quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt omdat je zo dik bent, dat verstoort het ruimte/tijd continuüm. Je keek waarschijnlijk naar een alternatieve realiteit waardoor het leek alsof er twee intochten waren.Ooh ja.. dat klinkt best plausibelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Oja. Gedeelde smart is eenderde smartquote:
Afgelopen nacht was het weer misquote:Op zondag 13 november 2022 06:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Gedeelde smart is eenderde smart
Ik had vannacht voor het eerst sinds weken weer een goede nachtquote:Op zondag 13 november 2022 09:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het weer misterwijl de dagen ervoor niets aan de hand was
quote:Op zondag 13 november 2022 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had vannacht voor het eerst sinds weken weer een goede nacht
Lag er om 20:00 uur in. Sliep rond 20:30 en werd rond 6:00 wakker. Wel tussendoor heel kort wakker geweest om even naar de wc te gaan maar sliep toen zo weer verder. Wat een verschil dat dan kan makenquote:
Ja je voelt je dan meteen een stuk meer mensquote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lag er om 20:00 uur in. Sliep rond 20:30 en werd rond 6:00 wakker. Wel tussendoor heel kort wakker geweest om even naar de wc te gaan maar sliep toen zo weer verder. Wat een verschil dat dan kan maken
Komende nacht zal wel weer ruk zijn
dat heb ik soms ook, gelukkig niet zo vaak. dan gaat je hoofd inderdaad 'aan', terwijl het f***ing midden in de nacht isquote:Op zaterdag 12 november 2022 03:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DoorslapenWordt dus soms midden in de nacht wakker en dan gaat mijn hoofd 'aan' en lukt het niet meer om verder te slapen. Dus nu lag ik het ook alweer een uur te proberen
Dat lukt mij echt niet, zo vroeg al op bed.quote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lag er om 20:00 uur in. Sliep rond 20:30 en werd rond 6:00 wakker. Wel tussendoor heel kort wakker geweest om even naar de wc te gaan maar sliep toen zo weer verder. Wat een verschil dat dan kan maken
Komende nacht zal wel weer ruk zijn
Als hij moe is toch? In mijn geval is dat tegen 21.00 uurquote:Op woensdag 16 november 2022 17:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt niet, zo vroeg al op bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, je kent dat liedje toch wel?
een vrijgezel die gaat pas slapen......![]()
![]()
![]()
![]()
Dan stop ik je even in, kusje op je voorhoofd, en dan lekker slapenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als hij moe is toch? In mijn geval is dat tegen 21.00 uur
Ken ik niet, maar het zal welquote:Op woensdag 16 november 2022 17:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt niet, zo vroeg al op bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, je kent dat liedje toch wel?
een vrijgezel die gaat pas slapen......![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig er meestal niet voor 12 uur in de nacht in.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als hij moe is toch? In mijn geval is dat tegen 21.00 uur
Voetenmaskers? Wut?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
Beetje moe maar wek happy. Nu helemaal lekker aan het poedelen thuis met voetenmaskertjes en haarolietjes enz
Wist helemaal niet dat die shit bestondquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhu van die sokjes met hydraterende shit er in voor droge voetjes
Whaha ik vind het echt een uitkomst. Als het koud is heb ik snel droge hakken en dat vind ik heel erg onprettig. Dit trek je aan als plastic sokjes en daar doe je gewone sokken overheen en dan huppel je er gewoon een uur ofzo mee rond.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat die shit bestond
voor of tegen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhu van die sokjes met hydraterende shit er in voor droge voetjes
quote:Op zondag 20 november 2022 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Daar krijg je hele poezelige voetjes van?
Kun je soort van masked singer denk ik spelen met je voeten.quote:
Ja, die zijn fijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whaha ik vind het echt een uitkomst. Als het koud is heb ik snel droge hakken en dat vind ik heel erg onprettig. Dit trek je aan als plastic sokjes en daar doe je gewone sokken overheen en dan huppel je er gewoon een uur ofzo mee rond.
Dat is wel altijd wat ik zeg.quote:Op zondag 20 november 2022 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Daar krijg je hele poezelige voetjes van?
nog geneukt?quote:
quote:
Nope, zou niet weten met wie.quote:
quote:
Verkeerde quote denk ikquote:Op donderdag 1 december 2022 13:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Nope, zou niet weten met wie.![]()
haha zo te zien inderdaad verkeerde persoon ge-quotequote:Op donderdag 1 december 2022 17:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Verkeerde quote denk ikIk zou dat soort rare dingen niet vragen
quote:Op donderdag 1 december 2022 17:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Verkeerde quote denk ikIk zou dat soort rare dingen niet vragen
Aan jou zeker niet, want dan weet ik het antwoord welquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Aan jou zeker niet, want dan weet ik het antwoord wel
Bij iedere andere zou ik zeggen 'het is niet wat je denkt', maar bij jou weet ik het zo net nog niet wat je nu denktquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij iedere andere zou ik zeggen 'het is niet wat je denkt', maar bij jou weet ik het zo net nog niet wat je nu denkt
Foei, het is helemaal niet vervelend bedoeld!quote:
Dikjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |