Ja. Hoe meer er aan gort worden geschoten hoe beter. Wel lullig voor de dienstplichtigen, maar ja, niks aan te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dus moeten we doorgaan met de wapenleveranties en moet Oekraïne doorgaan met het uitschakelen van het kanonnenvoer.
100% achter KIM kwam uit de laatste peiling.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Men begrijpt de invloed van de propaganda en de verdwijningen van mensen die kritiek op Putin hebben. Zouden ze in Noord Korea ook zo achter Kim staan?
Als songfestivalfan weet ik dat zelfs songfestivalartiesten en dus ook bekende artiesten daar het land zijn ontvlucht nadat ze zich niet meer veilig waande nadat ze eerder hun fans vroegen naar de protesten te gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze is het land uitgezet. De protesten zijn doodgebloed nadat alle deelnemers zijn opgepakt en veroordeeld tot bizarre gevangenisstraffen.
Lukashenko heeft evenwel geen enkel draagvlak meer onder de bevolking en wordt slechts op de been gehouden door ordediensten en gemaskerde triggerhappy knokploegen.
Het kan snel gaan. Ceausescu zat stevig in het zadel maar struikelde over een futiel voorval met een Hongaarse dominee. Binnen een week was het einde oefening.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. Hoe meer er aan gort worden geschoten hoe beter. Wel lullig voor de dienstplichtigen, maar ja, niks aan te doen.
Nou niets aan de hand daar dan! Toch mooi dat zo'n man blijkbaar de juiste dingen doet om zijn volk tevreden te houden!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
100% achter KIM kwam uit de laatste peiling.
Ja maar men (Oekraïne) moet ook oppassen dat, net als jij nu zegt, Rusland nu niet compleet onderschat wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dus moeten we doorgaan met de wapenleveranties en moet Oekraïne doorgaan met het uitschakelen van het kanonnenvoer.
Het schijnt dat Lukashenko zich persoonlijk tot in detail bemoeit met die inzendingen, echt tot aan de kleding aan toe. Toen ik dat hoorde wist ik ook meteen waarom ze destijds dat wijf stuurden dat I love Belarus stond te schreeuwen in een hoerenpakje en met een rookstemquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Als songfestivalfan weet ik dat zelfs songfestivalartiesten en dus ook bekende artiesten daar het land zijn ontvlucht nadat ze zich niet meer veilig waande nadat ze eerder hun fans vroegen naar de protesten te gaan.
Bijvoorbeeld deze mensen.
Redelijk bizar dat iemand een land kan reageren als 95% van de bevolking je niet moet.
Wij stuurden Sieneke.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Lukashenko zich persoonlijk tot in detail bemoeit met die inzendingen, echt tot aan de kleding aan toe. Toen ik dat hoorde wist ik ook meteen waarom ze destijds dat wijf stuurden dat I love Belarus stond te schreeuwen in een hoerenpakje en met een rookstem
De op een na meest onderschatte Nederlandse Indiaan ooit!quote:
Maar je moet ze wel nog steeds bewapenen. En het lijkt er toch op dat het niet meer het beste spul is wat er nu nog is. De productie is volgens mij ook niet je van het.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar men (Oekraïne) moet ook oppassen dat, net als jij nu zegt, Rusland nu niet compleet onderschat wordt.
Als er nog even stevig wordt doorgetraind en gemobiliseerd wordt, en er gaat wat tijd overeen, kan de oorlog ook nog wel eens veel bloederiger escaleren en een opmars naar het noorden opleveren.
Dat was Joan. Sieneke was het draaiorgel. Wel het meest legendarische NSF ever.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De op een na meest onderschatte Nederlandse Indiaan ooit!
Kluk-kluk of die oranje trommelgek?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De op een na meest onderschatte Nederlandse Indiaan ooit!
Je hebt gelijk! De Vader Abraham-muze! Overigens wil ik nog even toevoegen dat Tony Scott nummer 1 was, maar nu valt het opzetje in het water.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat was Joan. Sieneke was het draaiorgel. Wel het meest legendarische NSF ever.
Tony Scott!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:24 schreef zalkc het volgende:
[..]
Kluk-kluk of die oranje trommelgek?
Laatst? Volgens mij al wel een maand of vijf.quote:
De grootste fout is “volgens mij”quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:22 schreef zalkc het volgende:
[..]
Maar je moet ze wel nog steeds bewapenen. En het lijkt er toch op dat het niet meer het beste spul is wat er nu nog is. De productie is volgens mij ook niet je van het.
Ja klopt. Zelfs verhalen van de nationale finale daar die niet eerlijk zou zijn. Deze dame zou de dochter zijn van iemand in de overheid daarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Lukashenko zich persoonlijk tot in detail bemoeit met die inzendingen, echt tot aan de kleding aan toe. Toen ik dat hoorde wist ik ook meteen waarom ze destijds dat wijf stuurden dat I love Belarus stond te schreeuwen in een hoerenpakje en met een rookstem
Whataboutismquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het kan snel gaan. Ceausescu zat stevig in het zadel maar struikelde over een futiel voorval met een Hongaarse dominee. Binnen een week was het einde oefening.
Mocht vandaag aanschuiven bij de EU notabene.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef Discombobulate het volgende:
Die Wit Russische exile president is ook al echt verleden tijd. Hoor je niks meer over.
Als er getraind wordt. Met nadruk op als. Nu gaan rekruten gewoon direct naar het front.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar men (Oekraïne) moet ook oppassen dat, net als jij nu zegt, Rusland nu niet compleet onderschat wordt.
Als er nog even stevig wordt doorgetraind en gemobiliseerd wordt, en er gaat wat tijd overeen, kan de oorlog ook nog wel eens veel bloederiger escaleren en een opmars naar het noorden opleveren.
Ja, bizar. Man vroeger was ik elk jaar 2 weken van de radar om in ESF alles mee te lezen dag en nacht maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Waren wel mooie tijden, warm bad daarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja klopt. Zelfs verhalen van de nationale finale daar die niet eerlijk zou zijn. Deze dame zou de dochter zijn van iemand in de overheid daar
KAZNA zou in 2021 gaan eigenlijk, maar toen stond er ineens een andere video op het officiële YouTube kanaal met een zeer matig nummer wat pure propaganda was (wat er met mensen zou gebeuren die protesteren). Toen zijn ze geschorst door de EBU voor 3 jaar.Ze heeft toen wel deze video gemaakt en geüpload als reactie
БЕЛÐРУСЬ БУДЕТ ДИСКВÐЛИФИЦИРОВÐÐÐ?! Разбор ГалаÑÑ‹ ЗмеÑта - Дудочка Лукашенко (KAZNA BELARUS 2021)
Weten we dat zeker?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als er getraind wordt. Met nadruk op als. Nu gaan rekruten gewoon direct naar het front.
Ja, voor rusland wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
kan de oorlog ook nog wel eens veel bloederiger escaleren
Nee, dat is nu net niet een whataboutism maar een voorbeeld van een ander geval in de geschiedenis waar een gebeurtenis een andere gebeurtenis triggerde.quote:
Ik zou toch wel de Russen serieus blijven nemen. In Stalingrad dachten ze ook dat het een wanhoopsoffensief was en dat het wel snel klaar zou zijn. (Hoewel ik nu geen lend-lease verwacht om het tij te keren.)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De grootste fout is “volgens mij”
Dat hoorde ik vandaag nog op BNR van een aantal buitenland experts. Er is echt geen zekerheid of goede info over Rusland de laatste jaren om dit goed in te schatten.
Met welke spullen. Die oorlogseconomie kost ook tijd om op te tuigen en alsnog zijn er pittige sancties.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten we dat zeker?
Van die mobilistie gaat nog niemand naar het front mijn inziens. Dat wordt denk ik een grote aanval vergeldingsactie. Onderschat ze (nog) niet.
Straks all out op Kiev, energievoorzieningen en volop aanvallen in het zuiden. Het kan allemaal nog maar zo.
Het enige tot nu toe waren 220K man naar het front.
Een miljoen is ook nog mogelijk voor Rusland (op de gears na, maar als je tijd hebt)
Tja we zullen zien over een maand of Rusland vertrokken is, of er een grote aanval komt nog. Of misschien wel na de winter.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, voor rusland wel ja.
Massale human waves werken niet als je tegenstander je bombardeert met bommen die in 100.000en fragmenten uiteen spatten.
We weten niet echt wat daar de capaciteit is en wat er nog op voorraad ligt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Met welke spullen. Die oorlogseconomie kost ook tijd om op te tuigen en alsnog zijn er pittige sancties.
speknek in NWS / Oorlog in Oekraïne #552quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten we dat zeker?
Van die mobilistie gaat nog niemand naar het front mijn inziens. Dat wordt denk ik een grote aanval vergeldingsactie. Onderschat ze (nog) niet.
Straks all out op Kiev, energievoorzieningen en volop aanvallen in het zuiden. Het kan allemaal nog maar zo.
Een miljoen is ook nog mogelijk voor Rusland (op de gears na, maar als je tijd hebt)
Vandaar dat ze nu tanks uit het jaar kruik aan het oplappen zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We weten niet echt wat daar de capaciteit is en wat er nog op voorraad ligt.
Ik vond de houwitzers uit 1943 wel een nieuw dieptepunt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu tanks uit het jaar kruik aan het oplappen zijn.
Tja das een niet geverifieerd Twitter bericht in een volle propoganda oorlog.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
speknek in NWS / Oorlog in Oekraïne #552
Dat is strategie. Als er eerst je AT-granaten op 10.000 tanks uit 1958 moet schieten kun je die later niet meer gebruiken op het moderne spul. En het kost de Russen maar 40.000 doden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu tanks uit het jaar kruik aan het oplappen zijn.
Soort van omgekeerde "The Final Countdown".quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:35 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik vond de houwitzers uit 1943 wel een nieuw dieptepunt.
Is die Isa Yusibov stiekem Duits?quote:
How so?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is die Isa Yusibov stiekem Duits?
Staan nou niet bepaald bekend om hun gevoel voor humorquote:
Dat zijn cijfers van niks. Echt geouwehoer. En in elk apenland loopt de politie er zo bij. Denk je dat het er in pakweg Iran of Syrië veiliger is om te demonstreren? Of in Wit Rusland 2 jaar geleden? Of Khazakstan vorig jaar?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:
Nou, als ik de filmpjes zie, begrijp ik wel dat de protesten minimaal zijn.
Dju.😳
[ twitter ]
Nee, het is bij Svatove.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is de laatste stad tot Kherson
Je bent, zoals gewoonlijk, slecht geïnformeerd:quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten we dat zeker?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is de laatste stad tot Kherson
Stel dat het waar is, dan denk ik niet dat het iets gaat veranderen aan de houding van het westen, integendeel zelfs. De steun voor Oekraïne zal alleen maar toenemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo'n Nederlandse (buitenlandse afkomst) Twitteraar die bij het HCSS werkt als analist. Isa Yusibov d8 ik.
En net bij de grens van Oekraine.
[ twitter ]
De Wit Russische Republiek - de echte - houdt het al wel wat langer vol, en gelukkig maar, want ooit zal het wit-rood-wit ook daar wederom wapperen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laatst? Volgens mij al wel een maand of vijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |