Blijf erbij, liever derde dan tweedequote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo winst op Graz is al bijna zeker plek 2? Het verschil in goals met Midgetland is slechts 1. Dat is alles behalve een zekerheid.
Oja en ik zou 't schema nog even checken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Lazio thuis verliest kun je zomaar de situatie hebben dat Lazio-Midgetland gelijk wordt en je alleen nog om ECL tegen Graz speelt
Midgetland en Lazio kunnen niet allebei 2x winnen. Als die twee gelijkspelen en wij winnen van Graz moet Lazio de laatste wedstrijd winnen om ons voorbij te gaan. En zelfs als dat lukt moet Midgetland ook winnen en alleen dan eindigen we 3e.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo winst op Graz is al bijna zeker plek 2? Het verschil in goals met Midgetland is slechts 1. Dat is alles behalve een zekerheid.
Oja dat hebben ze omgedraaid tegenwoordig, is ook zo. Is wel voordeliger. Als je dan niet wint van Graz is het wel meteen klaar trouwensquote:
Ja ik ging dus nog uit van het “oude schema”, waarbij wedstrijd 6 de return van wedstrijd 2 is, maar tegenwoordig is dat dus niet meer zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oja en ik zou 't schema nog even checken.
Als je ziet wat er vanuit de CL waarschijnlijk naar de EL stroomt dan lijkt me tweede worden in de poule geen feest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Moet je niet gewoon hopen dat je derde wordt en doorgaat in de ECL? Want ik vind het nog steeds niet zoveel allemaal, het team is duidelijk wat minder dan vorig jaar.
Op welke positie zou Toornstra precies in de basis staan bij Feyenoord..? Ik zie het niet namelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens: Jens Toornstra. Was het een fout van Arne Slot om hem in de voorbereiding te vertellen dat hij weinig zou spelen? In werkelijkheid hadden we hem nog steeds goed kunnen gebruiken en zou hij nu vrijwel zeker in de basis staan. In de voorbereiding viel ook al te voorspellen dat de Dilrosuns, Alireza's, Idrissi's en Walemarks van deze wereld geen garantie zijn op succes.
Ben je serieus? Walemark en Alireza voldoen allebei niet. Gisteren had je Toornstra op 10 kunnen zetten en Geertruida rechtsback.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op welke positie zou Toornstra precies in de basis staan bij Feyenoord..? Ik zie het niet namelijk.
Ik zie het ook allemaal niet zo voor me nee. Of je loot Barca ofzo. Leuk affiche maar dan is het wel meteen klaar. In de ECL kun je nog een paar potjes tegen zwakke broeders uit Slowakije of Tsjechië doorkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je ziet wat er vanuit de CL waarschijnlijk naar de EL stroomt dan lijkt me tweede worden in de poule geen feest.
Walemark en Alireza zijn vleugelspelers, Toornstra op de vleugel zetten slaat echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben je serieus? Walemark en Alireza voldoen allebei niet. Gisteren had je Toornstra op 10 kunnen zetten en Geertruida rechtsback.
Geen enkele.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op welke positie zou Toornstra precies in de basis staan bij Feyenoord..? Ik zie het niet namelijk.
Dat klopt..er zitten geen leiders in de ploeg. Het viel me tegen dat na de 2-2 er volop irritatie was, terwijl er nog genoeg tijd was om de winnende te maken. Benieuwd hoe deze selectie zich gaat ontwikkelen want nu is het vaak 'net-niet' of 'helemaal niet' (Jahanbaks bijvoorbeeld..hoeveel kansen moet die nog krijgen)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk vooral dat je spelers als Toornstra en Linssen mist in de ervaring. Je gaat gisteren te lang mee in het vertragende spel van hun en de beslissingen van de scheidsrechter. Dan moet er eigenlijk wel iemand op staan die de focus in de ploeg kan terugbrengen.
Kokcu als aanvoerder is het ook niet helemaal heh. Dat is een bak frustatie en onvolwassenheid als het niet loopt(en dat is nogal vaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt..er zitten geen leiders in de ploeg. Het viel me tegen dat na de 2-2 er volop irritatie was, terwijl er nog genoeg tijd was om de winnende te maken. Benieuwd hoe deze selectie zich gaat ontwikkelen want nu is het vaak 'net-niet' of 'helemaal niet' (Jahanbaks bijvoorbeeld..hoeveel kansen moet die nog krijgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |