onbekenden zou ik niks zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik kom ook weleens stinkende mensen tegen, maar ik zeg er dan ook niets van
Dat zou zijn/haar directe familie moeten doen
Goed te zien dat ze zowel Erik als Jerrold erop gewezen hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
onbekenden zou ik niks zeggen
maar bekenden wel
morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer zou het eten op zijn in de loods?
Ze krijgen steeds weer verdienopdrachten....helaas...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja. .. maar het geld is wel op volgens mij ... en ik lees net dat het zondag dus krap wordtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze krijgen steeds weer verdienopdrachten....helaas...
Nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hadden ze gisteren niet een opdracht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja. .. maar het geld is wel op volgens mij ... en ik lees net dat het zondag dus krap wordt
Hij smeert ook iets in zijn haar iedere dagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
Mag ik erop gokken dat Martin elke dag een pak soja melk heeft gebruikt voor de pap![]()
4 dagen
ze weten niet wat de prijzen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
En daar zijn dan weer prijzen als leverworst enzo?
of een rollade en een flesje advocaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
En daar zijn dan weer prijzen als leverworst enzo?
Daar moet ook gemanaged wordenquote:
Ik snap niet dat niemand daar die act van hem doorheeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
Nadir zit weer over zijn gekneusde rib te wrijven
als dat ding echt gekneusd was had hij er niet over zitten wrijven
ik zeg spiertje verrekt
Die zie je daar ook niet, zal wel via achter gaanquote:
er heeft er gewoon 1 van de FEBO een dokterjsas aan getrokkenquote:
Alleen die van Ruben...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zie je daar ook niet, zal wel via achter gaan
Was er wel met Rubenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zie je daar ook niet, zal wel via achter gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |