Dacht ik alquote:
wat wil je doen in Hengelo?quote:
Ik woon daar sinds oktober zat eerst lekker in losser maar liep allemaal anders zoek beetje contact leuke dingen om te doen ga morgenavond even de rits checken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 08:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat wil je doen in Hengelo?
Zou dat café nog steeds bestaan? Ben daar een keer geweest toen ik een jaar of 10 wasquote:Op donderdag 8 december 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Enige wat ik ooit leuk vond in Hengelo was de Nacht van Hengelo en het café waar je kan lasergamen.
De Tapperij, jazeker bestaat die nog!quote:Op donderdag 8 december 2022 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou dat café nog steeds bestaan? Ben daar een keer geweest toen ik een jaar of 10 was
Er is morgen vast wel ergens een feestjequote:Op vrijdag 9 december 2022 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder geen leuke feest tenten om de overwinning van oranje te vieren?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij iedere andere zou ik zeggen 'het is niet wat je denkt', maar bij jou weet ik het zo net nog niet wat je nu denkt
Senkjoequote:
Ja poepie?quote:
Over twee weken, eerst papa's verjaardag vierenquote:
Ja, gefeliciteerd he!quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over twee weken, eerst papa's verjaardag vieren
Dankjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |