quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Ilse zich er tegenaan gaat bemoeien heb ik er wel vertrouwen in dat we een mooi resultaat zouden neerzetten. Ze is zelf 2e geworden met CATS, op dat alternatieve Duitse ESF van Stefan Raab ook 2e, en haar protégé Duncan deed het op het ESF ook wel aardig.
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-het-songfestivalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we nog een artiest over het hoofd gezien die ook graag wil meedoen? Bij S10 kwamen we er ook pas laat achter
Bij nader inzien is Maan toch geen slechte keuzequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-het-songfestival
Mei 2021; hopelijk is ze inmiddels van gedachten veranderd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Steenwijk vs. Steenwinkel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij nader inzien is Maan toch geen slechte keuze
Kunnen ze niet in duet gaan? Dat we zeg maar de Stones naar de stad van de Beatles sturen.quote:
Sturen we de rapper Steen ook mee, bekend van hits als Staatsmongool en Bicycle Chain.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunnen ze niet in duet gaan? Dat we zeg maar de Stones naar de stad van de Beatles sturen.
Joe Buck zie ik ook nog steeds als een grote kanshebberquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:45 schreef Em31 het volgende:
Wie weet wordt het weer iemand via Ilse DeLange. Die begeleidt ook allemaal jongere zangeressen volgens mij.
Ja! Ik zag haar van de week ergens optreden, weet niet meer waar. Geweldig wit pak aan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:26 schreef molloot200 het volgende:
En verder wil ik ook Karsu nog even noemen, ik denk dat zij echt iets tofs en unieks voor Nederland neer kan zetten.
Geloof dat ik dan nog liever Maan hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Joe Buck zie ik ook nog steeds als een grote kanshebberMet een soort Me & My Guitar achtig liedje. Die komt ook "uit Ilses stal".
Gaan mensen dat snappen buiten Nederland en België?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
Merol zou ook graag een keer mee willen doen, zei ze bij De Slimste (in België).
Stai zitto e fammi scopare 🤌🏻🤌🏻🤌🏻quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
Yes this my Eurovision song "Shut the fuck up and licky my pussy"
Misschien krijgen we wel punten als Berlusconi of een van zijn bunga bunga vriendjes in de jury zittenquote:
Dit klinkt niet echt betekenisvol, urgent, troostrijk en confronterend.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
Yes this my Eurovision song "Shut the fuck up and licky my pussy"
'Shut up and lick my pussy' vind ik wel vrij confronterend.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt betekenisvol, urgent, troostrijk en confronterend.
Ja, het is op zich geen zinsconstructie die ik op deze wijze snel zou gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Shut up and lick my pussy' vind ik wel vrij confronterend.
Ja, maar het nummer wat ze zong was wel erg dertien in een dozijn. Ik was vorig jaar bij DBZ erg onder de indruk van haar, maar dit lied stelde me erg teleur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja! Ik zag haar van de week ergens optreden, weet niet meer waar. Geweldig wit pak aan!![]()
Die spat van het scherm!
Ja, vond ik ook wel. ‘I do’ heette het of iets in die richting?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ja, maar het nummer wat ze zong was wel erg dertien in een dozijn. Ik was vorig jaar bij DBZ erg onder de indruk van haar, maar dit lied stelde me erg teleur.
Ze heeft in musicals gestaan e.d. dus ik denk dat het wel goed zou gaan, al hebben we natuurlijk ook ooit Linda W gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Maar is Merol live een beetje redelijk?
Ik meen me te herinneren dat daar eerder in een topic als dit kritiek op kwam.
Da's een beetje het nadeel bij dit soort artiesten. Die zijn vaak beter met het werk van anderen dan met hun eigen werk, althans als het meer mainstream moet worden dan hun oude werk bijv. Dat zie je ook bij Floor Janssen, die dan eigenlijk ook niet heel bijzondere liedjes aflevertquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ja, maar het nummer wat ze zong was wel erg dertien in een dozijn. Ik was vorig jaar bij DBZ erg onder de indruk van haar, maar dit lied stelde me erg teleur.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik als grote Floor Jansen fan ben ook niet zo fan van die solo nummers, maar misschien dat sommige mensen dat wel weer mooi vinden die rock of metal niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een beetje het nadeel bij dit soort artiesten. Die zijn vaak beter met het werk van anderen dan met hun eigen werk, althans als het meer mainstream moet worden dan hun oude werk bijv. Dat zie je ook bij Floor Janssen, die dan eigenlijk ook niet heel bijzondere liedjes aflevert
weer nie Dries nie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:04 schreef Eightyone het volgende:
Laten we het sowieso maar bij artiesten van (ruim) onder de 40 houden.
Al zaten Anouk en Ilse DeLange er tijdens hun deelnames niet heel ver onder, maar het scheelde dat ze jonger leken.
Ik heb merol live gezien en qua zang was het toen best in orde. Hoewel ik haar muziek wel een lekkere guilty pleasure vind denk ik niet dat ze geschikt is voor het songfestival. Denk niet dat buiten Nederland en België haar zullen begrijpenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Maar is Merol live een beetje redelijk?
Ik meen me te herinneren dat daar eerder in een topic als dit kritiek op kwam.
Heeft hij internationaal succes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:25 schreef Thrts het volgende:
Remme nu bij Jinek over zijn internationaal succes. Kanshebber voor deelname 2023?
Jep, hij heeft top 10-hits gescoord in Tsjechië.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heeft hij internationaal succes?
Hij is van dit nummer. Best aardig maar geen ESF materiaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heeft hij internationaal succes?
Ja, ik ken hem wel, maar internationaal succes... dat valt wel mee, geloof ik. In die talkshows wordt dat altijd zo opgeblazen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is van dit nummer. Best aardig maar geen ESF materiaal
Lijkt toevallig een beetje hieropquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit liedje al sinds vrijdag een paar keer gedraaid. We hebben onze eigen Stromae in Nederland en hij heet Claude
Ik snap dat ie nog wat meters moet maken, maar zoiets zou ook wel een keer tof zijn
Nee, niet Stromae… eerder standaard prut à la Maître Gims of Soprano.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit liedje al sinds vrijdag een paar keer gedraaid. We hebben onze eigen Stromae in Nederland en hij heet Claude
Zou de commissie dat nu al vragen? Het is nog 7 maanden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:22 schreef molloot200 het volgende:
S10 net bij Boulevard nadat gevraagd wordt of ze de 12 punten uit gaat rijken in 2023: “Ik weet eigenlijk niet of ik dat mag zeggen… dus ik zeg er even niets over.”
Ze kan de 12 punten niet geven want ze gaat volgend jaar weer!quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou de commissie dat nu al vragen? Het is nog 7 maanden.
En dan nu ook echt S10 op 10.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze kan de 12 punten niet geven want ze gaat volgend jaar weer!
En waar kunnen we deze gast van kennen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Deze is ook ingezonden vorig jaar, grappig om te zien wat het dus niet is geworden!
Ik ken hem niet. Kwam het toevallig tegen op tiktok!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar kunnen we deze gast van kennen?
Kan wel dat ze haar vlak na of tijdens ESF 2022 al hebben gevraagd of ze in 2023 misschien de punten uit zou willen delen. Zou me niks verbazen, is inmiddels toch wel een traditiequote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou de commissie dat nu al vragen? Het is nog 7 maanden.
Het is niet dat al bekend zijn een vereiste is hequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar kunnen we deze gast van kennen?
Dat nummer van Dries Roelvink was nog een soort van grappig. Dit is helemaal niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Deze is ook ingezonden vorig jaar, grappig om te zien wat het dus niet is geworden!
Nouja iemand als Duncan konden we kennen van The Voice. Kon zijn dat deze jongen ook ergens aan heeft meegedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is niet dat al bekend zijn een vereiste is he
Wel een prachtige video zo tussen de mais.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat nummer van Dries Roelvink was nog een soort van grappig. Dit is helemaal niks.
Ze staat binnenkort op Eurosonic (net als S10). En ze reageert niet op twitter op mijn vraag of ze toevallig naar Liverpool gaat in 2023. En in 2019 was ze er nog niet klaar voor. Tot zover mijn bevindingen haha.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een liedje van haar gehoord. Dat zou nog niet eens zo'n slechte keuze zijn.
Ze heeft dit jaar nog gezegd dat ze niet naar Eurovisie wil. Ik zou vóór zijn hoor, en je weet het nooit. Ze volgt het volgens mij wel. Toevallig heeft ze ook een connectie met Amanda Tenfjord, die kennen elkaar omdat Naaz veel met een Noorse producer heeft gewerkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:50 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ze staat binnenkort op Eurosonic (net als S10). En ze reageert niet op twitter op mijn vraag of ze toevallig naar Liverpool gaat in 2023. En in 2019 was ze er nog niet klaar voor. Tot zover mijn bevindingen haha.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze heeft dit jaar nog gezegd dat ze niet naar Eurovisie wil. Ik zou vóór zijn hoor, en je weet het nooit. Ze volgt het volgens mij wel. Toevallig heeft ze ook een connectie met Amanda Tenfjord, die kennen elkaar omdat Naaz veel met een Noorse producer heeft gewerkt.
Het is vooral (voor mij persoonlijk dan) de choreografie die het toch al goede lied en zijn uitstekende live zang absoluut omhoog tillen. Qua licht is het zeker warm en sfeervol maar gebeurt er niet drastisch veel meer dan bv bij S10 op het ESF voor mijn gevoel. Wel goed close in beeld gebracht, elk shot van iets verder weg voelt bijna als 'zonde' omdat je alles wilt zien. Of waren die dansers ook via Matthijs want dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Laten we nou verdomme eens die gasten van Matthijs Gaat Door vragen mee te denken over de staging
Ik dacht dus dat die choreografie ook door de mensen van Matthijs bedacht wasquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is vooral (voor mij persoonlijk dan) de choreografie die het toch al goede lied en zijn uitstekende live zang absoluut omhoog tillen. Qua licht is het zeker warm en sfeervol maar gebeurt er niet drastisch veel meer dan bv bij S10 op het ESF voor mijn gevoel. Wel goed close in beeld gebracht, elk shot van iets verder weg voelt bijna als 'zonde' omdat je alles wilt zien. Of waren die dansers ook via Matthijs want dan heb ik niks gezegd.
Dat ben ik wel met je eens, ze maken er altijd iets moois van!quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat die choreografie ook door de mensen van Matthijs bedacht wasDácht ik.
Verder heb ik van hen een stuk vaker vette stagings gezien. Kunnen ze gewoon goed. Ook zonder dansers zeg maar. Ze maken er wel wat van met de weinige voorbereidingstijd die ze voor elke week hebben vind ikBen wel benieuwd wat dat team dan voor ESF staging in elkaar zou knutselen als ze daar een halfjaar mee bezig mogen/kunnen zijn.
Ik zou net zeggen, meestal vind ik dansers er op deze manier bij niet echt wat toevoegen (of te pretentieusquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, ze maken er altijd iets moois van!
En als de dansers er echt bij gezet zijn via dit programma was dat echt een gouden zet. Ik vind dansers vaak juist storend en afleiden, hier was het prachtig. Wat kan dat soms toch best veel uitmaken he, hoe een lied uitgevoerd wordt. Ik vond dit sowieso wel een fijn liedje maar in deze uitvoering vind ik het echt bijzonder goed en mooi. Haalt het hele lied (nog meer) op.
Je hoeft maar op de Insta van Duncan te kijken om te zien dat hij deze choreografie en de dansers zelf heeft meegenomen. Gechoreografeerd door de vriendin van Rolf Sanchezquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat die choreografie ook door de mensen van Matthijs bedacht wasDácht ik.
Verder heb ik van hen een stuk vaker vette stagings gezien. Kunnen ze gewoon goed. Ook zonder dansers zeg maar. Ze maken er wel wat van met de weinige voorbereidingstijd die ze voor elke week hebben vind ikBen wel benieuwd wat dat team dan voor ESF staging in elkaar zou knutselen als ze daar een halfjaar mee bezig mogen/kunnen zijn.
Ah, oeps. Foutje van mijn kant.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je hoeft maar op de Insta van Duncan te kijken om te zien dat hij deze choreografie en de dansers zelf heeft meegenomen. Gechoreografeerd door de vriendin van Rolf Sanchez
Ze hebben inderdaad bij dat programma wel vaak heel goed in beeld gebrachte optredens. Deze was ook mooi (kan ook zo naar Eurovisie)
Dat is wel een grote step down van een echte artiest als S10. Emma Heesters heeft Anouk nodig om heel misschien iets cools te kunnen maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Emma Heesters zit met Anouk in de studio... daar zou nou zo maar iets moois uit kunnen komen. Emma is mijn ogen echt een van de beste zangeressen van het moment, als daar nu eens een mooie Anouk-ballad bij komt
Dan gaat de media helemaal los en weten we het binnen een paar dagenquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:10 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze iets aankondigen in de trant van 28 november maken wij onze artiest bekend
Al kan het meteen de reveal zijn, verwacht dat ze het wel meer zouden teaseren.
En het is ook wel vroeg gezien er geen duidelijke roddels zijn so far.
Zou mij niet verbazen als het Davina is, gezien intervalact en meteen de sjans met Sam Ryder toenquote:
Davina "Songfestival is mij te veel blokjes kaas met van die prikkertjes met vlaggetjes erin, niks voor mij" heeft misschien andere gedachtes gekregen nu ze ziet wat het met je carrière kan doen. Ben benieuwd.quote:
Ik las Ruben Nicolaiquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Speurneuzen zijn geactiveerd meteen
Zou me daardoor ook niets verbazen inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het Davina is, gezien intervalact en meteen de sjans met Sam Ryder toen
We zeggen wel dat met Davina de finale wel gaan halen maar dat betwijfel ikquote:
Heeft Duncan of Jeangu (of S10?) haar ook net gevolgd? dat gebeurde de vorige keerquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Speurneuzen zijn geactiveerd meteen
Duncan volgt haarquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heeft Duncan of Jeangu (of S10?) haar ook net gevolgd? dat gebeurde de vorige keer
Russische moeder lijkt mij dan wel weer gevoelig te liggenquote:Born in Amsterdam to a Russian mother and Dutch father, Mia Nicolai grew up ready to defy any challenges, with her attitude and ADHD. At 3 years old, she defied her music teacher’s wishes of learning the repertoire and would ask for them to improv with her instead. As a child Mia romanticised escapism, but was simply always too busy attending ballet lessons, learning how to play the violin, and picking up acting and vocal lessons throughout the years. Once Mia packed her bags and moved to London, Melbourne, New York, Los Angeles she obsessively learned every bit of detail possible to help her artistry through her experiences abroad.
Mia wants to see it all and taste everything the world has to offer. From her interactions with strangers, living in various cozy homes, navigating unbearable heartbreaks, and saying both goodbye and hello to new friends and old around the globe, Mia lives by her own rules, her own beauty standards, honors her energy, and always speaks up even if her voice shakes.
Zus van Ruben Nicolai?quote:
Leuk plaatje!quote:
Zekerquote:
Misschien zijn ze de nieuwe Maxine en Franklin Brownquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Een man vrouw duo is commercieel wel een garantie voor succes hoor![]()
Jammer dat ze op termijn waarschijnlijk slaande ruzie gaan krijgen.
Duncan en vriend dus ook in gedeeltelijk charge voor de staging etc.quote:hun creatieve team Duncan en Jordan
IKEA doet alvast goede zaken dan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Duncan en vriend dus ook in gedeeltelijk charge voor de staging etc.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het iets vrolijks of upbeat wordtquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Het zal wel weer wat gevoeligs worden![]()
maar goed, wel mooie stemmen en een duo is ook wel weer interessant, dus het nummer maar even afwachten.
Duncan’s act was inderdaad probleemloos en overtuigend.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Duncan en vriend dus ook in gedeeltelijk charge voor de staging etc.
Dat Duncan met het nummer bezig is, stemt me wel positief eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Het zal wel weer wat gevoeligs worden![]()
maar goed, wel mooie stemmen en een duo is ook wel weer interessant, dus het nummer maar even afwachten.
Denk dat het in Engeland misschien meer smooth zal gaan dan toen in Israël?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duncan’s act was inderdaad probleemloos en overtuigend.
Logisch, het was slechts een lamp aan het plafond. Wat kan daar nu mis mee gaan in de voorbereiding?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duncan’s act was inderdaad probleemloos en overtuigend.
Nee dat wordt 'm nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het iets vrolijks of upbeat wordt
Echt hoor ik dacht ook even dat het de stem van Suzan wasquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:47 schreef usagi414 het volgende:
Ik zal het ook hier nog even plaatsen @:AgnesGru
[ twitter ]
Jaja, toen ze zeiden man en vrouw dacht ik dat ook voor een seconde of 2.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:47 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dit had ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:47 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Het klinkt trouwens wel een beetje als dat alle liedjes die zijn ingestuurd niet aan het plaatje voldeden en dat daarna Duncan met deze song en artiesten is aan komen waaien, een beetje de route zoals Duncan zelf aan het ticket voor Tel Aviv kwam via Ilse.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:47 schreef Zigsky het volgende:
Dion Cooper was het voorprogramma van Duncan vorig jaar. Waarschijnlijk ben ik spuit 11, want ik heb nog niet terug gelezen.
Of Moon the Stonestore!quote:
Wel een Nederlandse ezel, die schijnen nogal koppig te zijn, zelfs voor ezels.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je mag hopen dat een ezel zich niet 6 keer stoot aan dezelfde steen?
Ff quotenquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het klinkt trouwens wel een beetje als dat alle liedjes die zijn ingestuurd niet aan het plaatje voldeden en dat daarna Duncan met deze song en artiesten is aan komen waaien, een beetje de route zoals Duncan zelf aan het ticket voor Tel Aviv kwam via Ilse.
Wat ook positief is is dat ik er volgend jaar niet live bij ben, net zoals in 2019, dus we zullen wel weer gaan winnen. Dit kan niet meer mis
Ik denk dat dit soort dingen heel moeilijk geheim zijn te houden, zeker als je het over een liedje hebt dat door 4 man is geschreven is de spoeling vrij dunquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
In theorie zouden ze natuurlijk wel een sessie hebben kunnen houden waar ze meerdere nummers hebben geschreven.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort dingen heel moeilijk geheim zijn te houden, zeker als je het over een liedje hebt dat door 4 man is geschreven is de spoeling vrij dun
Wanneer is de naam van een nummer nou uitgelekt via zo'n database eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
De Diepte was vorig jaar ook al weken van te voren gelekt. Net als Birth of a New Age (dacht ik).quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer is de naam van een nummer nou uitgelekt via zo'n database eigenlijk?
Verder, de ene singer-songwriter is de andere niet. En Duncan is imo dus niet zon standaard eentje, als je zn muziek überhaupt al in dat genre zou kunnen dumpen.
Vind het een veelbelovend verhaal als ik het zo hoor. En d'n Dunc zit in het creatieve team, een heeft daar best kijk op.
Ik denk na sadboy en sadgirl nu sadduo? Maar ik hoop dat het wat gevarieerder is qua sound.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:55 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is wel heel erg de Duncan-clan, die Dion Cooper zit bij zijn labeltje en Mia Nicolai is volgens mij ook gewoon een vriendin van hem. Maar ja, het gaat om het nummer he.
Het enige jammere is dat we vermoedelijk weer niet iets heel spannends gaan krijgen, gewoon weer een Avrotros-radiosingle.
Volgens mij werd er vorig jaar weken geouwehoerd over dans mij naar huis. Anyhow, zolang imo maar het liedje zelf niet uitlektquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
De Diepte was vorig jaar ook al weken van te voren gelekt. Net als Birth of a New Age (dacht ik).
Dat hebben we toen bewust weggehaald. Maar De Diepte was online al een tijdje bekend als waarschijnlijke titel omdat het in een van die databases was gezet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij werd er vorig jaar weken geouwehoerd over dans mij naar huis. Anyhow, zolang imo maar het liedje zelf niet uitlekt
De Diepte dacht ik niet? Daar was alles best wel geheim (op de geruchten over S10 naquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
De Diepte was vorig jaar ook al weken van te voren gelekt. Net als Birth of a New Age (dacht ik).
Jeangu met Grow natuurlijk welquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
Waylon en Jeangu wat hadden die toch een sad- vibe met hun inzendingen.
Even teruggekeken, de titel was 27 februari gelekt, 3 maart kwam het nummer online op YouTube. Valt nog mee voor De Diepte.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
De Diepte dacht ik niet? Daar was alles best wel geheim (op de geruchten over S10 na)
Edit: oh blijkbaar helemaal vergeten
Ik vind dat eigenlijk niet zo erg, ik heb namelijk liever een artiest die eigen werk schrijft en vertolkt dan iemand die een lied van een ander uit de computer trektquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we in het singer-songwriter wereldje blijven. Never change a winning team dachten ze dus.
Maar het is een beetje gemiste kans dat we niet wat anders sturen.
Hoe weet je dat laatste nou, straks hoor je het lied en blijkt het een winnend lied te zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we in het singer-songwriter wereldje blijven. Never change a winning team dachten ze dus.
Maar het is een beetje gemiste kans dat we niet wat anders sturen.
Dit zei Mia Nicolai in mei op haar insta:quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel heel lang al, ver voor het sluiten van de deadline
Als dat zo is, is het gewoon schandalig. Niet dat ze het al wisten, maar dat je dan pretendeert nog een open inzending te houden.quote:Stating it here: 6 months from now a project very very dear to me will be out in the world and it’s gonna blow the f upppp!
Wellicht het idee om het in te zenden voor het ESF, maar kan me niet voorstellen dat ze 5 maanden geleden al gehoord hebben dat ze zouden gaan...quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ohquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit zei Mia Nicolai in mei op haar insta:
[..]
Als dat zo is, is het gewoon schandalig. Niet dat ze het al wisten, maar dat je dan pretendeert nog een open inzending te houden.
Als het besluit is was gemaakt in juni dan is dat wel lullig voor iedereen die in de laatste maanden heeft ingestuurd. Maar misschien was het nummer 5 maanden geleden opgestuurd en dachten ze dat ze wel een goede kans hadden om gekozen te worden?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ja oké. Maar in anders bedoel ik buiten het singer-songwriterwereld. Iets als Di- rect of Son Mieux was verfrissend geweest. Maar goed ik laat me verrassen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat laatste nou, straks hoor je het lied en blijkt het een winnend lied te zijn?
Ja, het kan ook zijn dat ze gewoon heel veel zelfvertrouwen hadden, maar het is wel toevallig dat het dan ook precies in november bekend wordt gemaakt. 6 maanden na mei.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het besluit is was gemaakt in juni dan is dat wel lullig voor iedereen die in de laatste maanden heeft ingestuurd. Maar misschien was het nummer 5 maanden opgestuurd en dachten ze dat ze wel een goede kans hadden om gekozen te worden?
Zolang Son Mieux met 7 man op het podium staat lijkt het me niet mogelijk dat ze gaan... die gaan niemand thuislatenquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja oké. Maar in anders bedoel ik buiten het singer-songwriterwereld. Iets als Di- rect of Son Mieux was verfrissend geweest. Maar goed ik laat me verrassen.
Ik was daar zo bang voor hè. Ondanks populariteit feestje dit dat. Zelfs op plaat klinkt ie vals.quote:
Dat zou serieus wel raar zijn ja. Moeten ze ook voorzichtig mee zijn, als zoiets bekend wordt kunnen andere artiesten ook wel denken, nou laat dan helemaal maar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[..]
Als dat zo is, is het gewoon schandalig. Niet dat ze het al wisten, maar dat je dan pretendeert nog een open inzending te houden.
Dat is onzin, aangezien ze met 4 man op tour door Europa gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang Son Mieux met 7 man op het podium staat lijkt het me niet mogelijk dat ze gaan... die gaan niemand thuislaten
Ik verwacht dat Aran Bade dit vanavond wel zal oprakelen bij Boulevard.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou serieus wel raar zijn ja. Moeten ze ook voorzichtig mee zijn, als zoiets bekend wordt kunnen andere artiesten ook wel denken, nou laat dan helemaal maar.
Precies, daarom moet dit wel even duidelijk worden. Verder niks tegen die Mia en Dion hoor, die kunnen er ook niks aan doen en misschien hebben ze wel een knaller van een nummer.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou serieus wel raar zijn ja. Moeten ze ook voorzichtig mee zijn, als zoiets bekend wordt kunnen andere artiesten ook wel denken, nou laat dan helemaal maar.
Gaan ze maar met 4 op tour?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is onzin, aangezien ze met 4 man op tour door Europa gaan.
Hun optredens buiten Nederland doen ze volgens mij altijd met z'n viertjes. Ze spelen daar ook in hele kleine zaaltjes, dus dat is gewoon financieel en praktisch niet te doen om met z'n zevenen plus roadie door Europa te touren.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaan ze maar met 4 op tour?
Die laatste tour was met 7 in ieder geval
quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ok, want de tour die de afgelopen weken door Europa is gegaan heb ik telkens 7 man gezien bij de optredens volgens hun socialsquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hun optredens buiten Nederland doen ze volgens mij altijd met z'n viertjes. Ze spelen daar ook in hele kleine zaaltjes, dus dat is gewoon financieel en praktisch niet te doen om met z'n zevenen plus roadie door Europa te touren.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Aran Bade dit vanavond wel zal oprakelen bij Boulevard.
Hoi Aran
https://www.instagram.com/p/CjyB0pxoy0w/quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, want de tour die de afgelopen weken door Europa is gegaan heb ik telkens 7 man gezien bij de optredens volgens hun socials
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CjyB0pxoy0w/
Hij heeft nu al een nekblessure, dit wordt niksquote:
Correctie. Het gaat meer The Common Linnets kant op.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Ze doen me een beetje denken aan Naviband. Maar zonder romantiek.
Doet Colombia volgend jaar ook mee?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het al, dit wordt een eclatante overwinning voor ons.
Ik weet het, eerst het nummer afwachten, maar ik heb hier niet zoveel zin in weerquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Nederland stuurt voor de miljoenste keer singer-songwriters met een gevoelig en urgent liedje wat volgens Cornald keihard de huiskamers binnenkomt
Een nektattoo, maar die onthult hij geheel in traditie pas een paar weken voor Eurovisie.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft nu al een nekblessure, dit wordt niks
Verklaar u nader?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Correctie. Het gaat meer The Common Linnets kant op.
Oh laat ook maar. Slecht voorbeeld. Je kunt ze niet echt met iets vergelijken. Dat is alleen maar positief.quote:
"Hoera Hoera" zou ik wel een leuke titel vindenquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze met dat bericht in mei gewoon bedoelde dat ze wisten dat ze in november zouden horen of hun Dear project een esf inzending zou worden en zo ja dan hoera en zo nee dan zelf uitbrengen met hulp van Duncan en ook hoera.
Het is wat allemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:45 schreef TLC het volgende:
Het is blijkbaar tegenwoordig heel logisch dat je nog nooit gehoord hebt van een artiest dat je land gaat vertegenwoordigen op een ESF
Ja, dat past wel goed in de traditie van de meeste andere landen. Daar ken ik de artiesten ook niet vanquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:45 schreef TLC het volgende:
Het is blijkbaar tegenwoordig heel logisch dat je nog nooit gehoord hebt van een artiest dat je land gaat vertegenwoordigen op een ESF
Hij deed in 2015 mee aan The Voice, maar kwam niet verder dan The Battles.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Dion heeft verder nooit aan een talentenjacht meegedaan? Da's ook bijna een unicum
Ohquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:50 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Hij deed in 2015 mee aan The Voice, maar kwam niet verder dan The Battles. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Voice_of_Holland_(season_6)#The_Battle_Rounds
Hij deed mee met The Voice of Holland. In team Ali Bquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Dion heeft verder nooit aan een talentenjacht meegedaan? Da's ook bijna een unicum
Oh als Ali 'm heeft afgeschreven is dat juist een positief tekenquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij deed mee met The Voice of Holland. In team Ali B
En het zegt ook genoeg dat ze de titel kennelijk niet zo nodig geheim wilden houden. (Of dat ze dit expres doen omdat ze nog een liedje samen maakten en dit de afleiding is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:43 schreef Jesper23 het volgende:
Reactie van LUKAZ (Loek van der Grinten, de 5de persoon die volgens GEMA aan het nummer heeft meegewerkt) na de aankondiging.
[ twitter ]
Zegt genoeg over het feit dat het Chasing Highs is toch?
Ik zou met een post als deze bijna gaan denken dat je niet 100% tevreden was over het Eurovisiewerk van onze Trijntje.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo erg, ik heb namelijk liever een artiest die eigen werk schrijft en vertolkt dan iemand die een lied van een ander uit de computer trekt
De tekst staat zelfs al online. Het refrein gaat zo:quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En het zegt ook genoeg dat ze de titel kennelijk niet zo nodig geheim wilden houden. (Of dat ze dit expres doen omdat ze nog een liedje samen maakten en dit de afleiding is.)
quote:You're gone and I'm chasing highs all the time, to keep you off my mind
oohooh, oohooh
Highs all the time, to keep you off my mind
Trainwreckquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou met een post als deze bijna gaan denken dat je niet 100% tevreden was over het Eurovisiewerk van onze Trijntje.
Welja, weer oohooh.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De tekst staat zelfs al online. Het refrein gaat zo:
[..]
Het zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 11:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[..]
Ik mis wel een tadadadada ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[..]
Ik word zo gelukkig als mensen zit roepen want dat betekent dus dat we weer gaan winnen net als de vorige keer toen iedereen wiede jaaaaa.quote:
Een echte kenner.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan moeilijk slechter worden dan broccoli-liedje van aantal jaar terug
Ze waren volledig unaniem, niet eens 'vrij unaniem'. Staat in het stuk tekst van Songfestival.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat het echt een ingestuurde song is, en dat we het al zo veel sneller weten dan in het jaar van Duncan, Jeangu of S10, zegt mij wel dat ze vrij unaniem waren over de keuze.
De ene singer/songwriterwereld is de andere niet. Deze mensen maken gewoon goeie pop muziek. Met inhoud. Zoals ook de grote artiesten waar ze zich aan spiegelen of optrekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja oké. Maar in anders bedoel ik buiten het singer-songwriterwereld. Iets als Di- rect of Son Mieux was verfrissend geweest. Maar goed ik laat me verrassen.
"Het is eigentijds, urgent en heeft een universeel thema"quote:
Ik laat me verrassen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:34 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
De ene singer/songwriterwereld is de andere niet. Deze mensen maken gewoon goeie pot muziek. Met inhoud. Zoals ook de grote artiesten waar ze zich aan spiegelen of optrekken.
Vergeet troostrijk nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Het is eigentijds, urgent en heeft een universeel thema"
Ze kan het natuurlijk ook hebben over de lancering van haarzelf en die jongen als duo met een kneitergoed nummer, los van het ESF. Die lancering zou voor nu gepland kunnen zijn, in het geval hun nummer niet door de selectie was gekomen . Maar dat is een beetje anders gelopen, dan ze in mei kon voorspellen. Want nu is het allemaal nog groter geworden dan ze kon voorzien. En.... moeten we nog even op dat kneitergoede nummer wachten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[..]
De titel Chasing Highs (=Grote Hoogtes Najagen) opent wel perspectief naar uptempo en flink uitpakken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:43 schreef Jesper23 het volgende:
Reactie van LUKAZ (Loek van der Grinten, de 5de persoon die volgens GEMA aan het nummer heeft meegewerkt) na de aankondiging.
[ twitter ]
Zegt genoeg over het feit dat het Chasing Highs is toch?
Als dit een uptempo bop is dan eet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:48 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
De tit
[..]
De titel Chasing Highs (=Grote Hoogtes Najagen) open wel perspectief naar uptempo en flink uitpakken.
Zegt toch niks definitiefs over dat ze zeker wist dat het gekozen werd voor Songfestival. Hun samenwerking met Duncan vonden ze waarschijnlijk al sowieso something big. Of het nou wel of niet gekozen zou worden en ze hadden er vast een heel goed gevoel over.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:51 schreef Em31 het volgende:
Mia zegt hier trouwens zelf wel ‘remember when I said something big was coming in november?’ Dus lijkt wel gewoon alsof ze het al een hele tijd wisten.
https://www.instagram.com/p/CkaeHuqj0h_/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Behalve dan dat er al een camera bij was...quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt toch niks definitiefs over dat ze zeker wist het het gekozen werd voor Songfestival. Hun samenwerking met Duncan vonden ze waarschijnlijk al sowieso something big. Of het nou wel of niet gekozen zou worden en ze hadden er vast een heel goed gevoel over.
Ik vind de video dat Duncan die Dion belt wel vrij spontaan qua reactie.
Bewaarpost.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dit een uptempo bop is dan eet ik mijn schoen op.
Mwah ik denk van wel. Maar goed, misschien is het nummer wel zo geweldig dat het meteen duidelijk was en hebben ze sowieso veel vertrouwen in Duncan (logisch).quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt toch niks definitiefs over dat ze zeker wist het het gekozen werd voor Songfestival. Hun samenwerking met Duncan vonden ze waarschijnlijk al sowieso something big. Of het nou wel of niet gekozen zou worden en ze hadden er vast een heel goed gevoel over.
Dat is toch enorm vaak zo, dat een familielid is ingeseind dat er iets gaat komen en ze dan ff moeten filmen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Behalve dan dat er al een camera bij was...
Dan kan nog steeds gaan over hun lancering als duo met een giga goed nummer mede geschreven door Duncan Laurence. Los van het ESF.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:51 schreef Em31 het volgende:
Mia zegt hier trouwens zelf wel ‘remember when I said something big was coming in november?’ Dus lijkt wel gewoon alsof ze het al een hele tijd wisten.
https://www.instagram.com/p/CkaeHuqj0h_/?igshid=MDJmNzVkMjY=
quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Valt er al te wedden wanneer deze 2 met bonje uit elkaar zullen gaan, zoals elk ander Nederlands ESF-duo minus Maxine en Franklin Brown
Waar kan ik die video vinden Greys?quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt toch niks definitiefs over dat ze zeker wist dat het gekozen werd voor Songfestival. Hun samenwerking met Duncan vonden ze waarschijnlijk al sowieso something big. Of het nou wel of niet gekozen zou worden en ze hadden er vast een heel goed gevoel over.
Maar misschien hebben ze ons idd allemaal gefopt.
Edit: even zes typfouten eruit gehaald want ik ben te hyper.
Is het verplicht dan om meteen positief te zijn? Natuurlijk gaat het om het nummer en ja ik heb ook wel wat hogere verwachtingen nu Duncan er bij betrokken is, maar het is aardig duidelijk welke kant we weer opgaan en daar ben ik op dit moment wel wat teleurgesteld over.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:01 schreef molloot200 het volgende:
Wel jammer dat overal gelijk weer wat achter wordt gezocht ja. Boeiend. Het gaat in the end allemaal over het uiteindelijke nummer.
https://www.instagram.com/songfestival.avrotros/quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:03 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Waar kan ik die video vinden Greys?
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:03 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Waar kan ik die video vinden Greys?
Ik weet niet hoor, maar dit nummer is ongeveer de definitie van een sad boy song...quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:07 schreef Aadrianus het volgende:
Hier zit toch een stevig tempo in, lijkt me... Niks sad boy song aan.
Dat doet hij inderdaad leuk, verbinding zoeken met de fansquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:09 schreef Greys het volgende:
Die Dion is zo leuk enthousiast op Twitter! Hij is helemaal hyper en zit zelfs al in het Spaans te reageren op het Spaanse Eurovisionaccount. Slim om daar alvast vriendjes te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |