onbekenden zou ik niks zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik kom ook weleens stinkende mensen tegen, maar ik zeg er dan ook niets van
Dat zou zijn/haar directe familie moeten doen
Goed te zien dat ze zowel Erik als Jerrold erop gewezen hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
onbekenden zou ik niks zeggen
maar bekenden wel
morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer zou het eten op zijn in de loods?
Ze krijgen steeds weer verdienopdrachten....helaas...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja. .. maar het geld is wel op volgens mij ... en ik lees net dat het zondag dus krap wordtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze krijgen steeds weer verdienopdrachten....helaas...
Nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hadden ze gisteren niet een opdracht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja. .. maar het geld is wel op volgens mij ... en ik lees net dat het zondag dus krap wordt
Hij smeert ook iets in zijn haar iedere dagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
Mag ik erop gokken dat Martin elke dag een pak soja melk heeft gebruikt voor de pap![]()
4 dagen
ze weten niet wat de prijzen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
En daar zijn dan weer prijzen als leverworst enzo?
of een rollade en een flesje advocaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
En daar zijn dan weer prijzen als leverworst enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |