Voor sommige is het ook moeilijk. Stream lockkkkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:49 schreef greysbones het volgende: [..] dat is wel te hopen anders zou COSSEN zo moeilijk worden
Werk ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
Ik mag weer aan het werk tot 20.00 uur!Have fun met de trainingsstreams, de struikstreams, de wandastreams, de roddelstreams en de mad-op-kantoorstreams!
Dat zei hij niet, maar hij zei wel dat het elke dag kan veranderen.quote:
Dat hoorde ik ook, maar misschien heeft hij het eerder aan iemand gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, maar hij zei wel dat het elke dag kan veranderen.
Nee hij wilde dat niet zeggen. ( of hij heeft het gezegd toen ik niet keek )quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar misschien heeft hij het eerder aan iemand gezegd.
De watte?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
“Heb jij je onderkant al op het bed gelegd?”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler,ik weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik vind dit zo'n meisje die daar op kickt en het expres doet. Ze is ook altijd best wel grof in de mond.quote:
Ze is te makkelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n meisje die daar op kickt en het expres doet. Ze is ook altijd best wel grof in de mond.
Of doet ze te makkelijkquote:
Ze mist eigenwaarde.quote:
Dat kan Jeff goed ( stemmen zonder emotie, hij zou ookzomaar op Jasper kunnen stemmen omdat dat speltechnisch beter is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff gaat voor speltechnisch ipv emotie, indien hij moet elimineren. Lijkt me ook het beste ja. Anders maak je het jezelf moeilijk. Al lijkt het mij best lastig om je emoties los te laten als je daar zit.
Ja, maar die tijd is denk ik nog niet aangebrokenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat kan Jeff goed ( stemmen zonder emotie, hij zou ookzomaar op Jasper kunnen stemmen omdat dat speltechnisch beter is.
Ja, hopelijk kan ze dat nog voldoende leren.quote:
Zal soms een harde les zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hopelijk kan ze dat nog voldoende leren.
Ik hoorde iets over een bar?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef freaky40 het volgende:
Wat gaan ze daar nu weer bouwen dan?
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef spapaars het volgende:
Toevallig ook op de streams van puzziepie
Voorlopig lijkt het meer op puzzelen...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Wel knap tot diep in de nacht doorgaan ,en nu lekker bouwen.
Ik gebruik meestal een Glock.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Kan ik hier de vraag stellen hoe het elimineren precies gaat of moet ik die vraag in een ander topic stellen?
Eerlijk gezegd: ik snap daar geen reet vanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Kan ik hier de vraag stellen hoe het elimineren precies gaat of moet ik die vraag in een ander topic stellen?
Ze nomineren iemand , die krijgt een opdracht van de productie. met verlies moet de genomineerde vertrekken, bij winst mag de genomineerde iemand maar huis sturenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Van mij mag het en ik zal ff antwoord geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Er is tot nu toe 1 eliminatie geweest. Ze konden stemmen wie er een opdracht uit moest voeren. Als de opdracht werd gehaald, mocht die persoon blijven en zelf iemand aanwijzen die dan weg moest. Als de opdracht niet werd gehaald, dan moest deze persoon zelf weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
Je bent zelf een Mora.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:48 schreef ChocoFan het volgende:
En wat een drama weer hier vanmorgenOh wacht, drama is wat overdreven, gedoe.
Stelletje bitches allemaal![]()
Mora aan het kletsen met babs nu
Thanxquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag het en ik zal ff antwoord geven.
Is pas 1 keer geweest.
Iedereen mag stemmen op wie ze weg willen, degene met de meeste stemmen moet een spel spelen, wint diegene het spel, mag die iemand wegsturen, verliest diegene dan moet die gelijk naar huis.
[..]
Is pas 1 keer geweest.
Iedereen mag stemmen op wie ze weg willen, degene met de meeste stemmen moet een spel spelen, wint diegene het spel, mag die iemand wegsturen, verliest diegene dan moet die gelijk naar huis.
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nomineren iemand , die krijgt een opdracht van de productie. met verlies moet de genomineerde vertrekken, bij winst mag de genomineerde iemand maar huis sturen
Bah heb ik drama op de stream gemist, jammer. Maar r komt vast meer dramaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:48 schreef ChocoFan het volgende:
En wat een drama weer hier vanmorgenOh wacht, drama is wat overdreven, gedoe.
Stelletje bitches allemaal![]()
Mora aan het kletsen met babs nu
Ik vraag dan of iemand iets in zijn oog heeft of ik zeg gewoon slijmbal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Moirama is flirten met een vrouw knipogen...
Als een kerel naar mij knipoogt dan denk ik CREEPY ....
Dom advies van Moirama
dat zal hij pas echt in de eindfase doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat kan Jeff goed ( stemmen zonder emotie, hij zou ookzomaar op Jasper kunnen stemmen omdat dat speltechnisch beter is.
Hi hiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bah heb ik drama op de stream gemist, jammer. Maar r komt vast meer drama
[..]
Is pas 1 keer geweest.
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nomineren iemand , die krijgt een opdracht van de productie. met verlies moet de genomineerde vertrekken, bij winst mag de genomineerde iemand maar huis sturen
Bedankt, ik heb dat gemist omdat ik toen nog niet keek op de live streams en de tv uitzendingen kijk ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is tot nu toe 1 eliminatie geweest. Ze konden stemmen wie er een opdracht uit moest voeren. Als de opdracht werd gehaald, mocht die persoon blijven en zelf iemand aanwijzen die dan weg moest. Als de opdracht niet werd gehaald, dan moest deze persoon zelf weg.
Was met Quincy en Johan, Quincy had de opdracht gehaald en heeft Johan weggestuurd.
Graag gedaan hoor. Namens ons allen hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Thanks
[..]
Bedankt, ik heb dat gemist omdat ik toen nog niet keek op de live streams en de tv uitzendingen kijk ik niet.
Dus weet ok niet wie Johan en Quincy zijn
Slechtste advies everquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Moirama is flirten met een vrouw knipogen...
Als een kerel naar mij knipoogt dan denk ik CREEPY ....
Dom advies van Moirama
dat kan niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Namens ons allen hier.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:56 schreef ChocoFan het volgende:
Op stream 2 slepen ze berend op een matras uit de slaapkamer
4 minuten wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:58 schreef ChocoFan het volgende:
Berend roept dat ie nog 4 minuten heeft
Vrouwen onderonsje?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Berend perse uit bed?
er zijn er genoeg die hele dagen op bed liggen?
Ik weet het ook niet maar in die slaapkamer zijn nu veel dames iets aan het bespreken, durf het geluid niet aan te zetten van die stream want zal vast een kippenhok zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Berend perse uit bed?
er zijn er genoeg die hele dagen op bed liggen?
Dank voor de opoffering om naar ze te luisteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
jeuj .. kerstboompjes maken van het overgebleven hout.
Met Berend's opmerking nog 4 minuten was het dus vooraf gepland.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zoeken die maar een andere plek
Is slachtofferhulp al ingeschakeld? Of bedoel je haar dikke duim?quote:
Schijnbaar welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Berend's opmerking nog 4 minuten was het dus vooraf gepland.
Hij heeft af en toe ook de uitdrukking, even tv maken, dat was ook een dgkterm.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:01 schreef puzziepie het volgende:
Volgens mij heeft Berend DGK gekeken en probeert hij Jaap na te doen. Jammer ,want ik vind Berend leuk ,maar er was maar één Jaap en dat was Terror Jaap![]()
Berend speelt teveel een rol
Nee.. de uitleg van Janet was dat de mannen aan het klussen waren, en dat de dames niet mochten achterblijven...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar welraar gedoe weer, mogen de mannen niet mee knutselen dan.
Stofzuigen amice.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is slachtofferhulp al ingeschakeld? Of bedoel je haar dikke duim?
tjonge jonge jongequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de uitleg van Janet was dat de mannen aan het klussen waren, en dat de dames niet mochten achterblijven...![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de uitleg van Janet was dat de mannen aan het klussen waren, en dat de dames niet mochten achterblijven...![]()
En mevrouw van de anti verspilling heeft hoogstpersoonlijk bedengoed verknipt voor niet al te duurzame spandoeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
waarom moet dat nu alleen met de vrouwen???
wat een bs
Ja dat!! Hij is ook overdreven bezig met 'tv maken' en het komt allemaal erg gemaakt over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe ook de uitdrukking, even tv maken, dat was ook een dgkterm.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
er worden inlegkruisjes uitgedeeld door Maddy
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef Chanel5 het volgende:
Te belachelijk voor woorden, inlegkruisjes uitdelen.
Helaas wel, hij had beter zijn eigen termen kunnen verzinnen, is nu gewoon een beetje naaaperij, er is en was maar 1 jaap.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat!! Hij is ook overdreven bezig met 'tv maken' en het komt allemaal erg gemaakt over.
And you get a inlaaycross.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
er worden inlegkruisjes uitgedeeld door Maddy
enorm triestquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef Chanel5 het volgende:
Te belachelijk voor woorden, inlegkruisjes uitdelen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
De grote verbouwing is begonnen met slopen.
[ afbeelding ]
Knettergek dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
enorm triest
en ook totaal niet hygiënisch
dat zijn zo nudels of?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
enorm triest
en ook totaal niet hygiënisch
In de OP Staat een foto met alle namenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Thanks
[..]
Bedankt, ik heb dat gemist omdat ik toen nog niet keek op de live streams en de tv uitzendingen kijk ik niet.
Dus weet ok niet wie Johan en Quincy zijn
Ik ken ze allemaalquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de OP Staat een foto met alle namen
vanmorgen liep iemand te verkondigen een "bh lijn " te willen beginnenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
Zie daar dingen gebeuren waar ik een Déjà vu bij hebt.
Kunnen ze niets beters bedenken dan boksen en gedwongen diners?
Ik zie niets raars aan haar haar. ook geen kale plekken. Is gewoon en profilquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
Die kale plekken,heeft ze dat zelf niet door?
[ afbeelding ]
en een gordijntjes ponyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie niets raars aan haar haar. ook geen kale plekken. Is gewoon en profil
Ja jammer dat ze iedere keer in hetzelfde blijven hangen .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
Zie daar dingen gebeuren waar ik een Déjà vu bij hebt.
Kunnen ze niets beters bedenken dan boksen en gedwongen diners?
Binnenkort een markt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze iedere keer in hetzelfde blijven hangen .
Gordijntjes ponyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en een gordijntjes ponyen daar zie je dus haar voorhoofd doorheen
nou nee...het is iemand die totaal geen ervaring heeft in het daten, een klein zetje in de goede richting geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:19 schreef Kakadylo het volgende:
Dat geforceerde daten met Erik komt over als (voetballer) Platje denken te kunnen veranderen in Messi
Binnen de loods?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen liep iemand te verkondigen een "bh lijn " te willen beginnen
ja, een van de dames vanmorgen. Weet niet of het een toekomstplan was voor na de loods of dat ze het nu wil gaan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Binnen de loods?
Dan kunnen we wachten op de eerste markt met frietkot daar.
Mexx wil dat,wel jammer dat het merk al bestaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Binnen de loods?
Dan kunnen we wachten op de eerste markt met frietkot daar.
Nou .. die analogie is grappig, maar klopt niet..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:19 schreef Kakadylo het volgende:
Dat geforceerde daten met Erik komt over als (voetballer) Platje denken te kunnen veranderen in Messi
Grote bh's dus maakt ze er maar Maxx van.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx wil dat,wel jammer dat het merk al bestaat.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote bh's dus maakt ze er maar Maxx van.
Een kin correctie was prio.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:26 schreef juul. het volgende:
Triest,de ouders van Zoë hebben haar nooit laten testen op dyscalculie omdat ze dat te duur vonden
Is ook raar .. is normaal iets wat vanuit school gefaciliteerd wordt..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:26 schreef juul. het volgende:
Triest,de ouders van Zoë hebben haar nooit laten testen op dyscalculie omdat ze dat te duur vonden
Dat wordt vaak toch al vanuit school aangeraden ? En daar hoefde je volgens mij niet voor te betalenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:26 schreef juul. het volgende:
Jij zegt het beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ook raar .. is normaal iets wat vanuit school gefaciliteerd wordt..
Oh als je dit zo terug kijkt 🙈 Toch was Utopia wel lekker met al die ruzies en dagelijkse dingen.quote:
Dat was dan 'n flinke gok om dat te vergoedenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:32 schreef juul. het volgende:
[..]
En neus, mss vergoed door de ziektekostenverzekering
Ik mis dat soort Shows wel, doorgestoken kaart van het 1ste Ouwe Mannetje met 6 pack water binnen tot de Yurt en de Siloquote:
Ik heb ook het idee als je haar gezicht goed bekijkt dat er in de basis (niet lullig bedoeld) iets niet goed is bij Zoe. En wat ook haar wat minder goede motoriek en verstand zou verklaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:32 schreef juul. het volgende:
[..]
En neus, mss vergoed door de ziektekostenverzekering
Dit haalt het by far niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mis dat soort Shows wel, doorgestoken kaart van het 1ste Ouwe Mannetje met 6 pack water binnen tot de Yurt en de Silo
is eigenlijk heel sneuquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:35 schreef puzziepie het volgende:
Zoe had haar leven graag anders gezien: vaste relatie ,kan niet alleen zijn , heeft geen hobby's want vindt niks leuk
Mij dus ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, waar deze Show heengaat is mij nog steeds een raadsel
Dat is het ook, ze is zo vreselijk verwend ,krijgt alles maar is ook kleingehouden , geen ruimte om zelfstandig te worden en te ontdekken hoe het leven is en hoe zij in het leven staat.quote:
Fritsiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat was dan 'n flinke gok om dat te vergoeden
dan vraag je je toch af hoe ze dan in dit programma terecht is gekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het ook, ze is zo vreselijk verwend ,krijgt alles maar is ook kleingehouden , geen ruimte om zelfstandig te worden en te ontdekken hoe het leven is en hoe zij in het leven staat.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
dan vraag je je toch af hoe ze dan in dit programma terecht is gekomen
Prima materiaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil gewoon onderhouden worden, thuis bij de kinderen en zich verder nergens druk om maken.
Daarom juistquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Weer die "gok" bij Zoequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JaToch om beroemd te worden gok ik
Tenzij er steeds meer "spullen" bij de Oma Tingeling Loods binnenvliegen voor "TV maken" tot nu toe is het karig Bewoners in leven houden met een spelletje en een beetje eten, uitzicht op nix en een beetje ruzie op zijn tijdquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette kookprogramma 1 aflevering gedaan met Herman den Blijker rond kerst een keer.
Het is allemaal lief bedoeld en ze kunnen hem de basisprincipes meegeven, maar uiteindelijk kun je maar tot een zekere hoogte nadenken en zoiets staat in grote lijnen vast. Vandaar het voorbeeld van die (top)sporter. Daarnaast doe je mee aan een televisieprogramma en dan weet je dat ze gebeurtennissen flink gaan uitvergroten vanwege (herkenbare) verhaallijnen. Verder hebben mensen zoals Babette en Mexx ook het wagenwiel niet uitgevonden en kunnen ook zij wel een lesje 'daten/mannen' gebruiken. Zo is het dan ook weer. Vergeet bovendien niet dat ze alleen maar elkaar hebben de hele dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
n
[..]
nou nee...het is iemand die totaal geen ervaring heeft in het daten, een klein zetje in de goede richting geven.
Ze heeft wat van Maddy uit Utopia.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Lekker makkelijk zonder moeite te hoeven doen.
Die was wel mooier en leuker , hoewel ik niet alles van haar mee heb gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft wat van Maddy uit Utopia.
Hii allen!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Lekker makkelijk zonder moeite te hoeven doen.
blablablaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is allemaal lief bedoeld en ze kunnen hem de basisprincipes meegeven, maar uiteindelijk kun je maar tot een zekere hoogte nadenken en zoiets staat in grote lijnen vast. Vandaar het voorbeeld van die (top)sporter. Daarnaast doe je mee aan een televisieprogramma en dan weet je dat ze gebeurtennissen flink gaan uitvergroten vanwege (herkenbare) verhaallijnen. Verder hebben mensen zoals Babette en Mexx ook het wagenwiel niet uitgevonden en kunnen ook zij wel een lesje 'daten/mannen' gebruiken. Zo is het dan ook weer. Vergeet bovendien niet dat ze alleen maar elkaar hebben de hele dag.
Daar gaat het dan ook mis bij dat soort mensen .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:44 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hii allen!
Thuis bij de kinderen, lijkt mij niet makkelijk. Dat doe he vast niet met 1 vinger in je neus, haha
Zelfde gedachtengang bedoel ik.En het lukt haar ook nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was wel mooier en leuker , hoewel ik niet alles van haar mee heb gezien.
Oh zo ja. Maddy doet het idd goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfde gedachtengang bedoel ik.En het lukt haar ook nog.
Zal wel een verdienopdracht zijn, hoop op mensen wegstemmen heb ik opgegeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en freaky had nog wel gezegd dat het vandaag niet zou gebeuren
@freaky40quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en freaky had nog wel gezegd dat het vandaag niet zou gebeuren
Ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel een verdienopdracht zijn, hoop op mensen wegstemmen heb ik opgegeven.
ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er al voor 2½ maand mensen wegquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
onderschotel van de plantquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Kim pakt plantje van kast en laat een kopje op de grond vallen, helemaal kapot
hoe kunnen ze dat zo snel zien??quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef spapaars het volgende:
Aantal deelnemers zijn van het scherm verdwenen hoor ik net
kan ook een grapje zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef spapaars het volgende:
Aantal deelnemers zijn van het scherm verdwenen hoor ik net
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo'n kermisboksbal voor punten of zo.
Ik wil eliminatieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er al voor 2½ maand mensen weg
Jeffrey zei dat toen hij naar het scherm keekquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zo snel zien??
ik hoopquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Elimineren of blikgooien. Neem aan het eerste.
Ja dus geen extra geld voor etenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en dat meer dan de helft niet boven de 300 kan slaan![]()
hmm jeffquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeffrey zei dat toen hij naar het scherm keek
Ik wil ook die eerstequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Elimineren of blikgooien. Neem aan het eerste.
En 300 punten = ¤3 dat tikt lekker aan voor het weekbudgetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en dat meer dan de helft niet boven de 300 kan slaan![]()
als ze een opdracht krijgen hoop ik dat het voor punten isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dus geen extra geld voor eten
Ja, voor iets ontzettend doms dan, kan ff niets verzinnenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze een opdracht krijgen hoop ik dat het voor punten is
das opjutten kan niet missenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk, het aantal deelnemers op het scherm is ook weg... Aldus Sjeffie
[ afbeelding ]
een tijdschrift pakketquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, voor iets ontzettend doms dan, kan ff niets verzinnen
Stream weer terug
Ik zie het, dikkequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef spapaars het volgende:
Bij Rambo Marciano wordt de oorlogsband om de arm gedaan
Nee, verdienopdracht. Geld is al weer op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jeeejjj ze gaan elimineren dan
Naar de klotequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, waar deze Show heengaat is mij nog steeds een raadsel
Tijdschriften niet, dat is echt nog saaier voor ons, basketbal mag, 33 pizza's dan maar en dan van die goedkopequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tijdschrift pakket
een nieuwe basketbal
33 pizza's
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijdschriften niet, dat is echt nog saaier voor ons, basketbal mag, 33 pizza's dan maar en dan van die goedkope
Was geintje van mij, meestal gebeurt er iets tegenovergesteld van wat jij zegt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, verdienopdracht. Geld is al weer op.
dat geloof ik graagquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Hij wil ook actie, verveelt zich de tyfus
Zal je zien, dan maakt het echt niet uit hoe ze er mee om gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, verdienopdracht. Geld is al weer op.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was geintje van mij, meestal gebeurt er iets tegenovergesteld van wat jij zegt.
Ja, zulke ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen pizza magharita
jumbo merk
Geloof ik ook, nu duidelijk is dat Isaac geen cent gaat uitgeven zal de pooltafel en dartbord wel weer in de aanbieding komenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:55 schreef freaky40 het volgende:
Of het is een opdracht voor luxe dingetjes.
Dan kan je beter COSsen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geloof ik graag
als je IQ boven het gemiddelde ligt moet je eigenlijk niet aan zoiets mee willen doen
is dat al duidelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof ik ook, nu duidelijk is dat Isaac geen cent gaat uitgeven zal de pooltafel en dartbord wel weer in de aanbieding komen
neeheee ik wil niet dat ze een pooltafel krijgen, dartbord heb ik nog geen mening over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof ik ook, nu duidelijk is dat Isaac geen cent gaat uitgeven zal de pooltafel en dartbord wel weer in de aanbieding komen
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het wel de tijd is om een bewoner te lozen.
Zou toch wel tijd worden ook, hoe lang geleden is de laatste nou vrijwillig weggegaan. Tijd om er iemand uit te sturen, bewoners zelf hebben het er ook constant over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
doe maar 5 tegelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
Jij wel en volgens mij gaat iedere donderdag inmiddels het alarm af. Zo ken ik ook raden he.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef chufi het volgende:
En ik dacht al dat er toch wat zou komen ..
Die worden voor zeker niet door de vrouwen genomineerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
kamer isaac jeff marciano etc
is altijd erg rustig bij opdrachten
die andere kamers gaan ze zowat uit hun panty
mwahh jeff heeft nog wel kans er op te komenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die worden voor zeker niet door de vrouwen genomineerd.
Wordt er weer een spel klaargezet beneden maarrrrr bij een eliminatie wordt er ook een spel gespeeld. Tja, we motten ff geduldig afwachten vrees ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
duurt te lang voor een eliminatie opdracht
Stippen plakken, rek en blikkies neerzetten, kost wel tijd jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
duurt te lang voor een eliminatie opdracht
Dank je voor het opzoeken, wordt dan wel tijd nu ja voor iemand om weggestuurd te worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
16 september is TL weg gegaan dus zondag een maand geleden, dus wordt het idd wel tijd voor een eliminatie opdracht * maar ik verwacht niet dat die komt *
het zou ook de grootste spelshow wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:01 schreef spapaars het volgende:
Zou wel heel snel zijn met alweer een verdienopdracht
Helemaal omdat die meangirls er steeds zo mee bezig zijn, hoop toch echt dat er een van dat groepje weg gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je voor het opzoeken, wordt dan wel tijd nu ja voor iemand om weggestuurd te worden.
de zekere persoon was net even aanwezigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Pakt z'n notitieblok .. ik had het weer opgeschreven..
Een zeker persoon verzekerde ons vanochtend dat er vandaag niets ging gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |