Ja wat moet je dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar dat is wel lekker makkelijk, de CIA napraten.
Waarom niet gewoon analyses maken op basis van wat we zien? Dus beelden uit het veld in combi met toespraken/persberichten vanuit Moskou, Kiev en bijvoorbeeld de CIA? Het duiden van de troepenbewegingen die we op de beelden zien lijkt mij juist heel interessant om naar te luisteren. Het is nu gewoon oude algemene oninteressante praat.
Wat hij zegt klopt vaak wel ja. Maar dat is ook niet zo moeilijk, ik kan ook feitjes noemen over dingen die een paar weken geleden gebeurd zijn. Het klopt allemaal maar dat maakt mij geen expertquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is met alles toch?
Ik snap die enorme fixatie op deze man niet, iedere keer als hij wat tweet komt het hier vier keer langs en eigenlijk iedere keer denk ik 'klopt toch?'
Als je van de aanvallende partij bent, dan ben je in mijn ogen een moordenaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha. Dus militairen die in een gevechtssituatie andere militairen raken tijdens 'reguliere' gevechtshandelingen zijn moordenaars. Dat zal uiteraard beide kanten op gelden, zou een beetje hypocriet zijn anders.
Probeer het eens een paar dagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt vaak wel ja. Maar dat is ook niet zo moeilijk, ik kan ook feitjes noemen over dingen die een paar weken geleden gebeurd zijn. Het klopt allemaal maar dat maakt mij geen expert
Bijzondere mening, maar goed. Die mag je hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je van de aanvallende partij bent, dan ben je in mijn ogen een moordenaar.
Dat zijn hulpverleners die begeleiding bieden bij het euthanasietraject.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aha. Dus militairen die in een gevechtssituatie andere militairen raken tijdens 'reguliere' gevechtshandelingen zijn moordenaars. Dat zal uiteraard beide kanten op gelden, zou een beetje hypocriet zijn anders.
Dat waren valide redenen toen de politie je nog niet in portieken van flatgebouwen stond op te wachten om je een mobilisatiebevel in je handen te duwen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:48 schreef AnneX het volgende:
Hier zie je 25 redenen, dat weinig Russen in opstand komen.
[ twitter ]
In praktisch alle gebieden die Oekrane tot dusver bevrijd heeft zijn er honderden burgerdoden gevonden, in het bijzonder in Boetsja en Izium. Daarnaast zijn er overal martelkamers gevonden en doen verhalen over talloze martelingen, verkrachtingen en folteringen de ronde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is een Russische militair die vecht, en daarbij Oekranse militairen dodelijk raakt, een moordenaar? Lijkt me niet, ik ga er vanuit dat je het hebt over de excessen die zich op burgers richten en dergelijken?
Evengoed kun je die mening hebben en toch vinden dat internationale conventies moeten worden nageleefd...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzondere mening, maar goed. Die mag je hebben.
Tuurlijk, maar ik ben er toch wel van overtuigd dat er ook zat Russische militairen zijn die gewoon hun reguliere gevechtshandelingen uitvoeren. Dat is allemaal niet mooi, want oorlog is kut, maar dt zijn toch geen oorlogsmisdadigers ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:50 schreef J.B. het volgende:
[..]
In praktisch alle gebieden die Oekrane tot dusver bevrijd heeft zijn er honderden burgerdoden gevonden, in het bijzonder in Boetsja en Izium. Daarnaast zijn er overal martelkamers gevonden en doen verhalen over talloze martelingen, verkrachtingen en folteringen de ronde, die ook gestaafd kunnen worden door beelden van martelkamers in gevangenissen enzovoorts. Op deze schaal zou ik dat geen excessen meer willen noemen maar gewoonweg de structurele handelswijze, ik houd m'n hart dan ook vast voor wat we te zien zullen krijgen wanneer steden als Marioepol, Cherson en Donetsk bevrijd worden. Op de zogenaamd vreedzaam geannexeerde Krim zal ook wel het nodige voorgevallen zijn wat het daglicht niet kan verdragen.
Kijk gewoon naar de geschiedenis van het Russische leger. Overal waar ze komen doen ze dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:50 schreef J.B. het volgende:
[..]
In praktisch alle gebieden die Oekrane tot dusver bevrijd heeft zijn er honderden burgerdoden gevonden, in het bijzonder in Boetsja en Izium. Daarnaast zijn er overal martelkamers gevonden en doen verhalen over talloze martelingen, verkrachtingen en folteringen de ronde.
Op deze schaal zou ik dat geen excessen meer willen noemen maar gewoonweg de structurele handelswijze, ik houd m'n hart dan ook vast voor wat we te zien zullen krijgen wanneer steden als Marioepol, Cherson en Donetsk bevrijd worden. Op de zogenaamd vreedzaam geannexeerde Krim zal ook wel het nodige voorgevallen zijn wat het daglicht niet kan verdragen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de geschiedenis van het Russische leger. Overal waar ze komen doen ze dit.
Is mooi daar , beetje kaal,quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dan weten fokkers waar ze binnenkort op vakantie moeten gaan
Offensief waarmee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat Rusland een (groot) offensief starten vanuit zuidoost Wit-Rusland richting Kiev of zijn de kenners er nog niet uit wat het allemaal te betekenen heeft?
Klopt. In het leger van Napoleon gebeurde dit ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:54 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]Is echt niet iets exclusiefs Russisch.
Er zijn oekrainse bronnen die dat denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat Rusland een (groot) offensief starten vanuit zuidoost Wit-Rusland richting Kiev of zijn de kenners er nog niet uit wat het allemaal te betekenen heeft?
Russische en Wit-Russische troepen??quote:
Niemand die het weet volgens mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Wit-Russische troepen doen niet mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Russische en Wit-Russische troepen??
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Russische en Wit-Russische troepen??
Ja, ik hoop ook dat Loekasjenko zijn soldaten gaat proberen te sturen, dat zou een game changer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niemand die het weet volgens mij.
Een nieuw offensief vanuit Belarus zou ik wel willen zien. Reken maar dat die hele klerezooi direct kapot geschoten gaat worden.
Formeel gezien ben je geen moordenaar als je de oorlog verklaart. Zijn het idd oorlogshandelingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzondere mening, maar goed. Die mag je hebben.
Hollanders waren ook lekker aan het verkrachten en martelen in voormalig Ned-Indi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. In het leger van Napoleon gebeurde dit ook.
Maar het feit is en blijft dat het Russische leger een verkrachtende en moorddadige roversbende is gebleven.
Ja dat klopt. En nu? Hebben de Russen daarmee een carte blanche in handen om het nu ook te doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:02 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hollanders waren ook lekker aan het verkrachten en martelen in voormalig Ned-Indi.
Zo zie ik de bepalende tak meer dan de uitvoerende tak, in dit geval. De Putin's uiteraard, dat sowieso.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Formeel gezien ben je geen moordenaar als je de oorlog verklaart. Zijn het idd oorlogshandelingen.
Maar ook dat heeft rus niet gedaan h?
Dus zelf als je staat op formaliteit, valt er prima te beargumenteren dat het moordenaars zijn.
en dan weer een gruwelijk pak slaag krijgen ??quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
kan wel zijn om een opstand tegen te gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gewoon een oefening??
Ik hoop echt dat hij zo dom is dit te gaan doen. Dat gaat leuk worden danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat Loekasjenko zijn soldaten gaat proberen te sturen, dat zou een game changer kunnen zijn.
Dan zou Poetin zelfs zichzelf moeten sturen om overal de macht in handen te kunnen houden...
Niet dat het zou helpen
Sterker nog, ontsnappen uit deze ijzersterke redenering is onmogelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Formeel gezien ben je geen moordenaar als je de oorlog verklaart. Zijn het idd oorlogshandelingen.
Maar ook dat heeft rus niet gedaan h?
Dus zelf als je staat op formaliteit, valt er prima te beargumenteren dat het moordenaars zijn.
Het protest hoeft ook niet perse alleen van Russische burgers te komen. Het protest kan ook vanuit de politie, oproeppolitie of zelfs het leger komen. Maar ook die lijken zich als makke schapen overal naar toe leiden, zelfs tot de dood.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat waren valide redenen toen de politie je nog niet in portieken van flatgebouwen stond op te wachten om je een mobilisatiebevel in je handen te duwen.
Volgens mij bedoelde hij naar Moskou, vanwege:quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Is mooi daar , beetje kaal,
ik ben ook in issyk kul lake geweest, het op een na hoogste meer ter wereld
beetje lelijke mensen dat wel
quote:in Moscow zie je geen gezonde jonge jongens meer
Nee, maar het afschilderen van alle Russen als inherent slecht is een beetje kansloos. Platbranden van dorpen, martelen, doodschieten en verkrachten van onschuldige burgers is een inherent aspect van elke oorlog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En nu? Hebben de Russen daarmee een carte blanche in handen om het nu ook te doen?
Voor oorlogen die de Russen voeren ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee, maar het afschilderen van alle Russen als inherent slecht is een beetje kansloos. Platbranden van dorpen, martelen, doodschieten en verkrachten van onschuldige burgers is een inherent aspect van elke oorlog.
Het is een moreel moeras. Recht, rechtvaardigheid en oorlog verhouden zich nu eenmaal 0,0 met elkaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Sterker nog, ontsnappen uit deze ijzersterke redenering is onmogelijk
Die onschuldige burgers, die zijn kansloos.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee, maar het afschilderen van alle Russen als inherent slecht is een beetje kansloos. Platbranden van dorpen, martelen, doodschieten en verkrachten van onschuldige burgers is een inherent aspect van elke oorlog.
Ja, maar bv 100.000en mensen "stelen" al niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat vind jij van de UA als ze dorpen weer hebben heringenomen "collaborateurs" martelt, verkracht, gevangen neemt of vermoordt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Die onschuldige burgers, die zijn kansloos.
Die Russen die dat doen, inherent aan oorlog of niet, dat zijn oorlogsmisdadigers.
En die zijn oververtegenwoordigd in Oekrane momenteel, daarom moeten er daar een hele hoop van opgeruimd worden. Dead or Alive, who cares? Als ze maar optyfen, dat is de prioriteit
Heel vaak voorgekomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook doodleuk steden annexeren, waar je totaal geen aanwezigheid hebt, daarvan is iedereen het over eens dat dat een historisch unicum is. Nog nooit voorgekomen.
....
Stevige stelling hoor, daar moet je vast en zeker toch ook wel een stevige bron voor hebben?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat vind jij van de UA als ze dorpen weer hebben heringenomen "collaborateurs" martelt, verkracht, gevangen neemt of vermoordt?
Doen ze dat dan? Voorbeelden aub.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat vind jij van de UA als ze dorpen weer hebben heringenomen "collaborateurs" martelt, verkracht, gevangen neemt of vermoordt?
Let op het woordje ALSquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Stevige stelling hoor, daar moet je vast en zeker toch ook wel een stevige bron voor hebben?
Was jij degene die een tijd geleden stelde dat Marienpoel beter af was, omdat de oude architectuur toch niet de moeite waard was en de Russen de Oekrainers dus eigenlijk een grote dienst hadden bewezen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Klopt. Dat was hij inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Was jij degene die een tijd geleden stelde dat Marienpoel beter af was, omdat de oude architectuur toch niet de moeite waard was en de Russen de Oekrainers dus eigenlijk een grote dienst hadden bewezen?
Dat was jij toch?
Jij denkt dat dit de eerste oorlog ooit is waarin gruweldaden slechts aan 1 kant plaatsvinden?quote:
Ja, en ALS mijn tante een pieletje had gehad, had het me oom geweest.quote:
Nee Kherson zal vallen en daarna doorstoot over de Dnjepr hetgeen zal leiden tot nagenoeg totale isolatie van de Krim.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik had het over commiebloks. Die moeten idd afgebroken worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Was jij degene die een tijd geleden stelde dat Marienpoel beter af was, omdat de oude architectuur toch niet de moeite waard....
Kom eens met een voorbeeld waar Oekrane dit gedaan heeft dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit de eerste oorlog ooit is waarin gruweldaden slechts aan 1 kant plaatsvinden?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en ALS mijn tante een pieletje had gehad, had het me oom geweest.
Tungsten was het toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een nieuw offensief vanuit Belarus zou ik wel willen zien. Reken maar dat die hele klerezooi direct kapot geschoten gaat worden.
Jouw account zou afgebroken moeten wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik had het over commiebloks. Die moeten idd afgebroken worden.
Ook top voor het moraal van je soldaten als je orders krijgt om je eigen mensen neer te maaien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Op zich niet raar natuurlijk.
[ twitter ]
En hoeveel doden heeft rus ondertussen, volgens je "serieuze bronnen"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik had het over commiebloks. Die moeten idd afgebroken worden.
Wolfraam heet dat in het NL, werd ik recent op gewezenquote:
Je moet ook wel eerst je commandant kapot schieten natuurlijk. Dan kan de rest geen bevel krijgen om je neer te schieten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Op zich niet raar natuurlijk.
[ twitter ]
stevige stelling stevige bron.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Heel vaak voorgekomen.
De VS dat de helft van Mexico annexeert in1848 bv. Nooit teruggegeven trouwens.
Lijkt het niet op, als ik snel ff google.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Heel vaak voorgekomen.
Beetje het Donbas verhaal zeg maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
stevige stelling stevige bron.
plus als het al gebeurt is dan was het allemaal voor 1900.
Mocht je beginnen over Texas, dat was geen annaxatie "Toen in 1835 de Mexicaanse dictator Antonio Lpez de Santa Anna de grondwet van 1824 verving door een meer centralistische grondwet en Coahuila y Texas verving door departementen, riepen de Texianen de onafhankelijkheid van Texas uit"
Texas trad in 1845 toe bij de VS (aangezien de protestanten in de meerderheid waren).
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
New Mexico was natuurlijk ook mexicaans, ooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
stevige stelling stevige bron.
plus als het al gebeurt is dan was het allemaal voor 1900.
Mocht je beginnen over Texas, dat was geen annaxatie "Toen in 1835 de Mexicaanse dictator Antonio Lpez de Santa Anna de grondwet van 1824 verving door een meer centralistische grondwet en Coahuila y Texas verving door departementen, riepen de Texianen de onafhankelijkheid van Texas uit"
Texas trad in 1845 toe bij de VS (aangezien de protestanten in de meerderheid waren).
Nee. Dat punt zit oostelijker. Hier bij de pijl begint het kanaal:quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Op welk punt kunnen ze het water weer afsluiten dat naar Crimea leidt? Is dat wanneer ze de stad Kherson hebben verovert?
Nee, niet donbas verhaal, Trol. 88% van Donbas wil niet bij rusland horen! dit zijn de feiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Beetje het Donbas verhaal zeg maar.
Ja wij vergooien ons erfgoed en roepen het zelf over ons af dat de Rus ons komt redden niet inheemse invloeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wolfraam heet dat in het NL, werd ik recent op gewezen
Ik lees daar weinig uit wat een parallel met de donbass rechtvaardigt. En Jezus. We gaan ff 150 jaar terug. Nog even en je zit in de prehistorie om je punt te makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen geweest ja, maar rusland doet alles na de oprichting van de VN, al die voorbeelden die aangehaald worden zijn voorbeelden van 200 jaar geleden toen natiestaten zoals wij die nu kennen amper bestonden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
New Mexico was natuurlijk ook mexicaans, ooit.
Maar er is een verschil tussen eerst doodleuk van dat daken roepen dat het van jou is, en dan kansloos proberen het te veroveren, zoals rus dat nu doet,
En OF oorlog voeren, OF een verdrag aangaan, waarna je het annexeert.
Remember the Alamo zeg maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Tenzij je je daar professioneel mee bezig houd, of op school zit, weten de meeste mensen niet alle elementen van het periodiek systeem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja wij vergooien ons erfgoed en roepen het zelf over ons af dat de Rus ons komt redden niet inheemse invloeden.
Nee, dat is tot stand gekomen op basis van een wettelijk geldig vredesverdrag in 1848 tussen de VS en Mexico.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Heel vaak voorgekomen.
Rus vernietigd, en globalisme is sinds 1500 en liberalisme is sinds 1800 de basis van de nederlandse cultuur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja wij vergooien ons erfgoed en roepen het zelf over ons af dat de Rus ons komt redden niet inheemse invloeden.
Schattig dat een kerel met zo een functie na 3/4 jaar nog steeds denkt dat @girkingirkin echt Girkin isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zou humor zijn als die inderdaad levend gepakt wordt.
En wij op FOK! snappen er niets vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schattig dat een kerel met zo een functie na 3/4 jaar nog steeds denkt dat @:girkingirkin echt Girkin iswat een prutsclub is dat HCSS zeg
.
In zijn 2de tweet corrigeert hij dat. Maar het gaat meer om het signaal. Als je die man op een ene van een manier veroordeeld en gevangen kan zetten in Nederland is dat ook een behoorlijke afgang voor Rusland.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schattig dat een kerel met zo een functie na 3/4 jaar nog steeds denkt dat @:girkingirkin echt Girkin iswat een prutsclub is dat HCSS zeg
.
plus dat die gebieden met >86% van de stemmen hebben gekozen om niet bij rusland te horen. Wat nooit bij russische federatie heeft gehoord (een land en ook een nieuwe cultuur wat pas bestaat sinds 1991).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:39 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, dat is tot stand gekomen op basis van een wettelijk geldig vredesverdrag in 1948 tussen de VS en Mexico.
Dat is absoluut niet hetzelfde als een eenzijdige annexatie van gebieden die je niet eens controleert.
Zo zie je maar weer, als onze vrijheid en democratie in gevaar is, dan komen we zeker wel in actie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Lekker de hele dag piew piew doen![]()
Defensie is momenteel enorm populair onder jongeren
Een baan bij de krijgsmacht is in trek onder jongeren. Een onzekere economische toekomst, de oorlog in Oekrane en de uitdaging spelen hierbij een belangrijke rol. Dat merken ze ook bij Curio in Teteringen waar de hoeveelheid aanmeldingen voor de MBO studierichting Veiligheid en Vakmanschap (VEVA) nooit eerder zo hoog was.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Fijne uitrusting. Voor het meeste zetten je vrouw je familie bedelcampagnes op omdat je er zelf voor moet zorgen, maar wat je wel krijgt houdt ook niet over.
Een vest zonder metalen/keramische plaat is niet bulletproof, dat houdt enkel granaatscherven tegenquote:
Zal inderdaad veel vertrouwen geven. Zal je ook te horen krijgen hoe het met de vorige eigenaar is afgelopen als je zo'n vest vol gaten krijgt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Fijne uitrusting. Voor het meeste zetten je vrouw je familie bedelcampagnes op omdat je er zelf voor moet zorgen, maar wat je wel krijgt houdt ook niet over.
Ja mijn sarcasmemeter lag erg diep in het zand.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Rus vernietigd, en globalisme is sinds 1500 en liberalisme is sinds 1800 de basis van de nederlandse cultuur.
Maar goed stop je kop maar in het zand.
Veranderd niets aan de knulligheid van iemand in die functie. Dat volk werpt zich op tot expertise bureau, vangt waarschijnlijk shitloads aan publiekgeld voor dit soort basics en hebben geen idee waar ze het over hebben. Ik vermoed dat ie op zijn vingers is getikt en nu pas beseft dat ie al een jaar dat account gebruikt als informatiebron voor zijn onderzoeken en dossiers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:46 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In zijn 2de tweet corrigeert hij dat. Maar het gaat meer om het signaal. Als je die man op een ene van een manier veroordeeld en gevangen kan zetten in Nederland is dat ook een behoorlijke afgang voor Rusland.
Zijn vriendinnetje krijgt nu een mooie Ladaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:53 schreef ExTec het volgende:
Nog meer "kwaliteitsimpuls".
[ twitter ]
Georgi 2008 was er ook nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:50 schreef Montagui het volgende:
Waarom is eigenlijk e.e.a. niet eerder gescaleerd bij de bezetting en annexatie van de Krim?
Toen hebben 'we' Rusland zijn gang laten gaan.
Nou is er wel een verschil in agresiviteit, maar het doel is hetzelfde, annexatie van niet Russisch gebied.
Dat kan je toch niet kwalijk nemen van een bureautje dat alleen maar persberichten van de CIA leest en na papagaait.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Veranderd niets aan de knulligheid van iemand in die functie. Dat volk werpt zich op tot expertise bureau, vangt waarschijnlijk shitloads aan publiekgeld voor dit soort basics en hebben geen idee waar ze het over hebben. Ik vermoed dat ie op zijn vingers is getikt en nu pas beseft dat ie al een jaar dat account gebruikt als informatiebron voor zijn onderzoeken en dossiers.
Omdat het Ukrainse leger toen kansloos was. Pas een jaar later in 2015 kwamen de eerste Westerse trainers om ze naar NATO standaarden te trainen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:50 schreef Montagui het volgende:
Waarom is eigenlijk e.e.a. niet eerder gescaleerd bij de bezetting en annexatie van de Krim?
Toen hebben 'we' Rusland zijn gang laten gaan.
Nou is er wel een verschil in agresiviteit, maar het doel is hetzelfde, annexatie van niet Russisch gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |