quote:Op woensdag 14 december 2022 15:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is zo leuk. Dan wil je dat een baby zijn mond open doet en dan zit je zelf ook met je mond open enzo
jah, het schijnt dat ze dat niet meer doen als ze een jaar of 14 ofzo zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik nogDat je wakker wordt omdat je in de andere kamer zachtjes onverstaanbaar geklets hoort met af en toe een 'mama' tussendoor
*smelt
Dat komt omdat je papa's kleine meisje bentquote:
Pappiquote:Op woensdag 14 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat komt omdat je papa's kleine meisje bent
Moppiequote:
Dikjequote:
Huhquote:
kom je chillen?quote:
Naar de klotequote:
quote:
das mooi op tijdquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom
Lag ik half 10 al in bed, ging snel
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zag deze, moest gelijk aan Justin denken![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ach duifje tochquote:Op donderdag 22 december 2022 16:12 schreef Senn88 het volgende:
Hoi. Ik heb corona. Ik hoop dat jullie niets dan goed over mij zeggen als ik er niet meer ben. Ik vond jullie erg leuk. Kusjes.
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja pap. Het was leuk je gekend te hebben
Wel goed, maar Freyja moet regelmatig op een speeltje gaan zitten zodat Odin niet bij haar kan komen, anders zitten ze continu te neukenquote:Op donderdag 22 december 2022 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met de vogeltjes?
quote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wel goed, maar Freyja moet regelmatig op een speeltje gaan zitten zodat Odin niet bij haar kan komen, anders zitten ze continu te neuken
Heb ik je aangestoken vorige week?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:12 schreef Senn88 het volgende:
Hoi. Ik heb corona. Ik hoop dat jullie niets dan goed over mij zeggen als ik er niet meer ben. Ik vond jullie erg leuk. Kusjes.
Tja, iemand moet het doen hequote:Op donderdag 22 december 2022 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wel goed, maar Freyja moet regelmatig op een speeltje gaan zitten zodat Odin niet bij haar kan komen, anders zitten ze continu te neuken
quote:
Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja pap. Het was leuk je gekend te hebben
Ben je pyromaan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 06:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken vorige week?
Neukeeeeeeh!quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ennnn Odin zit Freyja weer eens te berijden
Blijkbaarquote:Op vrijdag 23 december 2022 06:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken vorige week?
Arm meiskequote:
Jij ook, liefjequote:Op zaterdag 24 december 2022 12:05 schreef Senn88 het volgende:
Fijne kerst allemaal, jij ook pap met je hitsige vogeltjes
Stukken beter maar nog wel besmettelijk. Mijn ouders hebben ookquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook, liefjeGaat het alweer iets beter?
Raar maar schattig ❤️quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had afgelopen nacht nog een bizarre droom
Ik woonde ineens weer bij mijn ouders in Hulst, liep naar mijn slaapkamertje op zolder, en merkte dat het licht het niet deed, maar ondanks het donker zag ik wel dat mijn bed ineens anders was, iets wat helemaal nergens op sloeg, maar ok. Vervolgens kwam er een raar gebrom en gezoem van het slaapkamertje naast de mijne (die was voor gasten), doe de deur open, en zie iets absurds: het raam staat open, mijn oude staande ventilator blaast naar buiten, en daar achter staat mijn huidige ventilator, op de hoogste stand aan het draaien en op de kooi van Tali gericht. Dat arme beestje kijkt me aan en piept ZO zielig
Er kwam rook van de ventilator af, en pas na een paar keer aankloten wist ik dat kreng uit te zetten, liet Tali meteen uit de kooi, nam haar mee naar mijn slaapkamer (waar ze ook gewoon hoorde te staan), ga met haar op bed liggen, ze kruipt zacht piepend tegen mijn wang aan, en we vallen samen in slaap.
Raar, maar wel tof dat ik weer eens over haar droomde
Sorryquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry
Ik was er ook fucking ziek van, hoge koorts en totaal kut.
Heb nu gekneusde ribben van het hoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |