En hop, daar is diequote:
FF gaat dat wel even doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh typefout, graag aanpassen door een mod
@Dotteke @Deisyyquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker slipe.quote:
Ja, jij ookquote:
Jij ook.quote:
Ja en jaquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gedaanquote:
En nog steeds slapende mensen in beeld.quote:
Niet mijn feestjequote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:02 schreef Benny het volgende:
Net gelezen: "Vertel dat je Nederlander bent, zonder te vertellen dat je Nederlander bent"
Hierbij:
Iedereen gefeliciteerd met Marciano![]()
![]()
Wat is daar gedver aan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:22 schreef patat het volgende:
Goedemorgen! Erik smeert van die cacaoboter op zijn cracker… gedver
Ik kreeg dat ‘vroeger’ altijd voorgeschoteld omdat mijn oma dacht dat dat hazelnootpasta was oid, iehhhh krijg er nog de rillingen vanquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:26 schreef patat het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ‘vroeger’ altijd voorgeschoteld omdat mijn oma dacht dat dat hazelnootpasta was oid, iehhhh krijg er nog de rillingen van
Omdat zijn leverworst is bedorvenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:22 schreef patat het volgende:
Goedemorgen! Erik smeert van die cacaoboter op zijn cracker… gedver
hadde hij leverworst?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Omdat zijn leverworst is bedorven
En nu in de bh aan tafelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:38 schreef pingu66 het volgende:
Kim K(laag)......het is super koud op de slaapkamer,ze kan niet slapen en Marciano is te warm. Ook goeiemorgen
Ja had. Niet in de koelkast bewaard, maar 3 dagen in zijn nachtkastje of iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |