Hmmjupquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:54 schreef Senn88 het volgende:
Vanochtend belde ik mijn biologische vader, hij zei wat is er meisje? En ik dacht even dat ik drizzt aan de telefoon had
Die heb ik al snel als ik mijn stem even de lucht in gooiquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor ook meteen dat stemmetje van je, wist je dat nog te voorkomen?
Schattigquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die heb ik al snel als ik mijn stem even de lucht in gooi
quote:
Op zich wel. laatste tijd slaapt ze wel door, alleen afgelopen nacht was ze half 5 wakkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmmjup
Hoe is het met jullie? Met de nieuwste aanwinst enzo? Al helemaal gewend?
Oei, da's vroeg. Wel fijn dat ze verder wel doorslaapt. Hopelijk doet ze dat vannacht ook weer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Op zich wel. laatste tijd slaapt ze wel door, alleen afgelopen nacht was ze half 5 wakker
joah, ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei, da's vroeg. Wel fijn dat ze verder wel doorslaapt. Hopelijk doet ze dat vannacht ook weer.
Kleine slaapt al door sinds 3/4 maanden, dus daar heb ik niets over te klagen. Maar nu slaap ik zelf gewoon al een paar weken slechtquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik heb er wel vertrouwen in.
hoe gaat het bij jou dan?
Moeite met in slaap vallen of doorslapen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kleine slaapt al door sinds 3/4 maanden, dus daar heb ik niets over te klagen. Maar nu slaap ik zelf gewoon al een paar weken slecht
Doorslapenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moeite met in slaap vallen of doorslapen?
Daar heb ik ook al wekenlang gezeik meequote:Op zaterdag 12 november 2022 03:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DoorslapenWordt dus soms midden in de nacht wakker en dan gaat mijn hoofd 'aan' en lukt het niet meer om verder te slapen. Dus nu lag ik het ook alweer een uur te proberen
Ben ik laatst nog geweest Borne, komt wel erg dichtbij nu.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de intocht gekeken in Borne
Gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al wekenlang gezeik meeÓf het duurt uren voordat ik in slaap val, óf ik val snel in slaap maar word drie uurtjes later weer wakker
Meid ik had er ook last vanquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart
Ik in Glanerbrug. Hoe kan dat toch.. op twee plekken tegelijkquote:Op zaterdag 12 november 2022 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de intocht gekeken in Borne
Komt omdat je zo dik bent, dat verstoort het ruimte/tijd continuüm. Je keek waarschijnlijk naar een alternatieve realiteit waardoor het leek alsof er twee intochten waren.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik in Glanerbrug. Hoe kan dat toch.. op twee plekken tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |