Dat is niet netjesquote:
Vreselijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:19 schreef Ireth het volgende:
De dagelijkse uitzendingen op tv krijgen wat mij betreft een grote concurrent!!![]()
Blijkbaar was hij gisteravond stillerquote:
Op de pizza en in de sambal zeker.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
de rijst is verplaatst
en de uien zijn gisteren opgemaakt![]()
![]()
sambal en de gepofte aardappelquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Op de pizza en in de sambal zeker.
tim???quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:23 schreef Cargamelk het volgende:
Tim maar goed dat WIJ niet mogen stemmen
Een stelling voor een stellingkastquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:18 schreef Seattle het volgende:
Het wordt een steeds grotere rommel daar in die management kamer. Een reflectie van hoe goed Maddy het onder controle heeft
Ze mist Ivar...quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi![]()
eten is op?
of wat is er nu?
Hij snapt niet waar het vandaan komtquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
Jeff wil eigenlijk niet Kenzi erbij of wel
hij weet het zelf niet
Is wel een eerste levensbehoefte ..voor alcohollisten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
Ze vinden het ook dom om voor 15 euro wodka te kopen
ik zie Jappie niet echt als alcoholistquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:29 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is wel een eerste levensbehoefte ..voor alcohollisten.
dat zeggen ze ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
Ze blijven ervan uitgaan dat er verdienopdrachten komen.
als ze geen zakgeld was uitgedeeld, was er misschien nu nog eten geweest. Maar wie zegt dat er deze week nog een verdienopdracht komt.
Ik denk dat hij genoeg heeft aan de maaltijden hier en dat hij gewoon drank wil voor luxequote:Op maandag 17 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Jappie niet echt als alcoholist
maar als je naar zijn zakgeld lijstje kijkt dan weer wel
Wie is Jappie ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Jappie niet echt als alcoholist
maar als je naar zijn zakgeld lijstje kijkt dan weer wel
Denk eens naquote:
maar er zijn al sinds zaterdag geen maaltijden meerquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij genoeg heeft aan de maaltijden hier en dat hij gewoon drank wil voor luxemisschien geeft hij niet om snoep en zo
Er staat een hoop prive rommel van Maddy in dat kantoor. Ze gebruikt het als haar persoonlijke woonkamer...quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:18 schreef Seattle het volgende:
Het wordt een steeds grotere rommel daar in die management kamer. Een reflectie van hoe goed Maddy het onder controle heeft
Misschien had hij daar geen rekening mee gehouden. Weet het ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er zijn al sinds zaterdag geen maaltijden meer
hij at gisteren ook met Jeff en Kim mee
ik denk dat Jappie de drank belangrijker vondquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien had hij daar geen rekening mee gehouden. Weet het ook niet
Zou kunnen, nu hij niet meer intensief sport grijpt hij z’n kans wellichtquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jappie de drank belangrijker vond
Dat idee begon ook al te krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er staat een hoop prive rommel van Maddy in dat kantoor. Ze gebruikt het als haar persoonlijke woonkamer...
Iedereen jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik weer met z'n riedeltje over de leverworst : 'Ja .. er staat wel gekoeld bewaren op, maar dat doet niemand..'
KimD : 'Ik wel'
Was hij dat met die fles wodka aan de mond ? is echt wel een alcoholist.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jappie de drank belangrijker vond
hij 'werkt' normaal in Ruslandquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou kunnen, nu hij niet meer intensief sport grijpt hij z’n kans wellicht
Dat lijkt me stug , lekker makkelijk oordelenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was hij dat met die fles wodka aan de mond ? is echt wel een alcoholist.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was hij dat met die fles wodka aan de mond ? is echt wel een alcoholist.
this is the COS .. this is what we do!quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug , lekker makkelijk oordelen
Ik denk niet dat hij dronken op de motor staptquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij 'werkt' normaal in Rusland
daar is wodka bijna water zo gewoon
ik hoop het niet voor hemquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dronken op de motor stapt
Ik kan je wel vertellen dat hij geen alcoholist isquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
this is the COS .. this is what we do!
Klopt, is hij ook echt nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat hij geen alcoholist is
Opmaakhokquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er staat een hoop prive rommel van Maddy in dat kantoor. Ze gebruikt het als haar persoonlijke woonkamer...
Helemaal niet gehoordquote:
FEBOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:39 schreef Seattle het volgende:
Zoemer gemist dus, zat achter een struik
ZOequote:Op maandag 17 oktober 2022 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac heeft geld gillen ze.
Kim gaat niet meer gokken
Dan kan je hem toch wel horen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:39 schreef Seattle het volgende:
Zoemer gemist dus, zat achter een struik
Nee. Dat is geen live-struik hèquote:
jammerquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:43 schreef Hendrik83 het volgende:
Er is geen geld/eten dus lekker een ruime verdienopdracht van de febo. (denk ik)
Denk ik dus ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:43 schreef Hendrik83 het volgende:
Er is geen geld/eten dus lekker een ruime verdienopdracht van de febo. (denk ik)
Paalzitten hoop ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, wat zal het dit keer zijn.. Spijkerbroekhangen?
ik denk spijkerpoepenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, wat zal het dit keer zijn.. Spijkerbroekhangen?
die zitten op de slaapkamerquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Maddy (en Wendy) zitten niet op een slaapkamer, maar op kantoor...
quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Die moet waarschijnlijk opgeven vanwege zijn blessure
die is nu al aan het bedenken hoe hij gaat zeggen dat hij het niet kanquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Die moet waarschijnlijk opgeven vanwege zijn blessure
Ja oké, maar daarvan is de lol ook snel voorbijquote:
De lol komt vooral daarnaquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja oké, maar daarvan is de lol ook snel voorbij
dat ze kunnen eten ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja oké, maar daarvan is de lol ook snel voorbij
Ik kan zelf kruidnoten bakken, maar is zoveel werkquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:50 schreef Charmian het volgende:
goffer al die speculaasjes die daar rondgaan, ik wil ook. en ik heb ze maar van ver over datum
Lukt nog geen 13 minutenquote:
Ja maar dat doen ze nietquote:
Vraag me af hoeveel hier van over is aangezien Maddy bij hem moest lenen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Hendrik83 het volgende:
Zoë: Isaac heeft geld dus "we" zijn niet blut.
ow dat heb ik ook nog, maar wat je zegt, het is niet een pakkie openrukken en knagenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik kan zelf kruidnoten bakken, maar is zoveel werk
Ja natuurlijk. Die opdracht kijken is vooral heel veel wachten. Eerst moet iedereen stemmen enzo en zijn klep houden. Daarna is er iemand weg en zijn mensjes verrast en wellicht ook boosquote:
Daar kun je geen conclusies uit trekken, hequote:Op maandag 17 oktober 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Eliminatieopdracht is het veel te vroeg op de dag voor, die was de laatste keer in de middag.
Freek welquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar kun je geen conclusies uit trekken, he
ik hoop echt dat isaac de handen stijf op de knip houdtquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Hendrik83 het volgende:
Zoë: Isaac heeft geld dus "we" zijn niet blut.
Ja en de dag erna is dat overquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Die opdracht kijken is vooral heel veel wachten. Eerst moet iedereen stemmen enzo en zijn klep houden. Daarna is er iemand weg en zijn mensjes verrast en wellicht ook boos
Daar kan een patroon in zitten aangezien alle vrijwillige exits maar ook van de eliminatie begin van de avond vertrokken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar kun je geen conclusies uit trekken, he
Ik hoop dat jij niet de hypotheses voor wetenschappelijk onderzoek bedenktquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan een patroon in zitten aangezien alle vrijwillige exits maar ook van de eliminatie begin van de avond vertrokken.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet de hypotheses voor wetenschappelijk onderzoek bedenkt
Nietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Mensen willen graag wraakquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en de dag erna is dat overen vergeten. Toch?
Eliminatie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Slinger de streams aan en zie ze op de slaapkamer, dus ze wachten op een spelopdracht
Okee sorry Freek, was niet zo bedoeldquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeg dan niets en al helemaal niet op de persoon!
volgens mij wil hij meedoen als ze bami makenquote:
3 minuten in de ping.quote:
Commanderen vanaf de zijlijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij wil hij meedoen als ze bami maken![]()
Precies, gewoon weer een verdienopdracht zodat ze weer boodschappen kunnen bestellenquote:
En dan kan hij ineens zogenaamd kokenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij wil hij meedoen als ze bami maken![]()
geld inleggen en dan delegerenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan kan hij ineens zogenaamd koken![]()
Ik geloof er niets van
Kenzi heeft vaak gelijk en kan het ook goed verwoorden vaakquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi heeft vaak gelijk en kan het ook goed verwoorden vaak
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi heeft vaak gelijk en kan het ook goed verwoorden vaak
daar is JW ook ster inquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
JW praat Kenzy na alsof het zijn idee is
Ik ken ook van die mensen. Super irritant is dat. Ik zeg daar ook gewoon wat vanquote:
Volgens mij ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die "dubbel gebroken ribben"😉 zaten toch aan de andere kant dan waar hij nu zijn hand houdt?
Waarschijnlijk omdat ze gebroken zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
Maar de ribben zijn verplaatst denk ik
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die "dubbel gebroken ribben"😉 zaten toch aan de andere kant dan waar hij nu zijn hand houdt?
quote:[ afbeelding ] Op maandag 17 oktober 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
Maar de ribben zijn verplaatst denk ik
Hij heeft ze ergens anders gedropt
Die gast spoort niet ...quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Martin weer lekker druk aan t doen
Hier ga ze nu pas naar buitenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:21 schreef chufi het volgende:
Wanda kan nooit zolang dr mond dicht houden
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:21 schreef Hendrik83 het volgende:
Berend: (volgens mij) Moraima past er niet eens in
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:21 schreef Hendrik83 het volgende:
Berend: (volgens mij) Moraima past er niet eens in
Ik ga niet meer kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, kunnen we wel ff wat anders doen als ze aan het nadenken zijn.
Nou er zal niemand dood gaan, maar snap haar opmerking welquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:22 schreef engine het volgende:
Mex vraagt zich af of het niet gevaarlijk is
Is er iemand bij je?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable gaat even proberen haar ademen 110 sec in te houden..
Als ze slim zijn iemand uit hun eigen groepje. Makkelijk deze opdracht dus dan kun je gegarandeerd iemand wegsturen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie zullen ze kiezen hier voor dan?
gaan zitten gillen vind ik niet echt normaal.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik wel maar julie maken zich zo druk
kun je 2 minuten je adem inhouden??quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze slim zijn iemand uit hun eigen groepje. Makkelijk deze opdracht dus dan kun je gegarandeerd iemand wegsturen.
die heeft 5 ballonnen opgeblazenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef Vlinder1974 het volgende:
mochten ze Djedi nomineren zoals ik al vaker heb gehoord dan red zij het niet. Ze heeft astma en kad al last met de balonnen opblazen
En?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable gaat even proberen haar ademen 110 sec in te houden..
We gaan het zien of ze net zo denkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze slim zijn iemand uit hun eigen groepje. Makkelijk deze opdracht dus dan kun je gegarandeerd iemand wegsturen.
Denk jij niet dat er genoeg te vinden zijn die het wel kunnen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je 2 minuten je adem inhouden??
Denk dat bijna niemand het kan hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
zegt de man die een hele dag cossen doorneemt om te kijken of er een paar billen in staanquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik wel maar julie maken zich zo druk
Doe gewoon niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nee julie hebben ook probleme in land
Ben nog niet bezig, ga eerst even lunchenquote:
Dat was wel het idee van Wanda club. Zichzelf nomineren als ze denken dat ze het kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien of ze net zo denken
Minstens de helft zegt Isaac net. Daar ben ik het mee eens.quote:
Ik gok 5 mensen, maxquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Minstens de helft zegt Isaac net. Daar ben ik het mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |