Heb je Ziggo?quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:01 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh bestaat dat nog?Goede tip voor maandag
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je Ziggo?
Dan gewoon ondertiteling kiezen op de afstandsbediening met de knop met de 3 stipjes.
Ja, wel zo handig voor slechthorenden, dat ze nog een beetje kunnen begrijpen wie wat zegtquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Thanks voor de tipBij npo gemist heb ik nu ook de ondertiteling aan staan. Leuk, al die verschillende kleuren
KPN, maar teletekst 888 werkt nog gewoonquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je Ziggo?
Dan gewoon ondertiteling kiezen op de afstandsbediening met de knop met de 3 stipjes.
Ja klopt, is de NPO ook verplicht zodat slechthorenden het ook kunnen volgenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
KPN, maar teletekst 888 werkt nog gewoon
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, is de NPO ook verplicht zodat slechthorenden het ook kunnen volgen
cremeren en verzuipenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:32 schreef Guppy het volgende:
What the fuck deed Janneke nou met die cordon blues??
Ik moest lachen en ik heb nog niet eens het fragment gezienquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cremeren en verzuipen![]()
ik denk dat ze jus probeerde te maken
ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat er een putje in de tuin is niet gelijk even het stinkende rooster schoonmaken.
Ik acht de kans dat hij het er zo, zonder schoonmaken, in heeft teruggezet op zeker 90%
Ja, dit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cremeren en verzuipen![]()
ik denk dat ze jus probeerde te maken
Al die aardappelen schillen. Ik vind het voor 4 personen al een helquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:53 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar goed, iedere dag weer opnieuw voor 11 mensen koken; ik kan me er serieus geen voorstelling van maken.
Dit telde niet als koken hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:53 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar goed, iedere dag weer opnieuw voor 11 mensen koken; ik kan me er serieus geen voorstelling van maken.
Of Heizöl, kan ook nog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
We kregen hier 1.300 kWh per maand mee.... ondanks groot huis en groot gezin wel heel veel idd, 15.600 kWh per jaar.
Ik weet niet of ze ook nog gas hebben voor de verwarming of dat het huis all electric is, dan gaat het wel hard als er 13 man moet douchen/badderen, maar dan nog....
Daar was dat hele pak boter en halve fles Croma niet voor nodig...quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, prima. Iets van eten op tafel zetten dan. Voor 11 mensen. Iedere dag.
Mij niet bellen.
Geluk is een keuze.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, prima. Iets van eten op tafel zetten dan. Voor 11 mensen. Iedere dag.
Mij niet bellen.
Zeker bij hun is c wel een must..quote:Op zondag 1 januari 2023 16:29 schreef Guppy het volgende:
Ik zou ze als schippers-ouders alleen wel nog even op zwemles houden... Die waren er nog lang niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |