Jaquote:Op maandag 26 december 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
Daar zullen ze veel plezier van hebben, van dat strandhuisje.....de dag dat ze gaan klussen zijn ze er allemaal al om half 3 's middags ofzo
Zal geen wekelijks uitje worden vrees ik En ze hadden er ook niet allemaal zin in volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2022 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ja
Een paar met de auto, een paar met openbaar vervoer.
Ze gebruiken graag OSB ja, staat een beetje pauper.quote:
En dan besparen op één witte plank. Maar wel elke dag, meermaals per dag, koffie to goquote:Op maandag 26 december 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
[..]
echt he, weer die goedkope platen hout gebruikt, ziet er toch niet uit
dat dus, ik vind dat eigenlijk de minst leuke familie, zo'n overdreven goodie goodie two shoes stel.quote:Op maandag 26 december 2022 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan besparen op één witte plank. Maar wel elke dag, meermaals per dag, koffie to go
Een nestje zonder eitjesquote:Op maandag 26 december 2022 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, ik vind dat eigenlijk de minst leuke familie, zo'n overdreven goodie goodie two shoes stel.
Dat dacht ik dus ook, die auto staat waarschijnlijk vlak bij huis, had je daar niet gewoon een bak koffie kunnen drinken.quote:Op maandag 26 december 2022 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan besparen op één witte plank. Maar wel elke dag, meermaals per dag, koffie to go
Ik gok dat die auto onder het huis in de garage staat gewoonquote:Op maandag 26 december 2022 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, die auto staat waarschijnlijk vlak bij huis, had je daar niet gewoon een bak koffie kunnen drinken.
Volgens mij is dat best wel een stedelijk dingetje hoor. En dan klagen dat alles duur is.
Nee die stond een de straat, bij een koffietent. Volgens mij zeiden ze dat ze de auto dichtbij hadden geparkeerd deze keer.quote:Op maandag 26 december 2022 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik gok dat die auto onder het huis in de garage staat gewoon
Ik dacht gisteren te zien dat hij in een garage stond. En Ivan “grapte” dat hij de kinderen in de auto zou opsluiten als het te druk was.quote:Op maandag 26 december 2022 22:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee die stond een de straat, bij een koffietent. Volgens mij zeiden ze dat ze de auto dichtbij hadden geparkeerd deze keer.
In de auto zou zetten: hij rust, de kinderen lol.quote:Op maandag 26 december 2022 23:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren te zien dat hij in een garage stond. En Ivan “grapte” dat hij de kinderen in de auto zou opsluiten als het te druk was.
Volgens mij hebben ze bewust geen auto, maar een leenauto of deelauto.quote:Op maandag 26 december 2022 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik gok dat die auto onder het huis in de garage staat gewoon
Heb je gisteren of eergisteren gekeken, Verida?quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bewust geen auto, maar een leenauto of deelauto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |