Met welke spullen. Die oorlogseconomie kost ook tijd om op te tuigen en alsnog zijn er pittige sancties.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten we dat zeker?
Van die mobilistie gaat nog niemand naar het front mijn inziens. Dat wordt denk ik een grote aanval vergeldingsactie. Onderschat ze (nog) niet.
Straks all out op Kiev, energievoorzieningen en volop aanvallen in het zuiden. Het kan allemaal nog maar zo.
Het enige tot nu toe waren 220K man naar het front.
Een miljoen is ook nog mogelijk voor Rusland (op de gears na, maar als je tijd hebt)
Tja we zullen zien over een maand of Rusland vertrokken is, of er een grote aanval komt nog. Of misschien wel na de winter.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, voor rusland wel ja.
Massale human waves werken niet als je tegenstander je bombardeert met bommen die in 100.000en fragmenten uiteen spatten.
We weten niet echt wat daar de capaciteit is en wat er nog op voorraad ligt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Met welke spullen. Die oorlogseconomie kost ook tijd om op te tuigen en alsnog zijn er pittige sancties.
speknek in NWS / Oorlog in Oekraïne #552quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten we dat zeker?
Van die mobilistie gaat nog niemand naar het front mijn inziens. Dat wordt denk ik een grote aanval vergeldingsactie. Onderschat ze (nog) niet.
Straks all out op Kiev, energievoorzieningen en volop aanvallen in het zuiden. Het kan allemaal nog maar zo.
Een miljoen is ook nog mogelijk voor Rusland (op de gears na, maar als je tijd hebt)
Vandaar dat ze nu tanks uit het jaar kruik aan het oplappen zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We weten niet echt wat daar de capaciteit is en wat er nog op voorraad ligt.
Ik vond de houwitzers uit 1943 wel een nieuw dieptepunt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu tanks uit het jaar kruik aan het oplappen zijn.
Tja das een niet geverifieerd Twitter bericht in een volle propoganda oorlog.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
speknek in NWS / Oorlog in Oekraïne #552
Dat is strategie. Als er eerst je AT-granaten op 10.000 tanks uit 1958 moet schieten kun je die later niet meer gebruiken op het moderne spul. En het kost de Russen maar 40.000 doden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu tanks uit het jaar kruik aan het oplappen zijn.
Soort van omgekeerde "The Final Countdown".quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:35 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik vond de houwitzers uit 1943 wel een nieuw dieptepunt.
Is die Isa Yusibov stiekem Duits?quote:
How so?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is die Isa Yusibov stiekem Duits?
Staan nou niet bepaald bekend om hun gevoel voor humorquote:
Dat zijn cijfers van niks. Echt geouwehoer. En in elk apenland loopt de politie er zo bij. Denk je dat het er in pakweg Iran of Syrië veiliger is om te demonstreren? Of in Wit Rusland 2 jaar geleden? Of Khazakstan vorig jaar?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Nou, als ik de filmpjes zie, begrijp ik wel dat de protesten minimaal zijn.
Dju.😳
[ twitter ]
Nee, het is bij Svatove.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is de laatste stad tot Kherson
Je bent, zoals gewoonlijk, slecht geïnformeerd:quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten we dat zeker?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is de laatste stad tot Kherson
Stel dat het waar is, dan denk ik niet dat het iets gaat veranderen aan de houding van het westen, integendeel zelfs. De steun voor Oekraïne zal alleen maar toenemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo'n Nederlandse (buitenlandse afkomst) Twitteraar die bij het HCSS werkt als analist. Isa Yusibov d8 ik.
En net bij de grens van Oekraine.
[ twitter ]
De Wit Russische Republiek - de echte - houdt het al wel wat langer vol, en gelukkig maar, want ooit zal het wit-rood-wit ook daar wederom wapperen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laatst? Volgens mij al wel een maand of vijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |