SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ik snap wel dat deze waarschuwing betrekking heeft op de situatie van de inzet van kernwapens door Rusland. Maar ook na die inzet en de reactie daarop waarin het leger van Rusland wordt vernietigd, verandert er niets aan die status van Rusland als kernmacht. Wat zou hen ervan weerhouden om die in te zetten bij een aanval op henzelf?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou nee, daar zit nou net het verschil tussen de huidige situatie en de inzet van kernwapens door Rusland.
Ook niet van/in Saudi-Arabië en China? 🤔quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:39 schreef ExTec het volgende:
Aangezien rus nergens geld kan lenen, geen obligaties uit kan geven blijft er maar 1 ding over: de geldpersen.
Russia’s Budget Surplus Is Nearly Erased as War in Ukraine Drags On
Als ze het er niet mee eens zijn dan moeten ze bij het Kremlin aankloppen. Ik vind het echt vreselijk voor de nabestaanden maar er zijn nog steeds teveel mensen die deze ranzige oorlog blijkbaar wel prima vinden.quote:
Ook die willen graag hun geld terug. En die zien al lang hoe dat gaat eindigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet van/in Saudi-Arabië en China? 🤔
Als ze ze eenmaal inzetten, dan zijn ze die grens al over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap wel dat deze waarschuwing betrekking heeft op de situatie van de inzet van kernwapens door Rusland. Maar ook na die inzet en de reactie daarop waarin het leger van Rusland wordt vernietigd, verandert er niets aan die status van Rusland als kernmacht. Wat zou hen ervan weerhouden om die in te zetten bij een aanval op henzelf?
Dan maakt het inderdaad niet zoveel meer uit of je je erdoor wil laten afschrikken of niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze ze eenmaal inzetten, dan zijn ze die grens al over.
Ook eens. Vandaar dat die waarschuwing over vernietiging van het Russische leger dus waardeloos is, want je bent zelf net zo goed de sjaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze ze eenmaal inzetten, dan zijn ze die grens al over.
Er valt natuurlijk nog wel een onderscheid te maken in Oekraïne helpen Rusland het land uit te knikkeren, of het aanvallen van (internationaal erkend) Russisch grondgebied.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ook eens. Vandaar dat die waarschuwing over vernietiging van het Russische leger dus waardeloos is, want je bent zelf net zo goed de sjaak.
Welnee. De waarschuwing is juist een uitstekende zet, want ook al valt de NAVO niet aan met nukes, Rusland wordt wel geforceerd om rekening te houden met het feit dat 1 tactische nuke betekent dat ze alles of niets gaan spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ook eens. Vandaar dat die waarschuwing over vernietiging van het Russische leger dus waardeloos is, want je bent zelf net zo goed de sjaak.
Dus twee maanden training? No way!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch twee weken een held des Vaderlands geweest. Treurig, heel treurig.
Cheney is altijd een vuillak geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:51 schreef ExTec het volgende:
Interessante over het gebruik van tactische kernwapens.
[ twitter ]
Ze hebben militair tactisch dus gewoon geen zin.
Of gewoon als wraak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap wel dat deze waarschuwing betrekking heeft op de situatie van de inzet van kernwapens door Rusland. Maar ook na die inzet en de reactie daarop waarin het leger van Rusland wordt vernietigd, verandert er niets aan die status van Rusland als kernmacht. Wat zou hen ervan weerhouden om die in te zetten bij een aanval op henzelf?
Nee, je bent alleen de Sjaak als Rusland dan flink met kernwapens gaat gooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vorige week was veel in het nieuws dat wagonladingen Russische troepen in Belarus aan kwamen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nou in Belarus.
Dit zal Loeki bepaald niet populairder maken (en hij is al niet geliefd onder een groot deel van de bevolking).
En zijn leger wil ook eigenlijk niet vechten in en tegen Oekraïne.
Ja. Dus Rusland moet nu rekening houden dat als ze een nuke gooien, ze hun leger kwijt raken en dus nog eens voor de uitdaging worden gesteld om meer nukes te gooien teneinde moedertje Rusland te redden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, je bent alleen de Sjaak als Rusland dan flink met kernwapens gaat gooien.
Het is geen kwestie van wel/niet mogen. Van mij mag alles. Het gaat er simpelweg om wat er gebeurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er valt natuurlijk nog wel een onderscheid te maken in Oekraïne helpen Rusland het land uit te knikkeren, of het aanvallen van (internationaal erkend) Russisch grondgebied.
Want waarom mag Rusland wel Oekraïne binnenvallen maar mag Oekraïne geen hulp aan andere landen vragen om haar grondgebied te beschermen dan?
Die kerndreiging (waardeloos woord) is gewoon het risico dat er is. Dat heb ik je al 5 x uitgelegd, maar je blijft dezelfde punten er door drammen als een dove autist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wel/niet mogen. Van mij mag alles. Het gaat er simpelweg om wat er gebeurt.
In de discussie met Monolith gaf hij aan dat we gematigd zijn in de steun aan Oekraïne vanwege het feit dat Rusland een kernmacht is. Daar ben ik het mee eens.
Wanneer Rusland een kernwapen in Oekraïne inzet, wordt aangegeven dat de NAVO het Russische leger zal vernietigen. Ik vraag me dan af waar mensen denken dat die kerndreiging van Rusland is gebleven op dat moment. Waarom denken mensen dat die kerndreiging er wel is wanneer we Oekraïne in eigen land helpen en is dat een reden om niet direct in te grijpen, en is die er niet wanneer we Rusland aanvallen na inzet van een kernwapen?
Je hoeft me niets uit te leggen, ik heb je niks gevraagd. Daarnaast leg je niks uit, je herhaalt je eigen lulverhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kerndreiging (waardeloos woord) is gewoon het risico dat er is. Dat heb ik je al 5 x uitgelegd, maar je blijft dezelfde punten er door drammen als een dove autist.
Je hoeft me niets te vragen, ik sloop je argumentatie met plezier. En ik heb heel veel uitgelegd, maar jij weigert daar iets mee te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je hoeft me niets uit te leggen, ik heb je niks gevraagd. Daarnaast leg je niks uit, je herhaalt je eigen lulverhaal.
Je hebt het over jezelf of niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:18 schreef Repentless het volgende:
Daarnaast leg je niks uit, je herhaalt je eigen lulverhaal.
Dit. Dat moet blijken als het gebeurd. Voor nu is het ook gewoon dreigen als pressiemiddel. Maar dan conventioneel ipv nucleair. Zelfde spelletje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Omdat je dan helemaal duidelijk moet maken dat er grenzen overschreden zijn. Daar zal de Navo trouwens niet alleen in staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wel/niet mogen. Van mij mag alles. Het gaat er simpelweg om wat er gebeurt.
In de discussie met Monolith gaf hij aan dat we gematigd zijn in de steun aan Oekraïne vanwege het feit dat Rusland een kernmacht is. Daar ben ik het mee eens.
Wanneer Rusland een kernwapen in Oekraïne inzet, wordt aangegeven dat de NAVO het Russische leger zal vernietigen. Ik vraag me dan af waar mensen denken dat die kerndreiging van Rusland is gebleven op dat moment. Waarom denken mensen dat die kerndreiging er wel is wanneer we Oekraïne in eigen land helpen en is dat een reden om niet direct in te grijpen, en is die er niet wanneer we Rusland aanvallen na inzet van een kernwapen?
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat NATO preventief Russische nucleaire afschrikkingseenheden gaat trachten te neutraliseren. We gaan echt niet afwachten, hoewel misschien Nederland wel.
quote:The Ukrainian army has shown itself to be a tough and tenacious fighting force. Of course, Western assistance has also been very useful. Javelins, Himars and Stinger missiles, among other equipment, have completely changed the course of the war. But to what extent are Volodymyr Zelenskiy's Ukrainian troops defeating Vladimir Putin's army, what role exactly are Western weapons playing, and what strategy is Ukraine following to defeat Russia? In this video we tell you all the details.
Hij wil verdeeldheid zaaien. Rusland weet dat er EU-lidstaten zijn die willen praten. De Wijk heeft gelijk. Eerst einde oorlog, daarna zien we wel.quote:
Bob geeft altijd duiding.quote:
Dank denk ik wel indien en voor zover er vermoedens zijn dat Rusland nucleaire acties gaat ondernemen nato en-/of oekraïne.quote:
Escaleren we dan niet?quote:
Poetin is te vroeg, dit zou die moeten doen als Duitsland de voorraden leeg heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij wil verdeeldheid zaaien. Rusland weet dat er EU-lidstaten zijn die willen praten. De Wijk heeft gelijk. Eerst einde oorlog, daarna zien we wel.
Laat hem kapotvallen. De transitie moet gewoon doorgaan. Dan zijn we ook meteen van die kut-OPEC af. Win-win.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poetin is te vroeg, dit zou die moeten doen als Duitsland de voorraden leeg heeft
Putin moet gewoon omgelegd worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poetin is te vroeg, dit zou die moeten doen als Duitsland de voorraden leeg heeft
Ja hehe dat weet ik wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Laat hem kapotvallen. De transitie moet gewoon doorgaan. Dan zijn we ook meteen van die kut-OPEC af. Win-win.
wutquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:26 schreef Discombobulate het volgende:
Sfeertje weer hoor. Gaan we straks weer doxxen omdat we het niet met woorden kunnen winnen?
We zullen wel moeten. De eerstvolgende keer dat we volgens Putin scheel gekeken hebben begint hij ons weer te chanteren. We moeten eraf. En nogmaals, dat geldt ook voor die corrupte kut-Arabieren met hun kartelafspraken en mensenrechtenschendende rotzooi. Laat ze lekker wegschroeien in hun woestijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar het lijkt er sterk op dat de EU onmurwbaar blijft.
"Ja waarom gaan die laffe Russen niet protesteren, ze kiezen er zelf voor" - geschreven door een toetsenbordheldquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Nou, als ik de filmpjes zie, begrijp ik wel dat de protesten minimaal zijn.
Dju.😳
[ twitter ]
Als er 50 miljoen Russen de straat op gaan is er geen leger dat dat neergeslagen krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"Ja waarom gaan die laffe Russen niet protesteren, ze kiezen er zelf voor" - geschreven door een toetsenbordheld
Ik denk dat zoiets ook opgebouwd moet worden. Pas als mensen zien dat genoeg andere mensen het doen dan durven ze wel misschien. Maar Rusland zal natuurlijk proberen het neer te slaan voordat het een ding wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als er 50 miljoen Russen de straat op gaan is er geen leger die dat neergeslagen krijgt.
Er is simpelweg nog teveel draagvlak voor de oorlog en het Putinregime.
Maakt dus geen reet uit. Als we nu de mogelijkheid zouden hebben om conventioneel in te grijpen zonder dat daar een nucleaire reactie tegenover zou staan, hadden we dat al lang gedaan. Het is echt bespottelijk dat mensen denken dat er tegenover conventioneel ingrijpen na inzet van een kernwapen geen nucleaire reactie tegenover staat. Er zit geen enkele logica in die redenering.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit. Dat moet blijken als het gebeurd. Voor nu is het ook gewoon dreigen als pressiemiddel. Maar dan conventioneel ipv nucleair. Zelfde spelletje.
Belangrijke sidenote is natuurlijk dat er geen verenigde oppositie met boegbeeld is. Zoals Tsikhanouskaya in Wit-Rusland. Er is geen duidelijk alternatief. Iedereen is weggejaagd, opgesloten of vermoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets ook opgebouwd moet worden. Pas als mensen zien dat genoeg andere mensen het doen dan durven ze wel misschien. Maar Rusland zal natuurlijk proberen het neer te slaan voordat het een ding wordt.
Wat een woede.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We zullen wel moeten. De eerstvolgende keer dat we volgens Putin scheel gekeken hebben begint hij ons weer te chanteren. We moeten eraf. En nogmaals, dat geldt ook voor die corrupte kut-Arabieren met hun kartelafspraken en mensenrechtenschendende rotzooi. Laat ze lekker wegschroeien in hun woestijn.
Hé, wat onverwacht, zag niemand aankomen dat Orban & Erdo een stel onbetrouwbare honden zijnquote:
Ga jij vooraan staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als er 50 miljoen Russen de straat op gaan is er geen leger dat dat neergeslagen krijgt.
Je kan beter daar vooraan staan dan aan het front in Oekraïne, daar zijn je kansen om het er levend vanaf te brengen een stuk lager.quote:
Je kan beter een ticket kopen naar Turkije als je geld hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je kan beter daar vooraan staan dan aan het front in Oekraïne, daar zijn je kansen om het er levend vanaf te brengen een stuk lager.
Toetsenbordheld gespot.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik woon niet in Rusland wat moet ik dan protesteren
Reageer nou eens inhoudelijk in plaats van die achterlijke gemeenplaatsen van je. Uit die peilingen die nog als redelijk onafhankelijk worden beschouwd, steunt een meerderheid de “speciale operatie” en meer dan 70% steunt Putin. En zo lang dat zo is blijft hij dus gewoon zitten.quote:
In geen enkel land zijn er ooit zulke massale anti-oorlog-protesten geweest , waarom zouden er in dit geval wel zo'n 50 miljoen mensen de straat op moeten gaan. 🤔quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als er 50 miljoen Russen de straat op gaan is er geen leger dat dat neergeslagen krijgt.
Ja, zo makkelijk is het niet. Dit probleem is decennia oud en er zijn er genoeg omgelegd, opgepakt, vergiftigd of per ongeluk uit het raam gevallen. Angst aanjagen medievel style.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een revolutie ontstaat enkel als men zo hard geraakt wordt, gigantische werkloosheid, en de simpele burger geen geld meer heeft voor brood en water.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:52 schreef Momo het volgende:
Een eventuele revolutie moet ook wel echt van de jongere mensen komen in Rusland. Je ziet in die filmpjes van 1420 duidelijk dat vaak oudere mensen de staatstelevisie na praten en dat jongere mensen vaak wat sceptisch zijn, al durven ze dat ook niet helemaal uit te drukken. Het is nog steeds een speciale militaire operatie geen oorlog etc.
Revoluties zijn geen denkbeeldige dingen, in de menselijke geschiedenis zijn ze vaak voorgekomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In geen enkel land zijn er ooit zulke massale anti-oorlog-protesten geweest , waarom zouden er in dit geval wel zo'n 50 miljoen mensen de straat op moeten gaan. 🤔
Hoe weet jij dat? Heb je met ze geraat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Reageer nou eens inhoudelijk in plaats van die achterlijke gemeenplaatsen van je. Uit die peilingen die nog als redelijk onafhankelijk worden beschouwd, steunt een meerderheid de “speciale operatie” en meer dan 70% steunt Putin. En zo lang dat zo is blijft hij dus gewoon zitten.
Dat zijn de cijfers, er is gewoon ruime steun voor deze oorlog. Heeft niks met toetsenbordheld te maken.
Het is een willekeurig aantal. In dit geval 1/3e ofzo van de bevolking. Wat ik duidelijk wil maken is dat de protesterende groep geen meerderheid lijkt te vertegenwoordigen en zo lang zo is kan je het relatief makkelijk neerslaan. Zeker ik zo’n politiestaat als Rusland.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In geen enkel land zijn er ooit zulke massale anti-oorlog-protesten geweest , waarom zouden er in dit geval wel zo'n 50 miljoen mensen de straat op moeten gaan. 🤔
Je snapte toch zelf ook wel dat je als Russische burger je beter niet negatief over Putin en zijn beleid kan uitspreken. Zelfs als je in het buitenland zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Reageer nou eens inhoudelijk in plaats van die achterlijke gemeenplaatsen van je. Uit die peilingen die nog als redelijk onafhankelijk worden beschouwd, steunt een meerderheid de “speciale operatie” en meer dan 70% steunt Putin. En zo lang dat zo is blijft hij dus gewoon zitten.
Dat zijn de cijfers, er is gewoon ruime steun voor deze oorlog. Heeft niks met toetsenbordheld te maken.
Ja, dat ging zo goed in de Tweede Wereldoorlog...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Een revolutie ontstaat enkel als men zo hard geraakt wordt, gigantische werkloosheid, en de simpele burger geen geld meer heeft voor brood en water.
Je kan als jongere beter vluchten naar een ander land op dit moment.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb je met ze geraat?
Er is gewoon steun voor in Rusland.quote:Voorlopig blijft de steun nog groot voor de militaire operatie in Oekraïne bij de Russen. Het nog redelijk onafhankelijke peilingsinstituut Levada tekende in september een steun op van 72 procent onder de bevolking, wel een daling van 4 procent tegenover augustus.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)de-oorlog-in-oekrai/
Even serieus hè, waarom kom je telkens aan met die man?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Hier gaat het vaak over op BNR.
Maar dit gaat straks met China ook heel erg spelen.
Dit gedoe met Rusland is nog niks van wat gaat komen. (Voor ons in de EU)
Ik wist niet dat je ineens voor de EU was geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je woont in China, Afrika of Azië?
Of gewoon een viskom?
Bob?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:02 schreef YStec het volgende:
[..]
Even serieus hè, waarom kom je telkens aan met die man?
Wat is er nou zo nuttig aan hem dat je hem telkens post?
Ik woon daar ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ineens voor de EU was geworden.
Het is niet in je opgekomen dat het ook kan zijn dat een meerderheid van de Russen dit gewoon steunt?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je snapte toch zelf ook wel dat je als Russische burger je beter niet negatief over Putin en zijn beleid kan uitspreken. Zelfs als je in het buitenland zit.
De MSM staat er om bekend dat ze niet 100% betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
[..]
Er is gewoon steun voor in Rusland.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bob?
Dat is DE specialist in NL over geopolitieke situaties en Rusland/China in het bijzonder.
Met propaganda, geen (levende) oppositie en zware straffen is het lastig om tegen hem te zijn als Rus.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het ook kan zijn dat een meerderheid van de Russen dit gewoon steunt?
Ik snap het ook niet want het is een walgelijke oorlog die zsm moet stoppen.
Schopje BNW.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef HSG het volgende:
[..]
De MSM staat er om bekend dat ze niet 100% betrouwbaar zijn.
Alsjeblieft, dit soort uitspraken doen het goed in BNW, hier zijn ze waardeloos.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat de getallen afkomstig zijn van Russische media, waarbij de "MSM" bepaalt wordt door Putin en co. boeit verder niet natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet 100% betrouwbaar is nog altijd een stuk beter dan 100% onbetrouwbare media waar ze graag in BNW mee schermen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is niet onjuist hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, dit soort uitspraken doen het goed in BNW, hier zijn ze waardeloos.
Die was laatst toch bij OP1?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef Discombobulate het volgende:
Die Wit Russische exile president is ook al echt verleden tijd. Hoor je niks meer over.
Ik ben het een keer met je eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij leven hier in een heel andere bubbel dan in Rusland.
De populariteitscijfers van Poetin zijn nog steeds ontzettend hoog, de support voor de oorlog ook.
Het is een puur westers media narratief om Rusland compleet te downplayen (en terecht)
Maar in Rusland doet men dit net zo maar dan tegen de EU en de VS.
En vergeet niet de enorm nationalistische inborst van de Rus.
Ze is het land uitgezet. De protesten zijn doodgebloed nadat alle deelnemers zijn opgepakt en veroordeeld tot bizarre gevangenisstraffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef Discombobulate het volgende:
Die Wit Russische exile president is ook al echt verleden tijd. Hoor je niks meer over.
Kijk dit bedoel ik, met je 'wij in de EU'. Wie gaat de oppositie dan leiden in Rusland? Niemand, want die zijn allemaal omgelegd of opgepakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij leven hier in een heel andere bubbel dan in Rusland.
De populariteitscijfers van Poetin zijn nog steeds ontzettend hoog, de support voor de oorlog ook.
Het is een puur westers media narratief om Rusland compleet te downplayen (en terecht)
Maar in Rusland doet men dit net zo maar dan tegen de EU en de VS.
En vergeet niet de enorm nationalistische inborst van de Rus.
Zou best kunnen, hoewel dat zo kan omslaan. Zeker als veel dienstplichtigen uit de steden zonder training naar het front moeten en binnen een paar dagen terugkomen in lijkenzakken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik ben het een keer met je eens.
Wij willen dit hier niet zien, maar ik denk dat Putin populairder is dan wij denken.
Ik denk dat meeste burgers al lang blij zijn als ze gewoon hun leventje kun leiden, en politiek op een heel laag pitje staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het ook kan zijn dat een meerderheid van de Russen dit gewoon steunt?
Ik snap het ook niet want het is een walgelijke oorlog die zsm moet stoppen.
Geen enkele nieuws outlet (laat staan ze allemaal) is 100% betrouwbaar. Niemand niet, niets niet. Post anders nog even een Youtuber of een site van de familie Moon die je meteen gelooft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is niet onjuist hoor.
Dus moeten we doorgaan met de wapenleveranties en moet Oekraïne doorgaan met het uitschakelen van het kanonnenvoer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zou best kunnen, hoewel dat zo kan omslaan. Zeker als veel dienstplichtigen uit de steden zonder training naar het front moeten en binnen een paar dagen terugkomen in lijkenzakken.
Men begrijpt de invloed van de propaganda en de verdwijningen van mensen die kritiek op Putin hebben. Zouden ze in Noord Korea ook zo achter Kim staan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zou best kunnen, hoewel dat zo kan omslaan. Zeker als veel dienstplichtigen uit de steden zonder training naar het front moeten en binnen een paar dagen terugkomen in lijkenzakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |