quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik probeer alleen duidelijk te maken dat ze allemaal met elkaar in bed liggen. Het is 1 groot wereldwijd toneelstuk.Las dat in 'scène gezet' als in acteurs ook niet is gewenst hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle beelden die je ziet in de media is CGI of in scene gezet
Oh, dan wordt het lastig. Het merendeel speelt een rol, denk je dat die Rutte bijvoorbeeld eerlijk is? nee natuurlijk niet, hij speelt de MP, Hij krijgt opdrachten van boven en speelt zijn rol. acteert als de beste, iedereen hapt. Hij kan zich niet veel meer herinneren enzo. Ook zijn smsjes zijn foetsie. Nee echt, hij spreekt de waarheid hoor, en het is allemaal authentiekquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Las dat in 'scène gezet' als in acteurs ook niet is gewenst hier?
Rutte speelt slecht toneel, die is de afgelopen jaren finaal door het ijs gezakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:43 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het lastig. Het merendeel speelt een rol, denk je dat die Rutte bijvoorbeeld eerlijk is? nee natuurlijk niet, hij speelt de MP, Hij krijgt opdrachten van boven en speelt zijn rol. acteert als de beste, iedereen hapt. Hij kan zich niet veel meer herinneren enzo. Ook zijn smsjes zijn foetsie. Nee echt, hij spreekt de waarheid hoor, en het is allemaal authentiek
Dat ventje wordt straks opzij gezet want iedereen is hem zat. En vervolgens gaat men weer stemmen. misschien wel Caroline, ja die is goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Rutte speelt slecht toneel, die is de afgelopen jaren finaal door het ijs gezakt.
Met niet stemmen weet je zeker dat het niets uit haalt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:50 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat ventje wordt straks opzij gezet want iedereen is hem zat. En vervolgens gaat men weer stemmen. misschien wel Caroline, ja die is goed.
Zucht. Men trapt weer in het stemmen sprookje, alsof men enige invloed heeft.
En we beginnen weer van voor af aan
Zoals ik al in een ander topic aanhaalde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Met niet stemmen weet je zeker dat het niets uit haalt.
Ach wordt al n tijdje verkondigd dat Rusland bijna zonder munitie zit…quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:20 schreef sp3c het volgende:
Dat de raketten op zijn zegt volgens mij helemaal niemand
quote:Heeft Rusland nog voldoende raketten om dit spervuur vol te houden? Dit zeggen militaire experts
https://www.hln.be/buiten(...)re-experts~adcc0f9b/
Ze zullen ongetwijfeld nog genoeg "dom" materieel hebben, maar als ze kostbare raketten verspillen aan het bombarderen van een speeltuin en inmiddels met WOII materiaal op het slagveld rondsjouwen geeft in ieder geval aan dat ze niet heel handig met hun spullen omgaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach wordt al n tijdje verkondigd dat Rusland bijna zonder munitie zit…
Ik postte mijn opmerking na mijn eerdere post , en de TT
[..]
Ze sturen massaal domme raketten om de luchtafweer af te leiden, waarna de precisie raketten volgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:51 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld nog genoeg "dom" materieel hebben, maar als ze kostbare raketten verspillen aan het bombarderen van een speeltuin en inmiddels met WOII materiaal op het slagveld rondsjouwen geeft in ieder geval aan dat ze niet heel handig met hun spullen omgaan.
Plus het volk wilt natuurlijk geen geld meer sturen als ze niet de hele tijd horen "we zijn er bijna" , (hetzelfde als ze met corona doen) het is ook gewoon oorlogspropaganda dus dat soort berichten neem ik met een korrel zout nu ik op de hoogte ben van de toneelstukjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze sturen massaal domme raketten om de luchtafweer af te leiden, waarna de precisie raketten volgen.
En oud materiaal op het slagveld lijkt het nog steeds goed te doen me dunkt. Veel spot voor het russisch leger maar ze overwinnen lukt niet, uhu
En ...save the best for last...en dat zal NATO wel beseffen, anders hadde ze dit "prutsleger" al lang in de pan gehakt.
Blijf beleefdquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze sturen massaal domme raketten om de luchtafweer af te leiden, waarna de precisie raketten volgen.
En oud materiaal op het slagveld lijkt het nog steeds goed te doen me dunkt. Veel spot voor het russisch leger maar ze overwinnen lukt niet, uhu
En ...save the best for last...en dat zal NATO wel beseffen, anders hadde ze dit "prutsleger" al lang in de pan gehakt.
NATO vecht daar natuurlijk niet, dus kan niemand in de pan hakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Anders dan jij lijkt te denken, is de NAVO geen agressieve militaire macht. Het bondgenootschap zal nooit de eerste klap uitdelen. Een gewapend conflict met Rusland is alleen mogelijk als een van de lidstaten wordt aangevallen door de Russen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het bondgenootschap zal nooit de eerste klap uitdelen.
Naar ik begrijp is dat in strijd met het handvest. De NAVO mag alleen reageren op een aanval op een van de lidstaten - dan moet de eerste klap dus al zijn uitgedeeld.quote:
Battle of 73 Eastingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je kunt uit zelfverdediging ook de eerste klap uitdelen. Of is dat niet mogelijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp is dat in strijd met het handvest. De NAVO mag alleen reageren op een aanval op een van de lidstaten - dan moet de eerste klap dus al zijn uitgedeeld.
De Amerikanen deden bij de oorlog in Afghanistan bijvoorbeeld een beroep op Artikel 5 als reactie op 9/11.
En Kosovo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp is dat in strijd met het handvest. De NAVO mag alleen reageren op een aanval op een van de lidstaten - dan moet de eerste klap dus al zijn uitgedeeld.
De Amerikanen deden bij de oorlog in Afghanistan bijvoorbeeld een beroep op Artikel 5 als reactie op 9/11.
Ja idd seg…quote:
Een scapegoat aanwijzen en voila, reden voor oorlog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Verschil tussen M1 Abrams en T72 is wel ff wat groter dan het verschil tussen T62 en T80quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Battle of 73 Easting
26 feb. 1991 – 27 feb. 1991
Is een mooi voorbeeld wat het verschil tussen oude en nieuwe tanks mooi in beeld bracht.
Nou ja mooi, het was een enorm een zijdige slag waarbij verschrikkelijk veel Iraakse soldaten werden gedood puur vanwege het feit dat oudere tanks amper iets konden uitrichten tegen de veel nieuwere Amerikaanse tanks.
1 bradly tank werd vernietigd 1 soldaat gedood 12 gewond
Tegen
600 doden of gewonden
85 tanks vernietigd
40 gepantserde infanterievoertuigen vernietigde
30 motorvoertuigen vernietigd
Vooral als het gaat om tanks en voertuigen je hebt oud spul dan leg je het 9 op de 10 keer gewoon af tegen een nieuwere tanks.
Dus jij Rusland zet nu T62 tanks in tegen Oekraïeners met T72 T80 en andere veel nieuwere type tanks..
Dat is gewoon vrijwel het zelfde de vuur kracht herladen en het armor is gewoon vele malen minder.
Het is als je met een musket tegenover iemand staat met een ak47
Het is bijna je reinste zelfmoord.
En dat is gewoon heel raar als een van de grootste legers ter wereld dat gebruikt als plan om te winnen..
Hoe kom je hierbij? Waar zijn ze wat aan het winnen? Feit is dat Rusland nu vast zit in een klein stuk Oekraïne en niet verder komt. Oekraïne wordt gesteund door het westen met 'wat' wapens. Wat denk je dat er gebeurd als westerse landen echt in oorlog komen met de Russen? Die walsen in een paar dagen over het hele Russische leger heen met een fractie van de totale macht van die legers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja idd seg…
Langs alle kanten wordt er gelachen en gespot met het russisch leger, maar niemand die ze kan verslaan…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |