Zoë vraagt zich af wat Marciano daar van zou vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Je bent alleen gekomen en je gaat alleen. Mexx zou nooit weggaan omdat een ander weggaat.
Kim weet het niet.
Ik wel : zodra Marciano weg moet gaat zij ook.
Zonder miljoen ben je niet te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoë vraagt zich af wat Marciano daar van zou vinden.
Ja dacht dat ik spontaan doof geworden was.. niet te verstaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
dames zijn niet te verstaan
en oortjes in waar wanda bij zit
bijzonderquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil met Maddy praten over alles wat haar dwars zit.
[ afbeelding ]
Ruben neemt het wederom op voor Maddy
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder
of zou hij stiekem inzien dat Wanda een enorme bully is
Maddy is niet meer zo stuurbaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
Allemaal moeite ineens met Maddy.
Smoezen met elkaar omdat Maddy een andere kant opgaat dan dat zij willen
daar heeft Wanda ook last vanquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef spapaars het volgende:
Die kim denkt ook dat ze de koningin is daar.
Van Wanda snap ik het wel. Maddy leunde enorm op haar, had hulp bij alles nodig en nu ineens horen dat Maddy haar bloedirritant vindtquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
Allemaal moeite ineens met Maddy.
Smoezen met elkaar omdat Maddy een andere kant opgaat dan dat zij willen
Verkeerd begrepenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
Kim wordt niet goed van Marciano??
begreep ik dat nu goed
nou meid
je hebt een mond
Ik snap het dus totaal nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Wanda snap ik het wel. Maddy leunde enorm op haar, had hulp bij alles nodig en nu ineens horen dat Maddy haar bloedirritant vindt
Wanda wilde maar wat graag Maddy sturenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het dus totaal niet![]()
Ik denk dat Maddy haar niets verplicht is, er stond ook niets vast, Maddy is tot andere inzichten gekomen , en dat is alleen maar goed. Ik vind dat ze Wanda niets schuldig is .
Dus dat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het dus totaal niet![]()
Ik denk dat Maddy haar niets verplicht is, er stond ook niets vast, Maddy is tot andere inzichten gekomen , en dat is alleen maar goed. Ik vind dat ze Wanda niets schuldig is .
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:43 schreef Flow3r het volgende:
Ik schakel net over en kreeg nog net mee dat Maddy tegen JW zei dat hij zijn mond er over moest houden\
Maddy heeft een plan wat die stift betreft
die gaat elke keer door Maddy heen lullenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de confrontatie Maddy/Wanda. Die gaat natuurlijk stampvoetend haar gelijk proberen te halen.
Laat het maar clashen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat elke keer door Maddy heen lullen
en dan is Maddy er snel klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |