vanmorgen liep iemand te verkondigen een "bh lijn " te willen beginnenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
Zie daar dingen gebeuren waar ik een Déjà vu bij hebt.
Kunnen ze niets beters bedenken dan boksen en gedwongen diners?
Ik zie niets raars aan haar haar. ook geen kale plekken. Is gewoon en profilquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
Die kale plekken,heeft ze dat zelf niet door?
[ afbeelding ]
en een gordijntjes ponyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie niets raars aan haar haar. ook geen kale plekken. Is gewoon en profil
Ja jammer dat ze iedere keer in hetzelfde blijven hangen .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
Zie daar dingen gebeuren waar ik een Déjà vu bij hebt.
Kunnen ze niets beters bedenken dan boksen en gedwongen diners?
Binnenkort een markt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze iedere keer in hetzelfde blijven hangen .
Gordijntjes ponyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en een gordijntjes ponyen daar zie je dus haar voorhoofd doorheen
nou nee...het is iemand die totaal geen ervaring heeft in het daten, een klein zetje in de goede richting geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:19 schreef Kakadylo het volgende:
Dat geforceerde daten met Erik komt over als (voetballer) Platje denken te kunnen veranderen in Messi
Binnen de loods?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen liep iemand te verkondigen een "bh lijn " te willen beginnen
ja, een van de dames vanmorgen. Weet niet of het een toekomstplan was voor na de loods of dat ze het nu wil gaan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Binnen de loods?
Dan kunnen we wachten op de eerste markt met frietkot daar.
Mexx wil dat,wel jammer dat het merk al bestaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Binnen de loods?
Dan kunnen we wachten op de eerste markt met frietkot daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |