ik zie Jappie niet echt als alcoholistquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:29 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is wel een eerste levensbehoefte ..voor alcohollisten.
dat zeggen ze ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
Ze blijven ervan uitgaan dat er verdienopdrachten komen.
als ze geen zakgeld was uitgedeeld, was er misschien nu nog eten geweest. Maar wie zegt dat er deze week nog een verdienopdracht komt.
Ik denk dat hij genoeg heeft aan de maaltijden hier en dat hij gewoon drank wil voor luxequote:Op maandag 17 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Jappie niet echt als alcoholist
maar als je naar zijn zakgeld lijstje kijkt dan weer wel
Wie is Jappie ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Jappie niet echt als alcoholist
maar als je naar zijn zakgeld lijstje kijkt dan weer wel
Denk eens naquote:
maar er zijn al sinds zaterdag geen maaltijden meerquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij genoeg heeft aan de maaltijden hier en dat hij gewoon drank wil voor luxemisschien geeft hij niet om snoep en zo
Er staat een hoop prive rommel van Maddy in dat kantoor. Ze gebruikt het als haar persoonlijke woonkamer...quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:18 schreef Seattle het volgende:
Het wordt een steeds grotere rommel daar in die management kamer. Een reflectie van hoe goed Maddy het onder controle heeft
Misschien had hij daar geen rekening mee gehouden. Weet het ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er zijn al sinds zaterdag geen maaltijden meer
hij at gisteren ook met Jeff en Kim mee
ik denk dat Jappie de drank belangrijker vondquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien had hij daar geen rekening mee gehouden. Weet het ook niet
Zou kunnen, nu hij niet meer intensief sport grijpt hij z’n kans wellichtquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jappie de drank belangrijker vond
Dat idee begon ook al te krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er staat een hoop prive rommel van Maddy in dat kantoor. Ze gebruikt het als haar persoonlijke woonkamer...
Iedereen jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik weer met z'n riedeltje over de leverworst : 'Ja .. er staat wel gekoeld bewaren op, maar dat doet niemand..'
KimD : 'Ik wel'
Was hij dat met die fles wodka aan de mond ? is echt wel een alcoholist.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jappie de drank belangrijker vond
hij 'werkt' normaal in Ruslandquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou kunnen, nu hij niet meer intensief sport grijpt hij z’n kans wellicht
Dat lijkt me stug , lekker makkelijk oordelenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was hij dat met die fles wodka aan de mond ? is echt wel een alcoholist.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was hij dat met die fles wodka aan de mond ? is echt wel een alcoholist.
this is the COS .. this is what we do!quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug , lekker makkelijk oordelen
Ik denk niet dat hij dronken op de motor staptquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij 'werkt' normaal in Rusland
daar is wodka bijna water zo gewoon
ik hoop het niet voor hemquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dronken op de motor stapt
Ik kan je wel vertellen dat hij geen alcoholist isquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
this is the COS .. this is what we do!
Klopt, is hij ook echt nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat hij geen alcoholist is
Opmaakhokquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er staat een hoop prive rommel van Maddy in dat kantoor. Ze gebruikt het als haar persoonlijke woonkamer...
Helemaal niet gehoordquote:
FEBOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:39 schreef Seattle het volgende:
Zoemer gemist dus, zat achter een struik
ZOequote:Op maandag 17 oktober 2022 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac heeft geld gillen ze.
Kim gaat niet meer gokken
Dan kan je hem toch wel horen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:39 schreef Seattle het volgende:
Zoemer gemist dus, zat achter een struik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |