Op mijn hoofd Marioquote:
Hij had het er vanmiddag wel over met mora, dat het in arabische landen moeilijker is en dergelijke maar ik weet niet of ie er nu echt voor uitkwam dat ie homo is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
Als Ima geen eckte gay is
vreet ik mijn schoenen op
Soms.quote:
D.is hier helemaal geen mod. En deisyy tijdelijk tot het hier weer thuis wat rustiger is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.D, wel iets minder maar toch.
Echt wel.quote:
Hij had een vriendinnetje heb ik hier een paar dagen geleerd. Bi dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij had het er vanmiddag wel over met mora, dat het in arabische landen moeilijker is en dergelijke maar ik weet niet of ie er nu echt voor uitkwam dat ie homo is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had een vriendinnetje heb ik hier een paar dagen geleerd. Bi dus.
Heb ik ook gelezen maar was toch ook niet zeker, ach wat maakt het uit, we zien het nog wel of ie verder gaat met rupie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had een vriendinnetje heb ik hier een paar dagen geleerd. Bi dus.
Hij heeft kinderen?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ja
hij zal niet de eerste zijn die er na 3 kinderen achter komt dat hij voor de mannen gaat
Oh ja om het even. Liever gaat hij gewoon naar huis maar dat heeft niks met zijn geaardheid te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen maar was toch ook niet zeker, ach wat maakt het uit, we zien het nog wel of ie verder gaat met rupie.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja om het even. Liever gaat hij gewoon naar huis maar dat heeft niks met zijn geaardheid te maken.
leuke 2 minuten voor de uitzending van 24 oktoberquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
En wanneer de beloning van Febo komt.. leuk georganiseerd, saai als de tyfus maar Achter zal in zijn nopjes zijn weer
Inmiddels mag iedereeen gaan als er maar eens iemand vertrekt. Duurt echt te lang dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zie liever eerst anderen gaan.
Ze is aan het managen hequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
Maddy staat er met de neus boven op
te kijken
en verder niks
Ja, ik wil een eliminatie. En met mij, vele hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Inmiddels mag iedereeen gaan als er maar eens iemand vertrekt. Duurt echt te lang dit.
laat Wanda maar vertrekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik wil een eliminatie. En met mij, vele hier.
Wanda is goed voor ons irritatie niveau dus die mag nog wel even blijven van mij, kan ik tenminste ongestoord op schelden, mexx mag wel weg ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat Wanda maar vertrekken![]()
of Mexx![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:05 schreef D. het volgende:
Marciano, toen ie nog stripper was
"Ja broer"
[ afbeelding ]
101barz vibequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:05 schreef D. het volgende:
"Ja broer"
[ afbeelding ]
"Ja broer"
[ afbeelding ]
"Ja broer"
[ afbeelding ]
"Ja broer"
[ afbeelding ]
Daar heb je ook een puntjequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nu niet meer, zo lang na een maaltijd telt dat niet meer
Je bent zelf...quote:
Vergeet de vliegen niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
het wordt dus frozen yoghurt with fruits and honey
maaaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim K pannekoek voor in je onderbroek
Rapper 0,50 Centquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:05 schreef D. het volgende:
"Ja broer"
[ afbeelding ]
hij is weer onverstaanbaar maar iets wat groter is dan vorige keerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
wat gaat rupie poepie maken met al dat bloem?
Pozza.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
wat gaat rupie poepie maken met al dat bloem?
Het zijn er ook zo veel daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet
Als ik er eentje zie ga ik al op jacht
Niet vreemd, paradijs voor ze daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijken er ook niet minder te worden
Die zakjes water zijn weggehaald en ze kregen bij elke batterijwissel zo’n plakstrip maar die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijken er ook niet minder te worden
hangen in de hoek van de keuken volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zakjes water zijn weggehaald en ze kregen bij elke batterijwissel zo’n plakstrip maar die heb ik nog niet gezien.
Die schijnen achter de camera's te hangen. Gelukkig maar want dat is nog smeriger om te zien op de streamquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zakjes water zijn weggehaald en ze kregen bij elke batterijwissel zo’n plakstrip maar die heb ik nog niet gezien.
je ziet er eentje hangen naast de koelkast , in de hoekquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die schijnen achter de camera's te hangen. Gelukkig maar want dat is nog smeriger om te zien op de stream
Ach heb ik dan gemist maar veel helpt dat dan ook niet. Het worden er niet minderquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef Verida het volgende:
[..]
hangen in de hoek van de keuken volgens mij
Oh echt, ik zal eens ff opletten dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
je ziet er eentje hangen naast de koelkast , in de hoek
misschien wegen de vliegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef mario390 het volgende:
kim stellt 2 schussel jogurt in koelkast
Naast de koelkasten.. Erik hangt net de 2e op ( gisterochtend)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
gore dingen vind ik datquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ja gezien op stream 1, de vliegenstrip, hangt rond de camera.
En in die hoeken doen die strips nixquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
is dat zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rupert vader wordt binnenkort
strippen zelfs, Erik heeft zijn best gedaan met die binnengesmokkelde vliegenvangersquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:20 schreef MacDeMarco het volgende:
weet iemand wat de link van de oude videoland player is? als ik v2 weghaal gebeurt er niks.
met de nieuwe kan ik de kwaliteit niet instellen en nu lijkt het alsof het niet op 720p staat, helemaal niet scherp.
Nou hopelijk gaat het wat doen want die vliegen is niet om aan te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Naast de koelkasten.. Erik hangt net de 2e op ( gisterochtend)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |