zo net nog niet wat je nu denkt
Senkjoequote:
Ja poepie?quote:
Over twee weken, eerst papa's verjaardag vierenquote:
Ja, gefeliciteerd he!quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over twee weken, eerst papa's verjaardag vieren
Dankjequote:
quote:
Nou weet niet hoe oud je bent maar was laatst in Enschede maar daar voelde ik mij op zaterdagavond ook hoog bejaardquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Veel te jong publiek niemand die echt danst en elke keer halve nummers draaien.
Daarna naar het café gegaan tegenover tante nel waaar de naam mij even van ontschoten is dat was veel leuker.
In Enschede is ook nog maar weinig over inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou weet niet hoe oud je bent maar was laatst in Enschede maar daar voelde ik mij op zaterdagavond ook hoog bejaard
Ik merkte het in de binnenstad al ben toen in bolwerk terecht gekomen dat was wel ok. Vond het maar confronterend. Daarom nu maar een cake gaan bakken :’)quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Enschede is ook nog maar weinig over inderdaad.
Atak en Lunatic vond ik zo tien jaar geleden wel leuk paar weken terug na een verjaardag in friends geëindigd dat beviel mij wel. Bij rits kreeg ik gisteren het idee alsof het een babies first time uit tent was.
Ik kom graag bij Stanislaus. Nooit verwacht dat ik dat leuk zou vinden, maar de sfeer is goed en ze hebben bier in mijn smaakquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Enschede is ook nog maar weinig over inderdaad.
Atak en Lunatic vond ik zo tien jaar geleden wel leuk paar weken terug na een verjaardag in friends geëindigd dat beviel mij wel. Bij rits kreeg ik gisteren het idee alsof het een babies first time uit tent was.
Omaquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik merkte het in de binnenstad al ben toen in bolwerk terecht gekomen dat was wel ok. Vond het maar confronterend. Daarom nu maar een cake gaan bakken :’)
En, hoe voelt dat, je veertigste levensjaar dat begonnen isquote:
quote:
Merk geen verschilquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:20 schreef Troel het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat, je veertigste levensjaar dat begonnen is
Dankjequote:
Nou, alvast gefeliciteerd voor volgend jaar!quote:Op zondag 11 december 2022 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Steven is vandaag jarig. Gefeliciteerd, pik!
Tjah, soms wordt je ouder of ergens wellicht te oud voor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik merkte het in de binnenstad al ben toen in bolwerk terecht gekomen dat was wel ok. Vond het maar confronterend. Daarom nu maar een cake gaan bakken :’)
Auw, die doet wel even zeer hoor.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Tjah, soms wordt je ouder of ergens wellicht te oud voor.
dat het meeste volk wat je ergens tegenkomt praktisch je kinderen zouden kunnen zijn.
En je de neiging hebt ze te gaan voeren etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan alle jarigen van de afgelopen 2 weken denk ik, nog gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen voeder neigingen hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Tjah, soms wordt je ouder of ergens wellicht te oud voor.
dat het meeste volk wat je ergens tegenkomt praktisch je kinderen zouden kunnen zijn.
En je de neiging hebt ze te gaan voeren etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan alle jarigen van de afgelopen 2 weken denk ik, nog gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, maar dat is zo leuk. Dan wil je dat een baby zijn mond open doet en dan zit je zelf ook met je mond open enzoquote:Op woensdag 14 december 2022 14:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen voeder neigingen hoor
Wel herkenbaar dezequote:Op woensdag 14 december 2022 15:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is zo leuk. Dan wil je dat een baby zijn mond open doet en dan zit je zelf ook met je mond open enzo
Dit dusquote:Op woensdag 14 december 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dezeDat je zelf ook zo *hap* doet
Dat is één van de weinige dingen die ik mis. Het andere is de grijns op het gezicht van je kind als je in de ochtend de kamer binnenloopt en ze je zien.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dezeDat je zelf ook zo *hap* doet
Dat geluk heb ik nogquote:Op woensdag 14 december 2022 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige dingen die ik mis. Het andere is de grijns op het gezicht van je kind als je in de ochtend de kamer binnenloopt en ze je zien.
Dat houdt ook ergens rond de puberteit op
Als er bij mijn jongens nog een 'mama' uit de kamer komt, gaat er iets mis. Tenzij het gaat op het niveau van 'MAAAAAMAAAAAAAAA'quote:Op woensdag 14 december 2022 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik nogDat je wakker wordt omdat je in de andere kamer zachtjes onverstaanbaar geklets hoort met af en toe een 'mama' tussendoor
*smelt
quote:Op woensdag 14 december 2022 16:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Als er bij mijn jongens nog een 'mama' uit de kamer komt, gaat er iets mis. Tenzij het gaat op het niveau van 'MAAAAAMAAAAAAAAA'
Ik heb echt 0,0 moederinstinctquote:Op woensdag 14 december 2022 15:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is zo leuk. Dan wil je dat een baby zijn mond open doet en dan zit je zelf ook met je mond open enzo
quote:Op woensdag 14 december 2022 15:45 schreef Troel het volgende:
[..]
jah, het schijnt dat ze dat niet meer doen als ze een jaar of 14 ofzo zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik nogDat je wakker wordt omdat je in de andere kamer zachtjes onverstaanbaar geklets hoort met af en toe een 'mama' tussendoor
*smelt
Dat komt omdat je papa's kleine meisje bentquote:
Pappiquote:Op woensdag 14 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat komt omdat je papa's kleine meisje bent
Moppiequote:
Dikjequote:
Huhquote:
kom je chillen?quote:
Naar de klotequote:
quote:
das mooi op tijdquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom
Lag ik half 10 al in bed, ging snel
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zag deze, moest gelijk aan Justin denken![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ach duifje tochquote:Op donderdag 22 december 2022 16:12 schreef Senn88 het volgende:
Hoi. Ik heb corona. Ik hoop dat jullie niets dan goed over mij zeggen als ik er niet meer ben. Ik vond jullie erg leuk. Kusjes.
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja pap. Het was leuk je gekend te hebben
Wel goed, maar Freyja moet regelmatig op een speeltje gaan zitten zodat Odin niet bij haar kan komen, anders zitten ze continu te neukenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met de vogeltjes?
quote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wel goed, maar Freyja moet regelmatig op een speeltje gaan zitten zodat Odin niet bij haar kan komen, anders zitten ze continu te neuken
Heb ik je aangestoken vorige week?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:12 schreef Senn88 het volgende:
Hoi. Ik heb corona. Ik hoop dat jullie niets dan goed over mij zeggen als ik er niet meer ben. Ik vond jullie erg leuk. Kusjes.
Tja, iemand moet het doen hequote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wel goed, maar Freyja moet regelmatig op een speeltje gaan zitten zodat Odin niet bij haar kan komen, anders zitten ze continu te neuken
quote:
Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja pap. Het was leuk je gekend te hebben
Ben je pyromaan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 06:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken vorige week?
Neukeeeeeeh!quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ennnn Odin zit Freyja weer eens te berijden
Blijkbaarquote:Op vrijdag 23 december 2022 06:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken vorige week?
Arm meiskequote:
Jij ook, liefjequote:Op zaterdag 24 december 2022 12:05 schreef Senn88 het volgende:
Fijne kerst allemaal, jij ook pap met je hitsige vogeltjes
Stukken beter maar nog wel besmettelijk. Mijn ouders hebben ookquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook, liefjeGaat het alweer iets beter?
Raar maar schattig ❤️quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had afgelopen nacht nog een bizarre droom
Ik woonde ineens weer bij mijn ouders in Hulst, liep naar mijn slaapkamertje op zolder, en merkte dat het licht het niet deed, maar ondanks het donker zag ik wel dat mijn bed ineens anders was, iets wat helemaal nergens op sloeg, maar ok. Vervolgens kwam er een raar gebrom en gezoem van het slaapkamertje naast de mijne (die was voor gasten), doe de deur open, en zie iets absurds: het raam staat open, mijn oude staande ventilator blaast naar buiten, en daar achter staat mijn huidige ventilator, op de hoogste stand aan het draaien en op de kooi van Tali gericht. Dat arme beestje kijkt me aan en piept ZO zielig
Er kwam rook van de ventilator af, en pas na een paar keer aankloten wist ik dat kreng uit te zetten, liet Tali meteen uit de kooi, nam haar mee naar mijn slaapkamer (waar ze ook gewoon hoorde te staan), ga met haar op bed liggen, ze kruipt zacht piepend tegen mijn wang aan, en we vallen samen in slaap.
Raar, maar wel tof dat ik weer eens over haar droomde
Sorryquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry
Ik was er ook fucking ziek van, hoge koorts en totaal kut.
Heb nu gekneusde ribben van het hoesten
Hopelijk toch snel weer beter.quote:
Fijne derde kerstdagquote:Op maandag 26 december 2022 10:02 schreef Troel het volgende:
Nog één dag en dan hebben we kerst weer overleefd
bump terugquote:
met de tepeltjes tegen elkaar?quote:
Ik dacht eigenlijk dat ik hem een zwieper mocht geven met mijn reetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met de tepeltjes tegen elkaar?
dat mag daarnaquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ik hem een zwieper mocht geven met mijn reet
Flabbergasted hier. Echt. Hoeveel fokmeets hebben wij wel niet gehadquote:
Kearlquote:
Ha moppiequote:
quote:
hoksebargequote:
noem me maar Rulerquote:
Valt mee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roadhouse is leuke tent in Hengelo op woensdag speciaal bier voor drie euro en dansende vrouwen op de bar niks mis mee.
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |