En hop, daar is diequote:
FF gaat dat wel even doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh typefout, graag aanpassen door een mod
@Dotteke @Deisyyquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker slipe.quote:
Ja, jij ookquote:
Jij ook.quote:
Ja en jaquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gedaanquote:
En nog steeds slapende mensen in beeld.quote:
Niet mijn feestjequote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:02 schreef Benny het volgende:
Net gelezen: "Vertel dat je Nederlander bent, zonder te vertellen dat je Nederlander bent"
Hierbij:
Iedereen gefeliciteerd met Marciano![]()
![]()
Wat is daar gedver aan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:22 schreef patat het volgende:
Goedemorgen! Erik smeert van die cacaoboter op zijn cracker… gedver
Ik kreeg dat ‘vroeger’ altijd voorgeschoteld omdat mijn oma dacht dat dat hazelnootpasta was oid, iehhhh krijg er nog de rillingen vanquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:26 schreef patat het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ‘vroeger’ altijd voorgeschoteld omdat mijn oma dacht dat dat hazelnootpasta was oid, iehhhh krijg er nog de rillingen van
Omdat zijn leverworst is bedorvenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:22 schreef patat het volgende:
Goedemorgen! Erik smeert van die cacaoboter op zijn cracker… gedver
hadde hij leverworst?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Omdat zijn leverworst is bedorven
En nu in de bh aan tafelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:38 schreef pingu66 het volgende:
Kim K(laag)......het is super koud op de slaapkamer,ze kan niet slapen en Marciano is te warm. Ook goeiemorgen
Ja had. Niet in de koelkast bewaard, maar 3 dagen in zijn nachtkastje of iets.quote:
Tekenfilm ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:47 schreef Korak het volgende:
Ik weet ff niet de naam van de hond waar Maddy 's morgens op lijkt
droopyquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:47 schreef Korak het volgende:
Ik weet ff niet de naam van de hond waar Maddy 's morgens op lijkt
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
Er zijn best wat deelnemers die gisteravond hun mond hielden tijdens Isaacs kerkdienst
Waaronder Erik
Hoe denken zij er over ?
Boter, hagelslag en?quote:
Het is gewoon pathetic.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:19 schreef Hendrik83 het volgende:
Top ontbijtje voor je verjaardag.
[ afbeelding ]
Meer is er blijkbaar niet........in die groepquote:
Ow kijk een maiswafel erbij.quote:
hij krijgt ook no gevulde etjes, boterhammen en pannenkoekenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow kijk een maiswafel erbij.
Misschien hadden ze beter een kleinere plank genomen, dan lijkt het meer
Zo'n houten onderzettertje die Erik heeft gemaaktquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow kijk een maiswafel erbij.
Misschien hadden ze beter een kleinere plank genomen, dan lijkt het meer
Al met al een prima verjaardagsontbijtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij krijgt ook no gevulde etjes, boterhammen en pannenkoeken
Dan is het wel veiligquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n houten onderzettertje die Erik heeft gemaakt
Ze hebben er wat leuks van gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk .. een redelijk feestmaal voor de loods
altijd hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Vlieg geniet ook mee.
[ afbeelding ]
ik denk dat hij een billenman is, veel tiet heeft ze in ieder geval nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:48 schreef Korak het volgende:
Vlak voor Marciano uit bed komt nog even tegen Kim zeggen dat ze zo'n dikke reet in die broek heeft
Van gejat voedsel.....?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben er wat leuks van gemaakt.
En even baardje trimmen ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:56 schreef Charmian het volgende:
marciano wil eerst tandenpoetsen en in ieder geval zijn gezicht wassen voor hij aan tafel gaat, lijkt me vrij normaal...kim heeft eigenlijk liever dat hij meteen komt zitten
Gewoon aan bed. Geen tijd voor fatsoeneringquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:56 schreef Charmian het volgende:
marciano wil eerst tandenpoetsen en in ieder geval zijn gezicht wassen voor hij aan tafel gaat, lijkt me vrij normaal...kim heeft eigenlijk liever dat hij meteen komt zitten
dat is wat anders, ik zou dat ook niet willen als enige niet gewassen persoon aan de ontbijttafel verschijnen tenzij iedereen ongewassen isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Gewoon aan bed. Geen tijd voor fatsoenering
Lijkt wel of er een stuk minder Zoe is, ook een paar kilo kwijt zo te zien.quote:
Voor iedereen een wollen deken, een kruik of thermoshirt heb je ook niet voor 100 euroquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:17 schreef greysbones het volgende:
Allemaal klagen dat ze het koud hadden vannacht maar gelukkig hebben ze het spellenpakket gekozen
Dit is sarcastisch denk ik, he? (Lees even bij, heb de streams niet aan)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Wat straalt Marciano he? Echt fijn om hem zo dankbaar en gelukkig te zien
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch denk ik, he? (Lees even bij, heb de streams niet aan)
dus niet te vertrouwen, Ja zeggen in je gezicht en nee doen achter je rug.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper en Jeffrey: "die is niet te vertrouwen en die is niet te vertrouwen..."
Ik: Jaaaaa heee ze zijn zelf ook niet te vertrouwen![]()
Ze bedoelen eigenlijk: die doet niet wat wij willen en die gaat zijn eigen gang
En daar heeft hij gelijk in.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:24 schreef juul. het volgende:
Jasper; ik hoop zo dat ik fout zit met Isaac
Jasper denkt dat Isaac de mol is
Slaapkamers zijn er om te slapen onder de warme dekens, en niet om er te wonen wat een aantal een groot gedeelte van de dag doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy gaat een mailtje sturen naar de Febo dat het zo koud is op de slaapkamers.
Dat dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slaapkamers zijn er om te slapen onder de warme dekens, en niet om er te wonen wat een aantal een groot gedeelte van de dag doet.
Moet ook geen warme slaapkamer, slaap beter in de winter dan in de zomer.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zou er ook niet aan moeten denken om in een warme slaapkamer te moeten slapen, waar de verwarming dus aanstaat en niet wordt geventileerd.
yes hahaha..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch denk ik, he? (Lees even bij, heb de streams niet aan)
er staat ook altijd wat open op onze slaapkamer, 's zomers het raam en 's winters in ieder geval het bovenlicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet ook geen warme slaapkamer, slaap beter in de winter dan in de zomer.
Nouja mol.. Isaac lult wel met beide kanten (mee). Groot verhaal over saamhorigheid en daarna met Jeff en Jasper roddelen over iemand.. ik vind hem sneakyquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:24 schreef juul. het volgende:
Jasper; ik hoop zo dat ik fout zit met Isaac
Jasper denkt dat Isaac de mol is
met name kamer 3 heb ik begrepen...karma is a bitchquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy gaat een mailtje sturen naar de Febo dat het zo koud is op de slaapkamers.
Op z'n minst mededelingen die niet voor onze oren zijn bestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Script bespreking, maar we zijn weer terug.
Zullen de bovenkamers zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
met name kamer 3 heb ik begrepen...karma is a bitch
ja, want een volledig script voorkauwen lijkt me met deze bewoners niet mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op z'n minst mededelingen die niet voor onze oren zijn bestemd.
TeamWanda kapot maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is het masterplan van Kim en Jef?
Maar Maddy gaat zelf niet in de slachtoffer rol zitten ... Ah nu snap ik ... dan doet Wanda het wel voor haar ....quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Maddy gaat zelf niet in de slachtoffer rol zitten ... Ah nu snap ik ... dan doet Wanda het wel voor haar ....
Gaat wel gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
Als Madeleine hier in trapt is ze geen knip voor de neus waard
zonder etenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Marciano is jarig ... Het zou zo een mooie vroilijke dag moeten worden
en daar gaat ze de fout inquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:50 schreef puzziepie het volgende:
En Wanda gaat wer door, Maddy moet zeggen dat ze de schuldige is
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had een broodje, een eitje, yoghurt en een papje...
Wanda ook wel een plaat voor haar kopquote:
dat is juist het spel domme doos ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
Je kan niet ons spel verpesten
ehhh wanda
dat kan wel
echt domquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is juist het spel domme doos ...
echt dat he,quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
Je kan niet ons spel verpesten
ehhh wanda
dat kan wel
neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Loopt Maddy nou te trollen door Kim D en Jeff voor de bus te gooien?
zo goed deed ze het toch nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:59 schreef puzziepie het volgende:
Nou nou eindelijk komt haar punt : ze wil uit de voedingsclub
Okquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
mega slang
hij
volgens Wanda
geen idee wie
iemand die langs liepquote:
Geloof het maarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Maddy nog steeds in de TeamWanda groep tevreden houden modus zit. Ik geloof gewoon niet dat ze nu ineens anti Jeff is...dan doet ze toch juist mee aan bontjes, dan spreekt ze zichzelf tegen.
ik denk dat ze vooral pissig isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Maddy nog steeds in de TeamWanda groep tevreden houden modus zit. Ik geloof gewoon niet dat ze nu ineens anti Jeff is...dan doet ze toch juist mee aan bontjes, dan spreekt ze zichzelf tegen.
Nee ze was toen op kantoor ook al echt boos op Kim. Terwijl Kim alleen maar de waarheid wilde achterhalenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Loopt Maddy nou te trollen door Kim D en Jeff voor de bus te gooien?
Ze lult met iedereen mee, doet ze al weken..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:02 schreef freaky40 het volgende:
die moet gewoon de koffer inpakkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
Jezus Maddy doe es niet zo zielig![]()
Je bent er zelf ook bij
Ik gok Berend omdat degene het ook weer tegen Kenzy heeft verteldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
mega slang
hij
volgens Wanda
geen idee wie
Dit jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal paranoia is dat kind.. links achter ons heeft alles proberen af te luisteren .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
ik moet heel nodig plassen
Wanda lult door met ZOe
Berend dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:05 schreef puzziepie het volgende:
De vollere man uit Zoes slaapkamer houdt Wanda constant in de gaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Ah mogen ze weer geld verdienen??ik was in 5 minuten klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marciano naar je eigen kamer
Inderdaad! Ik hoop een eliminatieopdracht.. ff wat anders in plaats van dat gepamperquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom elke keer als ze krap bij kas zitten verdien opdracht... laat ze lekker zweten. Lekker makkelijk zo elke keer.
maddy stuurt een mailtje dat het te koud is en of de verwarming hoger magquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
Het is koud op hun kamer, half NL zit met energie problemen , ik zit ook blauwbekkend te typen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
doe maar een 48 uurs opdracht
kunnen ze niet bestellen voor het weekend
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
maddy stuurt een mailtje dat het te koud is en of de verwarming hoger mag
De productie snapt dus echt niks van wat kijkers leuk vinden of wat spanning opbouwen is. Elke keer hetzelfde liedje. Word voorspelbaar en saaiquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik hoop een eliminatieopdracht.. ff wat anders in plaats van dat gepamper
En dan is het nog warm voor de tijd van het jaarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
Het is koud op hun kamer, half NL zit met energie problemen , ik zit ook blauwbekkend te typen
nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:12 schreef pingu66 het volgende:
Hoe weet je of het een verdien opdracht is of eliminatie?
De klank van de toeter.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:12 schreef pingu66 het volgende:
Hoe weet je of het een verdien opdracht is of eliminatie?
Oke, ik hoop weer een eliminatiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet
dat zien we pas als ze beneden zijn
ze wil ook wel graag het slachtoffer zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
Dat begrijp ik dus niet van Maddy , ze gaat zelf ook maar door met dat getetter
Eensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil ook wel graag het slachtoffer zijn
ze moet zelf eens uit die vicieuze cirkel stappen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
13e keer had Zoe haar rijbewijs of theorie?
Maddy is een aanstellerige doos, ben er wel klaar mee. Hoop dat ik op die leeftijd wat zelfverzekerder door het leven gaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
Maddy ik ben 57 jaar
maar lig nu zielig bij een 31(?) jarige op bed
omdat jij dan nog geen stream hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
te kut nog en keer, hoezo is de verdienopdracht altijd tussen
12 30 en 13 30 ??
Vraag Mutti om wat eerder te etenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
12 30 en 13 30 ??
Dan moet jij lunchen hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:21 schreef mario390 het volgende:
12 30 en 13 30 ??
dat kann zij zich opzeichnenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
Kim K wil op zondag Luxe ontbijten
allemaal geen bal geleerd
Lekker thuis bij mammiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
Kim K wil op zondag Luxe ontbijten
allemaal geen bal geleerd
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zou wel de ultieme mindfuck zijn als er weer die tank staat en een Djedi alsnog eruit
Zakt over de paal heen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moraima die doet het sowieso niet
hoorde ze over paalzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |