onbekenden zou ik niks zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik kom ook weleens stinkende mensen tegen, maar ik zeg er dan ook niets van
Dat zou zijn/haar directe familie moeten doen
Goed te zien dat ze zowel Erik als Jerrold erop gewezen hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
onbekenden zou ik niks zeggen
maar bekenden wel
morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer zou het eten op zijn in de loods?
Ze krijgen steeds weer verdienopdrachten....helaas...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja. .. maar het geld is wel op volgens mij ... en ik lees net dat het zondag dus krap wordtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze krijgen steeds weer verdienopdrachten....helaas...
Nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hadden ze gisteren niet een opdracht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja. .. maar het geld is wel op volgens mij ... en ik lees net dat het zondag dus krap wordt
Hij smeert ook iets in zijn haar iedere dagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
Mag ik erop gokken dat Martin elke dag een pak soja melk heeft gebruikt voor de pap![]()
4 dagen
ze weten niet wat de prijzen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
En daar zijn dan weer prijzen als leverworst enzo?
of een rollade en een flesje advocaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
En daar zijn dan weer prijzen als leverworst enzo?
Daar moet ook gemanaged wordenquote:
Ik snap niet dat niemand daar die act van hem doorheeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
Nadir zit weer over zijn gekneusde rib te wrijven
als dat ding echt gekneusd was had hij er niet over zitten wrijven
ik zeg spiertje verrekt
Die zie je daar ook niet, zal wel via achter gaanquote:
er heeft er gewoon 1 van de FEBO een dokterjsas aan getrokkenquote:
Alleen die van Ruben...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zie je daar ook niet, zal wel via achter gaan
Was er wel met Rubenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit Medisch Centrum West daar niet in de buurt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
er heeft er gewoon 1 van de FEBO een dokterjsas aan getrokken![]()
![]()
ondertussen is JW iedereen aan het mobiliseren om wat voor hem te doen
Dokter Ericquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit Medisch Centrum West daar niet in de buurt?
Bij Ruben werd er een heel verhaallijntje omheen gebouwd, de dokter kwam gewoon in de loods.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, niet met die woorden. Ik denk gewoon verrekt spiertje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geloof dat Nadir net vertelde dat de dokter had gezegd dat het gekneusd was toch?
Isaac vertelde het hem ... dus dat was genoeg voor hem als bevestigingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geloof dat Nadir net vertelde dat de dokter had gezegd dat het gekneusd was toch?
jawel dat zei hij welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, niet met die woorden. Ik denk gewoon verrekt spiertje.
😅😅😅quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
er heeft er gewoon 1 van de FEBO een dokterjsas aan getrokken![]()
![]()
ondertussen is JW iedereen aan het mobiliseren om wat voor hem te doen
GJ begint er ook stevig tegenaan te gaan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Jeff krijgt de smaak goed te pakken
die zijn ongeveer even oudquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
GJ begint er ook stevig tegenaan te gaan...
Kim zou hem knippen/scherenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik deelt dat hij toch wel iedere 2 weken z'n neusharen trimt.....
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Erik zijn date avonturen wordt een heel verhaallijntje.
Begint te vervelen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor het streamgenot is dat boksen een beetje meh.
ze wil douchen maar de douche is koudquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zit dat mens altijd in een topje
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:33 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik naar dit hoofd kijk![]()
[ afbeelding ]
Maar ze loopt bijna altijd met een bloot middenrifquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil douchen maar de douche is koud
ze heeft net gesport
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar ze loopt bijna altijd met een bloot middenrif
ze wordt er heel onsympathiek vanquote:
en ik kijk niet super veel maar heb haar wel eens horen praten....nou pfff wat een kapsones..dat toontje/airtjequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wordt er heel onsympathiek van
knap gezichtje maar die uitdrukking![]()
![]()
ze is idd knap maar daar is alles mee gezegd en Kenzi is volgens mij wel leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wordt er heel onsympathiek van
knap gezichtje maar die uitdrukking![]()
![]()
en weer niet compleetquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Laatste 3 kratje boodschappen zijn binnen
[ afbeelding ]
Maling aan alles, mag dat wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind Kenzi leuk
maar dat zou ik zelf niet doen
en vind het ook niet heel charmant
dat vind ik dan weer de andere zijdequote:
Die wil pronken, flashte zijn kleine jongen ook al eens in een slaapkamer voor de meiden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer de andere zijde
irriteer me ook aan martin die constant zonder shirt loopt
Wie zou die ander dan zijn??quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:47 schreef juul. het volgende:
Erik; degene die ik leuk vind in de loods is bezet en de ander is een dingetje met de leeftijd
Ja maar 7% ipv 12.5quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En Jasper heeft gluhwein, die is nog iets goedkoper
Jasper kan het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:57 schreef spapaars het volgende:
Dit is dus geen boksen wat ze daar leren.
[ afbeelding ]
dit is toch gore niet te drinkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En Jasper heeft gluhwein, die is nog iets goedkoper
Djedi toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft haar vriendje precies een jaar geleden ontmoet....
Foutje van Jumbo of Maddy?quote:
Ze mogen niet op het gezicht slaan... Dus Isaac traint ze op het lichaam... Marciano houdt daar geen rekening mee..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:57 schreef spapaars het volgende:
Dit is dus geen boksen wat ze daar leren.
[ afbeelding ]
Jumboquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Foutje van Jumbo of Maddy?
Ik heb echt zelden een foutje bij online boodschappen (maar zit ook niet bij de Jumbo)
Hoe realistisch is die manquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:47 schreef juul. het volgende:
Erik; degene die ik leuk vind in de loods is bezet en de ander is een dingetje met de leeftijd
isaac is boxer ? ah dann heeft weinigstens en ahnung vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze mogen niet op het gezicht slaan... Dus Isaac traint ze op het lichaam... Marciano houdt daar geen rekening mee..
Het lijkt een totaal ander persoon als hij met het boksen bezig is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb Marciano nog nooit zo actief gezien of zoveel horen praten als tijdens de box training. (Ja toch,bro)
Was met DGK ook anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze mogen niet op het gezicht slaan... Dus Isaac traint ze op het lichaam... Marciano houdt daar geen rekening mee..
Tegen wie zei erik dit en wat gaf diegene als antwoord? Ik snap niet dat niemand daar eerlijk is over zijn kansen etc. Die man gelooft echt dat hij anders kans zou maken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:47 schreef juul. het volgende:
Nou dat was toen echt wel een dingetje. Dat heeft Huub toen echt wel in vele ruzies tegen hem gebruiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was met DGK ook anders.
Daar mocht Brian een echte wedstrijd kickboksen, en trapte de tegenstander vol in het gezicht toen die al op de grond lag.
Brian werd vriendelijk uitgefloten door het publiek in die hal.
Ik weet niet of ie geboxt heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
isaac is boxer ? ah dann heeft weinigstens en ahnung van
Precies dit. Hij zet zichzelf zo echt voor lulquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe realistisch is die mannet of die meiden ook maar enige interesse in die man hebben. Weet niet wie die tweede is maar waarschijnlijk ook weer een van de jonkies
Ik krijg bij Pic Nic een melding dat ik dan een andere keuze moet maken of ën vervangend product. Bij de appie ook. Jumbo skippen dan maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jumbo
ze hebben best vaak dat iets niet op voorraad is
dat is dan toch heel realistisch? Eentje is bezet en de andere is te jong.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe realistisch is die mannet of die meiden ook maar enige interesse in die man hebben. Weet niet wie die tweede is maar waarschijnlijk ook weer een van de jonkies
misschien kun je dat wel aanvinkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik krijg bij Pic Nic een melding dat ik dan een andere keuze moet maken of ën vervangend product. Bij de appie ook. Jumbo skippen dan maar
Ja maar hoe dom ben je dan?? Hij heeft nog nooit een relatie gehad en nu denkt hij dat hij een kans zou maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Tegen wie zei erik dit en wat gaf diegene als antwoord? Ik snap niet dat niemand daar eerlijk is over zijn kansen etc. Die man gelooft echt dat hij anders kans zou maken...
Naja heb het idee dat als diegene niet bezet zou zijn hij echt denkt dat ie kans maakt. Beetje triest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch heel realistisch? Eentje is bezet en de andere is te jong.
Vind ik ook best apart. Ik word soms beetje moe van hem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar hoe dom ben je dan?? Hij heeft nog nooit een relatie gehad en nu denkt hij dat hij een kans zou maken.
dat zijn wel allerlei aannames.. jij hebt het idee dat....hij denkt dat....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja heb het idee dat als diegene niet bezet zou zijn hij echt denkt dat ie kans maakt. Beetje triest.
kickbox was ook in uto,naomi is nu met en vann de fitz groep te samenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was met DGK ook anders.
Daar mocht Brian een echte wedstrijd kickboksen, en trapte de tegenstander vol in het gezicht toen die al op de grond lag.
Brian werd vriendelijk uitgefloten door het publiek in die hal.
Het feit dat hij hier over denkt zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch heel realistisch? Eentje is bezet en de andere is te jong.
Hij heeft voor al zijn dates een bloemetje gemaakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar hoe dom ben je dan?? Hij heeft nog nooit een relatie gehad en nu denkt hij dat hij een kans zou maken.
Waarom zou hij hier niet over mogen denken dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het feit dat hij hier over denkt zegt al genoeg.
Ik krijg bij Pic Nic een melding dat ik dan een andere keuze moet maken of ën vervangend product. Bij de appie ook. Jumbo skippen dan maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jumbo
ze hebben best vaak dat iets niet op voorraad is
Volgens mij speelt hij het spelletje gewoon mee. En weet hij dat echt wel, ondanks zijn handicap in sociale contacten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Naja ik maak dit vooral op uit eerdere uispraken die hij deedquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zijn wel allerlei aannames.. jij hebt het idee dat....hij denkt dat....
Hij lijkt me best wel reeel eigenlijk.
Ik dacht dat hij bij Ruben en Djedi op de bank zat, er werd niet op gereageerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Tegen wie zei erik dit en wat gaf diegene als antwoord? Ik snap niet dat niemand daar eerlijk is over zijn kansen etc. Die man gelooft echt dat hij anders kans zou maken...
mooi verhaaltje van Jeffquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir is buiten, Jeff vertelt over een kickboxen iets. En Nadir maar over z'n 'gekneusde' rib wrijven.
Dat is aardig maar hij weet ook dat deze dates niet echt zijn maar om hem iets te leren hoe een date goed te laten verlopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft voor al zijn dates een bloemetje gemaakt.
Hij mag dat zeker maar ik vind het niet realistisch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou hij hier niet over mogen denken dan?
Het is op zich een mooi idee maar heeft ie niet echt veel aan in de loods voordat hij buiten is duurt waarschijnlijk nog wel evenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is aardig maar hij weet ook dat deze dates niet echt zijn maar om hem iets te leren hoe een date goed te laten verlopen.
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij mag dat zeker maar ik vind het niet realistisch.
Misschien zijn er vrouwen die kijken hoeveel moeite hij doet. Dat op zich is al een plus voor Erikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is op zich een mooi idee maar heeft ie niet echt veel aan in de loods voordat hij buiten is duurt waarschijnlijk nog wel even
Sowieso is er iemand buiten die bij hem past en gun hem dat ook. Heb alleen het idee dat hij zich teveel focust op vrouwen in de loods.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:18 schreef Seattle het volgende:
Toch denk ik dat er echt wel een dekseltje op Potje Erik past. Maar die zit niet in de loods. Iemand die ook nuchter (en licht autistisch) is. Beetje zelfde hobbies heeft. Ik heb wel raardere figuren relaties zien hebben. Zou het leuk voor hem vinden
Hij zal het wel weten maar het is toch misbruik maken van zijn onvermogen om een vrouw tot zich te binden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt hij het spelletje gewoon mee. En weet hij dat echt wel, ondanks zijn handicap in sociale contacten.
Hij wil leren hoe te daten en dat gaan ze hem in die dates leren. Dat is prima als hij daar hulp bij wil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is op zich een mooi idee maar heeft ie niet echt veel aan in de loods voordat hij buiten is duurt waarschijnlijk nog wel even
Natuurlijk is dat prima maar in de praktijk kan ie er nu niet heel veel mee. Pas buiten de poort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wil leren hoe te daten en dat gaan ze hem in die dates leren. Dat is prima als hij daar hulp bij wil.
Er zal zeker wel iemand voor Erik rondlopen maar dat hij denkt dat er dan vrouwen zijn zoals die jonge meiden daar, dan ben je in mijn ogen niet realistischquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:18 schreef Seattle het volgende:
Toch denk ik dat er echt wel een dekseltje op Potje Erik past. Maar die zit niet in de loods. Iemand die ook nuchter (en licht autistisch) is. Beetje zelfde hobbies heeft. Ik heb wel raardere figuren relaties zien hebben. Zou het leuk voor hem vinden
Hij valt wel op heel jong...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zou het? Ik zou ook niemand anders weten trouwens
ik denk eerder 1 van de wat oudere damesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zal zeker wel iemand voor Erik rondlopen maar dat hij denkt dat er dan vrouwen zijn zoals die jonge meiden daar, dan ben je in mijn ogen niet realistisch
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zal zeker wel iemand voor Erik rondlopen maar dat hij denkt dat er dan vrouwen zijn zoals die jonge meiden daar, dan ben je in mijn ogen niet realistisch
Die man is wat hij is, en daar kan je niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wil leren hoe te daten en dat gaan ze hem in die dates leren. Dat is prima als hij daar hulp bij wil.
Slank, knap, kleine borsten,lief dat is waar hij op valtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets aangevinktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kun je dat wel aanvinken
moet de manager dat wel weten
Doet hij wel goed hoor, zo is de aandacht van zijn stelen weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:22 schreef Seattle het volgende:
O echt man, die Nadir, kappen man! Laat iemand hem even de waarheid vertellen. Echt zo’n menneke die van zijn mammie veel te veel aandacht als hij een keertje gevallen was![]()
Nee dat denk ik ook zeker niet maar Erik zegt er heel veel zin in te hebben. Hij zal er niet slechter van worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die man is wat hij is, en daar kan je niets aan veranderen.
Denk niet dat hij met die dates ineens heel anders gaat communiceren.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Slank, knap, kleine borsten,lief dat is waar hij op valt
True, maar ook iemand met autisme kan zich ontwikkelen. En daar helpt ervaring dan weer bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die man is wat hij is, en daar kan je niets aan veranderen.
Denk niet dat hij met die dates ineens heel anders gaat communiceren.
Of een gekneusde rib beide niet fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:21 schreef freaky40 het volgende:
Ga daar zelf maar eens zitten met een gekwetste spier.
Gaat Isaac gewone boodschappen bestellen of iets van het geld wat hij heeftgewonnen?quote:
Alicia zei dat zij, Isaac en nog iemand gingen bestellen voor samen 550 euro. Isaac 500, zij 25 en nog iemand 25.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gaat Isaac gewone boodschappen bestellen of iets van het geld wat hij heeftgewonnen?
Misschien blaast lafdir zijn laatste adem uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Lange SL zeg .. ook weer compleet willekeurig zo lijkt het.
Jammer joh....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien blaast lafdir zijn laatste adem uit.
Geen idee Miss Louboutin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gaat Isaac gewone boodschappen bestellen of iets van het geld wat hij heeftgewonnen?
Nee hoor, gaf hem goede tips.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:39 schreef juul. het volgende:
Volgens mij is GJ ook wel klaar met Nadir
Zo snel al het gewonnen geld uitgeven dacht dat hij daar nog een tijd mee wilde wachtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alicia zei dat zij, Isaac en nog iemand gingen bestellen voor samen 550 euro. Isaac 500, zij 25 en nog iemand 25.
Die snelle blik naar de camera. Daarna, toen hij wegliep, elke keer heel snel in de camera kijken.quote:
Mandy sprak hem daar heel netjes op aan vond ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:46 schreef lojanda het volgende:
Jasper heeft veel drank gekocht, eten is niet zo belangrijk waarschijnlijk. Zag de afgelopen dagen dat hij vaak suiker op zijn brood eet
Dat heb ik net gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mandy sprak hem daar heel netjes op aan vond ik.
Ze haalde ook dat suikerbrood aan toevallig.En dat hij een beetje op zichzelf moest passen.Ik vond dat best wel heel lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik net gemist.
Zijn eten is gekozen voor op de barbecue zegt hij en waar Kenzy dan weer vraagt koop je de volgende keer dan ook een kuub hout
Sumo worstelaars hebben dat ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:55 schreef lojanda het volgende:
Kenzy is best wel van het sporten maar dat zie je niet aan het figuur wat ze heeft. Ze heeft best veel vetjes op haar buik en heupen
Eigenbelang van de Febo. Ze kunnen geen beelden gebruiken van op elkaar meppende mensen zonder goede bescherming.quote:
Ja dat is idd heel lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze haalde ook dat suikerbrood aan toevallig.En dat hij een beetje op zichzelf moest passen.Ik vond dat best wel heel lief.
Ze slaan niet op het gezichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zijn die hoofdbeschermers niet de juiste... het hele gezicht is nog open
Ja dan hebben ook geen bescherming nodig toch... Het gaat juist om dat als het "per ongeluk" wel gebeurt.. Dan zijn het niet de juistequote:
Die kleine kan het wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
Jerrold slaat expres een beetje zachtjes op Djedi, dat vind ik schattig. Misschien omdat ik het nogal intimiderend vind, al die mensen met bokshandschoenen..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ik het hier goed hebt gelezen heeft Jerrold een geheim wapen onder de oksels.
Ja ze doet het goed vind ik. Maar geloof dat ik dat elke keer zeg. Oogt ook eigenlijk best leukquote:
Aardige gozer wel, maar het valt mij op dat ze hem niet veel aan het woord laten op de streams.quote:
meneertje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:04 schreef juul. het volgende:
Kim K; ik denk dat ik zo mijn bh uit doe, oh nee toch maar niet dat vind meneertje niet leuk dat ik met stijve tepels rond loop
Marciano.quote:
Deze Wanda is best aan te horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft hoofdpijn.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vroeg me al voorzichtig af waar ze was....goed nieuws dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft hoofdpijn.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En een muts op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof het hartje zomer is, ik zit hier met 'n fleecevest aan brrrrr
Boven de lampen die je ziet hangen studiolampen, en dat is al genoeg om de loods te verwarmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:18 schreef Poesjuh het volgende:
Dat valt me vaker op daar, basisbehoeften...maar dat verwarmingssysteem van hen draait overuren.
Omdat het hoofd niet gedekt hoeft te wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:15 schreef Poesjuh het volgende:
nadir zei gisteren letterlijk: de dokter zegt dat het gekneusd is, jaaaa dat zal ook nog wel even duren
En als ik naar dat boksen kijk, niemand die zijn dekking hoog houdt? les 1...
Ik zit binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof het hartje zomer is, ik zit hier met 'n fleecevest aan brrrrr
Lijkt me erg vermoeiend om een jaar lang in studiolicht te leven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boven de lampen die je ziet hangen studiolampen, en dat is al genoeg om de loods te verwarmen
Heb ik ook gehoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:21 schreef Poesjuh het volgende:
Kenzi is goed met de mannen...
Maar Jeffrey doet alsof zei hij laatst. Kenzi is zijn maat niet maar hij laat haar dit wel denken, zei hij
Kenzi zit ook nog in het Wanda team, dus tactisch slim van Jeff.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:21 schreef Poesjuh het volgende:
Maar Jeffrey doet alsof zei hij laatst. Kenzi is zijn maat niet maar hij laat haar dit wel denken, zei hij
Alsof Jeff de enige man daar is ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ze mogen ook geen zonnebril.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lijkt me erg vermoeiend om een jaar lang in studiolicht te leven...
In de loods van Utopia liepen ze regelmatig rond met een zonnebril op de neus, maar dat werd mondjesmaat toegestaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lijkt me erg vermoeiend om een jaar lang in studiolicht te leven...
Vandaag niet meer. Denk volgende week maandag of dinsdag eerst een verdienopdracht en later misschien dan eliminatie maar ik denk dat de Febo wel best vind zo. Er zijn er in de eerste weken al teveel vertrokken dus doen ze het even rustig aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:24 schreef Poesjuh het volgende:
Off topic maar aubbbbb wanneer komt er nou een eliminatie, ik kijk de streams en zie Isaac pronken met zijn boodschappenlijst met cola zero en drank om te shotten Cuba iets pff boring ik ga ff het bos in ...letterlijk hahaha
Kauwgom mag normaal ook niet toch maar leek net of JW laatst op kauwgom zat te knagennnquote:
Wat is een een spijkerbroer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kauwgom mag normaal ook niet toch maar leek net of JW laatst op kauwgom zat te knagennn
Ester en janet in gesprek. Janet vindt het oneerlijk dat de dames producten van de huishoudpot afgaan. Ze vindt dat je als dame wist dat een jaar tampons nodig ging hebben dus kon je makkelijk 15 doosjes in je koffer doen weegt niets. Jaaaa vindt esther ook, die heeft alles meegenomen zegt ze..
Oj Janet heeft 300 inlegkruisjes bij zich een spijkerbroer en een paar schoenen... Jaa basisbehoeften ik snap de deceptie wel. janet wij vinden het ook een deceptie hoor meid
Led verlichting geeft geen warmte afquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boven de lampen die je ziet hangen studiolampen, en dat is al genoeg om de loods te verwarmen
Ja schat,je hebt heel mooi haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee ik heb nog haar op m'n hoofd, dus geen muts nodig
Weten we dat het ledverlichting is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Led verlichting geeft geen warmte af
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ander woord voor een Maat met stekels hahaha sorru aangepast
Dat is belangrijk, je moet je daar zoveel mogelijk onmisbaar maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:31 schreef Poesjuh het volgende:
Moraima wil iets organiseren voor de verjaardag van Ruppert. Lief.
Ah wat fijn voor Moraima! Ze heeft na 2 maanden iets gevonden om te doen
How kjoet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:36 schreef Poesjuh het volgende:
Djedi leerde joost precies 1 jaar geleden kennen las ik hier eerder
Oma's appelgebak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:37 schreef Poesjuh het volgende:
De pensioenclub dames gaat iets met appelgebak maken voor ruppie
Ik krijg beeld ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:39 schreef Poesjuh het volgende:
Kan iemand cap maken van hoe Kim K staat achter marciano, haar functie, staand haar zittende man kriebelen terwijl die toezicht houdt op een damspel of iets...
Rotte appels toch?quote:
Alleen die dure pink lady appels 4 voor 4 euro van mirthe die waren rot, vervanging was ook rot en nu een derde poging. Moraima haar appels zijn nu nog niet rot, misschien de 23e welquote:
Net te laat,maar zag wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:39 schreef Poesjuh het volgende:
Kan iemand cap maken van hoe Kim K staat achter marciano, haar functie, staand haar zittende man kriebelen terwijl die toezicht houdt op een damspel of iets...
Nee!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:39 schreef Poesjuh het volgende:
hij kijkt altijd zo als heeft hij verstoppningquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:42 schreef Poesjuh het volgende:
Nadir doet zielig, hij zit zielig, hij kijkt zielig, alsof hij nu echt last krijgt van de klacht die hij verzon
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij kijkt altijd zo als heeft hij verstoppning
Laat hem boksen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nadir op medisch advies naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |