Zoë vraagt zich af wat Marciano daar van zou vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Je bent alleen gekomen en je gaat alleen. Mexx zou nooit weggaan omdat een ander weggaat.
Kim weet het niet.
Ik wel : zodra Marciano weg moet gaat zij ook.
Zonder miljoen ben je niet te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoë vraagt zich af wat Marciano daar van zou vinden.
Ja dacht dat ik spontaan doof geworden was.. niet te verstaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
dames zijn niet te verstaan
en oortjes in waar wanda bij zit
bijzonderquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil met Maddy praten over alles wat haar dwars zit.
[ afbeelding ]
Ruben neemt het wederom op voor Maddy
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder
of zou hij stiekem inzien dat Wanda een enorme bully is
Maddy is niet meer zo stuurbaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
Allemaal moeite ineens met Maddy.
Smoezen met elkaar omdat Maddy een andere kant opgaat dan dat zij willen
daar heeft Wanda ook last vanquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef spapaars het volgende:
Die kim denkt ook dat ze de koningin is daar.
Van Wanda snap ik het wel. Maddy leunde enorm op haar, had hulp bij alles nodig en nu ineens horen dat Maddy haar bloedirritant vindtquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
Allemaal moeite ineens met Maddy.
Smoezen met elkaar omdat Maddy een andere kant opgaat dan dat zij willen
Verkeerd begrepenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
Kim wordt niet goed van Marciano??
begreep ik dat nu goed
nou meid
je hebt een mond
Ik snap het dus totaal nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Wanda snap ik het wel. Maddy leunde enorm op haar, had hulp bij alles nodig en nu ineens horen dat Maddy haar bloedirritant vindt
Wanda wilde maar wat graag Maddy sturenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het dus totaal niet![]()
Ik denk dat Maddy haar niets verplicht is, er stond ook niets vast, Maddy is tot andere inzichten gekomen , en dat is alleen maar goed. Ik vind dat ze Wanda niets schuldig is .
Dus dat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het dus totaal niet![]()
Ik denk dat Maddy haar niets verplicht is, er stond ook niets vast, Maddy is tot andere inzichten gekomen , en dat is alleen maar goed. Ik vind dat ze Wanda niets schuldig is .
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:43 schreef Flow3r het volgende:
Ik schakel net over en kreeg nog net mee dat Maddy tegen JW zei dat hij zijn mond er over moest houden\
Maddy heeft een plan wat die stift betreft
die gaat elke keer door Maddy heen lullenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de confrontatie Maddy/Wanda. Die gaat natuurlijk stampvoetend haar gelijk proberen te halen.
Laat het maar clashen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat elke keer door Maddy heen lullen
en dan is Maddy er snel klaar mee
Maar het laatste wat ze zou doen is weggaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Wanda gaat het niet zo goed mee??
ze heeft door dat haar koningrijk wel erg klein is/wordt
Toch denk ik dat de groep van 'Wanda' groter is dan je denkt .quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Wanda gaat het niet zo goed mee??
ze heeft door dat haar koningrijk wel erg klein is/wordt
ik dacht Nadirquote:
kloptquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de groep van 'Wanda' groter is dan je denkt .
ik heb de laatste dagen veel gehoord en dat met veel 'zevende kiezers' Ik denk dat zelfs Babette voor dat groepje is .
En zo zijn er meer
De 'oudjes' gaan allemaal op jong, iets wat ik ook wel begrijpquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar veel oudjes dan weer niet
je hebt nu wel echt 2 kampen
Maar als je zag hoeveel er vannacht in het rokershoekje zaten .quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de groep van 'Wanda' groter is dan je denkt .
ik heb de laatste dagen veel gehoord en dat er veel 'zwevende kiezers' zijn Ik denk dat zelfs Babette voor dat groepje is .
En zo zijn er meer
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar als je zag hoeveel er vannacht in het rokershoekje zaten .
Wanda heeft volgens mij alleen haar kamer mee.
Mee met wat dan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar als je zag hoeveel er vannacht in het rokershoekje zaten .
Wanda heeft volgens mij alleen haar kamer mee.
Er valt toch helemaal niet te stemmen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:54 schreef greysbones het volgende:
ik denk trouwens niet dat iedereen zich door Wanda laat bepalen op wie te stemmen
geen treppe?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan gewoon steeds lager lopen tot ze op hun knieen zitten
nog nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Er valt toch helemaal niet te stemmen?
ik denk team wandaquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:54 schreef greysbones het volgende:
Babette Martin en Alicia
Rupie en Ima weet ik dan weer niet
Jawel ze lopen gewoon die trap af die in hun kamer is.quote:
nopequote:Op zondag 16 oktober 2022 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Er valt toch helemaal niet te stemmen?
twijfelquote:
Stemmen tegen Jeff of Wendy, bij de nominaties waarvan ze niet weten wanneer die komen gaat.quote:
Dit jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nope![]()
Precies de reden waarom ik minder kijk, merk dat ik begin af te haken, duurt veel te lang allemaal
maar heb alicia horen praten van de week oaquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
twijfel
want Rupie is ook een eigenwijs portret
er komen geen nominaties.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stemmen tegen Jeff of Wendy, bij de nominaties waarvan ze niet weten wanneer die komen gaat.
hij praat ook veel met anderenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:57 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar heb alicia horen praten van de week oa
Ze kunnen toch helemaal niet op Kim D stemmen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij praat ook veel met anderen
en als ze op Kim D willen stemmen
vraag ik me af of hij daar in mee gaat
Alicia net zo
hoezo niet?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen toch helemaal niet op Kim D stemmen.
Ze moeten kiezen wie ze de opdracht willen laten spelen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat er meerderen gaan kijken op de opdracht haalbaar is
en desnoods zelf het spel gaan spelen
ja tuurlijk welquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze moeten kiezen wie ze de opdracht willen laten spelen.
Het is niet zo dat je je daar voor op kunt werpen.
Alleen degene die wordt uitgekozen om de eliminatieopdracht te spelen, kan als hij/zij wint dan op 1 iemand stemmen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:59 schreef Aggie46 het volgende:
Je kan er niet omheen. iedereen hoort dat vliegtuig, maar om nou iedere keer te benoemen dat er een vliegtuig te horen is vind ik ook zoiets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
ze willen Kim D er uitquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen degene die wordt uitgekozen om de eliminatieopdracht te spelen, kan als hij/zij verliest, dan op 1 iemand stemmen.
Er wordt al wekenlang gespeculeerd, door de bewoners en ook hier en er gebeurt helemaal niks en elke keer verandert men weer van mening , eerst Mexx als slachtoffer, toen Djedi, dan weer Leila, etc , etcquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
er komen geen nominaties.
er kan een opdracht komen, haal je die dan mag je blijven, haal je die niet, dan mag je iemand wegstemmen.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er wordt al wekenlang gespeculeerd, door de bewoners en ook hier en er gebeurt helemaal niks en elke keer verandert men weer van mening , eerst Mexx als slachtoffer, toen Djedi, dan weer Leila, etc , etc![]()
Boeit me niet meer
boeit me niet, boeit me niet
Heeft ze dat van Jeff?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze willen Kim D er uit
die willen ze de opdracht laten doen
omdat Wanda vindt dat Kim D heel er dom is
de domste daar
dommer vind je ze niet
vind het geen leuke regelquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen degene die wordt uitgekozen om de eliminatieopdracht te spelen, kan als hij/zij verliest, dan op 1 iemand stemmen.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze willen Kim D er uit
de domste daar
dommer vind je ze niet
dat jij zo'n hekel hebt aan Jeff weten we welquote:
tja, maar dan is het aan de febo om een opdracht te verzinnen die ook een dom iemand kan halen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze willen Kim D er uit
de domste daar
dommer vind je ze niet
Het zijn exact zijn woorden 😱quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat jij zo'n hekel hebt aan Jeff weten we wel
jammer dat je die overal bij moet betrekken
ze zien eerst het spelquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, maar dan is het aan de febo om een opdracht te verzinnen die ook een dom iemand kan halen.
Niemand die dacht dat Quincy de opdracht zou halen en die haalde hem wel en dat kostte Johan de kop.
Overdrijven is ook een vak: iedere keer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan er niet omheen. iedereen hoort dat vliegtuig, maar om nou iedere keer te benoemen dat er een vliegtuig te horen is vind ik ook zoiets..
en dan gaat meer dan de helft ineens als makke schaapjes achter Wanda aanhollen om dan op Kim te stemmen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zien eerst het spel
en daarna stemmen
dus je kunt je stem aanpassen aan het spel
Gisteren was het het gesprek van de dag.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan gaat meer dan de helft ineens als makke schaapjes achter Wanda aanhollen om dan op Kim te stemmen?
Jij begint over dat vliegtuig, er vliegen daar continu vliegtuigen overquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak: iedere keer.
1 keer maar. Tismewat.
Zij weten toch ook dat het door middel van een elimatieopdracht gaat?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gisteren was het het gesprek van de dag.
Iedereen was met elkaar te bespreken op wie ze zouden stemmen.
Dat het een heel andere kan op gaat, dat weten zij (waarschijnlijk) niet.
Als hij/zij wint toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze nomineren en de genomineerde krijgt dan een opdracht.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
er komen geen nominaties.
er kan een opdracht komen, haal je die dan mag je blijven, haal je die niet, dan mag je iemand wegstemmen.
Je zei verliestquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, als hij/zij wint mag er iemand worden uitgekozen.
Maar het zijn geen nominaties zoals tot nu toe gebruikelijk was bij een RLS, dat er een bepaald aantal mensen genomineerd werd en dat dan de andere bewoners, of de kijkers, konden bepalen wie van de genomineerden weg moet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nomineren en de genomineerde krijgt dan een opdracht.
Faalt hij of zij, moet die vertrekken, met slagen mag de genomineerde iemand wegsturen.
Dus het is beter dat de genomineerde niet weet wie dat bekokstoofd heeft.
Oh ja , en wanneer gaat dat plaats vinden denk je ?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nomineren en de genomineerde krijgt dan een opdracht.
Faalt hij of zij, moet die vertrekken, met slagen mag de genomineerde iemand wegsturen.
Dus het is beter dat de genomineerde niet weet wie dat bekokstoofd heeft.
Vorige keer ging het al zo, ze nomineerden Quincy, die won de opdracht en stuurde Johan naar huis.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het zijn geen nominaties zoals tot nu toe gebruikelijk was bij een RLS, dat er een bepaald aantal mensen genomineerd werd en dat dan de andere bewoners, of de kijkers, konden bepalen wie van de genomineerden weg moet.
Dat bedoel ik dus de hele tijd te zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorige keer ging het al zo, ze nomineerden Quincy, die won de opdracht en stuurde Johan naar huis.
Ja zo beetje, maar ze nomineren dus wel, en het spel is daarna.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus de hele tijd te zeggen![]()
Dat het dus heel anders is dan bij andere RLS's
of iemand die wel zal winnen en die dan iemand van het andere kamp kan elimineren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Het komt allemaal op hetzelfde neer. Ze nomineren iemand om het spel te spelen. Dat doen ze zo tactisch mogelijk door juist degene te kiezen die het spel moet verliezen om zodoende zelf te vertrekken.
Hoe dan?!quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
He he , eindelijk ook over het metalen bestek wat mensen in pannen met anti aanbak laag gebruiken
2 keer een hete pan op het snoerquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is ook iets met de waterkoker?
iemand schijnt een warme pan op de kabel van de waterkoker gezet te hebben tot 2x toequote:Op zondag 16 oktober 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is ook iets met de waterkoker?
Imadidim.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie verdenken jullie ervan dat die die stift gejat heeft, en waar denken jullie dat Nadir 'm verstopt heeft?
Ja zeg het maar . Gisteren Kim K die met metaal in de pan zat te schrapen en roeren. Ongelofelijkquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja zeg het maar . Gisteren Kim K die met metaal in de pan zat te schrapen en roeren. Ongelofelijk
Ongelofelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:32 schreef IkFok het volgende:
[..]
iemand schijnt een warme pan op de kabel van de waterkoker gezet te hebben tot 2x toe
Een watte?quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Godzijdank hebben ze geen quooker; er zouden al doden zijn gevallen
Ik heb andere verdachtenquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie verdenken jullie ervan dat die die stift gejat heeft, en waar denken jullie dat Nadir 'm verstopt heeft?
Ik heb net gegoogeld , ik kende het nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Kraan waar kokend water uitkomt.
Of met prik.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:48 schreef IkFok het volgende:
Volgens Wanda vliegen de vliegen niet vlak bij de muur
FEBO zeg er eens wat van !!!quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
ik versta kim en marciano niet als ze fluisteren
Zoals op de kleuterschoolquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Goed punt wel van Marciano, Maddy had iedereen de stift persoonlijk moeten laten inleveren bij haar
Daar zullen ze dinsdag pas over door gaan bomen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:00 schreef Kakadylo het volgende:
Daarstraks toen ik alle berichten doornam dacht ik exact hetzelfde als hetgeen Marciano zojuist zei over die stiften. Als manager ligt de verantwoordelijk bij jou en niets anders dan dat. Iedereen individueel laten inleveren dan sluit je dergelijks uit.
waarome eigenlijk niet maandag?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zullen ze dinsdag pas over door gaan bomen.
Omdat ze nou eenmaal bedacht hebben om centraal 1x per week te doen op dinsdag...quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarome eigenlijk niet maandag?
Oh dat is wel suf als er continu kleine dingetjes zijn... tis niet dat ze iets te doen hebben..quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat ze nou eenmaal bedacht hebben om centraal 1x per week te doen op dinsdag...
hoe laat begint zijn date?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
Is er al een stream sec gericht op Erik?
Voor erik 😂quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:03 schreef Kakadylo het volgende:
'Hier heb je condooms m'n beste jongen', aldus Bernmeister
Iedereen kookt voor zichzelf.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:07 schreef mario390 het volgende:
hoezo hebben niet alle Pizza?
te weinig bestellt?
Gisteren ook , wat een naar geluid.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:07 schreef Flory het volgende:
Heerlijk weer met die spatel krassen in het pannetje
Het algemene eten is op, het is nu ieder voor zichquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:07 schreef mario390 het volgende:
hoezo hebben niet alle Pizza?
te weinig bestellt?
Daar mogen ze best strafpunten voor uitdelen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren ook , wat een naar geluid.
Ik vind het ook werkelijk asociaal hoe ze met spullen omgaan
Eens!! Ik vind dat echt kwalijk .quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Daar mogen ze best strafpunten voor uitdelen.
Inderdaad!quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Daar mogen ze best strafpunten voor uitdelen.
Ja Wendy is tof!quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:13 schreef Kakadylo het volgende:
Is gewoon een topwijf om in je team te hebben
Check.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Regie wacht op Erik die zijn bakje weer gaat uitlikken en zij vork af...
Kim had het er vanmiddag nog over, zij vindt het leuk en fijn om verzorgend te zijn en Marciano wordt graag verzorgd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:57 schreef mario390 het volgende:
k hou niet van dit, zij werd altijd
onderdrukt. de vent denkt hij is king
Say what?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy heeft een hele rustige stem dus begrijpt dat gezeik op haar niet zo
Jij doelt op haar woedeuitbarstingen en dat is al een stuk minder gewordenquote:
Dat vraag ik me afquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
Kim K gaat later een man heel gelukkig maken als ultieme huisvrouw
Gisteren had ze een pittige woordenwisseling met Babette.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij doelt op haar woede-uitbarstingen en dat is al een stuk minder geworden
Ik vind Wendy sowieso al vanaf het begin een tof wijfquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gisteren had ze een pittige woordenwisseling met Babette.
Wendy zei toen:"Ga alsjeblieft weg, ik kom zo met je praten".
Babette ging weg en je zag hoe kwaad Wendy was.
Later zakte dat en ze ging het rustig uitpraten met Babette.
Dat respecteer ik in Wendy.
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind Wendy sowieso al vanaf het begin een tof wijf
Nu wel, maar de ochtend naar haar eerste drinkavondje vond ik haar niet zo tof.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind Wendy sowieso al vanaf het begin een tof wijf
Ik vond dat juist leukquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wel, maar de ochtend naar haar eerste drinkavondje vond ik haar niet zo tof.
Topvermaak dat wel, maar toen was ze zeer onredelijkquote:
En aso, en luid, en valsquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topvermaak dat wel, maar toen was ze zeer onredelijk
Iedereen is wel eens onredelijk,quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tv-uitzendingenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
Babette sloeg toen pas wartaal uit. Het mocht zelfs niet in de uitzendingen.
Niemand is perfect.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen is wel eens onredelijk,
Ik ookik zie het probleem niet zo.
Jij onredelijk?! In vergelijking bij de Wendy van toen ben jij een lieverdjequote:Op zondag 16 oktober 2022 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen is wel eens onredelijk,
Ik ookik zie het probleem niet zo.
Ik verwachtte een ander antwoord: dat jij perfect bentquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij onredelijk?! In vergelijking bij de Wendy van toen ben jij een lieverdje
Nou ...ik heb ook weleens een onredelijke buiquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij onredelijk?! In vergelijking bij de Wendy van toen ben jij een lieverdje
Wat een onzin, dan betaal je dus gewoon indirect nog steeds voor je eigen tampons als vrouw zijndequote:Op zondag 16 oktober 2022 18:32 schreef mootie het volgende:
Mad heeft geluiden gehoord dat mensen die geen tampons gebruiken iets anders mogen kopen voor dat geld
Ik wilde niet overdrijvenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander antwoord: dat jij perfect bent
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander antwoord: dat jij perfect bent
Precies.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ...ik heb ook weleens een onredelijke bui![]()
![]()
Ik vind Wendy helemaal niet onredelijk. met drank is iedereen anders. Daarom drink ik niet meer
Ik schrijf gewoon wat ze op de streams zeggen, niet met de intentie om hier een discussie te startenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
Al raakt iemand zwanger daar dan nog richt je maar een speciaal potje voor diegene op
Pffffquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kan ie ook goed vermenigvuldigen
ik vind Wendy nu één van de redelijkste daar, plus ze laat zich niet mee slepen door het lelijke geroddel. Die mag van mij wel even blijven.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ...ik heb ook weleens een onredelijke bui![]()
![]()
Ik vind Wendy helemaal niet onredelijk. met drank is iedereen anders. Daarom drink ik niet meer
Ja ze was een beetje onredelijk, omdat ze door de alcohol vergeten was wat ze had gedaan. Maar blijft een tof mens, ze is niet gemeen zoals sommigenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo treurig dat in 2022 nog steeds mensen vinden dat tampons/ maandverband iets is wat je als vrouw zelf maar moet regelen omdat je 'zo nodig ongesteld moet zijn'quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan betaal je dus gewoon indirect nog steeds voor je eigen tampons als vrouw zijnde
weet je dat ik de eerste keer wel 10 x naar je ui heb gekeken omdat het op wat anders lijktquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat zo treurig dat in 2022 nog steeds mensen vinden dat tampons/ maandverband iets is wat je als vrouw zelf maar moet regelen omdat je 'zo nodig ongesteld moet zijn'
Daar hadden ze het net ook overquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:40 schreef spapaars het volgende:
Snap ze niet, laten ze eerst de bestelling plaatsen voor de hele groep, en verdeel wat over blijft als zakgeld.
Blijkbaar iets van de manager aangezien Martin het ook deedquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:38 schreef mootie het volgende:
Mad is te makkelijk, geeft mensen te makkelijk dingen
En toen had maddy geeeen idee over welke worst het ging, daar bemoeit ze zich niet meequote:Op zondag 16 oktober 2022 18:41 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy: er is laatst boterhamworst en kwark gestolen
Wendy: boterhamworst? Ohh ik heb gisteren met koken wel kip gebruikt uit de keuken, die lag bij de ham toch??
Doorgestoken kaartquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:42 schreef mootie het volgende:
Mensen zeurden er ook over dat mensen meer dan 1 keer bingo hadden
lach me in een deuk als het bloedheet wordt door dat dingquote:
Maddy had ook geen idee waar t lag. Was van mexx die klaagde erover bij maddy. Maddy noemt netjes geen namen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen had maddy geeeen idee over welke worst het ging, daar bemoeit ze zich niet mee
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Sigaretten maken![]()
Doet me denken aan de tijd dat ik ze ook maakte. Vreselijk . Ik koop ze liever
duurt toch wel even in zo;n grote loods?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
lach me in een deuk als het bloedheet wordt door dat ding
het is de bedoeling dat de date daar komt tochquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
duurt toch wel even in zo;n grote loods?
Heb geen idee, met wie heeft hij als eerst een date ?quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat de date daar komt toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |