blablablaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is allemaal lief bedoeld en ze kunnen hem de basisprincipes meegeven, maar uiteindelijk kun je maar tot een zekere hoogte nadenken en zoiets staat in grote lijnen vast. Vandaar het voorbeeld van die (top)sporter. Daarnaast doe je mee aan een televisieprogramma en dan weet je dat ze gebeurtennissen flink gaan uitvergroten vanwege (herkenbare) verhaallijnen. Verder hebben mensen zoals Babette en Mexx ook het wagenwiel niet uitgevonden en kunnen ook zij wel een lesje 'daten/mannen' gebruiken. Zo is het dan ook weer. Vergeet bovendien niet dat ze alleen maar elkaar hebben de hele dag.
Daar gaat het dan ook mis bij dat soort mensen .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:44 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hii allen!
Thuis bij de kinderen, lijkt mij niet makkelijk. Dat doe he vast niet met 1 vinger in je neus, haha
Zelfde gedachtengang bedoel ik.En het lukt haar ook nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was wel mooier en leuker , hoewel ik niet alles van haar mee heb gezien.
Oh zo ja. Maddy doet het idd goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfde gedachtengang bedoel ik.En het lukt haar ook nog.
Zal wel een verdienopdracht zijn, hoop op mensen wegstemmen heb ik opgegeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en freaky had nog wel gezegd dat het vandaag niet zou gebeuren
@freaky40quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en freaky had nog wel gezegd dat het vandaag niet zou gebeuren
Ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel een verdienopdracht zijn, hoop op mensen wegstemmen heb ik opgegeven.
ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er al voor 2½ maand mensen wegquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
onderschotel van de plantquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Kim pakt plantje van kast en laat een kopje op de grond vallen, helemaal kapot
hoe kunnen ze dat zo snel zien??quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef spapaars het volgende:
Aantal deelnemers zijn van het scherm verdwenen hoor ik net
kan ook een grapje zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef spapaars het volgende:
Aantal deelnemers zijn van het scherm verdwenen hoor ik net
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo'n kermisboksbal voor punten of zo.
Ik wil eliminatieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er al voor 2½ maand mensen weg
Jeffrey zei dat toen hij naar het scherm keekquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zo snel zien??
ik hoopquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Elimineren of blikgooien. Neem aan het eerste.
Ja dus geen extra geld voor etenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en dat meer dan de helft niet boven de 300 kan slaan![]()
hmm jeffquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeffrey zei dat toen hij naar het scherm keek
Ik wil ook die eerstequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Elimineren of blikgooien. Neem aan het eerste.
En 300 punten = ¤3 dat tikt lekker aan voor het weekbudgetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en dat meer dan de helft niet boven de 300 kan slaan![]()
als ze een opdracht krijgen hoop ik dat het voor punten isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dus geen extra geld voor eten
Ja, voor iets ontzettend doms dan, kan ff niets verzinnenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze een opdracht krijgen hoop ik dat het voor punten is
das opjutten kan niet missenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk, het aantal deelnemers op het scherm is ook weg... Aldus Sjeffie
[ afbeelding ]
een tijdschrift pakketquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, voor iets ontzettend doms dan, kan ff niets verzinnen
Stream weer terug
Ik zie het, dikkequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef spapaars het volgende:
Bij Rambo Marciano wordt de oorlogsband om de arm gedaan
Nee, verdienopdracht. Geld is al weer op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jeeejjj ze gaan elimineren dan
Naar de klotequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, waar deze Show heengaat is mij nog steeds een raadsel
bro das gewoon cool weet jequote:
Tijdschriften niet, dat is echt nog saaier voor ons, basketbal mag, 33 pizza's dan maar en dan van die goedkopequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tijdschrift pakket
een nieuwe basketbal
33 pizza's
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijdschriften niet, dat is echt nog saaier voor ons, basketbal mag, 33 pizza's dan maar en dan van die goedkope
Was geintje van mij, meestal gebeurt er iets tegenovergesteld van wat jij zegt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, verdienopdracht. Geld is al weer op.
dat geloof ik graagquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Hij wil ook actie, verveelt zich de tyfus
Zal je zien, dan maakt het echt niet uit hoe ze er mee om gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, verdienopdracht. Geld is al weer op.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was geintje van mij, meestal gebeurt er iets tegenovergesteld van wat jij zegt.
Ja, zulke ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen pizza magharita
jumbo merk
Geloof ik ook, nu duidelijk is dat Isaac geen cent gaat uitgeven zal de pooltafel en dartbord wel weer in de aanbieding komenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:55 schreef freaky40 het volgende:
Of het is een opdracht voor luxe dingetjes.
Dan kan je beter COSsen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geloof ik graag
als je IQ boven het gemiddelde ligt moet je eigenlijk niet aan zoiets mee willen doen
is dat al duidelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof ik ook, nu duidelijk is dat Isaac geen cent gaat uitgeven zal de pooltafel en dartbord wel weer in de aanbieding komen
neeheee ik wil niet dat ze een pooltafel krijgen, dartbord heb ik nog geen mening over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof ik ook, nu duidelijk is dat Isaac geen cent gaat uitgeven zal de pooltafel en dartbord wel weer in de aanbieding komen
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het wel de tijd is om een bewoner te lozen.
ik hecht niet veel waarde aan zijn woordquote:
Zou toch wel tijd worden ook, hoe lang geleden is de laatste nou vrijwillig weggegaan. Tijd om er iemand uit te sturen, bewoners zelf hebben het er ook constant over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
doe maar 5 tegelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
Jij wel en volgens mij gaat iedere donderdag inmiddels het alarm af. Zo ken ik ook raden he.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef chufi het volgende:
En ik dacht al dat er toch wat zou komen ..
Die worden voor zeker niet door de vrouwen genomineerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
kamer isaac jeff marciano etc
is altijd erg rustig bij opdrachten
die andere kamers gaan ze zowat uit hun panty
mwahh jeff heeft nog wel kans er op te komenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die worden voor zeker niet door de vrouwen genomineerd.
Wordt er weer een spel klaargezet beneden maarrrrr bij een eliminatie wordt er ook een spel gespeeld. Tja, we motten ff geduldig afwachten vrees ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
duurt te lang voor een eliminatie opdracht
Stippen plakken, rek en blikkies neerzetten, kost wel tijd jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
duurt te lang voor een eliminatie opdracht
Dank je voor het opzoeken, wordt dan wel tijd nu ja voor iemand om weggestuurd te worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
16 september is TL weg gegaan dus zondag een maand geleden, dus wordt het idd wel tijd voor een eliminatie opdracht * maar ik verwacht niet dat die komt *
het zou ook de grootste spelshow wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:01 schreef spapaars het volgende:
Zou wel heel snel zijn met alweer een verdienopdracht
Helemaal omdat die meangirls er steeds zo mee bezig zijn, hoop toch echt dat er een van dat groepje weg gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je voor het opzoeken, wordt dan wel tijd nu ja voor iemand om weggestuurd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |