abonnement Unibet Coolblue
pi_206322196
Serie op NPO waarin (meestal) 3 grote gezinnen worden gevolgd in hun dagelijkse gang van zaken.

In december 2021 werd het meest recente seizoen uitgezonden met de volgende gezinnen:

Familie Buddenbruck

De familie Buddenbruck woont sinds een jaar in Duitsland. Pa en ma Buddenbruck hebben 11 kinderen en 1 kleinkind. Immer chaos in het Duitse Huckelhoven. Komt er een spa, komt er een welness, komt er een zwembad, komt er een kapsalon. Veel plannen. En veel chaos.
Nog thuiswonend: Yoriën (soort van soms), Chariënne, Xavieé, Jeneaux, Shevaign, Dareau, Gidiën, Shaëlle (Toetie) en Devaugn.

Familie Jelies

De familie Jelies uit Tollebeek bestaat uit vader Johan, moeder Janneke en de kinderen Jenny, Aida, Jantine, Albertine, Harrie, Caroline, Janna, Williene en baby Johni. In dit gereformeerde gezin wonen ook nog 2 honden (en een pup). Altijd reuring met als centrale leidraad het geloof.

Familie Cudogham;

Het is een heerlijke ratjetoe bij de familie Cudogham, die met maar liefst zeven kinderen in het centrum van onze hoofdstad leeft op honderd vierkante meter. De familie is milieubewust en maken zoveel mogelijk hun eigen producten zoals shampoo en wasmiddel. Verder leven ze veganistisch.
Vader Iven, moeder Cynthia wonen met Jazz (zoon), Kik (zoon), Lois (dochter), Pixie-Lien (dochter), Twiggy (dochter), Seven (zoon) en Oos (zoon).

In eerdere seizoenen:
SPOILER: Familie Baumgard
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Familie Quaedackers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Familie Kraan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206322339
Ik las op Facebook dat de Janneke en Johan waren uitgenodigd voor een etentje door de ouders van Sven, het vriendje van Aida. Aida en Sven waren er ook bij om een reden zo viel te lezen. Sven had namelijk een ring bij zich, alvast voor haar verjaardag. In de ring staat een S gegraveerd.

Het voelt voor mij zo toch wat officiëel aan. Zo bij een etentje een ring overhandigen. Denk ook niet dat zoiets standaard is bij veel lovers van een jaar of 15, maar misschien is dat daar wel iets normaals.
pi_206322359
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las op Facebook dat de Janneke en Johan waren uitgenodigd voor een etentje door de ouders van Sven, het vriendje van Aida. Aida en Sven waren er ook bij om een reden zo viel te lezen. Sven had namelijk een ring bij zich, alvast voor haar verjaardag. In de ring staat een S gegraveerd.

Het voelt voor mij zo toch wat officiëel aan. Zo bij een etentje een ring overhandigen. Denk ook niet dat zoiets standaard is bij veel lovers van een jaar of 15, maar misschien is dat daar wel iets normaals.
ach kinderen zijn gek
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206322486
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ach kinderen zijn gek
Nouja, kinderen die verliefd zijn doen zoiets wel vaker volgens mij. Een sieraad aan elkaar geven met een letter of een naam. Maar zoiets geven tijdens een etentje met allebei de ouders erbij, kweetnie. Ik heb zo'n vermoeden dat er al een route is uitgestippeld voor die twee. Dat zou ik voor Aida zonde vinden. Het is zo'n vrolijke meid die pit heeft, het zou zonde zijn als ze door het geloof in bepaalde zaken afgeremd wordt.
  Spellchecker vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:46:19 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206323291
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las op Facebook dat de Janneke en Johan waren uitgenodigd voor een etentje door de ouders van Sven, het vriendje van Aida. Aida en Sven waren er ook bij om een reden zo viel te lezen. Sven had namelijk een ring bij zich, alvast voor haar verjaardag. In de ring staat een S gegraveerd.

Het voelt voor mij zo toch wat officiëel aan. Zo bij een etentje een ring overhandigen. Denk ook niet dat zoiets standaard is bij veel lovers van een jaar of 15, maar misschien is dat daar wel iets normaals.
Ah nee toch, hoe oud is Aida?
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:49:37 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206323333
Zal vast al wel voorbij gekomen zijn maar ik zag net op tv een aankondiging dat de Baumgards een eigen realityshow gaan krijgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206324062
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 18:46 schreef maily het volgende:

[..]
Ah nee toch, hoe oud is Aida?
Volgens mij vandaag 15 geworden.
  Spellchecker vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:01:55 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206324099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 19:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Volgens mij vandaag 15 geworden.
Ik vind het zielig .... daar wordt waarschijnlijk van verwacht dat ze op haar 18e of 19e al getrouwd en mama is :X
pi_206324138
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 20:01 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vind het zielig .... daar wordt waarschijnlijk van verwacht dat ze op haar 18e of 19e al getrouwd en mama is :X
Over een jaar of 20 Aida in een huis vol :P
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 01:01:28 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_206327039
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 17:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, kinderen die verliefd zijn doen zoiets wel vaker volgens mij. Een sieraad aan elkaar geven met een letter of een naam. Maar zoiets geven tijdens een etentje met allebei de ouders erbij, kweetnie. Ik heb zo'n vermoeden dat er al een route is uitgestippeld voor die twee. Dat zou ik voor Aida zonde vinden. Het is zo'n vrolijke meid die pit heeft, het zou zonde zijn als ze door het geloof in bepaalde zaken afgeremd wordt.
Ik had toen ik 17 was een ketting voor mijn toenmalige vriendinnetje gekocht met een hartje en de eerste letter van ons beide naam of iets dergelijks. Om het officieel te maken, dat we toch echt voor eeuwig van elkaar zouden houden. Duurde nog een half jaar of een jaar ofzo, dus het heeft weinig geholpen, maar ik mocht er niet lang daarna wel overheen dus zo slecht was het niet.

In mijn familie was het niet echt gebruikelijk de toestemming van de ouders te hebben om elkaar het hof te maken, maar de gedachte erachter was hetzelfde.

Dus zo gek vind ik het heel eerlijk gezegd niet
Laffe huichelaar
pi_206327757
Wij noemden dat vroeger vriendschapsringen.
pi_206327761
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 18:49 schreef golfer het volgende:
Zal vast al wel voorbij gekomen zijn maar ik zag net op tv een aankondiging dat de Baumgards een eigen realityshow gaan krijgen.
In dit deel was het nog niet gezegd. Dus dankjewel.
pi_206327822
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik had toen ik 17 was een ketting voor mijn toenmalige vriendinnetje gekocht met een hartje en de eerste letter van ons beide naam of iets dergelijks. Om het officieel te maken, dat we toch echt voor eeuwig van elkaar zouden houden. Duurde nog een half jaar of een jaar ofzo, dus het heeft weinig geholpen, maar ik mocht er niet lang daarna wel overheen dus zo slecht was het niet.

In mijn familie was het niet echt gebruikelijk de toestemming van de ouders te hebben om elkaar het hof te maken, maar de gedachte erachter was hetzelfde.

Dus zo gek vind ik het heel eerlijk gezegd niet
Subtiel gezegd wel :P

Ik heb het idee dat dit een andere insteek heeft dan wat jij bedoelde met de ring. Deze knul is here to stay. Wat op zich niet zo heel erg is, want volgens mij is Aida er wel happy mee.

Ik zag net dat ze het op Viva er ook over hadden. Daar werd gezegd dat Janneke de hele tijd rept over de schoonmoeder van Aida. Ik vind dat ook wat apart. Dat meisje is net 15.
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:07:51 #14
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206327849
Ik denk dat jullie er te veel achter zoeken eerlijk gezegd, met de term schoonmoeder weet iedereen meteen wie er wordt bedoeld, gewoon handig. En hoeveel pubers geven elkaar wel geen sieraden met naam/letters er in?
En dat die ouders zo blij zijn met de liefde, dat is toch alleen maar fijn? Als die ouders ze met alle macht uit elkaar zouden proberen te houden (niet samen alleen mogen zijn, geen kus mogen geven, noem maar op) dan was het internet ook te klein geweest :P fijn toch dat die kinderen dit ook allemaal mogen beleven en die ouders achter ze staan?
En gaat het volgende week uit dan kunnen die ouders daar heus wel mee leven hoor :P
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:32:09 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_206327941
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Subtiel gezegd wel :P

Ik heb het idee dat dit een andere insteek heeft dan wat jij bedoelde met de ring. Deze knul is here to stay. Wat op zich niet zo heel erg is, want volgens mij is Aida er wel happy mee.

Ik zag net dat ze het op Viva er ook over hadden. Daar werd gezegd dat Janneke de hele tijd rept over de schoonmoeder van Aida. Ik vind dat ook wat apart. Dat meisje is net 15.
Ik denk dat je er misschien juist omdat ze religieus zijn te veel achter zoekt.
Laffe huichelaar
pi_206328742
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik denk dat je er misschien juist omdat ze religieus zijn te veel achter zoekt.
Dat zou ook kunnen :)
pi_206409052
Voor de liefhebbers van dit gezin.

quote:
Volle bak bij de Baumgards

De 16-koppige familie Baumgard, bekend van het programma Een Huis Vol, krijgt nu een geheel eigen TLC spin-off. In de nieuwe TLC realityserie Volle bak bij de Baumgards zien we het reilen en zeilen van het gezellige, behoorlijk omvangrijke en vooral ambitieuze gezin.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:15:08 #18
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206409148
Heeft iemand eigenlijk die Baumgardshow al gezien en is het verrassend?
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk maar toch :+
pi_206410575
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:56 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers van dit gezin.
[..]
[ afbeelding ]
Is nog maar 100 x gepost :P

Verder niet gekeken. Ik vind ze tot nu toe de minst leuke familie uit een huis vol eerlijk gezegd. Als ik die familie zag kreeg ik altijd medelij met Eugene. Duidelijk ondergesneeuwd door zijn vrouw.
pi_206411028
Ik kijk nog niet zo heel lang dus ken niet alle families maar ik heb ook geen behoefte aan een speciale serie voor 1 gezin.
En daarbij vind ik hen, voor wat ik gezien heb, ook de minst interessante.
Dus ik ga niet kijken.
pi_206411830
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 18:48 schreef lily het volgende:
Ik kijk nog niet zo heel lang dus ken niet alle families maar ik heb ook geen behoefte aan een speciale serie voor 1 gezin.
En daarbij vind ik hen, voor wat ik gezien heb, ook de minst interessante.
Dus ik ga niet kijken.
Ik vind één gezin een heel programma lang ook teveel van het goede. Zo in een huis vol is er een fijne afwisseling.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:29:28 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206412501
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 19:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind één gezin een heel programma lang ook teveel van het goede. Zo in een huis vol is er een fijne afwisseling.
Dat sowieso, maar dan ook nog eens dit gezin? Nah...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206412536
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar dan ook nog eens dit gezin? Nah...
Nee, de Baumgards hoef ik ook niet meer te zien. Ik vond die moeder vreselijk :X

Ik hoop dat dezelfde families meedoen volgend seizoen als die we in het vorige seizoen zagen.
pi_206412989
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee, de Baumgards hoef ik ook niet meer te zien. Ik vond die moeder vreselijk :X

Ik hoop dat dezelfde families meedoen volgend seizoen als die we in het vorige seizoen zagen.
Van die Baumgards hoef ik ook geen vervolg te zien, de vader Eugene vond ik heel sympathiek, de kinderen ook, maar van die Samantha kreeg ik jeuk onder mijn oksels.

De familie Nagelkerke, een seizoen meegedaan, is al jaren negatief de klos bij het Vivaforum, de harde kern noemen ze zichzelf. Mevrouw Nagelkerke heeft de social media en haar gezin sindsdien als verdienmodel gebruikt. Mag kennelijk. Maar nu promoten ze een ongelooflijke zak, makelaar, in Spanje. Dat volgen is echt soap.
pi_206413080
De afwisseling maakt het juist wel leuk ja, en als ik al een gezin moest zien dan zeker niet de baumgards, die waren best irritant.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206413140
De Nagelkerke familie ken ik dus niet.
pi_206422583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef lily het volgende:
De Nagelkerke familie ken ik dus niet.
Die zaten een seizoen vier jaar geleden in EHV. Ik vond ze toen verfrissend, eindelijk eens geen moeilijke toestanden als fam Deys, Buddenbrucks, Quadakers etc. Gewoon een groot gezin dat het financieel goed voor elkaar had en zich een groot gezin kon veroorloven met wat hulp. Vader die enorm enthousiast meehielp met de sport en hobby's van hun kinderen, vaak ook thuis actief spelletjes met hen deed. Kortom, een ideaal gezin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 23-10-2022 19:15:02 ]
  zondag 23 oktober 2022 @ 20:16:57 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206423245
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die zaten een seizoen vier jaar geleden in EHV. Ik vond ze toen verfrissend, eindelijk eens geen moeilijke toestanden als fam Deys, Buddenbrucks, Quadakers etc. Gewoon een groot gezin dat het financieel goed voor elkaar had en zich een groot gezin kon veroorloven met wat hulp. Vader die enorm enthousiast meehielp met de sport en hobby's van hun kinderen, vaak ook thuis actief spelletjes met hen deed. Kortom, een ideaal gezin.
Dit dus, ik had er ook weinig moeite mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206423261
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die zaten een seizoen vier jaar geleden in EHV. Ik vond ze toen verfrissend, eindelijk eens geen moeilijke toestanden als fam Deys, Buddenbrucks, Quadakers etc. Gewoon een groot gezin dat het financieel goed voor elkaar had en zich een groot gezin kon veroorloven met wat hulp. Vader die enorm enthousiast meehielp met de sport en hobby's van hun kinderen, vaak ook thuis actief spelletjes met hen deed. Kortom, een ideaal gezin.
Met een grote draaiende tafel van wat ik mij nog herinner, niet dat heel boeiend is verder. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 23 oktober 2022 @ 21:32:29 #30
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206424764
quote:
16s.gif Op zondag 23 oktober 2022 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Met een grote draaiende tafel van wat ik mij nog herinner, niet dat heel boeiend is verder. :@
Dat kwam ook meteen in mijn hoofd op, ik denk omdat het zo'n goede illustratie is van hoe georganiseerd dat huishouden is :P
pi_206424796
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Dat kwam ook meteen in mijn hoofd op, ik denk omdat het zo'n goede illustratie is van hoe georganiseerd dat huishouden is :P
Zou goed kunnen ja. :D

Vond het verder ook wel een leuk gezin erbij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 23 oktober 2022 @ 21:37:09 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206424900
quote:
16s.gif Op zondag 23 oktober 2022 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zou goed kunnen ja. :D

Vond het verder ook wel een leuk gezin erbij.
Die oudste dochter die het leuk vond om te bakken met mixjes van Homemade en Dr. Oetker en de vader die daar dan hoofdschuddend naar stond te kijken, met z'n goedlopende banketbakkerij _O-
pi_206425187
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 21:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Die oudste dochter die het leuk vond om te bakken met mixjes van Homemade en Dr. Oetker en de vader die daar dan hoofdschuddend naar stond te kijken, met z'n goedlopende banketbakkerij _O-
Ja, dat zei hij alleen maar 3 keer per aflevering. Dat werd een beetje irritant. Maar voor de rest was er weinig mis mee toen.
  Spellchecker dinsdag 22 november 2022 @ 15:48:08 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206777494
https://www.instagram.com/p/ClO4jhgDGJz/

quote:
Vandaag kijken wij géén voetbal, is Ivan niet aan het werk in Aalsmeer en ben ik niet thuis bij de kinderen😊..

Vanochtend zijn wij al vroeg vertrokken uit Boskoop. Marlynn en Arjan waren al om half zes bij ons om op te passen en een dag alles thuis over te nemen🥰.

Vandaag hadden we een hele belangrijke afspraak in Mersch, Luxemburg. Want Ivan heeft gesolliciteerd op de functie camping manager op @campingkrounebierg en na vandaag kunnen wij jullie vertellen dat Ivan is aangenomen en wij gaan verhuizen naar Luxemburg. Wij gaan wonen en werken op camping Krounebierg, een prachtige camping in het hart van Luxemburg

Het land waar wij zo van houden. Een droom komt uit! Ons leven gaat veranderen. Maar wat hebben wij hier veel zin in. Een prachtige camping, een prachtige plek. Een heel ander leven. Maar wat kijken wij hier naar uit.

Marlynn en haar vriend Arjan gaan met ons mee. Quinten en Sam blijven in Nederland. Quinten maakt zijn politie opleiding af, Sam heeft zijn draai gevonden op zijn werk en heeft de mogelijkheid om daar diploma's te halen.

Samen met de jongste zes kinderen gaan we dit nieuwe avontuur aan. Wonen en werken in Luxemburg. En natuurlijk hopen we dat jullie net zo enthousiast worden van Luxemburg, als wij. Een mooi landje, niet zo ver van Nederland, met heuvels, rotspartijen, rivieren, kastelen en prachtige plaatsjes.

Wij zullen veel moeten regelen, we zullen veel moeten leren maar we gaan er vooral voor zorgen om mensen een prachtige vakantie te laten vieren, bij ons op de camping. Op naar een nieuw jaar in een ander land op een prachtige camping. Een nieuwe uitdaging maar wij gaan ervoor. Het aftellen is begonnen, handtekeningen zijn gezet. En nu begint voor ons de spannende tijd maar vooral ook de voorpret.

Wij zullen jullie via Instagram, Facebook en YouTube op de hoogte houden van alle vorderingen. En ondertussen wordt er vanalles gedaan op camping Krounebierg om het komende jaar fris van start te kunnen gaan! Voor iedereen die het leuk vindt, volg alvast @campingkrounebierg !!

Fijne avond allemaal. #nieuwleven #camping #campingkrounebierg #guttland #Luxemburg #mersch #dekraantjes #grootgezin #eenhuisvol
De Kraantjes gaan camping runnen in Luxemburg; binnen twee weken staat ons huis op Funda
quote:
De familie Kraan uit Boskoop werd bekend door het televisieprogramma Een huis vol, waarin grote gezinnen worden gevolgd. Nu zetten ‘de Kraantjes’ een nieuwe stap: ze kondigen aan naar Luxemburg te verhuizen, waar vader Ivan de manager wordt van een camping.

,,Binnen twee weken staat ons huis op Funda!” zegt Ivan Kraan aan de telefoon. Eerder die dag heeft hij zijn 100.000 volgers al via Instagram laten weten dat ‘de Kraantjes’ een nieuwe stap zetten. Ze verhuizen naar een camping in Luxemburg, waar Ivan gaat werken als manager.

,,Sinds vorig jaar kijken we al rond in Luxemburg, en praten we met campingeigenaren”, legt Ivan uit. ,,We zijn zelfs in Duitsland geweest. Op een gegeven moment kregen we een tip over een vrij plekje op een hele mooie camping.” De volgens eigen zeggen ‘prachtige camping in het hart van Luxemburg’ zal ook de nieuwe woonplek vormen van de Kraantjes.

,,Een droom komt uit! Ons leven gaat veranderen”, schrijft de familie dan ook op Instagram. ,,Maar wat hebben wij hier veel zin in. Een prachtige camping, een prachtige plek. Een heel ander leven.”

Seizoen
Wanneer ze vertrekken? ,,Volgend jaar maart. Vorige maand was het al rond, vandaag hebben we getekend. Dat betekent dat we tot aan ons vertrek nog veel moeten doen. Op 1 april, als het seizoen begint, moet alles afgesloten zijn.”

‘De Kraantjes’ delen veel uit hun leven op sociale media. Dat gaat straks wel veranderen, legt Ivan uit. ,,Tot 1 april zullen we zeker nog van ons laten horen, maar tijdens het seizoen is het daar gewoon te druk voor. Daarna zien we wel.”

‘Kunnen we er echt niet bij hebben’
Ivan, Linda en kinderen zullen hun volgers tot 1 april op de hoogte houden van de nieuwe ontwikkelingen via Instagram, Facebook en YouTube. Het Instagram-account @campingkrounebierg kent nu nog een paar duizend volgers, maar dit zal ongetwijfeld snel veranderen zodra de Kraantjes neer zijn gestreken. Van de negen kinderen gaan er zes mee ‘op dit nieuwe avontuur’.

Kunnen we nog een optreden in een ander populair programma verwachten, zoals ‘Ik vertrek?’ ,,Nee, zeker niet!” zegt Ivan lachend. ,,We moeten zoveel doen, dat kunnen we er echt niet bij hebben!”

De camping waar Kraan gaat werken adverteert overigens op haar website met de slogan ‘Krounebierg camping, in the green heart of Luxembourg’. Blijven de Kraantjes toch voor het Groene Hart, waar ze nu nog wonen, behouden.

pi_206778012
Ik snap ze helemaal. Als ik kon zou ik ook naar Luxemburg verkassen. Prachtig O+
pi_206779541
Gave uitdaging hoor!
pi_206787524
Een huis vol komt op 25 December weer op tv *O*

https://kro-ncrv.nl/popul(...)ijdens-de-kerstdagen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_207227041
Via NL Ziet zijn alle afleveringen al te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is het een seizoen zoals de anderen. Duitse chaos, uitstapjes, kledingdoorschuifsessies, klussen etc etc.

[ Bericht 8% gewijzigd door Irri-tante op 26-12-2022 07:52:58 ]
  Spellchecker zondag 25 december 2022 @ 15:39:09 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207227203
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:38 schreef Loveable het volgende:
Een huis vol komt op 25 December weer op tv *O*

https://kro-ncrv.nl/popul(...)ijdens-de-kerstdagen
Oh dat is vandaag al.

Lekker terugkijken van de week O+
  zondag 25 december 2022 @ 20:34:47 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207229537
Kijken het nu terug.
Snap niet dat die Amsterdamse familie toch dat strandhuisje in IJmuiden heeft gekocht.
Daar kan je maar een paar maanden per jaar in verblijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 december 2022 @ 20:36:55 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207229558
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 20:34 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Snap niet dat die Amsterdamse familie toch dat strandhuisje in IJmuiden heeft gekocht.
Daar kan je maar een paar maanden per jaar in verblijven.
Huisje op de Veluwe is evengoed kut.

Mag je overnachten in die huisjes in IJmuiden?
  zondag 25 december 2022 @ 20:38:29 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207229577
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 20:36 schreef amaranta het volgende:

Huisje op de Veluwe is evengoed kut.

Mag je overnachten in die huisjes in IJmuiden?
Ja. Dat mag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker zondag 25 december 2022 @ 21:16:20 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207230110
Ik vraag me af hoeveel kinderen Janneke zou hebben als er verder geen consequenties aan vastzaten :+
pi_207230197
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 15:22 schreef Irri-tante het volgende:
Via NL Ziet zijn alle afleveringen al te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is het een seizoen zoals de anderen. Duitse chaos, uitstapjes, kledingdoorschuifsessies, klussen etc etc.
Treurige spoiler :{
pi_207230333
Ik snap Johan helemaal wat betreft de babytijd. Met 2 jaar wordt het nog beter :P
  zondag 25 december 2022 @ 22:46:13 #46
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207231413
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 20:34 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Snap niet dat die Amsterdamse familie toch dat strandhuisje in IJmuiden heeft gekocht.
Daar kan je maar een paar maanden per jaar in verblijven.
Volgens mij hebben ze eerder aangegeven dat opa André een strandliefhebber was. Dat zal waarschijnlijk ook hebben meegespeeld in de beslissing dit hutje te kopen.
  maandag 26 december 2022 @ 09:22:27 #47
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_207235383
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze eerder aangegeven dat opa André een strandliefhebber was. Dat zal waarschijnlijk ook hebben meegespeeld in de beslissing dit hutje te kopen.
Plus makkelijker te bereiken vanuit Amsterdam dan de Veluwe als je geen auto hebt. Die kinderen kunnen lekker uitrazen op het strand, dat is toch wat minder op een bospark op de Veluwe.
  maandag 26 december 2022 @ 19:08:21 #48
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207243325
Weer begonnen :W
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 19:24:04 #49
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_207243527
Wel sneu, deze familie heeft echt Zelden Rust.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 26 december 2022 @ 19:26:39 #50
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207243888
quote:
Nederland regeltjesland :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207244278
Levensgevaarlijk om je kinderen in de rivier met scheepvaart te laten zwemmen (het is niet voor niets verboden vanwege het gevaar door o.a. de onderstroom) en dan als schipper een grote mond hebben tegen de waterpolitie die je hier terecht een waarschuwing voor geeft.

En dan komt het waanzinnig sterke argument “bij mij is het vroeger ook altijd goed gegaan” en “ze zijn niet opgevoed als walkinderen”. Jaja…

De waterpolitie is degene die je verdronken kindje straks uit het water kan vissen en aan je kan vertellen dat je huis vol iets minder vol is. Wat mij betreft komt ie er goed vanaf met een waarschuwing. Boete was meer op z’n plek geweest met zo’n reactie / houding.

[ Bericht 1% gewijzigd door JanGroen op 26-12-2022 20:42:40 ]
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 20:35:34 #53
155227 crew  Guppy
dus
pi_207244429
Juist een schipper zou beter moeten weten…
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_207244510
Daarom juist.
pi_207244627
Ik heb het idee dat ze bij de Buddenbrucks tijdens opnamen corrigeren op dingen die normaal altijd mogen.
* Schermen uit, terwijl ze normaliter geen schermtijd hebben.
* mee afruimen/opruimen terwijl ze dat normaal nooit hoeven
* buiten spelen
* überhaupt helpen
  maandag 26 december 2022 @ 20:53:31 #56
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207244689
Het is niet de waterpolitie, het is de Havendienst. Weten altijd alles beter maar zijn er nooit als het nodig is. (Spreek uit ervaring 🤣)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_207244700
Die man had toch een politie-uniform aan? Of was het een waterboa?
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 21:08:50 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_207244884
Het was zo'n Port of Rotterdam authority boot. Misschien een haven BOA, maar hoe dan ook kun je toch niet met goed verstand zeggen dat dit een goed idee was...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_207245190
Daar zullen ze veel plezier van hebben, van dat strandhuisje.....de dag dat ze gaan klussen zijn ze er allemaal al om half 3 's middags ofzo :)
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 21:29:02 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207245230
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
Daar zullen ze veel plezier van hebben, van dat strandhuisje.....de dag dat ze gaan klussen zijn ze er allemaal al om half 3 's middags ofzo :)
Ja :D

Een paar met de auto, een paar met openbaar vervoer.
pi_207245235
Hoe lelijk verbouwd ook weer
pi_207245387
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 21:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ja :D

Een paar met de auto, een paar met openbaar vervoer.
Zal geen wekelijks uitje worden vrees ik :) En ze hadden er ook niet allemaal zin in volgens mij.
pi_207245392
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 21:29 schreef amaranta het volgende:
Hoe lelijk verbouwd ook weer
echt he, weer die goedkope platen hout gebruikt, ziet er toch niet uit
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 21:40:43 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207245436
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 21:29 schreef amaranta het volgende:
Hoe lelijk verbouwd ook weer
Ze gebruiken graag OSB ja, staat een beetje pauper.
Half 3, man man man, wat een tijden
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207245512
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 21:38 schreef Verida het volgende:

[..]
echt he, weer die goedkope platen hout gebruikt, ziet er toch niet uit
En dan besparen op één witte plank. Maar wel elke dag, meermaals per dag, koffie to go
pi_207245547
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 21:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
En dan besparen op één witte plank. Maar wel elke dag, meermaals per dag, koffie to go
dat dus, ik vind dat eigenlijk de minst leuke familie, zo'n overdreven goodie goodie two shoes stel.
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 21:51:56 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207245620
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 21:47 schreef Verida het volgende:

[..]
dat dus, ik vind dat eigenlijk de minst leuke familie, zo'n overdreven goodie goodie two shoes stel.
Een nestje zonder eitjes O+
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 21:54:16 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207245648
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 21:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
En dan besparen op één witte plank. Maar wel elke dag, meermaals per dag, koffie to go
Dat dacht ik dus ook, die auto staat waarschijnlijk vlak bij huis, had je daar niet gewoon een bak koffie kunnen drinken.

Volgens mij is dat best wel een stedelijk dingetje hoor. En dan klagen dat alles duur is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207246280
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 21:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat dacht ik dus ook, die auto staat waarschijnlijk vlak bij huis, had je daar niet gewoon een bak koffie kunnen drinken.

Volgens mij is dat best wel een stedelijk dingetje hoor. En dan klagen dat alles duur is.
Ik gok dat die auto onder het huis in de garage staat gewoon
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 22:37:30 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207246445
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 22:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik gok dat die auto onder het huis in de garage staat gewoon
Nee die stond een de straat, bij een koffietent. Volgens mij zeiden ze dat ze de auto dichtbij hadden geparkeerd deze keer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207246855
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 22:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee die stond een de straat, bij een koffietent. Volgens mij zeiden ze dat ze de auto dichtbij hadden geparkeerd deze keer.
Ik dacht gisteren te zien dat hij in een garage stond. En Ivan “grapte” dat hij de kinderen in de auto zou opsluiten als het te druk was.
  maandag 26 december 2022 @ 23:01:26 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207246874
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 23:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik dacht gisteren te zien dat hij in een garage stond. En Ivan “grapte” dat hij de kinderen in de auto zou opsluiten als het te druk was.
In de auto zou zetten: hij rust, de kinderen lol.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207250780
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 22:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik gok dat die auto onder het huis in de garage staat gewoon
Volgens mij hebben ze bewust geen auto, maar een leenauto of deelauto.
pi_207250807
Die coffee to go vindt hij machtig interessant, thuis kunnen ze volgens mij niet eens koffie zetten, nooit een apparaat zien staan in dat piepkleine keukentje.
pi_207250815
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 09:33 schreef Verida het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze bewust geen auto, maar een leenauto of deelauto.
Heb je gisteren of eergisteren gekeken, Verida?
Zo nee, doe dat eerst eens even.
pi_207250879
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 09:34 schreef amaranta het volgende:

[..]
Heb je gisteren of eergisteren gekeken, Verida?
Zo nee, doe dat eerst eens even.
gisteren wel gekeken, maar eergisteren niet. Hebben ze nu wel een eigen auto? In eerdere series hadden ze die niet en was er een auto die gedeeld werd of gehuurd. Ik kan me nog iets van een gehuurd busje herinneren.

kijken of ik de eerste aflevering nog terug kan zien dan.

Maar het is duidelijk niet mijn favoriete familie :)
pi_207250927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 09:39 schreef Verida het volgende:

[..]
gisteren wel gekeken, maar eergisteren niet. Hebben ze nu wel een eigen auto? In eerdere series hadden ze die niet en was er een auto die gedeeld werd of gehuurd. Ik kan me nog iets van een gehuurd busje herinneren.

kijken of ik de eerste aflevering nog terug kan zien dan.

Maar het is duidelijk niet mijn favoriete familie :)
Judith, of hoe ze ook heet. Kon het niet over haar hart krijgen om de auto van haar vader weg te doen. Dus ze rijden nu in zijn auto.
pi_207250978
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 09:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Judith, of hoe ze ook heet. Kon het niet over haar hart krijgen om de auto van haar vader weg te doen. Dus ze rijden nu in zijn auto.
cynthia ze heeft zelf geen rijbewijs maar Iven wel.
pi_207251037
De familie C is bij mij gaan groeien. In het begin vond ik ze niks, nu vind ik ze inmiddels wel leuk. Ik vind de Jelies inmiddels gewoon niks meer eerlijk gezegd. Heb ze nu wel een beetje gezien. En ik blijf een zwak houden voor de familie BB :@
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 09:57:19 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207251117
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 23:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik dacht gisteren te zien dat hij in een garage stond. En Ivan “grapte” dat hij de kinderen in de auto zou opsluiten als het te druk was.
Ja gisteren wel, maar nu niet omdat ze veel spullen er in zouden moeten stoppen. Daarom dichterbij ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 10:04:37 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207251192
Volgens mij hebben ze van de redactie de opdracht gekregen om het over de kosten te hebben.

En Rob met zijn bespaartips, vervolgens twee niet goede tweedehands keukens kopen. En er lopen ook ineens drie dikke honden.

Ik vind die schippers familie ook wel leuk. En die is jonge meisjes hebben leuke koppies.

Mag je dat nog zeggen als volwassenen man tegenwoordig :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 10:06:37 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207251210
Toen ze ze in huize BB zeiden "als de kapsalon geopend is, zullen we wel op zoek gaan naar een schoonmaakster" klonk hier uit meerdere monden tegelijk "ze zullen vast in de rij staan"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 27 december 2022 @ 10:10:41 #83
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207251274
Maar die kapsalon komt toch nooit af.
en die keuken wordt ook een dramatisch project.

Ik vind Xaviee echt een dwarse puber geworden. En dat hele groepje jongens tussen de 12 en 7 is ook een niet zo leuk groepje bij elkaar.
Toetie is ook al een koningin. en die jongste lijkt stiekem een beetje op zijn Charienne (die met die afwijking).

Ik blijf het wel geweldig om te zien de BB.
Jelies vind ik ook leuk, ergens gewoon meer georganiseerd dan bij BB.
De familie Zeldenrust moet ik aan wennen nog steeds. De Cudogams heb ik haat/liefde verhouding mee. Met name die oudste zoon grrrrrr. maar misschien zien we daar te weinig van om te snappen waarom hij zo doet (weggaan met familie, gaan douchen en dan weer terug je bed in.... maar misschien wel tot laat gewerkt. je weet het niet).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_207251393
Wat krijgen deze gezinnen hier eigenlijk voor? Het is NPO dus zal wel niet al te commercieel zijn.
U MAD?
  dinsdag 27 december 2022 @ 10:34:23 #85
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207251623
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Wat krijgen deze gezinnen hier eigenlijk voor? Het is NPO dus zal wel niet al te commercieel zijn.
Misschien kan Johan hier die boot van betalen ;) die 750 euro
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 27 december 2022 @ 10:42:25 #86
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207251772
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Wat krijgen deze gezinnen hier eigenlijk voor? Het is NPO dus zal wel niet al te commercieel zijn.
Ik denk dat de NPO de uitstapjes betaalt.
pi_207252001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 10:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Ik denk dat de NPO de uitstapjes betaalt.
Nou nou vetpot. Waarom zou je hier dan aan mee willen werken :') Beetje je gezin hoereren.
U MAD?
pi_207252624
Rob BB denk ook maar geld te besparen door alles 2de hands te kopen. Maar 2x iets 2de handskopen is nog steeds veel geld .. dat hele huis is een bende. Waarom maak je niet gewoon een klus af? Tuin, keuken, kapsalon. Dat werkt toch veel makkelijker.
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:06:26 #89
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207253458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 10:10 schreef J-net het volgende:
De Cudogams heb ik haat/liefde verhouding mee. Met name die oudste zoon grrrrrr. maar misschien zien we daar te weinig van om te snappen waarom hij zo doet (weggaan met familie, gaan douchen en dan weer terug je bed in.... maar misschien wel tot laat gewerkt. je weet het niet).
Omdat hij veel te oud is om tentoongesteld te worden door zijn ouders op de manier.
Ik zou daar ook geen zin in hebben en liever nog wat extra slapen dan een show-pony zijn op een picknick
pi_207266153
Ik zag Johan en Janneke Jelies daarnet in Valkenburg.
Ik heb ze uiteraard niet aangesproken, daar ik ook hun privacy respecteer.
Maar wel grappig. Ze waren zonder kinderen.
pi_207266191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 10:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nou nou vetpot. Waarom zou je hier dan aan mee willen werken :') Beetje je gezin hoereren.
Nou.. aandacht en the Fame 😅
  Spellchecker dinsdag 27 december 2022 @ 21:45:00 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207267747
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 10:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nou nou vetpot. Waarom zou je hier dan aan mee willen werken :') Beetje je gezin hoereren.
BN-ers in de dop.
  Spellchecker woensdag 28 december 2022 @ 07:56:45 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207273959
Ik kan de afl. van gisteren nog steeds niet terugkijken zonder in te moeten loggen .... }:|
  woensdag 28 december 2022 @ 08:23:36 #94
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207274136
Er was gister geen aflevering. Pas donderdag weer. door het schaatsen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Spellchecker woensdag 28 december 2022 @ 08:27:46 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207274168
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:23 schreef J-net het volgende:
Er was gister geen aflevering. Pas donderdag weer. door het schaatsen.
:o ^O^
pi_207274329
Een berichtje van familie Zeldenrust op facebook. Ze vinden het schokkend, sommige reacties van kijkers. Nu weet ik niet om welke reacties het gaat, maar ja... Ik denk dat je van te voren wel weet dat niet iedereen heel tactisch gaat reageren op het wel en wee van je familie. Er gebeurt altijd wel iets waar mensen kritiek op hebben
.

Neemt niet weg dat kritiek respectvol moet blijven en niet als een botte boer facebook vol moet zitten blaten.
  Spellchecker woensdag 28 december 2022 @ 08:46:52 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207274379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een berichtje van familie Zeldenrust op facebook. Ze vinden het schokkend, sommige reacties van kijkers. Nu weet ik niet om welke reacties het gaat, maar ja... Ik denk dat je van te voren wel weet dat niet iedereen heel tactisch gaat reageren op het wel en wee van je familie. Er gebeurt altijd wel iets waar mensen kritiek op hebben
.

Neemt niet weg dat kritiek respectvol moet blijven en niet als een botte boer facebook vol moet zitten blaten.
Zal wel over dat zwemmen gaan.
pi_207274519
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:46 schreef maily het volgende:

[..]
Zal wel over dat zwemmen gaan.
Of het zingen van liederen.
Of dat ze alleen maar blauw dragen.
  woensdag 28 december 2022 @ 09:42:23 #99
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207275159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een berichtje van familie Zeldenrust op facebook. Ze vinden het schokkend, sommige reacties van kijkers. Nu weet ik niet om welke reacties het gaat, maar ja... Ik denk dat je van te voren wel weet dat niet iedereen heel tactisch gaat reageren op het wel en wee van je familie. Er gebeurt altijd wel iets waar mensen kritiek op hebben
.

Neemt niet weg dat kritiek respectvol moet blijven en niet als een botte boer facebook vol moet zitten blaten.
Dat is hetzelfde als dat Ivan (Kraan) toen half Nederland over zich heen kreeg omdat hij Olaf toen aan zijn arm de trap op trok. Niet handig met een camera in de buurt, maar ja gebeurt dat niet overal als je als ouder er even klaar mee bent.....
dat is hetzelfde als zwemmen in de rivier; nee het mag niet (nagevraagd bij manlief die in de haven werkt) en de Havendienst (port of rotterdam authority) mag er inderdaad een boete voor uitschrijven.
zijn altijd dezelfde mensen die dan denken dat het leuk is dan even iedereen of Facebook te laten weten dat ze zelf wel ALTIJD alle regeltjes goed naleven
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_207275476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:42 schreef J-net het volgende:

[..]
Dat is hetzelfde als dat Ivan (Kraan) toen half Nederland over zich heen kreeg omdat hij Olaf toen aan zijn arm de trap op trok. Niet handig met een camera in de buurt, maar ja gebeurt dat niet overal als je als ouder er even klaar mee bent.....
dat is hetzelfde als zwemmen in de rivier; nee het mag niet (nagevraagd bij manlief die in de haven werkt) en de Havendienst (port of rotterdam authority) mag er inderdaad een boete voor uitschrijven.
zijn altijd dezelfde mensen die dan denken dat het leuk is dan even iedereen of Facebook te laten weten dat ze zelf wel ALTIJD alle regeltjes goed naleven
In geen enkel gezin gaat het van een leien dakje. Maar als je de regels aan je laars lapt wanneer er camera's op gericht staan, tsja. Dan kun je er gewoon vanuit gaan dat je er kritiek op krijgt.

Misschien is dit ook gewoon een leermomentje voor deze familie :)
  Spellchecker woensdag 28 december 2022 @ 11:47:38 #101
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207277358
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:42 schreef J-net het volgende:

[..]
Dat is hetzelfde als dat Ivan (Kraan) toen half Nederland over zich heen kreeg omdat hij Olaf toen aan zijn arm de trap op trok. Niet handig met een camera in de buurt, maar ja gebeurt dat niet overal als je als ouder er even klaar mee bent.....
dat is hetzelfde als zwemmen in de rivier; nee het mag niet (nagevraagd bij manlief die in de haven werkt) en de Havendienst (port of rotterdam authority) mag er inderdaad een boete voor uitschrijven.
zijn altijd dezelfde mensen die dan denken dat het leuk is dan even iedereen of Facebook te laten weten dat ze zelf wel ALTIJD alle regeltjes goed naleven
Pa Michel toen ook bij die Limburgse familie (die niet meer meedoet).
  woensdag 28 december 2022 @ 11:54:41 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207277559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 10:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
In geen enkel gezin gaat het van een leien dakje. Maar als je de regels aan je laars lapt wanneer er camera's op gericht staan, tsja. Dan kun je er gewoon vanuit gaan dat je er kritiek op krijgt.

Misschien is dit ook gewoon een leermomentje voor deze familie :)
Dat is idd gewoon dom, en dan nog zo bijdehand gaan doen tegen de politie helemaal.
Gezien alle kinderen gelijk aan boord bleven wisten ze prima dat ze daar niet mochten zwemmen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 december 2022 @ 11:57:55 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207277633
Ik trek de Cudoghams slechter deze reeks merk ik, dat gejengel over opa André dit, opa André dat.

Als opa André een strandhuisje had willen hebben had hij dat prima zelf kunnen kopen, dus als jij van je erfenis dat strandhuisje wilt kopen, vooral doen, maar doe niet alsof je vader dat zo graag had gewild.
Beter had je je zus uitgekocht en was je in het huis van opa André gaan wonen zodat je kinderen normaal de ruimte hebben en buiten kunnen spelen.
Maar ja, daar heb je geen Stach om de hoek voor je koffietje natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 december 2022 @ 12:02:26 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207277718
Sterker nog: met haar erfenis van haar vader en de waarde van hun appartement zou het zomaar kunnen dat ze zelfs in Amsterdam iets kunnen kopen waar ze wel gewoon de ruimte hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207278417
Dat gezemel over die opa trok ik vorig seizoen al slecht en nu ben ik er wel helemaal klaar mee. 'Geen afstand kunnen doen' van zijn auto omdat je daar nog een bepaald 'gevoel' bij hebt... :') Geef gewoon toe dat je een auto toch wel prettig vind om te hebben. Maar ja, dat past weer niet helemaal 'in het plaatje' wat je van jezelf wil laten zien op tv :') Dit gezin spoel ik zoveel mogelijk door. Die ouders trek ik echt niet meer.

Met de BB's ben ik ook wel klaar mee. Het was een puinhoop en dat zal altijd zo blijven. Heeft geen nieuwwaarde meer en ik vind het ook niet meer leuk om het te blijven volgen. De Jelies ken ik nu ook wel. Je ziet dat er nu echt naar dingen gezocht wordt door de programmamakers om het interessant te houden.

De familie Zeldenrust heeft nog het voordeel van de twijfel, omdat hun woonomstandigheden anders zijn dan een gemiddeld gezin, maar dat is na dit seizoen ook wel bekend. Binnen het gezin gebeurt niet zoveel, behoudens dan die oudste dochter die af en toe laat merken dat ze een puber is. De andere kinderen zijn (nog) vrij zoet...

Ik weet niet hoe lang dit seizoen duurt, maar ik vrees ervoor dat ik tussentijds ga afhaken.

Het wordt tijd voor nieuwe gezinnen of om er gewoon mee te stoppen met het hele programma.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 12:37:29 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207278641
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:27 schreef Ronaldussen het volgende:
Dat gezemel over die opa trok ik vorig seizoen al slecht en nu ben ik er wel helemaal klaar mee. 'Geen afstand kunnen doen' van zijn auto omdat je daar nog een bepaald 'gevoel' bij hebt... :') Geef gewoon toe dat je een auto toch wel prettig vind om te hebben. Maar ja, dat past weer niet helemaal 'in het plaatje' wat je van jezelf wil laten zien op tv :') Dit gezin spoel ik zoveel mogelijk door. Die ouders trek ik echt niet meer.

Inderdaad. Als het nou een oude Jaguar was ofzo waar die die eigenhandig heeft gerestaureerd ofzo, maar het is gewoon een Citroen uit 2007 in basisuitrusting
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207279193
Oeh, @Leandra. Ik had gisteren nog een bericht getypt over dat ik geen ouders ben verloren. En dat ik niet weet hoe het voelt, maar dat ik dat gejank van Cynthia eigenlijk overdreven vond.
Ben blij dat ik niet de enige ben. Overdreven sentimenteel. Foto meenenen naar het strand enzo.
  woensdag 28 december 2022 @ 13:10:15 #108
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207279437
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:58 schreef amaranta het volgende:
Oeh, @:Leandra. Ik had gisteren nog een bericht getypt over dat ik geen ouders ben verloren. En dat ik niet weet hoe het voelt, maar dat ik dat gejank van Cynthia eigenlijk overdreven vond.
Ben blij dat ik niet de enige ben. Overdreven sentimenteel. Foto meenenen naar het strand enzo.
2,5 jaar terug hebben wij hier mijn schoonvader verloren (maar schoonmoeder leeft nog). Moet zeggen dat mijn man dat redelijk trekt. Geen gekkigheid, geen foto's etc. Soms wordt hij nog wel eens genoemd, maar niet met dikke tranen ofzo. Op een mooie manier om zijn gedachtegoed in ere te houden.
Mijn schoonzusje (mijn familiekant) is haar vader verloren (redelijk jong was hij (63) ) maar dat gaat gepaard met foto's in huis van hem en berichten op Instagram en psychologische hulp. Je kan nooit voorspellen hoe je er mee omgaat, maar ik denk wel dat het laat zien hoe je er mee om gaat hoe je in het leven staat.

Ik zou ook inderdaad het appartement verkocht hebben en een iets ruimer huis hebben gekocht voor het gezin. Je ziet nu al hoe een volksverhuizing het elke keer is.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_207279565
Ik vind niet dat je voor iemand kan beslissen of iets van waarde is of niet. Die auto is voor ons gewoon een standaard auto, maar kan voor hun heel wat meer waard zijn.
  woensdag 28 december 2022 @ 13:34:30 #110
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207280048
Als dit de familie/Cynthia helpt met rouwen moeten ze dit vooral zo doen.
Alleen is het niet zo interessant om in de serie te editen.
  woensdag 28 december 2022 @ 13:35:23 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207280065
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:58 schreef amaranta het volgende:
Oeh, @:Leandra. Ik had gisteren nog een bericht getypt over dat ik geen ouders ben verloren. En dat ik niet weet hoe het voelt, maar dat ik dat gejank van Cynthia eigenlijk overdreven vond.
Ben blij dat ik niet de enige ben. Overdreven sentimenteel. Foto meenenen naar het strand enzo.
Mijn moeder is vorig jaar overleden, maar ik herken het ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 28-12-2022 14:00:28 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 december 2022 @ 13:37:00 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207280100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:34 schreef Ceviche het volgende:
Als dit de familie/Cynthia helpt met rouwen moeten ze dit vooral zo doen.
Alleen is het niet zo interessant om in de serie te editen.
Dit vooral.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207284208
Kijk nu de aflevering van gister. Rob die praat over kostenbesparing, maar wel even tig liter in een zwembad pompt :D
  woensdag 28 december 2022 @ 16:35:18 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207284575
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk nu de aflevering van gister. Rob die praat over kostenbesparing, maar wel even tig liter in een zwembad pompt :D

Er was gisteren geen uitzending, vandaag ook niet. (schaatsen)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207286092
Gister teruggekeken wist niet dat het weer was, rare planning weer ook. Maar goed komt wel redelijk uit vandaag kan ik toch niet kijken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207286108
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 10:04 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij hebben ze van de redactie de opdracht gekregen om het over de kosten te hebben.

En Rob met zijn bespaartips, vervolgens twee niet goede tweedehands keukens kopen. En er lopen ook ineens drie dikke honden.

Ik vind die schippers familie ook wel leuk. En die is jonge meisjes hebben leuke koppies.

Mag je dat nog zeggen als volwassenen man tegenwoordig :@
Ja duidelijk thema weer, eerder was dit covid.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207286294
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ik trek de Cudoghams slechter deze reeks merk ik, dat gejengel over opa André dit, opa André dat.

Als opa André een strandhuisje had willen hebben had hij dat prima zelf kunnen kopen, dus als jij van je erfenis dat strandhuisje wilt kopen, vooral doen, maar doe niet alsof je vader dat zo graag had gewild.
Beter had je je zus uitgekocht en was je in het huis van opa André gaan wonen zodat je kinderen normaal de ruimte hebben en buiten kunnen spelen.
Maar ja, daar heb je geen Stach om de hoek voor je koffietje natuurlijk.
Ja die foto mee naar het strand. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207286311
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef golfer het volgende:

[..]
Er was gisteren geen uitzending, vandaag ook niet. (schaatsen)
Eergisteren dan :P
  woensdag 28 december 2022 @ 20:15:33 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207289886
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk nu de aflevering van gister. Rob die praat over kostenbesparing, maar wel even tig liter in een zwembad pompt :D

Idd 19m³ water... en dan kunnen die kleintjes niet zwemmen.
En dat is als ze hem gedurende de zomer niet een keer leeg moeten laten lopen en hervullen omdat hij te smerig is geworden.

Ook verbijsterd dat jij in die "kapsalon" iedere keer op een bureaustoel (met wieltjes) gaat staan als hij iets bij het plafond moet doen... lekker veilig werken zo.
Hoewel ik het idee heb dat die lamp-van-het-plafond-ruk-scenes sowieso voor de camera zijn, want hij was gekleed op een uitje, niet op klussen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 december 2022 @ 21:51:46 #120
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207293225
Voor mijn gevoel zag die kapsalon er in het vorige seizoen precies hetzelfde uit, alsof hij alleen voor de camera even wat sloopt en dat het dan weer was voor dit jaar.
pi_207312317
Seven is zeven
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207312825
Lol die keuken
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 29 december 2022 @ 19:36:41 #123
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_207312946
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 19:32 schreef Stepperoller het volgende:
Lol die keuken
Klustip 1:Meten is weten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_207312984
Ik heb dit nog nooit gezien, maar ik zit met verbazing te kijken
pi_207313539
Die keukenverbouwing, wat een lompe boer is die Rob :o

en Iven en Cynthia? Werken die ook nog ? Want zo te horen gaat Iven vaker met ze "overblijven" .
pi_207315678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 19:56 schreef Verida het volgende:
Die keukenverbouwing, wat een lompe boer is die Rob :o

en Iven en Cynthia? Werken die ook nog ? Want zo te horen gaat Iven vaker met ze "overblijven" .
Ze zullen wel moeten met die dure boodschappen van ze :o
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Spellchecker donderdag 29 december 2022 @ 21:00:45 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207315799
Ontbijt bij de Buddenbrucks; wijnflessen op tafel, een tandenborstel, en een zich krabbende kat

:r
  donderdag 29 december 2022 @ 21:01:41 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207315829
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 19:56 schreef Verida het volgende:
Die keukenverbouwing, wat een lompe boer is die Rob :o

en Iven en Cynthia? Werken die ook nog ? Want zo te horen gaat Iven vaker met ze "overblijven" .
Dat overblijven is sowieso al een absurde benaming als je ze van school ophaalt tussen de middag.
Overblijven is juist dat je tussen de middag niet naar huis gaat maar op school blijft.

Waarbij het me vooral verbaast dat er in Amsterdam nog scholen zijn die geen continuerooster hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207315875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 19:32 schreef Stepperoller het volgende:
Lol die keuken
2 keer de mist in ook gewoon
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 29 december 2022 @ 21:04:03 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207315904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 19:36 schreef PirE het volgende:

[..]
Klustip 1:Meten is weten.
En dan nog met een "ik heb kastjes geteld" argument komen...
Kastjes zijn al jaren niet standaard alleen maar 60 cm meer.
En dat verschil zie je ook wel, ik heb kastjes van 60 en 50 breed naast elkaar en je ziet echt wel dat die 50 kleiner zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207315913
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat overblijven is sowieso al een absurde benaming als je ze van school ophaalt tussen de middag.
Overblijven is juist dat je tussen de middag niet naar huis gaat maar op school blijft.

Waarbij het me vooral verbaast dat er in Amsterdam nog scholen zijn die geen continuerooster hebben.
Is dat de norm tegenwoordig?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 29 december 2022 @ 21:06:16 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207316007
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Is dat de norm tegenwoordig?
Nou, zelfs in het gereformeerde Schubbekutteveen op de Veluwe hebben ze een continuerooster.
Maar bij mijn jongste in Amersfoort al alle 8 groepen die hij op school zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207316181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat overblijven is sowieso al een absurde benaming als je ze van school ophaalt tussen de middag.
Overblijven is juist dat je tussen de middag niet naar huis gaat maar op school blijft.

Waarbij het me vooral verbaast dat er in Amsterdam nog scholen zijn die geen continuerooster hebben.
oh, ja, zo had ik het nog niet eens bekeken.

Overblijven bij hun is inderdaad gewoon ophalen en terugbrengen voor de middag.

en inderdaad, raar dat er nog geen continuerooster is.
pi_207316293
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, zelfs in het gereformeerde Schubbekutteveen op de Veluwe hebben ze een continuerooster.
Maar bij mijn jongste in Amersfoort al alle 8 groepen die hij op school zit.
Ah oke :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207316783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat overblijven is sowieso al een absurde benaming als je ze van school ophaalt tussen de middag.
Overblijven is juist dat je tussen de middag niet naar huis gaat maar op school blijft.

Waarbij het me vooral verbaast dat er in Amsterdam nog scholen zijn die geen continuerooster hebben.
Mijn dochter zit in Rotterdam op school en zij heeft ook geen continuerooster. Ik kan niet zeggen dat ik het vervelend vind zo. We weten niet beter :)
pi_207317357
Is Miguel niet meer samen met de moeder van zijn dochtertje, of wilde ze dit seizoen gewoon buiten beeld blijven?
  Spellchecker donderdag 29 december 2022 @ 21:53:02 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207317702
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:43 schreef Navok het volgende:
Is Miguel niet meer samen met de moeder van zijn dochtertje, of wilde ze dit seizoen gewoon buiten beeld blijven?
Nee, zie ook #38
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 21:53:10 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207317708
Ik kijk nu terug... 45 minuten fietsen in Amsterdam naar school? :') Hier op het platteland deed ik het binnen een half uur.
21 minuten met de wind mee. Weliswaar had ik geen stoplichten maar dan nog.

En de BB's wat verspilling van tijd dat op en neer naar school, in Duitsland hebben ze ook prima scholen.

En drop die brugpieper gewoon voor school. Je hoeft toch niet mee te lopen tot aan de deur :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207317819
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik kijk nu terug... 45 minuten fietsen in Amsterdam naar school? :') Hier op het platteland deed ik het binnen een half uur.
21 minuten met de wind mee. Weliswaar had ik geen stoplichten maar dan nog.

En de BB's wat verspilling van tijd dat op en neer naar school, in Duitsland hebben ze ook prima scholen.
De Cudoghams kennende zal het wel geen huis tuin en keuken middelbare school zijn.

En Johan in de gordels en die 2 kinderen ernaast niet of half... Dat ie dat bij zijn eigen kind doet moet ie zelf weten, maar hij neemt ook andermans kind mee. Ik zou als ouder zijnde not amused zijn. Er hoeft maar iets te gebeuren en die kinderen vliegen naar voren.
pi_207317848
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik kijk nu terug... 45 minuten fietsen in Amsterdam naar school? :') Hier op het platteland deed ik het binnen een half uur.
21 minuten met de wind mee. Weliswaar had ik geen stoplichten maar dan nog.

En de BB's wat verspilling van tijd dat op en neer naar school, in Duitsland hebben ze ook prima scholen.
De kinderen spreken geen Duits. In een van de eerste seizoenen is er nog wel eens Duitse les aan huis gegeven, aan de kinderen en aan Thaila, maar dat was geen succes geloof ik.
  Spellchecker donderdag 29 december 2022 @ 21:56:59 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207317866
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:56 schreef Verida het volgende:

[..]
De kinderen spreken geen Duits. In een van de eerste seizoenen is er nog wel eens Duitse les aan huis gegeven, aan de kinderen en aan Thaila, maar dat was geen succes geloof ik.
Naar een Duitse school is dan de beste manier om het te leren.
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 21:59:49 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207317960
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:56 schreef Verida het volgende:

[..]
De kinderen spreken geen Duits. In een van de eerste seizoenen is er nog wel eens Duitse les aan huis gegeven, aan de kinderen en aan Thaila, maar dat was geen succes geloof ik.
Dat leren ze snel genoeg als je daar op school zit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207318036
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat leren ze snel genoeg als je daar op school zit.
daar denken zij denk ik anders over, anders hadden die kinderen daar al wel op school gezeten :)
pi_207318122
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
De Cudoghams kennende zal het wel geen huis tuin en keuken middelbare school zijn.

En Johan in de gordels en die 2 kinderen ernaast niet of half... Dat ie dat bij zijn eigen kind doet moet ie zelf weten, maar hij neemt ook andermans kind mee. Ik zou als ouder zijnde not amused zijn. Er hoeft maar iets te gebeuren en die kinderen vliegen naar voren.
Het kind moest loten voor scholen.
Deze werd het. Dat was vorig seizoen te zien.
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 22:10:59 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207318277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef Verida het volgende:

[..]
daar denken zij denk ik anders over, anders hadden die kinderen daar al wel op school gezeten :)
Dan moet je niet in Duitsland gaan wonen vind ik. Nederlanders en hun "Duits is moeilijk" :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207318348
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:05 schreef wizzer het volgende:

[..]
Het kind moest loten voor scholen.
Deze werd het. Dat was vorig seizoen te zien.
Klopt. En volgens mij was deze school eerste keus als ik zag hoe blij moeder en dochter waren.
pi_207319062
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klopt. En volgens mij was deze school eerste keus als ik zag hoe blij moeder en dochter waren.
Eerste of tweede ja.


Maar, 45 min, in eigen stad. Jemig.
Ook vreemd dat je allereerste les op de middelbare gelijk gym is.
Mijn zoon had de 1e paar dagen kennismaking enzo.
pi_207319225
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:35 schreef amaranta het volgende:

[..]
Eerste of tweede ja.

Maar, 45 min, in eigen stad. Jemig.
Ook vreemd dat je allereerste les op de middelbare gelijk gym is.
Mijn zoon had de 1e paar dagen kennismaking enzo.
boeken halen, kennis maken, eventueel brugklaskamp enz.

Ik had niet het idee dat ze al vaker op die school was geweest voor dergelijke dingen, want ivan stond te vertellen dat ze de route 2 of 3 keer hadden gefietst om te oefenen.

Het gaat sowieso een beetje anders dan anders bij die familie
pi_207321044
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klopt. En volgens mij was deze school eerste keus als ik zag hoe blij moeder en dochter waren.
Inderdaad, volgens mij het Barlaeus gymnasium. Snap wel dat ze daar 45 minuten fietsen voor over heeft. Voor de rest is de verbazing of verrassing over het huishouden met meer dan acht kleine kinderen een beetje voorbij. Gelukkig inderdaad steeds minder armtrekken en geschreeuw. De familie Jelies laat ondanks hun uitlaatbord op de gevel "Jezus leeft" toch zien dat ze enorm veel voor hun kinderen over hebben, de liefde lijkt er van af te spatten, ook al is hun opvoeding strikt. De Buddenbrucks hetzelfde, ik zie geen verwaarlozing, ook al wordt een kind wakker in kleren. De familie Cudhogam vind ik heel erg leuk, en ja, beetje stom om de erfenis van opa in een strandhuisje te gooien, maar goed, zoals Cynthia zei, opa hield van strand en wilde iets waar iedereen gebruik van kan maken. Dat die oudste zoon (Sax, Six?) daar niet zijn bed voor wil uitkomen, moet hij zelf weten.
De schippersfamilie vind ik ook leuk om naar te kijken.
  vrijdag 30 december 2022 @ 00:43:21 #150
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207322634
De Buddenbrucks willen helemaal niet integreren, ze willen er alleen wonen (en geld binnenharken van de Duitse overheid). Het kan wel zijn dat Rob werkt in Duitsland maar volgens mij is het bedrijf Nederlands/geregistreerd in Nederland maar dat weet ik niet zeker.
Die kinderen zeiden in een eerder seizoen dat daar niets te doen was (als ik me goed herinner hoor) maar dat is ook wel lastig natuurlijk als je de taal niet spreekt.
Beetje geïsoleerd bestaan. Maar wel extra geld en een groot huis, dat dan weer wel.
pi_207324511
Het valt me dit seizoen pas op hoe klein de keuken van BB eigenlijk is als je het formaat van het huis ziet.
  vrijdag 30 december 2022 @ 09:49:20 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207325997
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klopt. En volgens mij was deze school eerste keus als ik zag hoe blij moeder en dochter waren.
Er zijn voor een kind met VWO-advies in Amsterdam zo ongeveer 3 scholen die voor iedereen de top 3 zijn, dus dat heeft niets te maken met "de Cudoghams kennende zal het wel geen huis, tuin en keuken school zijn", als je in Amsterdam woont en een kind hebt/bent met een VWO advies dan staat deze in je top 3, simpelweg omdat je het beste (voor je kind) wilt.

En volgens mij gaan/gingen de 3 oudere kinderen naar andere scholen dus je kunt top 3 hebben wat je wilt, maar je loot wat je loot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2022 @ 19:12:02 #153
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207339001
Rob kan wel een John Williams gebruiken
  vrijdag 30 december 2022 @ 19:35:35 #154
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207339644
Het is dus een veredelde tent
  Spellchecker vrijdag 30 december 2022 @ 19:48:03 #155
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207339950
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Er zijn voor een kind met VWO-advies in Amsterdam zo ongeveer 3 scholen die voor iedereen de top 3 zijn, dus dat heeft niets te maken met "de Cudoghams kennende zal het wel geen huis, tuin en keuken school zijn", als je in Amsterdam woont en een kind hebt/bent met een VWO advies dan staat deze in je top 3, simpelweg omdat je het beste (voor je kind) wilt.

En volgens mij gaan/gingen de 3 oudere kinderen naar andere scholen dus je kunt top 3 hebben wat je wilt, maar je loot wat je loot.
Wat ben jij toch altijd goed op de hoogte van veel dingen ^O^ ^O^
pi_207340888
Ik heb de huidige serie weer afgekeken. Met onze dochter van net 13.

Ondanks dat het toch een herhaling van zetten is, vinden wij het leuk.

Ik vind eigenlijk ieder gezin wel leuk om naar te kijken.
Onze dochter vindt de Cudoghams het leukst, maar zij wil ooit in Amsterdam wonen, dus wellicht ziet ze een catch :P
  vrijdag 30 december 2022 @ 20:45:30 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207341622
Rob en tweedehandsspullen. Nu weer een andere tweedehands kapsalon. :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207341671
Die oudste jellie wordt ook elk seizoen 3 maten voller he. Scheelt niet veel meer met dr moeder
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 30 december 2022 @ 20:55:31 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207341998
"Zullen we ruilen? Krijg jij een kind, krijg ik die kar" Cudoghan met die kar met kapotte wielen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 30-12-2022 21:07:44 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207344922
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 20:45 schreef golfer het volgende:
Rob en tweedehandsspullen. Nu weer een andere tweedehands kapsalon. :D
2 tweedehands keukens, 2 tweedehands kapsalons. Hmm. En die zooi maar binnen slepen.
pi_207346449
Ik zou me inderdaad nu ook drukmaken om de kapsalon. Heeft echt prioriteit boven de halfgesloopte keuken |:(
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 23:24:06 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207347702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Er zijn voor een kind met VWO-advies in Amsterdam zo ongeveer 3 scholen die voor iedereen de top 3 zijn, dus dat heeft niets te maken met "de Cudoghams kennende zal het wel geen huis, tuin en keuken school zijn", als je in Amsterdam woont en een kind hebt/bent met een VWO advies dan staat deze in je top 3, simpelweg omdat je het beste (voor je kind) wilt.

En volgens mij gaan/gingen de 3 oudere kinderen naar andere scholen dus je kunt top 3 hebben wat je wilt, maar je loot wat je loot.
Dat lijkt me sterk. In Emmen kun je al op drie scholen terecht voor vwo, dan moeten in de oh zo geweldige ontwikkelde wereldstad Amsterdam toch wel 15 vwo scholen te vinden zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 23:28:39 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207347827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 00:43 schreef Ceviche het volgende:
De Buddenbrucks willen helemaal niet integreren, ze willen er alleen wonen (en geld binnenharken van de Duitse overheid). Het kan wel zijn dat Rob werkt in Duitsland maar volgens mij is het bedrijf Nederlands/geregistreerd in Nederland maar dat weet ik niet zeker.
Die kinderen zeiden in een eerder seizoen dat daar niets te doen was (als ik me goed herinner hoor) maar dat is ook wel lastig natuurlijk als je de taal niet spreekt.
Beetje geïsoleerd bestaan. Maar wel extra geld en een groot huis, dat dan weer wel.
Gelukszoekers dus :P

Het bedrijf staat nog registreert op het oude adres in Heerlen. Dat huis hielden ze nog aan toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:23:14 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207349580
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk. In Emmen kun je al op drie scholen terecht voor vwo, dan moeten in de oh zo geweldige ontwikkelde wereldstad Amsterdam toch wel 15 vwo scholen te vinden zijn.
Ik heb het dan ook over de top 3 waar iedereen met een VWO-advies naartoe wil....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:29:49 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207349752
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk. In Emmen kun je al op drie scholen terecht voor vwo, dan moeten in de oh zo geweldige ontwikkelde wereldstad Amsterdam toch wel 15 vwo scholen te vinden zijn.
https://schoolwijzer.amsterdam.nl/nl/vo
17 scholen die ook gymnasium bieden waarvan 7 5 een categoraal gymnasium zijn.
En daar waar je een twijfgelgevalletje havo-vwo nog naar een scholengemeenschap zou kunnen laten gaan kan ik me heel goed voorstellen dat een gemotiveerd kind naar een categoraal gymnasium wil.
En dan heb je er dus 7 5 in Amsterdam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 31-12-2022 00:42:44 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 december 2022 @ 01:26:56 #166
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207350883
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom ze die dingen tweedehands halen/zo op hun geld letten. Het lijkt mij niet dat ze dit doen vanwege duurzaamheid, alleen vanwege geld. Ik herinner me nog wel dat Rob zogenaamd tienduizenden euro's per maand binnen zou harken.
Zouden de zaken minder goed gaan?
Geen schande hoor maar begin niet aan een keuken met zo'n half plan. Beter een oude krakkemikkige keuken dan geen keuken.
  Spellchecker zaterdag 31 december 2022 @ 10:43:33 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207354625
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 01:26 schreef Ceviche het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom ze die dingen tweedehands halen/zo op hun geld letten. Het lijkt mij niet dat ze dit doen vanwege duurzaamheid, alleen vanwege geld. Ik herinner me nog wel dat Rob zogenaamd tienduizenden euro's per maand binnen zou harken.
Zouden de zaken minder goed gaan?
Geen schande hoor maar begin niet aan een keuken met zo'n half plan. Beter een oude krakkemikkige keuken dan geen keuken.
Nou heeft hij drie keukens :+
pi_207354717
En koopt die ze op een veiling of zo dat die niet ziet dat er vochtschade op zit?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:22:22 #169
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207355339
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 10:43 schreef maily het volgende:

[..]
Nou heeft hij drie keukens :+
Ik kijk via de app, dus ik weet niet precies of jullie voorlopen of gelijklopen, maar bedoel je met 3 keukens ook die ene die er nog half in zit?
Wat een geldverspilling. En ook echt zonde van die gratis kapsalon, dat waren best mooie spullen toch? Voor Rob ze een tijd stalde :+
  Spellchecker zaterdag 31 december 2022 @ 11:30:32 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207355480
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:22 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik kijk via de app, dus ik weet niet precies of jullie voorlopen of gelijklopen, maar bedoel je met 3 keukens ook die ene die er nog half in zit?
Wat een geldverspilling. En ook echt zonde van die gratis kapsalon, dat waren best mooie spullen toch? Voor Rob ze een tijd stalde :+
Ik bedoel alle keukens nu bij elkaar ;)
  zaterdag 31 december 2022 @ 11:35:14 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207355583
-dubbel-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 31 december 2022 @ 14:27:51 #172
130755 Kinga
versier hier
pi_207358991
Wat vind ik die Zeldenrustjes vervelend. Die attitude van de oudste heeft ze niet van een vreemde, die vader is ook een kwal zeg.
pi_207359270
Ik verbaas me over het figuur dat de moeder van de Zeldenrustjes heeft, na al die leggen.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  zaterdag 31 december 2022 @ 16:34:28 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207361595
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 14:27 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik die Zeldenrustjes vervelend. Die attitude van de oudste heeft ze niet van een vreemde, die vader is ook een kwal zeg.
Die oudste is gewoon een puber en zo gedraagt ze zich ook, dat moeder graag vriendinnen met haar puberdochter wil zijn stoort me veel meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 december 2022 @ 17:20:43 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207362548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:27 schreef Ronaldussen het volgende:
Dat gezemel over die opa trok ik vorig seizoen al slecht en nu ben ik er wel helemaal klaar mee. 'Geen afstand kunnen doen' van zijn auto omdat je daar nog een bepaald 'gevoel' bij hebt... :') Geef gewoon toe dat je een auto toch wel prettig vind om te hebben. Maar ja, dat past weer niet helemaal 'in het plaatje' wat je van jezelf wil laten zien op tv :') Dit gezin spoel ik zoveel mogelijk door. Die ouders trek ik echt niet meer.
Ik heb het kenteken even opgezocht: het is een auto uit 2002 (in 2003 in NL geïmporteerd), die een hele voorraad vorige eigenaren heeft gehad.
De laatste overschrijving is van december 2021, dus dat zal naar Cynthia of Iven zijn geweest, de overschrijving daarvoor was van juni 2019, dus het is niet zo dat opa André had die auto niet al jaren en jaren ofzo.

Dus het ziet er naar uit dat ze de auto idd gehouden hebben vanwege lekker makkelijk en niet omdat opa de auto al jaren had en het echt de auto van opa was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 31-12-2022 17:33:14 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207363413
Ik vind de huid van Cynthia echt heel mooi (klinkt dat raar? :P) Dat ligt vast aan haar genen, maar voeding zal daar ook wel mee te maken hebben.
pi_207365315
Dat koken van moeder Jelies is ook best apart. Een halve kilo braadboter in de pan, dat kan ook wel iets minder?
En dan van die zachte wortelen uit pot :')
  zaterdag 31 december 2022 @ 19:32:03 #179
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207365371
19 kuub water moeten lozen :{
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:13:29 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207366340
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
19 kuub water moeten lozen :{
En dat vervuilde water gewoon in je eigen tuin laten weglopen. :{w
Tuin is meteen een moeras.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker zaterdag 31 december 2022 @ 20:14:17 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207366360
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:29 schreef Dutch_view het volgende:
Dat koken van moeder Jelies is ook best apart. Een halve kilo braadboter in de pan, dat kan ook wel iets minder?
En dan van die zachte wortelen uit pot :')
Beter geeft ze rauwe worteltjes mee naar school :Y)
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:15:36 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207366387
Pa Cudoghan die het met de schoenenverkoper op een leugentje gooit om te voorkomen dat zijn kind de schoenen krijgt die hij graag wil hebben.
Alsof hijzelf die schoenen moet dragen.Als dat kind nou graag die schoenen wil hebben, waarom laat je hem dan niet die krijgen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:20:02 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207366481
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:15 schreef golfer het volgende:
Pa Cudoghan die het met de schoenenverkoper op een leugentje gooit om te voorkomen dat zijn kind de schoenen krijgt die hij graag wil hebben.
Alsof hijzelf die schoenen moet dragen.Als dat kind nou graag die schoenen wil hebben, waarom laat je hem dan niet die krijgen?
Mwah, ik heb ook niet zo'n zin in van die inferieure maar veel te dure meuk met lampjes voor mijn kind, ik vind het handig gespeeld.
Net zoals ik wil dat mijn kind bepaalde kleding niet draagt bijvoorbeeld. Kind kan zoveel willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:21:28 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207366516
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
19 kuub water moeten lozen :{
En als je dan bedenkt dat er een putje in de tuin is niet gelijk even het stinkende rooster schoonmaken.
Ik acht de kans dat hij het er zo, zonder schoonmaken, in heeft teruggezet op zeker 90%
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:23:05 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207366549
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:20 schreef Leandra het volgende:

Mwah, ik heb ook niet zo'n zin in van die inferieure maar veel te dure meuk met lampjes voor mijn kind, ik vind het handig gespeeld.
Net zoals ik wil dat mijn kind bepaalde kleding niet draagt bijvoorbeeld. Kind kan zoveel willen.
Zeg dan niet dat je kind zelf mag aangeven wat ie wil.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207366679
Die spaghetti van de BB'S :')
In stukken gesneden worst door de saus gooien waarbij die saus ook meer weg had van kerriesaus qua kleur.
De kinderen vonden het heerlijk, dat dan wel weer :9
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:44:06 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207366930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:23 schreef golfer het volgende:

[..]
Zeg dan niet dat je kind zelf mag aangeven wat ie wil.
True, toen de mijne zo jong waren mochten ze dan ook kiezen uit wat ik al uitgekozen had :D
Toch een eigen keuze, niet iets dat mij niet bevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207366963
Bij Janneke is ook alles lekker hè, hoor haar elke aflevering wel 2/3x ''even lekker.....'' zeggen :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207366983
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:45 schreef PoesInDoos het volgende:
Bij Janneke is ook alles lekker hè, hoor haar elke aflevering wel 2/3x ''even lekker.....'' zeggen :D
Ze is ook vaak aan het genieten :P
  Moderator zaterdag 31 december 2022 @ 20:47:06 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207366989
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:30 schreef Dutch_view het volgende:
Die spaghetti van de BB'S :')
In stukken gesneden worst door de saus gooien waarbij die saus ook meer weg had van kerriesaus qua kleur.
De kinderen vonden het heerlijk, dat dan wel weer :9
‘Rode saus’
Euh, nee. Dat is gewoon bruine braak. :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_207367039
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ze is ook vaak aan het genieten :P
Ik heb haar nog niet boos/geïrriteerd of iets wat er bij in de buurt komt gezien. Lieve moeder O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:50:32 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367044
Het was natuurlijk sowieso BS van dat Chariënne "net als de andere kinderen" gewoon mee moet draaien in het gezin en daarom ook moet koken, want ik heb Yoriën en Miguel nog nooit in de keuken gezien, dus het is echt niet iets dat in het gezin standaard is qua meedraaien, en indien wel dan had Xaviee ook allang eens in de keuken kunnen staan, die mag dan jonger zijn dan Chariënne, maar geestelijk niet.

En voor de duidelijkheid; ik vind het meer dan prima dat ze haar leren koken, maar doe niet alsof het een gezinsdingetje is dat alle kinderen af en toe moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207367062
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:50 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik heb haar nog niet boos/geïrriteerd of iets wat er bij in de buurt komt gezien. Lieve moeder O+
Toen ze in die zaak waren met die zwemvesten had ik wel het idee dat ze lichtelijk geïrriteerd was toen Johan even een flinke uitgave deed. Ze hield zich goed in, dat wel.
pi_207367077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toen ze in die zaak waren met die zwemvesten had ik wel het idee dat ze lichtelijk geïrriteerd was toen Johan even een flinke uitgave deed. Ze hield zich goed in, dat wel.
Ik kan me voorstellen dat ze wel eens geïrriteerd kan raken om zijn uitspattingen ja :D Maar niet tegenover de kinderen bedoel ik ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207367086
Maar ehh 1200kwh per maand bij de Duitsers? WTF? Dat verbruiken wij per jaar :o
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:54:25 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toen ze in die zaak waren met die zwemvesten had ik wel het idee dat ze lichtelijk geïrriteerd was toen Johan even een flinke uitgave deed. Ze hield zich goed in, dat wel.
Ja, zo zonder overleg even een opblaasboot erbij kopen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:55:15 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367124
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
Maar ehh 1200kwh per maand bij de Duitsers? WTF? Dat verbruiken wij per jaar :o

We kregen hier 1.300 kWh per maand mee.... ondanks groot huis en groot gezin wel heel veel idd, 15.600 kWh per jaar.
Ik weet niet of ze ook nog gas hebben voor de verwarming of dat het huis all electric is, dan gaat het wel hard als er 13 man moet douchen/badderen, maar dan nog....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207367149
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
We kregen hier 1.300 kWh per maand mee.... ondanks groot huis en groot gezin wel heel veel idd, 15.600 kWh per jaar.
Ik weet niet of ze ook nog gas hebben voor de verwarming of dat het huis all electric is, dan gaat het wel hard als er 13 man moet douchen/badderen, maar dan nog....
Ik kon de helft niet verstaan door dat getetter buiten :D
Ik mag toch hopen dat ze geen gas meer hebben! Zou het zwembad ook verwarmd zijn geweest al die tijd?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 31 december 2022 @ 21:00:40 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367209
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik kon de helft niet verstaan door dat getetter buiten :D
Ik mag toch hopen dat ze geen gas meer hebben! Zou het zwembad ook verwarmd zijn geweest al die tijd?
Wij hebben de ondertiteling altijd aan ;)
Nee, volgens mij was het zwembad niet verwarmd, maar er stond denk ik wel permanent een zwembadpomp aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207367226
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wij hebben de ondertiteling altijd aan ;)
Nee, volgens mij was het zwembad niet verwarmd, maar er stond denk ik wel permanent een zwembadpomp aan.
Oh bestaat dat nog? :D Goede tip voor maandag ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 31 december 2022 @ 21:06:23 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367306
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:01 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Oh bestaat dat nog? :D Goede tip voor maandag ;)
Heb je Ziggo?
Dan gewoon ondertiteling kiezen op de afstandsbediening met de knop met de 3 stipjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207367346
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heb je Ziggo?
Dan gewoon ondertiteling kiezen op de afstandsbediening met de knop met de 3 stipjes.
Thanks voor de tip :Y Bij npo gemist heb ik nu ook de ondertiteling aan staan. Leuk, al die verschillende kleuren :P
  zaterdag 31 december 2022 @ 21:14:47 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367448
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Thanks voor de tip :Y Bij npo gemist heb ik nu ook de ondertiteling aan staan. Leuk, al die verschillende kleuren :P
Ja, wel zo handig voor slechthorenden, dat ze nog een beetje kunnen begrijpen wie wat zegt :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207367484
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heb je Ziggo?
Dan gewoon ondertiteling kiezen op de afstandsbediening met de knop met de 3 stipjes.
KPN, maar teletekst 888 werkt nog gewoon ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 31 december 2022 @ 21:17:16 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367499
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:16 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
KPN, maar teletekst 888 werkt nog gewoon ;)
Ja klopt, is de NPO ook verplicht zodat slechthorenden het ook kunnen volgen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207367534
Ik mis Thaila haar input in de kapsalon. Zij wil die ruimte, maar ik heb het idee dat Rob alles regelt, of probeert te regelen :')
pi_207367631
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja klopt, is de NPO ook verplicht zodat slechthorenden het ook kunnen volgen ;)
Weer wat geleerd O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator zaterdag 31 december 2022 @ 21:32:53 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_207367750
What the fuck deed Janneke nou met die cordon blues?? :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_207367881
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:32 schreef Guppy het volgende:
What the fuck deed Janneke nou met die cordon blues?? :o
cremeren en verzuipen :X
ik denk dat ze jus probeerde te maken :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207367957
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
cremeren en verzuipen :X
ik denk dat ze jus probeerde te maken :?
Ik moest lachen en ik heb nog niet eens het fragment gezien :P

Maar jus maken van cordon bleu... Dan nog liever jus uit een zakje (wat ook niet te pruimen is).
pi_207368049
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
En als je dan bedenkt dat er een putje in de tuin is niet gelijk even het stinkende rooster schoonmaken.
Ik acht de kans dat hij het er zo, zonder schoonmaken, in heeft teruggezet op zeker 90%
ik dacht hetzelfde
pi_207368089
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
cremeren en verzuipen :X
ik denk dat ze jus probeerde te maken :?
Ja, dit.
Maar goed, iedere dag weer opnieuw voor 11 mensen koken; ik kan me er serieus geen voorstelling van maken.
pi_207368177
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:53 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, dit.
Maar goed, iedere dag weer opnieuw voor 11 mensen koken; ik kan me er serieus geen voorstelling van maken.
Al die aardappelen schillen. Ik vind het voor 4 personen al een hel :@
  Moderator zaterdag 31 december 2022 @ 22:06:50 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_207368320
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:53 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, dit.
Maar goed, iedere dag weer opnieuw voor 11 mensen koken; ik kan me er serieus geen voorstelling van maken.
Dit telde niet als koken hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_207368372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 22:06 schreef Guppy het volgende:

[..]
Dit telde niet als koken hoor
Ja, prima. Iets van eten op tafel zetten dan. Voor 11 mensen. Iedere dag.
Mij niet bellen.
  zaterdag 31 december 2022 @ 22:31:31 #216
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207368671
Niets is er zo verschrikkelijk als dag in dag uit moeten koken voor een groot gezin en dan ook nog een beetje een normaal boodschappen budget zien te behouden.
Ik kook voor ons gezin met 4 kinderen ook heel anders dan ik zou koken voor 2 volwassenen en 1,5 kind
  Moderator zaterdag 31 december 2022 @ 23:34:13 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207369557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
We kregen hier 1.300 kWh per maand mee.... ondanks groot huis en groot gezin wel heel veel idd, 15.600 kWh per jaar.
Ik weet niet of ze ook nog gas hebben voor de verwarming of dat het huis all electric is, dan gaat het wel hard als er 13 man moet douchen/badderen, maar dan nog....
Of Heizöl, kan ook nog.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 31 december 2022 @ 23:47:34 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_207369818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 22:10 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, prima. Iets van eten op tafel zetten dan. Voor 11 mensen. Iedere dag.
Mij niet bellen.
Daar was dat hele pak boter en halve fles Croma niet voor nodig...

Maar verder heb je gelijk, mij niet bellen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 1 januari 2023 @ 01:44:23 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207371199
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 23:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of Heizöl, kan ook nog.
Iedere andere vorm van verwarming dan all-electric maakt het stroomverbruik alleen maar absurder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 10:59:59 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207373181
Ik kijk nu terug...

Hoe gaat Taila een kapsalon openen als ze bijna een volledige werkweek bezig is met kinderen ophalen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 11:00:03 #221
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207373184
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 22:10 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, prima. Iets van eten op tafel zetten dan. Voor 11 mensen. Iedere dag.
Mij niet bellen.
Geluk is een keuze.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_207377128
Hij doet het natuurlijk zelf, maar toch heb ik wel een beetje medelij met Rob. Zoveel 'projecten' tegelijk... Kunnen zijn oudere zoons niet eens hun handen uit de mouwen steken? En zoals eerder vermeld mag Thaila ook wel wat moeite steken in haar kapsalon.

Ik ben nu de aflevering van gisteren aan het kijken. Dat met dat afzwemmen, als alle ouders zo mogen kijken hebben ze het toch al gehaald? Dan is het om het de ouders te laten zien en om daarna het diploma in ontvangst te nemen?

[ Bericht 31% gewijzigd door Sunshine1982 op 01-01-2023 16:11:30 ]
  zondag 1 januari 2023 @ 16:16:25 #223
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_207377282
Niet altijd hoor. Als er controle komt moeten ze echt wel goed kunnen zwemmen.
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 16:29:37 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_207377536
Ik zou ze als schippers-ouders alleen wel nog even op zwemles houden... Die waren er nog lang niet hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 1 januari 2023 @ 16:46:31 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_207377761
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 16:29 schreef Guppy het volgende:
Ik zou ze als schippers-ouders alleen wel nog even op zwemles houden... Die waren er nog lang niet hoor
Zeker bij hun is c wel een must..
pi_207377801
Ach, leuk dat iedereen voor Chariënne ging klappen omdat ze zo lekker gekookt had O+
  zondag 1 januari 2023 @ 19:17:34 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207380221
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij doet het natuurlijk zelf, maar toch heb ik wel een beetje medelij met Rob. Zoveel 'projecten' tegelijk... Kunnen zijn oudere zoons niet eens hun handen uit de mouwen steken? En zoals eerder vermeld mag Thaila ook wel wat moeite steken in haar kapsalon.

Ik ben nu de aflevering van gisteren aan het kijken. Dat met dat afzwemmen, als alle ouders zo mogen kijken hebben ze het toch al gehaald? Dan is het om het de ouders te laten zien en om daarna het diploma in ontvangst te nemen?
Aan de andere kant heb ik het idee dat Rob degene is die zulke tweedehands "buitenkansjes" iedere keer vindt, terwijl zij er misschien niet eens naar zoekt, als je dat soort dingen dan telkens koopt en maar neerzet zonder er direct wat mee te doen dan kan ik me ook wel voorstellen dat je er klaar mee bent.
Los van hun sowieso al vrij conservatieve rollenpatroon, want als hij de kinderen een keer naar bed brengt kan heeft hij niet eens door of er een pyjama aan is of nog de kleren van overdag.

Ik heb ook niet de illusie dat Rob wel kan koken.
Dus tsja, als het rollenpatroon zo conservatief is dan kun je ook niet echt verwachten dat zij wel aan de gang gaat met die kapsalon, anders dan wat kleurtjes uitzoeken bij de Gamma.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 januari 2023 @ 19:18:48 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207380238
Vorig seizoen was daar toch die kelder met zwembad waarvan ze wel even een Wellness zouden maken?
Dat lijkt me ook zo'n project waar met veel bombarie aan begonnen is en waarmee vervolgens niets gedaan is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 01-01-2023 19:24:30 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 19:26:59 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207380412
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ach, leuk dat iedereen voor Chariënne ging klappen omdat ze zo lekker gekookt had O+
Ja zag er heerlijk uit :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207380633
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja zag er heerlijk uit :7
Ach, het gaat om het idee. Iedereen vond het ook lekker, daar gaat het om.
pi_207380762
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Aan de andere kant heb ik het idee dat Rob degene is die zulke tweedehands "buitenkansjes" iedere keer vindt, terwijl zij er misschien niet eens naar zoekt, als je dat soort dingen dan telkens koopt en maar neerzet zonder er direct wat mee te doen dan kan ik me ook wel voorstellen dat je er klaar mee bent.
Los van hun sowieso al vrij conservatieve rollenpatroon, want als hij de kinderen een keer naar bed brengt kan heeft hij niet eens door of er een pyjama aan is of nog de kleren van overdag.

Ik heb ook niet de illusie dat Rob wel kan koken.
Dus tsja, als het rollenpatroon zo conservatief is dan kun je ook niet echt verwachten dat zij wel aan de gang gaat met die kapsalon, anders dan wat kleurtjes uitzoeken bij de Gamma.
Rob en kinderen is niet zo'n goeie combi :') En dat terwijl hij er 11 heeft. Met zijn beker cappuccino in de bus op weg naar school _O-

Ik vind het knap van Thaila hoe zij zo alles lijkt te regelen wat betreft de kinderen.
  zondag 1 januari 2023 @ 20:56:17 #232
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207381944
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 19:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Rob en kinderen is niet zo'n goeie combi :') En dat terwijl hij er 11 heeft. Met zijn beker cappuccino in de bus op weg naar school _O-

Ik vind het knap van Thaila hoe zij zo alles lijkt te regelen wat betreft de kinderen.
Van wat de serie laat zien is Rob een harde werker maar hoeft Thaila thuis niet veel van hem te verwachten. Wat dat betreft is het inderdaad wel knap dat zij alles weet te organiseren.
Die jongens lijken ook steeds rustiger te worden (vergeleken met een paar jaar geleden) maar ik vraag me af wat er gebeurt als zij allemaal richting 16-18 jaar gaan. Lijkt me dan een hele opgave om ze in het gareel te houden.
  zondag 1 januari 2023 @ 22:59:06 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207384866
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 20:56 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Van wat de serie laat zien is Rob een harde werker maar hoeft Thaila thuis niet veel van hem te verwachten. Wat dat betreft is het inderdaad wel knap dat zij alles weet te organiseren.
Die jongens lijken ook steeds rustiger te worden (vergeleken met een paar jaar geleden) maar ik vraag me af wat er gebeurt als zij allemaal richting 16-18 jaar gaan. Lijkt me dan een hele opgave om ze in het gareel te houden.
Ik zie hem helemaal niet zo als een harde werker.
Als hij al eens aan het werk is staat hij voornamelijk te kijken hoe een ander (Yoriën/Miguel) het fysieke werk doet.
Iedere keer als ik hem aan het werk zie dan moet ik aan de ouderwetse verklaring voor PTT denken.
Putje graven Tentje opzetten Tukje doen.

In het begin van hun deelname leek hij helemaal niet te werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207385138
Buddenbrucks zijn wat saai onderhand. Ieder seizoen hetzelfde.
  maandag 2 januari 2023 @ 00:49:11 #235
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207385741
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zie hem helemaal niet zo als een harde werker.
Als hij al eens aan het werk is staat hij voornamelijk te kijken hoe een ander (Yoriën/Miguel) het fysieke werk doet.
Iedere keer als ik hem aan het werk zie dan moet ik aan de ouderwetse verklaring voor PTT denken.
Putje graven Tentje opzetten Tukje doen.

In het begin van hun deelname leek hij helemaal niet te werken.
Zat hij in de eerste seizoenen niet in de ziektewet ofzo? Die van de Quadackers sowieso maar Rob volgens mij ook.
Dat hij erbij staat te kijken is denk ik ook wel expres zo ge-edit. En ik vermoed als hij die oudsten bij zich heeft dat die niet veel uitvoeren en hij het alsnog zelf moet doen :+
Al geloof ik meteen dat er elk half uur een rookpauze ingelast wordt :P
pi_207386170
Dit programma is voor mij echt dé manifestatie van de hel, ik kan niet eens normaal voor mezelf zorgen, laat staan voor een kind en dan ook nog eens zoveel :') Des te meer respect heb ik voor de ouders die dat allemaal wel voor elkaar weten te krijgen zonder compleet gestoord te worden.

Het meest sneue bij dit soort gezinnen vind ik dat de oudste kinderen op een gegeven moment (al dan niet onbewust) als surrogaat-ouder voor de jongsten worden ingeschakeld om de echte ouders te ontlasten terwijl ze niet in de positie zijn om daar nee tegen te zeggen, en ze zelf nota bene ook nog kind zijn :{ Moet erbij zeggen dat dat in dit programma niet opvalt (ik kijk het niet elke aflevering), maar het is een vaak voorkomend verschijnsel wat erin sluipt als je op een gegeven moment rond de 10 kinderen hebt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:22 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik kijk via de app, dus ik weet niet precies of jullie voorlopen of gelijklopen, maar bedoel je met 3 keukens ook die ene die er nog half in zit?
Wat een geldverspilling. En ook echt zonde van die gratis kapsalon, dat waren best mooie spullen toch? Voor Rob ze een tijd stalde :+
Als die Rob gewoon een gemiddelde IKEA keuken had aangeschaft en had laten installeren had ie nu een werkende keuken gehad die mooier is dan al die tweedehands troep bij elkaar, wellicht voor minder geld ook, en scheelt het sowieso een hoop tijd die je al hard genoeg nodig hebt als je zo achterlijk veel kinderen hebt.

Ik kijk maar heel af en toe eens een aflevering, maar die vent lijkt zich gewoon niet bewust te zijn van de grenzen die er zijn als je maar 24 uur in een dag hebt met zo'n gezinssamenstelling. Dan moet je keuzes maken, en niet aan al die dingen dingen tegelijk beginnen inclusief een achterlijk groot zwembad in je tuin.

[ Bericht 6% gewijzigd door Fleischmeister op 02-01-2023 05:37:41 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 14:33:42 #237
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_207390229
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik mis Thaila haar input in de kapsalon. Zij wil die ruimte, maar ik heb het idee dat Rob alles regelt, of probeert te regelen :')
Ik las in een reactie van Thalia op Facebook dat ze een winkelpand in Nederland gehuurd heeft, maar ze zijn nog bezig met de vergunningen omdat ze geen gewone kapsalon wil.

[ Bericht 4% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 02-01-2023 14:39:34 ]
pi_207390343
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 14:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]
Ik las in een reactie van Thalia op Facebook dat ze een winkelpand in Nederland gehuurd heeft, maar ze zijn nog bezig met de vergunningen omdat ze geen gewone kapsalon wil.
Die weten ook niet wat ze willen hè :')
  maandag 2 januari 2023 @ 18:16:36 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207392740
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 14:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]
Ik las in een reactie van Thalia op Facebook dat ze een winkelpand in Nederland gehuurd heeft, maar ze zijn nog bezig met de vergunningen omdat ze geen gewone kapsalon wil.
Ik ben zo benieuwd wat ik me moet voorstellen bij "geen gewone kapsalon".....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 januari 2023 @ 18:29:52 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207392947
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:16 schreef Leandra het volgende:


Ik ben zo benieuwd wat ik me moet voorstellen bij "geen gewone kapsalon".....
Met speciale massage en happy ending. :r
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker maandag 2 januari 2023 @ 18:54:52 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207393350
quote:
12s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Met speciale massage en happy ending. :r
_O-

Al die katten die dan heen en weer trippelen op je rug O+
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 19:09:06 #242
155227 crew  Guppy
dus
pi_207393617
Verjaardagsliedje be like "De here God heeft je weer een jaar gespaard!!" :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 19:20:18 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207393789
Leeft die moeke van Thaila nog? Zie je nooit meer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207393878
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:09 schreef Guppy het volgende:
Verjaardagsliedje be like "De here God heeft je weer een jaar gespaard!!" :o
Weer eens wat anders dan Happy Birthday :P
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 19:26:52 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207393898
Flinke oorbel nu van Harrie
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 2 januari 2023 @ 19:31:10 #246
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207393966
Rob is een rekenwonder
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 19:31:54 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207393986
Beetje verkeerd gemonteerd. Eerst zie je een scène waarop achterop de bus geen nummerplaat zit, een moment later zie je dat ie die nummerplaat van de bus af haalt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 19:37:29 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_207394051
"Ze overleven het niet in de regen!!" :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_207394294
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:09 schreef Guppy het volgende:
Verjaardagsliedje be like "De here God heeft je weer een jaar gespaard!!" :o
zo feestelijk :D _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207394653
Christengekkies O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Spellchecker maandag 2 januari 2023 @ 22:46:40 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207398476
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:26 schreef derLudolf het volgende:
Flinke oorbel nu van Harrie
Beetje TE vind ik .....
  Spellchecker maandag 2 januari 2023 @ 22:47:02 #252
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207398489
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob is een rekenwonder
En dan pizza laten bezorgen :+
pi_207399845
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:20 schreef derLudolf het volgende:
Leeft die moeke van Thaila nog? Zie je nooit meer.
Astrid. Ja die leeft nog. Komt in een van de volgende afleveringen op bezoek las ik.
pi_207399910
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:37 schreef Guppy het volgende:
"Ze overleven het niet in de regen!!" :D
Moest ik ook om lachen ja. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207399918
Wel leuk dat die ouders meegaan naar het sporten met zo veel kinderen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 3 januari 2023 @ 00:03:01 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207399937
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:09 schreef Guppy het volgende:
Verjaardagsliedje be like "De here God heeft je weer een jaar gespaard!!" :o
Nou idd, wat een bizarre tekst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207400803
Janneke heeft op facebook sportief reageerd op het het verzuipen van de cordon bleus:

'Wauw wat heerlijk die reacties over de hoeveelheid boter 🤣🤣
Wat ik helemaal begrijp ik keek johan aan en zei zag je dat dit is niet normaal waar was ik met mijn hoofd op dat moment 😆.
Gelukkig een wijze les 🤭'

Volgens mij heeft Janneke niet van leestekens gehoord :P

[ Bericht 19% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-01-2023 08:01:19 ]
pi_207400992
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Janneke heeft op facebook sportief reageerd op het het verzuipen van de cordon bleus:

'Wauw wat heerlijk die reacties over de hoeveelheid boter 🤣🤣
Wat ik helemaal begrijp ik keek johan aan en zei zag je dat dit is niet normaal waar was ik met mijn hoofd op dat moment 😆.
Gelukkig een wijze les 🤭'

Volgens mij heeft Janneke niet van leestekens gehoord :P
Alleen God mag er een punt achter zetten.
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 08:32:06 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207401083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 00:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou idd, wat een bizarre tekst.
Ach ja, dat vind ik minder bizar dan kinderen besnijden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207402417
Holy crap, is daar in het huis van BB een bom ontploft. Overal al die was en andere zooi :o

Wat een heerlijk kind, Carolien Jelies. Blij ei O+

[ Bericht 29% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-01-2023 11:12:58 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 januari 2023 @ 11:54:38 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207403189
Zo'n druk behang in zo'n klein hokkie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_207403772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:54 schreef Ynske het volgende:
Zo'n druk behang in zo'n klein hokkie
Ja beetje claustrofobisch gevoel daar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207405792
Dat maakt kinderen niet zoveel uit. Die vinden dieren op het behang leuk om naar te kijken. Gevoel voor ruimte, rust en wat wel/niet past bij elkaar, komt pas veel later.

En hoe klein het ook is, het is wel echt een eigen slaapkamer(tje) :Y Als je dat vergelijkt met de grote kale grotendeels kleurloze hokken bij de kleinere kinderen van de BB's... Er staan wat bedden en een of twee kasten in, maar dat is het dan ook. Geen speelgoed, geen eigen spulletjes, helemaal niks...
  dinsdag 3 januari 2023 @ 15:41:24 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207405842
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:54 schreef Ynske het volgende:
Zo'n druk behang in zo'n klein hokkie
Ik vind het vooral een heel kinderlijk behang, dat ik misschien in een babykamer zou kunnen gebruiken, of voor een peuter, maar bij een kleuter zou het voor mij al op de grens zijn, dus voor een kamer voor een kleuter en een 7-jarige zou ik het niet kiezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 januari 2023 @ 15:47:30 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207405906
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 08:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ach ja, dat vind ik minder bizar dan kinderen besnijden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste vind ik besnijden ook bizar, ten tweede zou ik dezelfde mening hebben als het een Arabisch liedje was met die tekst.

Dat ik jarenlang in de bible belt heb gewoond tussen mensen die grotendeels reformatorisch zijn (zwarte kousen) maakt idd wel dat ik me realiseer dat het gros van de moslims niks strenger in de leer is dan de zwarte kousen in NL.

Dat gezegd hebbende zou het me niets verbazen als de Jelies is verzocht hun kinderen op een andere school te doen, want die zaten ook op een reformatorische school, en met wat er van ze te zien is in Een Huis Vol, kan het zomaar zijn dat dat op school niet gewaardeerd werd.
Ze waren ook al overgestapt naar een andere kerk, volgens mij ook minder streng in de leer dan de kerk waar ze eerst kerkten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 19:13:13 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_207407992
Rob die het verkeerde huisje wakker maakt op het vakantiepark #stuk :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 3 januari 2023 @ 19:38:13 #267
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_207408356
Gaat die Urker met z'n Urkjes helemaal naar Zeeland om een oesterkwekerij te bezoeken.
Was er ook maar 1 die het leuk vond, die Urker dus.
pi_207408409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:13 schreef Guppy het volgende:
Rob die het verkeerde huisje wakker maakt op het vakantiepark #stuk :D
Haha speciaal hiervoor even teruggekeken _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_207408947
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ten eerste vind ik besnijden ook bizar, ten tweede zou ik dezelfde mening hebben als het een Arabisch liedje was met die tekst.

Dat ik jarenlang in de bible belt heb gewoond tussen mensen die grotendeels reformatorisch zijn (zwarte kousen) maakt idd wel dat ik me realiseer dat het gros van de moslims niks strenger in de leer is dan de zwarte kousen in NL.

Dat gezegd hebbende zou het me niets verbazen als de Jelies is verzocht hun kinderen op een andere school te doen, want die zaten ook op een reformatorische school, en met wat er van ze te zien is in Een Huis Vol, kan het zomaar zijn dat dat op school niet gewaardeerd werd.
Ze waren ook al overgestapt naar een andere kerk, volgens mij ook minder streng in de leer dan de kerk waar ze eerst kerkten.
Dat vond ik wel raar. Opeens van school veranderd onder de noemer van we moeten zuinig aan doen met het geld. Het zou best kunnen, maar ik vond het... kweetnie.. vreemd. Dat wat jij als reden aandraagt zou best wel eens kunnen.
pi_207408981
Goede sponsordeal met efteling.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 20:19:51 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207409001
Mwoah dat zou ik er niet direct achter zoeken. Het scheelt ook gewoon geld en tijd. Tijd waarin ze ook wat kan werken, hetgeen handig is is gezien de gestegen kosten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207409201
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Mwoah dat zou ik er niet direct achter zoeken. Het scheelt ook gewoon geld en tijd. Tijd waarin ze ook wat kan werken, hetgeen handig is is gezien de gestegen kosten.
Zou best kunnen hoor. Maar waarom dat meisje van school afhalen als ze nog maar één jaartje hoeft? Dat had best anders gekund denk ik als dat de reden zou zijn. Je zag ook dat ze het er best moeilijk mee had.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 20:52:49 #273
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207409727
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zou best kunnen hoor. Maar waarom dat meisje van school afhalen als ze nog maar één jaartje hoeft? Dat had best anders gekund denk ik als dat de reden zou zijn. Je zag ook dat ze het er best moeilijk mee had.
Ik denk omdat het geen doen is om 1 kind zo ver te brengen en de anderen wel op een school dichterbij te doen. En volgend jaar hebben ze vast wel een ander kind dat nog maar 1 jaar hoeft.

Al dacht ik eigenlijk tussen neus en lippen door te horen dat de kinderen moeite hadden om goed mee te komen op school en ze denken dat de school om de hoek én dichterbij is (dus meer tijd voor nuttige dingen, of dat nou thuis bijles is of godsdienstig onderwijs is), én dat ze denken dat de school om de hoek minder tijd aan godsdienst besteedt (en dus meer aan onderwijs).
Waar zeker wat voor te zeggen valt, ik denk dat een reformatorische school makkelijk aan een uur godsdienstig onderwijs komt (bijbelverhaal, liedjes, elk dagdeel openen en afsluiten, bijbel lezen enzovoort). Dat als de balans wordt opgemaakt het wel erg lastig wordt om te zeggen dat reformatorisch onderwijs de betere optie is.
En die kinderen zijn zó sociaal, ik geloof meteen dat dat met die oudste wel goedkomt.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 21:04:45 #274
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207409983
En veel kinderen komen op de middelbare ook niet bij bekende in de klas.
Ik snap wel dat het logistiek niet echt makkelijk is om haar daar te laten.

Ik heb binnenkort 4 kinderen op 4 verschillende scholen (waarvan 1 kind op 10 km fietsafstand van het andere kind) en als ik ze allemaal om de hoek kon hebben deed ik het direct. :P (nu heb ik het geluk dat 2 van de 4 naar de middelbare gaan volgens schooljaar) maar het gaat heel wat planning kosten om beide jongere kinderen weg te brengen en op te halen, en financieel is dat ook een aardig bedrag wat daar naartoe gaat.
  Spellchecker woensdag 4 januari 2023 @ 08:00:15 #275
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207415038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:13 schreef Guppy het volgende:
Rob die het verkeerde huisje wakker maakt op het vakantiepark #stuk :D
Ben je lekker een paar daagjes op vakantie, staat "de politie" met een cameraploeg voor de deur _O-
pi_207415090
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ben zo benieuwd wat ik me moet voorstellen bij "geen gewone kapsalon".....
Een bedrijf waar ook mensen met een beperking kunnen komen voor dagbesteding en om te werken.
pi_207415120
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:17 schreef Serinde het volgende:

[..]
Een bedrijf waar ook mensen met een beperking kunnen komen voor dagbesteding en om te werken.
Niet oneerbiedig bedoeld, maar wat moeten zulke mensen in een kapsalon doen dan?
pi_207415474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Niet oneerbiedig bedoeld, maar wat moeten zulke mensen in een kapsalon doen dan?
Ze vertelde over haar dochter, die schijnt kapster te willen worden maar dat kan niet. Dus die moet dan haren gaan wassen, hoofdmassages geven enzo ?! Nou kan ze dat altijd doen in haar eigen kapsalon maar wellicht wil ze meer plek bieden (subsidies?!!?).
pi_207417771
Kijk nu aflevering van gisteren . 3 huisjes geboekt op attractiepark de Efteling.

Over besparen gesproken :P :')
pi_207417838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kijk nu aflevering van gisteren . 3 huisjes geboekt op attractiepark de Efteling.

Over besparen gesproken :P :')
Ik vermoed dat dat gesponsord word...
pi_207417860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:11 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dat gesponsord word...
Ja, dat lijkt me niet anders kunnen inderdaad. Zo'n huisje kost klauwen met geld, laat staan 3.
pi_207417933
Ja of 11x zo'n 'voordeel' menu in de Efteling dat is ook zo 100+ euro.
pi_207418067
Apart wel hoor. De jongste BB is de oom van Djévaina. Ze schelen wat? 2 jaar van elkaar?
pi_207418195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:11 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Ik vermoed dat dat gesponsord word...
Lekker dan, zij naar de Efteling en de Jelies naar een stinkfabriek :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 4 januari 2023 @ 13:48:50 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207418232
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:18 schreef Remco het volgende:
Ja of 11x zo'n 'voordeel' menu in de Efteling dat is ook zo 100+ euro.
Ja, en ze hadden een hele aanhanger vol eten meegenomen omdat het eten op het pretpark zo duur was :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 4 januari 2023 @ 13:50:57 #286
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207418251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:43 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Lekker dan, zij naar de Efteling en de Jelies naar een stinkfabriek :D
Johan nog koppie-onder geweest :D
  woensdag 4 januari 2023 @ 13:57:11 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207418296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:43 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Lekker dan, zij naar de Efteling en de Jelies naar een stinkfabriek :D
Daar waren ze kennelijk uitgenodigd door het lokale toeristenbureau.
https://www.instagram.com/p/Cm98coPjVR7/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207418649
Nu zag ik Janneke druk in de weer met broodjes, maar een heel brood is best wat goedkoper als er op de centen gelet moet worden.

Wij aten eigenlijk ook alleen maar broodjes en ik vind het best wat schelen nu we vaker boterhammen eten.
pi_207419035
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Daar waren ze kennelijk uitgenodigd door het lokale toeristenbureau.
https://www.instagram.com/p/Cm98coPjVR7/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Hopelijk tegen betaling, je gaat dit toch niet vrijwillig doen _O-
Ben benieuwd of zij en de Cudo's nog een uitje krijgen dit seizoen, de fam Zeldenrust is ook al naar Walibi geweest.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207419157
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Daar waren ze kennelijk uitgenodigd door het lokale toeristenbureau.
https://www.instagram.com/p/Cm98coPjVR7/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ah oke, ik vond het al een verwonderlijk uitje voor zo'n gezin.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207419300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:18 schreef Remco het volgende:
Ja of 11x zo'n 'voordeel' menu in de Efteling dat is ook zo 100+ euro.
Voordeelmenu bij Hongerige Machinist (volgens mij stonden ze daar) is 7.65. Prijzen van eten zijn best redelijk bij de Efteling.
  woensdag 4 januari 2023 @ 17:42:34 #292
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207420492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu zag ik Janneke druk in de weer met broodjes, maar een heel brood is best wat goedkoper als er op de centen gelet moet worden.

Maar er zit wel een verschil tussen kosten die je altijd maakt of af en toe een uitje en dan wat lekkers halen.

Ik wil het ook wat zuiniger aan doen en in ons geval is dat ook minder uitjes, maar als ik dan dat uitje heb mooi wel dat ik bolletjes meeneem en een voordeelmenu koop.
  woensdag 4 januari 2023 @ 18:36:49 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207421153
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2023 17:42 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]
Maar er zit wel een verschil tussen kosten die je altijd maakt of af en toe een uitje en dan wat lekkers halen.

Ik wil het ook wat zuiniger aan doen en in ons geval is dat ook minder uitjes, maar als ik dan dat uitje heb mooi wel dat ik bolletjes meeneem en een voordeelmenu koop.
Precies!
pi_207421254
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2023 17:42 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]
Maar er zit wel een verschil tussen kosten die je altijd maakt of af en toe een uitje en dan wat lekkers halen.

Ik wil het ook wat zuiniger aan doen en in ons geval is dat ook minder uitjes, maar als ik dan dat uitje heb mooi wel dat ik bolletjes meeneem en een voordeelmenu koop.
Ik dacht te horen dat de broodjes als ontbijt dienden.

Ik gooide uit gewenning elke keer broodjes in de kar totdat ik opeens zag hoe duur broodjes eigenlijk zijn. Voor de prijs van 6 bolletjes kan je een heel brood kopen :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Sunshine1982 op 04-01-2023 18:52:50 ]
pi_207421491
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik dacht te horen dat de broodjes als ontbijt dienden.

Ik gooide uit gewenning elke keer broodjes in de kar totdat ik opeens zag hoe duur broodjes eigenlijk zijn. Voor de prijs van 6 bolletjes kan je een heel brood kopen :o
En die witte vullen ook totaal niet
  woensdag 4 januari 2023 @ 19:10:27 #296
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207421541
Wat een rommel in die wagen _O-
pi_207421543
Je auto uitlenen en dan zo terugkrijgen 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_207421641
ah daar is oma :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 4 januari 2023 @ 19:36:44 #299
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_207421811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een rommel in die wagen _O-
Walgelijk. Leven als een zwijn.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_207422317
Die zoon van die BB, met zijn eeuwige nektas. Zelfs binnen heeft ie hem om...

:')
pi_207422385
Cudoghams geen tv bizar :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')