ze moeten hier wel wat meequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
@:greysbones : De febo heeft iets gedaan ... SL
hij wilde nieuwe kaartenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
Je verzint het niet: Bern kwam iets vragen over zijn kaarten
Klopt, de mafkeesquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
Je verzint het niet: Bern kwam iets vragen over zijn kaarten
euhh jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan heeft Bern ook het sociaal inzicht van een komkommer.
Duurde ook lang , ik had zelf ook al twee keer gekekenquote:
weet ik ik zat te wachten op 2 minuten regelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Duurde ook lang , ik had zelf ook al twee keer gekeken
Het boeit hem niet, wil leuk spelletjes spelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik had bijna m'n nieuw deel-ontmaagdingquote:
Daar zou de zichzelf benoemde nymf Madeleine op dit moment trouwens best veel zin in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet hij veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het boeit hem niet, wil leuk spelletjes spelen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:09 schreef Korak het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n nieuw deel-ontmaagding
Precies dus dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
@:mootie was me net voor, want het duurde idd wel erg lang
Martin heb je ook niks aan en dat weet Jeffquote:
Vraag Benny ff om jouw TT te plaatsenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:09 schreef Korak het volgende:
[..]
Ik had bijna m'n nieuw deel-ontmaagding
Neuh, prima zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag Benny ff om jouw TT te plaatsen
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:10 schreef patat het volgende:
Maar dat gekonkel en gelieg van Wanda komt ook nog weleens aan het licht hoop ik. Ik kijk er alvast naar uit iig
je was toch hier om commentaar te geven op de streams of heb ik dat laatst verkeerd gelezenquote:
ik zeg doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:12 schreef patrick37 het volgende:
Wat zou ik graag een brief daar laten vallen met een drone met daarin
de rol van Wanda daar
Dit en dan gaan we door....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag Benny ff om jouw TT te plaatsen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Ze willen uit de kookclub ... hebben ze tegen je gezegd
Maddy : Ik heb niks gehoord.
Martin : Nee.... stel dat....
hahahaha
Jammer dat er geen Wanda-alarm isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Tis alleen wanneer en hoe laat .Ik kan toch niet 24/7 voor mij pc blijven zitten
nee maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Madeleine loopt continu te stoken
Jeff : Ja, er zijn lijstjes, er wordt gestookt, maar jij trapt erin!
He wat een zinnig antwoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Madeleine loopt continu te stoken
Jeff : Ja, er zijn lijstjes, er wordt gestookt, maar jij trapt erin!
People in glass houses…quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was toch hier om commentaar te geven op de streams of heb ik dat laatst verkeerd gelezen
dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow , als er één kan incasseren is Moots het wel
the kingquote:
slimme Jeffquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ga gewoon erheen, doe normaal, lul mee, zorg dat er geen target op je back komt.
Is niet perse waar KimD sterk in is...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
slimme Jeff
de groep zo groot mogelijk houden
Kim moet verder kijken naar de persoon die tegenover haar staatquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is niet perse waar KimD sterk in is...
dat geloof ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik ben geen stoker, ik ben gewoon onhandig.
is niet verboden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:30 schreef Korak het volgende:
maar is het verboden om lijstjes te maken, dat gekonkel is toch onderdeel van het spelleke?
Nee, maar het is wel dom om er over te blijven liegen en er zo'n groot ding van te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:30 schreef Korak het volgende:
maar is het verboden om lijstjes te maken, dat gekonkel is toch onderdeel van het spelleke?
Precies. En volgens mij nemen ze het te letterlijk, een geschreven lijst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:30 schreef Korak het volgende:
waarvan de helft kraakquote:
soms komen we er wel achterquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de SL vanochtend was dus een batterijwissel melding voor Madeleine.
altijd al zo geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
hier is batterij wisselen ook een code voor shut the fuck up van de febo
SPOILER: 18-10-22 | Wanda piswoest over lijstjes - Meerdere filmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : wat wordt besproken in kamer 3, blijft in kamer 3!
gelukkig geen glazen deurquote:
dyscalculie en dyslexie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
KimD kan dus niet rekenen maar ook geen getallen lezen
Ja , ze kafferde net Zoe nog uit dat ze stil moet zijnquote:
saai kaarten dacht ikquote:
Wanda is eerlijk, zeer integer en liegt nooit. Schelden houdt ze niet van en het liefst zit ze stil in een hoekje naar anderen te luisterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:44 schreef lojanda het volgende:
Nou effe teruggelezen en het is goed ontploft in de loods![]()
Zo grappig ook hoe Wanda zichzelf ziet
Het leek eerder op een tekening op advies van haar shrinkquote:
dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoezo waren sasha en bern genaaid? Omdat ze met Wanda en co meestemde? Vanwege een leugen?
Zevenen geloof ikquote:
uit een gesprek van sascha en jeffrey vernam ik dat sascha kort voor de eliminatiekeuze door kim k werd benaderd met een leugen, misschien gaat het daarover?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoezo waren sasha en bern genaaid? Omdat ze met Wanda en co meestemde? Vanwege een leugen?
Oww ga ik daar even kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
Wat loopt Kim te kirren en flirterig te doen in die tub
KimK hielp een verzinsel de wereld in dat men op Sasha wilde gaan en zij dus beter mee konden gaan in Jeffreyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
waarom de hele tijd die lepelquote:
Dat hele clubje moet weg maar eerst Wanda dat is het opperhoofdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK hielp een verzinsel de wereld in dat men op Sasha wilde gaan en zij dus beter mee konden gaan in Jeffrey
Ze zei ook nog dat ze zo’n hekel heeft aan mensen die over haar praten.. hoe dan?? Ze doet zelf niet anders als continu over andere praten en roddelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda is eerlijk, zeer integer en liegt nooit. Schelden houdt ze niet van en het liefst zit ze stil in een hoekje naar anderen te luisteren
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:51 schreef engine het volgende:
Ze hebben Kim K en Marciano in het vizier.
Dit heb ik net gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:51 schreef engine het volgende:
Zal tijd worden. Die Marciano huppelt overal doorheen de sneakquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:51 schreef engine het volgende:
Zoals nu in de tubquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:54 schreef lojanda het volgende:
Iedereen praat over anderen maar bij sommige daar is het alleen maar negatief wat ze over andere zeggen.
de een heeft het over tanden uit de bek slaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:54 schreef lojanda het volgende:
Iedereen praat over anderen maar bij sommige daar is het alleen maar negatief wat ze over andere zeggen.
Ik vind het zo gek dat dat niet gezien wordt. Of genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sluit je aan bij de andere groep dan!
Bedoel je Wanda? Nee die is niet zo, ze scheldt nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de een heeft het over tanden uit de bek slaan
kutwijf
dommer dan dom
nee tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bedoel je Wanda? Nee die is niet zo, ze scheldt nooit
Alsof dit erg fraai isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hah .. heb je wel eens een gesprek op kamer 3 geluisterd? Dit is er niet mee te vergelijken..
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dit dan een tactiekbespreking ofzo
huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi vertelde tegen derden dat ze er wel vertrouwen in had gehad maar in kamer drie zei ze dat ze niet eens zou hebben gedurfd
ik denk dat Djedi wel veel wilskracht heeftquote:
Uitsluiten kan je het inderdaad nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Djedi wel veel wilskracht heeft
ze heeft niet voor niks 5 ballonnen opgeblazen met haar wilskracht
ik zou eerder een Kim K doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uitsluiten kan je het inderdaad nooit
En tactisch even dom... Je gaat het haast denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ongeveer even fanatiek als KimK gister ... zou het iets met de naam zijn?
Die zou ik ook eerder doenquote:
neeeeehhhh Enginequote:
dat spelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieder z'n type maar mij niet bellen
Ach dat veranderd nogal eens. Laatst vond ik Wanda ineens leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeeehhhh Engine
Sasha is toch jouw favo
en Mirthe
Ik gok Jeffquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:03 schreef mootie het volgende:
Maddy is dom kan niks, wil niks, doet niks
RaRa wie zegt dit
neeeee!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ach dat veranderd nogal eens. Laatst vond ik Wanda ineens leuk
Beter lees je alle topics terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:05 schreef HappyCharly het volgende:
Guys guys vertel! Wat zei Wanda/Maddy?
jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:03 schreef mootie het volgende:
Maddy is dom kan niks, wil niks, doet niks
RaRa wie zegt dit
sportpark? waar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:05 schreef engine het volgende:
Maar Kim haar sportpark is dus tevens bikini? Loopt de hele dag in dat spul en gaat er zelfs mee in bad... Best bijzonder.
quote:
Nee, die fladderen zonder problemen rond, hebben alles onder controle, redden het prima zonder anderen neer te halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:08 schreef puzziepie het volgende:
Marciano is paranoia , gelukkig hebben Jeff en Kim daar geen last van
Nee maar dat zijn ook de oprechte mensen daar .quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, die fladderen zonder problemen rond, hebben alles onder controle, redden het prima zonder anderen neer te halen
Al doet Kim daar neerhalen niet zo erg
Top, thanks! Handig ook voor het skippen van dat vreselijke herhalende getetter van die Wanda, man man man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:33 schreef Hendrik83 het volgende:
Duurt nog even voordat de kwaliteit beter wordt. Net geupload.![]()
Nee hoor. Dat is geen feit.quote:
Jij bent ook een viswijf?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, ik kan me daar bij aansluiten
Als jij dat vindt? Ik sluit me aan bij Jeff, dat ik Wanda een viswijf vindquote:
Nouja jij schrijft het zelfs met hoofdletter. Het zal wel een heel bijzonder ding zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom laat Martin steeds zijn Piemol zien? Daar zit toch ook een steekje aan los?
Bijzonder klein naar het schijntquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja jij schrijft het zelfs met hoofdletter. Het zal wel een heel bijzonder ding zijn.
Geen idee, niet gezien en ook zeker geen behoefte aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja jij schrijft het zelfs met hoofdletter. Het zal wel een heel bijzonder ding zijn.
17 centimeterquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijzonder klein naar het schijnt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zou een binnenwaartse erectie krijgen van die kamer
Haha ik zat al te wachten.quote:
Ze knijpt die vulling uit, die vol met water zit, maar ziet er wel raar uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Esther zit continu te voelen aan haar tetten , maar dat is vast minder erg dan aan je piemel zitten
Hoopt dat JanWillem het ook zietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Esther zit continu te voelen aan haar tetten , maar dat is vast minder erg dan aan je piemel zitten
Het is gewoon een Martin Overmarsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom laat Martin steeds zijn Piemol zien? Daar zit toch ook een steekje aan los?
Dan zou het saai worden, want wie moet er dan bouwen en wie wordt dan het slachtoffer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:22 schreef puzziepie het volgende:
Wat zouden ze toch moeten zonder Jeff
quote:
Vroeger in diensttijd was er de uitdrukking:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Sportpak.. Legging.. Strak spul... Weet jij hoe het heet?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Vroeger in diensttijd was er de uitdrukking:
Als je je kleedt als een lolly, dan moet daar aan gelikt worden.
Hij observeert veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
JW heeft het allemaal aardig in de smiezen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Vroeger in diensttijd was er de uitdrukking:
Als je je kleedt als een lolly, dan moet daar aan gelikt worden.
Goed gezien, Isaac eet van 2 walletjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
JW heeft het allemaal aardig in de smiezen.
Het is gewoon een Martin Overmarsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:
Daar zijn er wel veel meer van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alle tijd voor als je verder zelf niets doet
Bern.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |