quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Ilse zich er tegenaan gaat bemoeien heb ik er wel vertrouwen in dat we een mooi resultaat zouden neerzetten. Ze is zelf 2e geworden met CATS, op dat alternatieve Duitse ESF van Stefan Raab ook 2e, en haar protégé Duncan deed het op het ESF ook wel aardig.
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-het-songfestivalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we nog een artiest over het hoofd gezien die ook graag wil meedoen? Bij S10 kwamen we er ook pas laat achter
Bij nader inzien is Maan toch geen slechte keuzequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-het-songfestival
Mei 2021; hopelijk is ze inmiddels van gedachten veranderd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Steenwijk vs. Steenwinkel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij nader inzien is Maan toch geen slechte keuze
Kunnen ze niet in duet gaan? Dat we zeg maar de Stones naar de stad van de Beatles sturen.quote:
Sturen we de rapper Steen ook mee, bekend van hits als Staatsmongool en Bicycle Chain.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunnen ze niet in duet gaan? Dat we zeg maar de Stones naar de stad van de Beatles sturen.
Joe Buck zie ik ook nog steeds als een grote kanshebberquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:45 schreef Em31 het volgende:
Wie weet wordt het weer iemand via Ilse DeLange. Die begeleidt ook allemaal jongere zangeressen volgens mij.
Ja! Ik zag haar van de week ergens optreden, weet niet meer waar. Geweldig wit pak aan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:26 schreef molloot200 het volgende:
En verder wil ik ook Karsu nog even noemen, ik denk dat zij echt iets tofs en unieks voor Nederland neer kan zetten.
Geloof dat ik dan nog liever Maan hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Joe Buck zie ik ook nog steeds als een grote kanshebberMet een soort Me & My Guitar achtig liedje. Die komt ook "uit Ilses stal".
Gaan mensen dat snappen buiten Nederland en België?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
Merol zou ook graag een keer mee willen doen, zei ze bij De Slimste (in België).
Stai zitto e fammi scopare 🤌🏻🤌🏻🤌🏻quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
Yes this my Eurovision song "Shut the fuck up and licky my pussy"
Misschien krijgen we wel punten als Berlusconi of een van zijn bunga bunga vriendjes in de jury zittenquote:
Dit klinkt niet echt betekenisvol, urgent, troostrijk en confronterend.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
Yes this my Eurovision song "Shut the fuck up and licky my pussy"
'Shut up and lick my pussy' vind ik wel vrij confronterend.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt betekenisvol, urgent, troostrijk en confronterend.
Ja, het is op zich geen zinsconstructie die ik op deze wijze snel zou gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Shut up and lick my pussy' vind ik wel vrij confronterend.
Ja, maar het nummer wat ze zong was wel erg dertien in een dozijn. Ik was vorig jaar bij DBZ erg onder de indruk van haar, maar dit lied stelde me erg teleur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja! Ik zag haar van de week ergens optreden, weet niet meer waar. Geweldig wit pak aan!![]()
Die spat van het scherm!
Ja, vond ik ook wel. ‘I do’ heette het of iets in die richting?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ja, maar het nummer wat ze zong was wel erg dertien in een dozijn. Ik was vorig jaar bij DBZ erg onder de indruk van haar, maar dit lied stelde me erg teleur.
Ze heeft in musicals gestaan e.d. dus ik denk dat het wel goed zou gaan, al hebben we natuurlijk ook ooit Linda W gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Maar is Merol live een beetje redelijk?
Ik meen me te herinneren dat daar eerder in een topic als dit kritiek op kwam.
Da's een beetje het nadeel bij dit soort artiesten. Die zijn vaak beter met het werk van anderen dan met hun eigen werk, althans als het meer mainstream moet worden dan hun oude werk bijv. Dat zie je ook bij Floor Janssen, die dan eigenlijk ook niet heel bijzondere liedjes aflevertquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ja, maar het nummer wat ze zong was wel erg dertien in een dozijn. Ik was vorig jaar bij DBZ erg onder de indruk van haar, maar dit lied stelde me erg teleur.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik als grote Floor Jansen fan ben ook niet zo fan van die solo nummers, maar misschien dat sommige mensen dat wel weer mooi vinden die rock of metal niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een beetje het nadeel bij dit soort artiesten. Die zijn vaak beter met het werk van anderen dan met hun eigen werk, althans als het meer mainstream moet worden dan hun oude werk bijv. Dat zie je ook bij Floor Janssen, die dan eigenlijk ook niet heel bijzondere liedjes aflevert
weer nie Dries nie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:04 schreef Eightyone het volgende:
Laten we het sowieso maar bij artiesten van (ruim) onder de 40 houden.
Al zaten Anouk en Ilse DeLange er tijdens hun deelnames niet heel ver onder, maar het scheelde dat ze jonger leken.
Ik heb merol live gezien en qua zang was het toen best in orde. Hoewel ik haar muziek wel een lekkere guilty pleasure vind denk ik niet dat ze geschikt is voor het songfestival. Denk niet dat buiten Nederland en België haar zullen begrijpenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Maar is Merol live een beetje redelijk?
Ik meen me te herinneren dat daar eerder in een topic als dit kritiek op kwam.
Heeft hij internationaal succes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:25 schreef Thrts het volgende:
Remme nu bij Jinek over zijn internationaal succes. Kanshebber voor deelname 2023?
Jep, hij heeft top 10-hits gescoord in Tsjechië.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heeft hij internationaal succes?
Hij is van dit nummer. Best aardig maar geen ESF materiaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heeft hij internationaal succes?
Ja, ik ken hem wel, maar internationaal succes... dat valt wel mee, geloof ik. In die talkshows wordt dat altijd zo opgeblazen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is van dit nummer. Best aardig maar geen ESF materiaal
Lijkt toevallig een beetje hieropquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit liedje al sinds vrijdag een paar keer gedraaid. We hebben onze eigen Stromae in Nederland en hij heet Claude
Ik snap dat ie nog wat meters moet maken, maar zoiets zou ook wel een keer tof zijn
Nee, niet Stromae… eerder standaard prut à la Maître Gims of Soprano.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit liedje al sinds vrijdag een paar keer gedraaid. We hebben onze eigen Stromae in Nederland en hij heet Claude
Zou de commissie dat nu al vragen? Het is nog 7 maanden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:22 schreef molloot200 het volgende:
S10 net bij Boulevard nadat gevraagd wordt of ze de 12 punten uit gaat rijken in 2023: “Ik weet eigenlijk niet of ik dat mag zeggen… dus ik zeg er even niets over.”
Ze kan de 12 punten niet geven want ze gaat volgend jaar weer!quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou de commissie dat nu al vragen? Het is nog 7 maanden.
En dan nu ook echt S10 op 10.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze kan de 12 punten niet geven want ze gaat volgend jaar weer!
En waar kunnen we deze gast van kennen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Deze is ook ingezonden vorig jaar, grappig om te zien wat het dus niet is geworden!
Ik ken hem niet. Kwam het toevallig tegen op tiktok!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar kunnen we deze gast van kennen?
Kan wel dat ze haar vlak na of tijdens ESF 2022 al hebben gevraagd of ze in 2023 misschien de punten uit zou willen delen. Zou me niks verbazen, is inmiddels toch wel een traditiequote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou de commissie dat nu al vragen? Het is nog 7 maanden.
Het is niet dat al bekend zijn een vereiste is hequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar kunnen we deze gast van kennen?
Dat nummer van Dries Roelvink was nog een soort van grappig. Dit is helemaal niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Deze is ook ingezonden vorig jaar, grappig om te zien wat het dus niet is geworden!
Nouja iemand als Duncan konden we kennen van The Voice. Kon zijn dat deze jongen ook ergens aan heeft meegedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is niet dat al bekend zijn een vereiste is he
Wel een prachtige video zo tussen de mais.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat nummer van Dries Roelvink was nog een soort van grappig. Dit is helemaal niks.
Ze staat binnenkort op Eurosonic (net als S10). En ze reageert niet op twitter op mijn vraag of ze toevallig naar Liverpool gaat in 2023. En in 2019 was ze er nog niet klaar voor. Tot zover mijn bevindingen haha.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een liedje van haar gehoord. Dat zou nog niet eens zo'n slechte keuze zijn.
Ze heeft dit jaar nog gezegd dat ze niet naar Eurovisie wil. Ik zou vóór zijn hoor, en je weet het nooit. Ze volgt het volgens mij wel. Toevallig heeft ze ook een connectie met Amanda Tenfjord, die kennen elkaar omdat Naaz veel met een Noorse producer heeft gewerkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:50 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ze staat binnenkort op Eurosonic (net als S10). En ze reageert niet op twitter op mijn vraag of ze toevallig naar Liverpool gaat in 2023. En in 2019 was ze er nog niet klaar voor. Tot zover mijn bevindingen haha.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze heeft dit jaar nog gezegd dat ze niet naar Eurovisie wil. Ik zou vóór zijn hoor, en je weet het nooit. Ze volgt het volgens mij wel. Toevallig heeft ze ook een connectie met Amanda Tenfjord, die kennen elkaar omdat Naaz veel met een Noorse producer heeft gewerkt.
Het is vooral (voor mij persoonlijk dan) de choreografie die het toch al goede lied en zijn uitstekende live zang absoluut omhoog tillen. Qua licht is het zeker warm en sfeervol maar gebeurt er niet drastisch veel meer dan bv bij S10 op het ESF voor mijn gevoel. Wel goed close in beeld gebracht, elk shot van iets verder weg voelt bijna als 'zonde' omdat je alles wilt zien. Of waren die dansers ook via Matthijs want dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:04 schreef molloot200 het volgende:
Laten we nou verdomme eens die gasten van Matthijs Gaat Door vragen mee te denken over de staging
Ik dacht dus dat die choreografie ook door de mensen van Matthijs bedacht wasquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is vooral (voor mij persoonlijk dan) de choreografie die het toch al goede lied en zijn uitstekende live zang absoluut omhoog tillen. Qua licht is het zeker warm en sfeervol maar gebeurt er niet drastisch veel meer dan bv bij S10 op het ESF voor mijn gevoel. Wel goed close in beeld gebracht, elk shot van iets verder weg voelt bijna als 'zonde' omdat je alles wilt zien. Of waren die dansers ook via Matthijs want dan heb ik niks gezegd.
Dat ben ik wel met je eens, ze maken er altijd iets moois van!quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat die choreografie ook door de mensen van Matthijs bedacht wasDácht ik.
Verder heb ik van hen een stuk vaker vette stagings gezien. Kunnen ze gewoon goed. Ook zonder dansers zeg maar. Ze maken er wel wat van met de weinige voorbereidingstijd die ze voor elke week hebben vind ikBen wel benieuwd wat dat team dan voor ESF staging in elkaar zou knutselen als ze daar een halfjaar mee bezig mogen/kunnen zijn.
Ik zou net zeggen, meestal vind ik dansers er op deze manier bij niet echt wat toevoegen (of te pretentieusquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, ze maken er altijd iets moois van!
En als de dansers er echt bij gezet zijn via dit programma was dat echt een gouden zet. Ik vind dansers vaak juist storend en afleiden, hier was het prachtig. Wat kan dat soms toch best veel uitmaken he, hoe een lied uitgevoerd wordt. Ik vond dit sowieso wel een fijn liedje maar in deze uitvoering vind ik het echt bijzonder goed en mooi. Haalt het hele lied (nog meer) op.
Je hoeft maar op de Insta van Duncan te kijken om te zien dat hij deze choreografie en de dansers zelf heeft meegenomen. Gechoreografeerd door de vriendin van Rolf Sanchezquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat die choreografie ook door de mensen van Matthijs bedacht wasDácht ik.
Verder heb ik van hen een stuk vaker vette stagings gezien. Kunnen ze gewoon goed. Ook zonder dansers zeg maar. Ze maken er wel wat van met de weinige voorbereidingstijd die ze voor elke week hebben vind ikBen wel benieuwd wat dat team dan voor ESF staging in elkaar zou knutselen als ze daar een halfjaar mee bezig mogen/kunnen zijn.
Ah, oeps. Foutje van mijn kant.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je hoeft maar op de Insta van Duncan te kijken om te zien dat hij deze choreografie en de dansers zelf heeft meegenomen. Gechoreografeerd door de vriendin van Rolf Sanchez
Ze hebben inderdaad bij dat programma wel vaak heel goed in beeld gebrachte optredens. Deze was ook mooi (kan ook zo naar Eurovisie)
Dat is wel een grote step down van een echte artiest als S10. Emma Heesters heeft Anouk nodig om heel misschien iets cools te kunnen maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Emma Heesters zit met Anouk in de studio... daar zou nou zo maar iets moois uit kunnen komen. Emma is mijn ogen echt een van de beste zangeressen van het moment, als daar nu eens een mooie Anouk-ballad bij komt
Dan gaat de media helemaal los en weten we het binnen een paar dagenquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:10 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze iets aankondigen in de trant van 28 november maken wij onze artiest bekend
Al kan het meteen de reveal zijn, verwacht dat ze het wel meer zouden teaseren.
En het is ook wel vroeg gezien er geen duidelijke roddels zijn so far.
Zou mij niet verbazen als het Davina is, gezien intervalact en meteen de sjans met Sam Ryder toenquote:
Davina "Songfestival is mij te veel blokjes kaas met van die prikkertjes met vlaggetjes erin, niks voor mij" heeft misschien andere gedachtes gekregen nu ze ziet wat het met je carrière kan doen. Ben benieuwd.quote:
Ik las Ruben Nicolaiquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Speurneuzen zijn geactiveerd meteen
Zou me daardoor ook niets verbazen inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het Davina is, gezien intervalact en meteen de sjans met Sam Ryder toen
We zeggen wel dat met Davina de finale wel gaan halen maar dat betwijfel ikquote:
Heeft Duncan of Jeangu (of S10?) haar ook net gevolgd? dat gebeurde de vorige keerquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Speurneuzen zijn geactiveerd meteen
Duncan volgt haarquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heeft Duncan of Jeangu (of S10?) haar ook net gevolgd? dat gebeurde de vorige keer
Russische moeder lijkt mij dan wel weer gevoelig te liggenquote:Born in Amsterdam to a Russian mother and Dutch father, Mia Nicolai grew up ready to defy any challenges, with her attitude and ADHD. At 3 years old, she defied her music teacher’s wishes of learning the repertoire and would ask for them to improv with her instead. As a child Mia romanticised escapism, but was simply always too busy attending ballet lessons, learning how to play the violin, and picking up acting and vocal lessons throughout the years. Once Mia packed her bags and moved to London, Melbourne, New York, Los Angeles she obsessively learned every bit of detail possible to help her artistry through her experiences abroad.
Mia wants to see it all and taste everything the world has to offer. From her interactions with strangers, living in various cozy homes, navigating unbearable heartbreaks, and saying both goodbye and hello to new friends and old around the globe, Mia lives by her own rules, her own beauty standards, honors her energy, and always speaks up even if her voice shakes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |