Nou weet niet hoe oud je bent maar was laatst in Enschede maar daar voelde ik mij op zaterdagavond ook hoog bejaardquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Veel te jong publiek niemand die echt danst en elke keer halve nummers draaien.
Daarna naar het café gegaan tegenover tante nel waaar de naam mij even van ontschoten is dat was veel leuker.
In Enschede is ook nog maar weinig over inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou weet niet hoe oud je bent maar was laatst in Enschede maar daar voelde ik mij op zaterdagavond ook hoog bejaard
Ik merkte het in de binnenstad al ben toen in bolwerk terecht gekomen dat was wel ok. Vond het maar confronterend. Daarom nu maar een cake gaan bakken :’)quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Enschede is ook nog maar weinig over inderdaad.
Atak en Lunatic vond ik zo tien jaar geleden wel leuk paar weken terug na een verjaardag in friends geëindigd dat beviel mij wel. Bij rits kreeg ik gisteren het idee alsof het een babies first time uit tent was.
Ik kom graag bij Stanislaus. Nooit verwacht dat ik dat leuk zou vinden, maar de sfeer is goed en ze hebben bier in mijn smaakquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Enschede is ook nog maar weinig over inderdaad.
Atak en Lunatic vond ik zo tien jaar geleden wel leuk paar weken terug na een verjaardag in friends geëindigd dat beviel mij wel. Bij rits kreeg ik gisteren het idee alsof het een babies first time uit tent was.
Omaquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik merkte het in de binnenstad al ben toen in bolwerk terecht gekomen dat was wel ok. Vond het maar confronterend. Daarom nu maar een cake gaan bakken :’)
En, hoe voelt dat, je veertigste levensjaar dat begonnen isquote:
quote:
Merk geen verschilquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:20 schreef Troel het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat, je veertigste levensjaar dat begonnen is
Dankjequote:
Nou, alvast gefeliciteerd voor volgend jaar!quote:Op zondag 11 december 2022 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, Steven is vandaag jarig. Gefeliciteerd, pik!
Tjah, soms wordt je ouder of ergens wellicht te oud voor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik merkte het in de binnenstad al ben toen in bolwerk terecht gekomen dat was wel ok. Vond het maar confronterend. Daarom nu maar een cake gaan bakken :’)
Auw, die doet wel even zeer hoor.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Tjah, soms wordt je ouder of ergens wellicht te oud voor.
dat het meeste volk wat je ergens tegenkomt praktisch je kinderen zouden kunnen zijn.
En je de neiging hebt ze te gaan voeren etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan alle jarigen van de afgelopen 2 weken denk ik, nog gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen voeder neigingen hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 13:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Tjah, soms wordt je ouder of ergens wellicht te oud voor.
dat het meeste volk wat je ergens tegenkomt praktisch je kinderen zouden kunnen zijn.
En je de neiging hebt ze te gaan voeren etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan alle jarigen van de afgelopen 2 weken denk ik, nog gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, maar dat is zo leuk. Dan wil je dat een baby zijn mond open doet en dan zit je zelf ook met je mond open enzoquote:Op woensdag 14 december 2022 14:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen voeder neigingen hoor
Wel herkenbaar dezequote:Op woensdag 14 december 2022 15:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is zo leuk. Dan wil je dat een baby zijn mond open doet en dan zit je zelf ook met je mond open enzo
Dit dusquote:Op woensdag 14 december 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dezeDat je zelf ook zo *hap* doet
Dat is één van de weinige dingen die ik mis. Het andere is de grijns op het gezicht van je kind als je in de ochtend de kamer binnenloopt en ze je zien.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dezeDat je zelf ook zo *hap* doet
Dat geluk heb ik nogquote:Op woensdag 14 december 2022 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige dingen die ik mis. Het andere is de grijns op het gezicht van je kind als je in de ochtend de kamer binnenloopt en ze je zien.
Dat houdt ook ergens rond de puberteit op
Als er bij mijn jongens nog een 'mama' uit de kamer komt, gaat er iets mis. Tenzij het gaat op het niveau van 'MAAAAAMAAAAAAAAA'quote:Op woensdag 14 december 2022 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik nogDat je wakker wordt omdat je in de andere kamer zachtjes onverstaanbaar geklets hoort met af en toe een 'mama' tussendoor
*smelt
quote:Op woensdag 14 december 2022 16:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Als er bij mijn jongens nog een 'mama' uit de kamer komt, gaat er iets mis. Tenzij het gaat op het niveau van 'MAAAAAMAAAAAAAAA'
Ik heb echt 0,0 moederinstinctquote:Op woensdag 14 december 2022 15:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is zo leuk. Dan wil je dat een baby zijn mond open doet en dan zit je zelf ook met je mond open enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |