En dat vervuilde water gewoon in je eigen tuin laten weglopen.quote:
Beter geeft ze rauwe worteltjes mee naar schoolquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:29 schreef Dutch_view het volgende:
Dat koken van moeder Jelies is ook best apart. Een halve kilo braadboter in de pan, dat kan ook wel iets minder?
En dan van die zachte wortelen uit pot
Mwah, ik heb ook niet zo'n zin in van die inferieure maar veel te dure meuk met lampjes voor mijn kind, ik vind het handig gespeeld.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:15 schreef golfer het volgende:
Pa Cudoghan die het met de schoenenverkoper op een leugentje gooit om te voorkomen dat zijn kind de schoenen krijgt die hij graag wil hebben.
Alsof hijzelf die schoenen moet dragen.Als dat kind nou graag die schoenen wil hebben, waarom laat je hem dan niet die krijgen?
En als je dan bedenkt dat er een putje in de tuin is niet gelijk even het stinkende rooster schoonmaken.quote:
Zeg dan niet dat je kind zelf mag aangeven wat ie wil.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:20 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik heb ook niet zo'n zin in van die inferieure maar veel te dure meuk met lampjes voor mijn kind, ik vind het handig gespeeld.
Net zoals ik wil dat mijn kind bepaalde kleding niet draagt bijvoorbeeld. Kind kan zoveel willen.
True, toen de mijne zo jong waren mochten ze dan ook kiezen uit wat ik al uitgekozen hadquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je kind zelf mag aangeven wat ie wil.
Ze is ook vaak aan het genietenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:45 schreef PoesInDoos het volgende:
Bij Janneke is ook alles lekker hè, hoor haar elke aflevering wel 2/3x ''even lekker.....'' zeggen
‘Rode saus’quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:30 schreef Dutch_view het volgende:
Die spaghetti van de BB'S![]()
In stukken gesneden worst door de saus gooien waarbij die saus ook meer weg had van kerriesaus qua kleur.
De kinderen vonden het heerlijk, dat dan wel weer
Ik heb haar nog niet boos/geïrriteerd of iets wat er bij in de buurt komt gezien. Lieve moederquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze is ook vaak aan het genieten
Toen ze in die zaak waren met die zwemvesten had ik wel het idee dat ze lichtelijk geïrriteerd was toen Johan even een flinke uitgave deed. Ze hield zich goed in, dat wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet boos/geïrriteerd of iets wat er bij in de buurt komt gezien. Lieve moeder
Ik kan me voorstellen dat ze wel eens geïrriteerd kan raken om zijn uitspattingen jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toen ze in die zaak waren met die zwemvesten had ik wel het idee dat ze lichtelijk geïrriteerd was toen Johan even een flinke uitgave deed. Ze hield zich goed in, dat wel.
Ja, zo zonder overleg even een opblaasboot erbij kopen....quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toen ze in die zaak waren met die zwemvesten had ik wel het idee dat ze lichtelijk geïrriteerd was toen Johan even een flinke uitgave deed. Ze hield zich goed in, dat wel.
We kregen hier 1.300 kWh per maand mee.... ondanks groot huis en groot gezin wel heel veel idd, 15.600 kWh per jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
Maar ehh 1200kwh per maand bij de Duitsers? WTF? Dat verbruiken wij per jaar
Ik kon de helft niet verstaan door dat getetter buitenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
We kregen hier 1.300 kWh per maand mee.... ondanks groot huis en groot gezin wel heel veel idd, 15.600 kWh per jaar.
Ik weet niet of ze ook nog gas hebben voor de verwarming of dat het huis all electric is, dan gaat het wel hard als er 13 man moet douchen/badderen, maar dan nog....
Wij hebben de ondertiteling altijd aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:57 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik kon de helft niet verstaan door dat getetter buiten![]()
Ik mag toch hopen dat ze geen gas meer hebben! Zou het zwembad ook verwarmd zijn geweest al die tijd?
Oh bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben de ondertiteling altijd aan
Nee, volgens mij was het zwembad niet verwarmd, maar er stond denk ik wel permanent een zwembadpomp aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |