Astrid. Ja die leeft nog. Komt in een van de volgende afleveringen op bezoek las ik.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:20 schreef derLudolf het volgende:
Leeft die moeke van Thaila nog? Zie je nooit meer.
Moest ik ook om lachen ja.quote:
Alleen God mag er een punt achter zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Janneke heeft op facebook sportief reageerd op het het verzuipen van de cordon bleus:
'Wauw wat heerlijk die reacties over de hoeveelheid boter 🤣🤣
Wat ik helemaal begrijp ik keek johan aan en zei zag je dat dit is niet normaal waar was ik met mijn hoofd op dat moment 😆.
Gelukkig een wijze les 🤭'
Volgens mij heeft Janneke niet van leestekens gehoord![]()
Ach ja, dat vind ik minder bizar dan kinderen besnijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja beetje claustrofobisch gevoel daarquote:
Ik vind het vooral een heel kinderlijk behang, dat ik misschien in een babykamer zou kunnen gebruiken, of voor een peuter, maar bij een kleuter zou het voor mij al op de grens zijn, dus voor een kamer voor een kleuter en een 7-jarige zou ik het niet kiezen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, dat vind ik minder bizar dan kinderen besnijden.Ten eerste vind ik besnijden ook bizar, ten tweede zou ik dezelfde mening hebben als het een Arabisch liedje was met die tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik jarenlang in de bible belt heb gewoond tussen mensen die grotendeels reformatorisch zijn (zwarte kousen) maakt idd wel dat ik me realiseer dat het gros van de moslims niks strenger in de leer is dan de zwarte kousen in NL.
Dat gezegd hebbende zou het me niets verbazen als de Jelies is verzocht hun kinderen op een andere school te doen, want die zaten ook op een reformatorische school, en met wat er van ze te zien is in Een Huis Vol, kan het zomaar zijn dat dat op school niet gewaardeerd werd.
Ze waren ook al overgestapt naar een andere kerk, volgens mij ook minder streng in de leer dan de kerk waar ze eerst kerkten.
Haha speciaal hiervoor even teruggekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:13 schreef Guppy het volgende:
Rob die het verkeerde huisje wakker maakt op het vakantiepark #stuk
Dat vond ik wel raar. Opeens van school veranderd onder de noemer van we moeten zuinig aan doen met het geld. Het zou best kunnen, maar ik vond het... kweetnie.. vreemd. Dat wat jij als reden aandraagt zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik besnijden ook bizar, ten tweede zou ik dezelfde mening hebben als het een Arabisch liedje was met die tekst.
Dat ik jarenlang in de bible belt heb gewoond tussen mensen die grotendeels reformatorisch zijn (zwarte kousen) maakt idd wel dat ik me realiseer dat het gros van de moslims niks strenger in de leer is dan de zwarte kousen in NL.
Dat gezegd hebbende zou het me niets verbazen als de Jelies is verzocht hun kinderen op een andere school te doen, want die zaten ook op een reformatorische school, en met wat er van ze te zien is in Een Huis Vol, kan het zomaar zijn dat dat op school niet gewaardeerd werd.
Ze waren ook al overgestapt naar een andere kerk, volgens mij ook minder streng in de leer dan de kerk waar ze eerst kerkten.
Zou best kunnen hoor. Maar waarom dat meisje van school afhalen als ze nog maar één jaartje hoeft? Dat had best anders gekund denk ik als dat de reden zou zijn. Je zag ook dat ze het er best moeilijk mee had.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Mwoah dat zou ik er niet direct achter zoeken. Het scheelt ook gewoon geld en tijd. Tijd waarin ze ook wat kan werken, hetgeen handig is is gezien de gestegen kosten.
Ik denk omdat het geen doen is om 1 kind zo ver te brengen en de anderen wel op een school dichterbij te doen. En volgend jaar hebben ze vast wel een ander kind dat nog maar 1 jaar hoeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Maar waarom dat meisje van school afhalen als ze nog maar één jaartje hoeft? Dat had best anders gekund denk ik als dat de reden zou zijn. Je zag ook dat ze het er best moeilijk mee had.
Ben je lekker een paar daagjes op vakantie, staat "de politie" met een cameraploeg voor de deurquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:13 schreef Guppy het volgende:
Rob die het verkeerde huisje wakker maakt op het vakantiepark #stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |