abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206316727
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De Wit Russische Republiek - de echte - houdt het al wel wat langer vol, en gelukkig maar, want ooit zal het wit-rood-wit ook daar wederom wapperen.

[ afbeelding ]

Meer over het echte Belarus en hoe Lukashenko de cultuur en traditie van dat land vakkundig om zeep geholpen heeft:
EttovanBelgie in NWS / Oorlog in Oekraïne #222 elke dag telt

Wel humor dat de post waar je naar linkte weer gericht was aan RetevP. We zijn nu bijna 7 maanden verder en nog steeds verkondigd hij dezelfde onzin.
pi_206316736
Nog maar 28.

twitter
pi_206316742
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Het Khersonfront schijnt op instorten te staan. Als ze Kherson moeten opgeven zou dat voor Rusland wel een complete afgang zijn.
waarom? Dan zitten ze relatief comfortabel achter de brede Djnepr rivier.
pi_206316752
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:33 schreef riazop het volgende:

[..]
waarom? Dan zitten ze relatief comfortabel achter de brede Djnepr rivier.
Dan moeten de Russen daar zelf ook wel overheen kunnen,
pi_206316768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan moeten de Russen daar zelf ook wel overheen kunnen,
Niet alleen hun leger maar ook een deel van de bevolkiing van kherson. Je zag in Kharkov ook dat veel bewoners meevluchten met de Russen.
pi_206316777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Niet alleen hun leger maar ook een deel van de bevolkiing van kherson. Je zag in Kharkov ook dat veel bewoners meevluchten met de Russen.
They be running
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206316797
quote:

[..]
De landverraders zullen inderdaad wel vertrekken.
pi_206316823
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 21:38 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Die gaan geen leuke tijd tegemoet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou daar graag een vlieg op de muur willen zijn nu. Helemaal kapot martelen dat geteisem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_206316835
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou daar graag een vlieg op de muur willen zijn nu. Helemaal kapot martelen dat geteisem.
Van martelen wordt niemand beter. Dan liever gewoon een kogel door de kop en in een gat in de grond dumpen.
Цой жив
pi_206316855
quote:

[..]
Tuurlijk.
pi_206316859
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
De landverraders zullen inderdaad wel vertrekken.
Want die 8 miljoen Oekrainers die de wens zouden hebben bij Rusland te horen hebben een illegitieme mening?
Die moeten het land uitgejaagd?
pi_206316865
quote:
u0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:04 schreef riazop het volgende:

[..]
Want die 8 miljoen Oekrainers die de wens zouden hebben bij Rusland te horen hebben een illegitieme mening?
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206316866
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:04 schreef riazop het volgende:

[..]
Niks mis met een beetje etnische zuivering toch? :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206316867
quote:

[..]
lol
pi_206316872
quote:

[..]
Ik denk dat degenen die nu hard mee rennen met de terugtrekkende Russische troepen wel wat meer op hun kerfstok hebben dan 'de wens hebben bij Rusland te horen'.

Dat zullen wel grotendeels gewoon collaborateurs zijn die nu vluchten om hun hachie veilig te stellen ipv zich te verantwoorden voor wat ze gedaan hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206316873
quote:

[..]
Ze hebben een Russisch paspoort. Het staat ze vrij te vertrekken naar Rusland. Mogen ze gelijk het leger in.
pi_206316880
Lukt hem toch hè, serieuze reacties krijgen op een post waarbij acties tot afscheiding, het gebruik van wapens en illegale annexaties omschreven worden met 'illegitieme mening'.

Zulke verdraaiingen van de realiteit verdienen niets meer dan een 'ok' en 'lol'.
pi_206316884
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp.
Heh, success daarmee, ik zit nog steeds te wachten op zijn onderbouwing hoe Brexit een succes zou gaan worden ;)
pi_206316890
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik denk dat degenen die nu hard mee rennen met de terugtrekkende Russische troepen wel wat meer op hun kerfstok hebben dan 'de wens hebben bij Rusland te horen'.

Dat zullen wel grotendeels gewoon collaborateurs zijn die nu vluchten om hun hachie veilig te stellen ipv zich te verantwoorden voor wat ze gedaan hebben.
Errrmmm....als je de wens hebt om bij Rusland te horen dan ben je toch gewoon goed bezig als je naar Rusland verhuist of mis ik iets? :D
pi_206316901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Errrmmm....als je de wens hebt om bij Rusland te horen dan ben je toch gewoon goed bezig als je naar Rusland verhuist of mis ik iets? :D
Ze hebben ruimte zat zou je denken en als ze zo doorgaan met het leger ook zat banen binnenkort.
pi_206316903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:21 schreef wpor het volgende:

Ja je moet een land gewoon terroriseren, zodat je als beloning een onderhandeling krijgt.
Welk land kan daar beter over oordelen dan Nederland, met zijn zeer geringe omvang ooit een van de grootste koloniale grootmachten ter wereld, moordenaars en uitvinders van de apartheid.

Onderhandelingen waren niet ter sprake.
pi_206316906
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ze hebben ruimte zat zou je denken en als ze zo doorgaan met het leger ook zat banen binnenkort.
Krimpende bevolking dus ik neem dat ze van harte welkom zijn in Rusland ;)
pi_206316909
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef Za het volgende:

[..]
Welk land kan daar beter over oordelen dan Nederland, met zijn zeer geringe omvang ooit een van de grootste koloniale grootmachten ter wereld, moordenaars en uitvinders van de apartheid.

Onderhandelingen waren niet ter sprake.
Ik zou je adviseren om je kennis van de geschiedenis van Nederland wat op te vijzelen want zo te zien mankeert er wel wat aan je kennis.
pi_206316910
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dikke prima. Maar het gaat me om het feit dat degenen die nu hard rennen waarschijnlijk wel wat actiever hebben deelgenomen aan het bij Rusland willen horen dan het alleen maar 'willen'.

Er zullen vast genoeg Oekraïners zijn die voor deze oorlog zich oprecht graag bij Rusland hadden willen aansluiten of er nauwere banden mee willen hebben. De 2 landen zijn historisch en etnisch ook nogal met elkaar verbonden dus dat soort sentimenten zijn helemaal niet raar.

Er zit alleen een flink verschil tussen dat soort sentimenten hebben en actief met de Russische invallers mee gewerkt hebben. Als je dat laatste gedaan hebt snap ik heel goed dat je niet meer in heroverd gebied wil wonen. Op zijn best word je dan een paria, op zijn slechtst word je gelynched. Als dat laatste niet gebeurd is de kans groot dat je vroeg of laat voor het gerecht staat om het eens haarfijn uit te leggen.

Kan me voorstellen dat je dan gaat rennen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206316914
Is de brug in Kherson nog wel bruikbaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')