Vraag me af hoeveel hier van over is aangezien Maddy bij hem moest lenen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Hendrik83 het volgende:
Zoë: Isaac heeft geld dus "we" zijn niet blut.
ow dat heb ik ook nog, maar wat je zegt, het is niet een pakkie openrukken en knagenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik kan zelf kruidnoten bakken, maar is zoveel werk
Ja natuurlijk. Die opdracht kijken is vooral heel veel wachten. Eerst moet iedereen stemmen enzo en zijn klep houden. Daarna is er iemand weg en zijn mensjes verrast en wellicht ook boosquote:
Daar kun je geen conclusies uit trekken, hequote:Op maandag 17 oktober 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Eliminatieopdracht is het veel te vroeg op de dag voor, die was de laatste keer in de middag.
Freek welquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar kun je geen conclusies uit trekken, he
ik hoop echt dat isaac de handen stijf op de knip houdtquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Hendrik83 het volgende:
Zoë: Isaac heeft geld dus "we" zijn niet blut.
Ja en de dag erna is dat overquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Die opdracht kijken is vooral heel veel wachten. Eerst moet iedereen stemmen enzo en zijn klep houden. Daarna is er iemand weg en zijn mensjes verrast en wellicht ook boos
Daar kan een patroon in zitten aangezien alle vrijwillige exits maar ook van de eliminatie begin van de avond vertrokken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar kun je geen conclusies uit trekken, he
Ik hoop dat jij niet de hypotheses voor wetenschappelijk onderzoek bedenktquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan een patroon in zitten aangezien alle vrijwillige exits maar ook van de eliminatie begin van de avond vertrokken.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet de hypotheses voor wetenschappelijk onderzoek bedenkt
Nietsquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Mensen willen graag wraakquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en de dag erna is dat overen vergeten. Toch?
Eliminatie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Slinger de streams aan en zie ze op de slaapkamer, dus ze wachten op een spelopdracht
Okee sorry Freek, was niet zo bedoeldquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeg dan niets en al helemaal niet op de persoon!
volgens mij wil hij meedoen als ze bami makenquote:
3 minuten in de ping.quote:
Commanderen vanaf de zijlijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij wil hij meedoen als ze bami maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |