Er maar aan toegeven, bij de eerste de beste dreiging, maakt de wereld er ook niet veiliger op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal best, maar moeten we dan willen dat Rusland kernwapens gaat inzetten?
Ik zie het Poetin nog doen ook, zo gek is die man echt wel.
Uitermate BNW.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:47 schreef UncleScorp het volgende:
De instorting van Rusland
Verdeling republieken
Nieuwe James Bond film komt eraan ?
Wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedere bufferstaat tussen Rusland en de EU.
Hoe zou dat toch komen?
Je stelde een vraag. En ik was zo netjes die te beantwoorden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn post te maken?
Dat ben ik met je eens, en er is ook niet toegegeven aan Rusland, want ondanks de dreiging blijft het Westen wapens en geld aan Oekraïne leveren. Maar in principe is het natuurlijk in eerste instantie de taak van politici in het Westen om hun eigen bevolking te beschermen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Er maar aan toegeven, bij de eerste de beste dreiging, maakt de wereld er ook niet veiliger op.
Vooral in de hoek China, India, Pakistan kan het dan een precedentwerking hebben. Die landen zijn alledrie kernmachten en daar lopen ook nog wat conflicten.
Maar daar ging de conversatie niet over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Je stelde een vraag. En ik was zo netjes die te beantwoorden.
Wil je ook mijn vraag beantwoorden...hoe zou dat komen dat die landen allemaal heel graag bij de Navo willen?
Niet omdat ze zich bedreigd voelen door Rusland?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar daar ging de conversatie niet over.
Maar goed, de meeste landen willen bij de NAVO vanwege de financiële voordelen.
Ze worden pas bedreigd door Rusland als ze willen toetreden tot de NAVO.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet omdat ze zich bedreigd voelen door Rusland?
Zweden zal toch zelf haar broek financieel wel op kunnen houden. Denk eerder dat ze geld meebrengen dan uit het potje halen.
Ik denk dat deze landen zich oprecht bedreigd voelen door wat Rusland doet. En Oekraïne geeft hun gelijk aan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, en er is ook niet toegegeven aan Rusland, want ondanks de dreiging blijft het Westen wapens en geld aan Oekraïne leveren. Maar in principe is het natuurlijk in eerste instantie de taak van politici in het Westen om hun eigen bevolking te beschermen.
Dus Zweden wordt nu bedreigd? Lekker land, Rusland. Dat andere westerse landen niet zelf hun toekomst mogen bepalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze worden pas bedreigd door Rusland als ze willen toetreden tot de NAVO.
Daar voor niet.
Klopt, landen mogen dat niet zelf bepalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus Zweden wordt nu bedreigd? Lekker land, Rusland. Dat andere westerse landen niet zelf hun toekomst mogen bepalen.
Klopt dit is wel echt wel even een enorm verschil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Verschil tussen M1 Abrams en T72 is wel ff wat groter dan het verschil tussen T62 en T80
En dan laat ik het ondersteunende deel nog even achterwege
Ze hebben nood aan jongemannen om hun bevolkingsgroei te behouden ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:41 schreef theguyver het volgende:
Soon there’ll be so many Russian POWs in Ukraine that Putin will claim Ukraine as successfully occupied.
Die oefeningen zijn boven België toch? Niet aan de grens met Rusland of zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef UncleScorp het volgende:
Vraagje
Hoe staan jullie tegenover de NATO nucleaire oefeningen binnekort?
Is de situatie daar niet iets te gespannen voor?
Ja Putin dreigt met blabla maar dat is nog geen effectieve oefeningen uitvoeren?
Dus Rusland weet tijdens die oefeningen niet of opstijgende vliegtuigen al of niet echte nukes bijhebben. En wat als die vliegtuigen richting Rusland vliegen? Want daar draait de oefening toch om? Gaat Rusland wachten tot de laatste sec om te zien of ze aan de grens terugdraaien? Ook na zelenskis vraag om nukes in te zetten?
Is het echt verantwoord om op dit moment nog meer met vuur te gaan spelen?
Nee hoor ze hebben nogal wat jonge kindjes uit Oekraïne ontvoerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze hebben nood aan jongemannen om hun bevolkingsgroei te behouden ?
Moeten ze enorm omvliegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef UncleScorp het volgende:
Vraagje
Ja Putin dreigt met blabla maar dat is nog geen effectieve oefeningen uitvoeren?
Dus Rusland weet tijdens die oefeningen niet of opstijgende vliegtuigen al of niet echte nukes bijhebben. En wat als die vliegtuigen richting Rusland vliegen? Want daar draait de oefening toch om? Gaat Rusland wachten tot de laatste sec om te zien of ze aan de grens terugdraaien? Ook na zelenskis vraag om nukes in te zetten?
En dit is in België. FFS.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moeten ze enorm omvliegen.
En oefenen met je militairen is verboden??
Rusland deed niet anders maar dan nog geen paar honderd meter naast de grens.
Dan moet Rusland maar een TR plaatsen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef UncleScorp het volgende:
Vraagje
Het was minder gespannen geweest als Putin Ukraine niet was binnengevallen. Maar als militair moet je oefenen om ook onder moeilijke omstandigheden je taak uit te voeren dus de oefening moet door gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef UncleScorp het volgende:
Vraagje
Gek dat hij zelf die kant op stuurde..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en westerse leiders zijn zo gek om hem tot zover te drijven.
En GBquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Die oefeningen zijn boven België toch? Niet aan de grens met Rusland of zo.
Zal wel loslopen. Tenzij de navo per ongeluk iets op België laat vallen..maar dat heeft dan niets met Rusland te maken.
Agh ja Hollywood kan nu eindelijk weer films maken met Rusland als bad guy in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Uitermate BNW.![]()
Wie trekt er aan de touwtjes, wie gaat er met de buit vandoor. Welke geheime afspraken zijn er al gemaakt?
Ik wist helemaal niet dat China een kernmacht was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Er maar aan toegeven, bij de eerste de beste dreiging, maakt de wereld er ook niet veiliger op.
Vooral in de hoek China, India, Pakistan kan het dan een precedentwerking hebben. Die landen zijn alledrie kernmachten en daar lopen ook nog wat conflicten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |