Dat zeg ik niet en het is duidelijk dat de Russen er vrij weinig van bakken. Maar er worden vaak conclusies getrokken op basis van hele beperkte informatie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja de Russen zijn duidelijk aan de winnende hand.
Ik geniet ook niet van dode Russen, maar het is momenteel een noodzakelijk kwaad om ze definitief te verwijderen uit Oekraïne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van het niveau van mensen die nog over moffen praten, niet mee te praten. Hoe ziek moet je zijn om te genieten van mensen die omgelegd worden.
Ik dacht dat alleen het niveau van de Kremlin webcare zo bedenkelijk was, maar aan de andere kant heb je blijkbaar ook gekken
eens natuurlijk, hoe is dit gerelateerd aan mijn postquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iedere Rus in Oekraïne moet de grens over getrapt worden. Dood of levend.
Laten we het omdraaien: welke informatie hebben we die erop wijst dat het Russische leger niet compleet verrot is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel heel erg. Het feit dat 1 geroest geweer wordt laten zien wil niet gelijk zeggen dat het hele leger verrot is. Alles wordt zo ongelofelijk uitvergroot meteen.
Dit is een valse tegenstelling.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat hij dingen vaak wat serieuzer en vanuit een groter plaatje bekijkt dan honderdduizend losse filmpjes van Ivan en Mykhailo op Twitter?
Lief, zo'n wereldbeeld, maar volstrekt naïef. Dertig jaar lang denken dat de Russen een normaal volk zijn en, net als ons, in vreedzaam samenleven met hun Europese buren geïnteresseerd zijn heeft Europa maar weer eens in een grote oorlog verzeild doen raken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van het niveau van mensen die nog over moffen praten, niet mee te praten. Hoe ziek moet je zijn om te genieten van mensen die omgelegd worden.
Ik dacht dat alleen het niveau van de Kremlin webcare zo bedenkelijk was, maar aan de andere kant heb je blijkbaar ook gekken
Dat claimed hij ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dit is een valse tegenstelling.
Rob is even goed een nietszeggende klootviool op Twitter.
Er zijn simpelweg veel betere analisten, zeker internationaal, dan deze toevallige bange clown uit Nederland. Dat hij af en toe aanschuift op tv, maakt hem nog geen grote denker
Het gaat niet alleen maar om verroeste geweren. Er zijn tig voorbeelden van punten waar het fout gaat in het Russische leger. Ook hier kijken we naar het complete plaatje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet en het is duidelijk dat de Russen er vrij weinig van bakken. Maar er worden vaak conclusies getrokken op basis van hele beperkte informatie.
Is dat reden ze te ontmenselijken en te juichen als ze afgeknald worden en slechts een teken dat Poetin, die achter de jarenlange propaganda die ten grondslag ligt aan dat sentiment, de echte vijand is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oorsprong van deze discussie was echter het punt dat een agressief anti-Oekraïne / anti-Westen sentiment / aard breed gedragen wordt onder de Russische bevolking, en dat is simpelweg de waarheid.
Uit Rusland komt uitsluitend propaganda.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet en het is duidelijk dat de Russen er vrij weinig van bakken. Maar er worden vaak conclusies getrokken op basis van hele beperkte informatie.
Mensen lijken te vergeten dat wij meer meekrijgen van de propaganda uit Oekranie dan vanuit Rusland
Ze vermoorden daar mensen he. Vergeet dat niet. Het zijn moordenaars die afgeknald worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat reden ze te ontmenselijken en te juichen als ze afgeknald worden en slechts een teken dat Poetin, die achter de jarenlange propaganda die ten grondslag ligt aan dat sentiment, de echte vijand is.
Toen de eerste beelden van de lekkende ventielen en de niet volgens de standaarddoctrine onderhouden wielen en banden van het Russische zware materiaal naar buiten kwamen was het voor een goed verstaander en insider meer dan evident dat het een gelopen zaak was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mensen lijken te vergeten dat wij meer meekrijgen van de propaganda uit Oekranie dan vanuit Rusland
We hebben het hier niet over Russische militairen die in Oekraine op het slagveld uitgeschakeld worden. We hebben het over, en ik citeer, 'dat volk dat 0 doet om de oorlog te stoppen, heb ik geen medelijden mee en ik zal genieten van elke rus die omgelegd wordt'quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze vermoorden daar mensen he. Vergeet dat niet. Het zijn moordenaars die afgeknald worden.
Is een Russische militair die vecht, en daarbij Oekraïnse militairen dodelijk raakt, een moordenaar? Lijkt me niet, ik ga er vanuit dat je het hebt over de excessen die zich op burgers richten en dergelijken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze vermoorden daar mensen he. Vergeet dat niet. Het zijn moordenaars die afgeknald worden.
Elke dooie Rus is een Rus die niet meer kan moorden en verkrachten.
Poetin dirigeert een leger dat momenteel in Oekraïne dood en verwoesting veroorzaakt. Poetin is de prominentste vijand, maar zijn leger én degenen die achter hem staan zijn eveneens vijanden, waardoor Rusland als natie momenteel als een vijandig land gezien kan worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat reden ze te ontmenselijken en te juichen als ze afgeknald worden en slechts een teken dat Poetin, die achter de jarenlange propaganda die ten grondslag ligt aan dat sentiment, de echte vijand is.
Het is in ieder geval niet óf Rob de Wijk of willekeurige filmpjes van twitter of niets.quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is een Russische militair die vecht, en daarbij Oekraïnse militairen dodelijk raakt, een moordenaar?
Excessen? Dat zijn helaas geen excessen.quote:Lijkt me niet, ik ga er vanuit dat je het hebt over de excessen die zich op burgers richten en dergelijken?
Eens. Maar dat is nog steeds geen reden een heel volk, 150 miljoen mensen, te ontmenselijken. De geschiedenis wijst uit dat dat zelden goed aflooptquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Poetin dirigeert een leger dat momenteel in Oekraïne dood en verwoesting veroorzaakt. Poetin is de prominentste vijand, maar zijn leger én degenen die achter hem staan zijn eveneens vijanden, waardoor Rusland als natie momenteel als een vijandig land gezien kan worden.
Dat is met alles toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet óf Rob de Wijk of willekeurige filmpjes van twitter of niets.
Er is meer tussen hemel en aarde 😉
Het probleem is dat de excessen in de Russische doctrine toch overduidelijk eerder regel dan een uitzondering zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is een Russische militair die vecht, en daarbij Oekraïnse militairen dodelijk raakt, een moordenaar? Lijkt me niet, ik ga er vanuit dat je het hebt over de excessen die zich op burgers richten en dergelijken?
Van mij hoeft er ook helemaal niemand dood hé?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker goedkoop op de vluchtheuvel der moraliteit bivakkeren.quote:Ik dacht dat alleen het niveau van de Kremlin webcare zo bedenkelijk was, maar aan de andere kant heb je blijkbaar ook gekken
Omdat hij de publieke opinie binnen Nederland beinvloedt roept hij ergenis op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is met alles toch?
Ik snap die enorme fixatie op deze man niet, iedere keer als hij wat tweet komt het hier vier keer langs en eigenlijk iedere keer denk ik 'klopt toch?'
Aha. Dus militairen die in een gevechtssituatie andere militairen raken tijdens 'reguliere' gevechtshandelingen zijn moordenaars. Dat zal uiteraard beide kanten op gelden, zou een beetje hypocriet zijn anders.quote:
Oh, ik doe persoonlijk ook niet mee aan het hele ruZZia, orcs, etc. gebeuren. Hele volksstammen gehersenspoelde (te) jonge mensen die als kanonnenvoer naar het front worden verwezen. Een snelle verwisseling van het regime in Moskou zou een ideaal scenario zijn!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is nog steeds geen reden een heel volk, 150 miljoen mensen, te ontmenselijken. De geschiedenis wijst uit dat dat zelden goed afloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |